LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Slechte ervaring DailyHealthshop.nl

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Paranaatje
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 nov 2017 16:46

Slechte ervaring DailyHealthshop.nl

Ongelezen bericht door Paranaatje »

9 november jongstleden heb ik een bestelling geplaatst bij de dailyhealthshop.
Een bevestiging had ik binnen een minuut binnen, maar daarna bleef het stil....heel stil.
Aangezien ze op hun site aangeven dat je de spullen binnen 4 tot 5 werkdagen binnen hebt, en ik er ook echt om zat te springen, heb ik na een week gemaild waar mijn spullen bleven. Daar heb ik geen enkele reactie op gehad !
afgelopen maandag, 20 november, ben ik toen maar gaan bellen om 9.15 uur in de ochtend.
Ik kreeg een antwoordapparaat dat ze elke dag telefonisch bereikbaar zouden zijn tussen 09.00 en 12.00 uur, maar ze namen dus niet op. Ik heb het tot 12.00 nog een keer of 10 geprobeerd, maar steeds hetzelfde bandje. In de middag heb ik ze een lichtelijk geïrriteerde mail gestuurd of ze toch zo spoedig mogelijk wilde reageren....weer geen enkele reactie !!
Vandaag vanaf 09.00 uur ben ik weer begonnen met bellen en kreeg ik weer het antwoordapparaat met een andere tekst, dat ze telefonisch niet bereikbaar zijn.
Ik heb daarom een mail gestuurd dat ik aangifte zou doen van internet oplichting als ze niet snel zouden reageren.
Aangezien ze dat WEER niet gedaan heb , heb ik vanmiddag bij de politie aangifte gedaan van oplichting.
Na wat googlen, ik vond niet zo veel op hun naam, kwam ik er wel achter dat ze vallen onder een webwinkel NuGezond, en deze is al wel bekend bij radar blijkbaar.
Heeft iemand dezelfde ervaring met de DailyHealthshop?
Laatst gewijzigd door Radar op 22 nov 2017 09:00, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel aangepast vanwege ongefundeerde bewering

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Slechte ervaring DailyHealthshop.nl

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Kijk op klachtkompas - er zijn veel mensen met dezelfde ervaring.
https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/d ... 4844b44986

Lenny2011
Berichten: 26
Lid geworden op: 23 dec 2011 13:11

Re: Slechte ervaring DailyHealthshop.nl

Ongelezen bericht door Lenny2011 »

Ook op Klacht.nl al 51 klachten over NuGezond.com: https://www.klacht.nl/nugezond-com/

MDERKSEN
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 mei 2018 15:28

Re: Slechte ervaring DailyHealthshop.nl

Ongelezen bericht door MDERKSEN »

Ik heb ook hele vervelende ervaringen met Daily Health Shop.
Ik heb 3 potten met een middel besteld. Het pakketje is echter nooit aangekomen.
Nu had ik gekozen voor een betaling achteraf, dus wordt ik achtervolgt door een (agressief) incasso bureau.

Ik heb tot 2x toe bij daily health shop aangegeven niets te hebben ontvangen, echter daar krijg ik geen response op. Het enige wat er wordt aangegeven is dat ik de buurt in moet gaan omdat het pakje misschien wel in de buurt is afgegeven. Ik ga toch geen pakketjes zoeken.
Via het incasso bureau krijg ik ook geen antwoord, ze dreigen alleen maar met gerechtelijke bevelen en negeren mijn mail.

Ik zou geen zaken meer doen met dit bedrijf!!

markmark1974
Berichten: 72
Lid geworden op: 09 mei 2018 20:26

Re: Slechte ervaring DailyHealthshop.nl

Ongelezen bericht door markmark1974 »

Dit lijkt niet moeilijk te zijn. Je besteld iets en dat wordt niet geleverd. Dan vraag je een Proof of Delivery op (een handtekening). De webshop waar je dit aan wilt vragen is er niet. In dat geval zal het incassobureau die Proof of Delivery moeten overleggen. Dus hier vraag je om - en verder tussentijds niks betalen.

Gesloten