LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Valentijnscadeau niet geleverd

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
avanrijswijk
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 feb 2018 14:08

Valentijnscadeau niet geleverd

Ongelezen bericht door avanrijswijk »

Omdat ik na het overlijden van mijn vrouw in nov 2015 sinds kort een nieuwe lieve vriendin heb gevonden, wilde ik haar met Valentijnsdag een leuk kado geven. Een naamketting, aangeboden door "Mijn Naam Ketting". Beloofd wordt de bestelling op tijd voor Valentijnsdag te bezorgen aan het adres van mijn vriendin in Haaksbergen, waar ik op Valentijnsdag ben. Betaald en ik krijg een bevestiging op 1 feb. Ik blijk echter per abuis 2 kadoboxen a 4,95 te hebben besteld en zie dat in de bevestiging. Ik laat dat weten en men reageert met de vraag of ik het teveel betaalde terug wil hebben. Ben waarschijnlijk vergeten daarop te reageren, maar de bestelling zou toch gewoon door kunnen gaan, denk ik dan. Maar op Valentijnsdag arriveert er dus geen Valentijnskado. Reageren kan alleen via de website, het bedrijf heeft of verstrekt geen tel.nr. Men belooft binnen 48 uur te reageren, maar ik hoor niets meer. Ik bestel dus nooit meer iets via Mijn Naam Ketting. Afleveren zou nog mogen, maar liever krijg ik mijn geld terug en zorg voor een andere verrassing voor mijn vriendin.
Zie de tekst van de bevestiging:

Standaard levering: Binnen 14 werkdagen
Ontvang het met Valentijnsdag.

Jouw verwachte leverdatum is op 12/02/2018

Nu een week later heb ik nog steeds geen bevredigend antwoord van MijnKetting.nl Eerst wordt niet gereageerd anders dan met een domme ontvangstbevestiging. Nu na een week wil men weer het verzendadres om te kijken of post.nl geen fout gemaakt heeft,
Laatst gewijzigd door Radar op 20 feb 2018 14:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel door Moderatie aangepast

NeoDutchio
Berichten: 12322
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Valentijnscadeau niet geleverd

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Dus u maakt een fout bij een bestelling. De fout wordt netj3s opgepakt door de verkoper waarvu vervolgens niet op reageert. Het bedrijf had kunnen denken, dan sturen we er maar 2, of we wachten op een reaktie wat nu de bedoeling is. U reageert niet, dus zij weten niet wat u wilt.
De website ziet er niet uit, het lijkt meer op een hobbiest. En inderdaad, het adres waar vanuit gewerkt wordt is een woonadres: Schout Dicbierlaan 35 Den Bosch.
Geen idee of u in de buurt woont, maar ga eens langs op dat adres.

P.s. De reden waarom u daar koopt is niet van belang. Elke klant zou hetzelfde behandeld moeten worden.

Gesloten