Pagina 1 van 1

tavernejorgos.nl

Geplaatst: 17 jan 2018 20:45
door monikasa
hallo,

heeft iemand ervaring met tavernejorgos.nl?
ik heb daar laarzen besteld, met cc betaal....maar heeft geen e-mail met bevestiging over het bestelling ontvangen. en de bestelling is na de 17 dagen nog niet binnen. ik heb geprobeerd contact op te nemen, maar het kan allen via een e-mail formulier.....helaas geen antwoord gehad. is geen adres en telefoon op de site vermeld.

Monika

Re: tavernejorgos.nl

Geplaatst: 18 jan 2018 10:13
door tampie74
Ik hoop dat je nog wat krijgt. Zo aan de website te zien is het van 2018, slecht nederlands vertaald. Zal wel chinese laarzen zijn.

Re: tavernejorgos.nl

Geplaatst: 18 jan 2018 10:30
door Brahms
Alleen de naam van de site doet al vermoeden dat er iets niet klopt......
Site is gewoon overgenomen door de Chinezen. Site was ooit eigendom van een Grieks restaurant aan de Bergselaan in Rotterdam.

Re: tavernejorgos.nl

Geplaatst: 18 jan 2018 10:38
door Brahms
Ik snap niet dat mensen geen argwaan krijgen:

Welkom en u van harte bedanken voor uw bezoek aan onze website die de online winkel. Sinds een aantal jaren heeft ons bedrijf won een groot aantal klanten over de hele wereld met eersteklas service, een goede reputatie, de beste kwaliteit, en concurrerende prijzen.
Wat is uw verzending te garanderen?
U ontvangt van uw bestelling in 7 werkdagen en is gegarandeerd. Nou, je moet meer betalen attetion aan de Shipping-beleid van de website ons in geval van verzekering van uw orders.

Re: tavernejorgos.nl

Geplaatst: 18 jan 2018 10:45
door newmikey
Tsja, u dacht nog: "laat ik daar eens lekker wat goedkope merkschoenen bestellen" want de naam van de site sluit zo goed aan bij het winkelaanbod? Tenzij u met Paypal of CreditCard heeft besteld kunt u uw geld als verloren beschouwen vrees ik. Als u al iets krijgt zal het goedkope Chinese namaakrommel zijn die u ook nog eens in onzachte botsing met de Douane kan brengen.

Maar misschien kunt u nog iets terugsturen, op eigen kosten dan. Hun "terugkeerbeleid" is in perfect ABN als volgt weergegeven:

"Wat zijn de terugkeer, ruil, terugbetaling beleid?
1. Een terugbetaling minus de initi?le verzendkosten is gegarandeerd als ontevredenheid van goederen is beoordeling op basis van of koopwaar wordt beweerd te bestellen per ongeluk.
2. Koopwaar worden teruggegeven aan ons binnen 7 dagen na ontvangst, en geen gebruikte artikelen wordt aanvaard.
3. Alle originele bon of factuur, accessoires (dat wil zeggen sloten, sleutels, riemen, zorg boekje, stofkap, authenticiteit kaart, enz.) en de gift (indien aanwezig) ontvangen worden opgenomen.
4. Een online tracking nummer moet worden verstrekt aan de terugkeer van goederen bevestigen nadat het pakket is verscheept. Een e-mail bericht zodra het rendement pakket aankomt op de plaats van bestemming worden verzonden.
5. Voor elke terugkeer van de goederen onder gereguleerde omstandigheden, wordt een vergoeding worden verstrekt in dezelfde vorm, waarin de oorspronkelijke betaling heeft plaatsgevonden en kan duren tot 30-45 werkdagen na de ontvangst van de goederen. Maar op bepaalde verzoek van klanten of overeenkomst tot de terugbetaling in petto handelaar kredieten hebben, wordt een terugbetaling dienovereenkomstig te worden uitgegeven, zoals gevraagd of overeengekomen.
Alle bestelde items zijn de juiste artikelen kies je hier. Wij beloven u van de juiste volgorde pakket. Dus indien retournering juiste items voor een terugbetaling: alle geretourneerde artikelen zijn onderworpen aan een 15% restocking fee. Verzend-en administratiekosten worden niet terugbetaald.
"

Re: tavernejorgos.nl

Geplaatst: 18 jan 2018 11:15
door Klaas Jan
Hallo Monika, ik zou contact opnemen met uw creditcardmaatschappij. Een creditcard kent een aankoopverzekering en het is mogelijk om een betaling te betwisten in het geval u niets of niet het bestelde artikel hebt ontvangen.

Als het inderdaad een malafide Chinese webshop betreft -en dat zou maar zo eens kunnen- dan vindt u hier meer info https://opgelicht.avrotros.nl/dossiers/item/9627/

Re: tavernejorgos.nl

Geplaatst: 18 jan 2018 13:07
door juliomariner
CC maatschappijen zijn niet meer zo happig om misstanden met malafide webshops te vergoeden. U heeft zelf ook een onderzoeksplicht. Bij site gaan toch echt wel alle seinen op rood.
U kunt het proberen bij de CC maar heb er zelf weinig vertrouwen in