LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Betrouwbare site voor voetbalshirts?

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
lioswe
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 feb 2018 07:55

Betrouwbare site voor voetbalshirts?

Ongelezen bericht door lioswe »

Ik verzamel en draag veel voetbalshirt. Vaak wil ik er een aanschaffen die nog maar heel erg weinig te koop zijn, zo ook het Adidas uit shirt van het Duitsland tijden het WK2018. Zoals ik al zei zijn die shirtjes amper te krijgen en kom ik vaak op van die vage sites terecht en daar heb ik eigenlijk niet zo heel erg veel vertrouwen in. Dit is een van die sites:
goedkopevoetbalshirts-replica.com
ik heb bij informatie gekeken, er staat geen adres bij en geen waarborg logo (Staat meestal bij sites die betrouwbaar zijn, toch?), dus veel vertrouwen heb ik er niet in.

Groetjes.

Ik weet niet of dit het juiste topic is, maar hij leek me het meeste geschikt voor mijn vraag.
Laatst gewijzigd door Radar op 26 feb 2018 17:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Link verwijderd, titel aangevuld ter verduidelijking onderwerp

mahadma
Berichten: 2540
Lid geworden op: 03 dec 2015 13:52

Re: Betrouwbare site voor voetbalshirts?

Ongelezen bericht door mahadma »

Als ik dit lees: Waar te kopen goedkope voetbalshirts? Een shirt kost 15,5 Euro,bestel meer dan 99 euro,gratis bezoraina. , en dat ik veel Franstalig zie, geen contactadres/telefoonnummer, alleen email, ruikt het verdacht bij mij. Dan nog 15,50 per shirt en bij 99 euro gratis bezoraina, dan zou ik het niet doen. Maar dat had u toch ook allang door? Of wilt u graag met voorbedachte rade genept worden?

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: Betrouwbare site voor voetbalshirts?

Ongelezen bericht door kweenie »

Ik vraag mij ook af of het uitshirt van het komende WK al bekend is. Dat zou een goede verklaring zijn waarom ze moeilijk te verkrijgen zijn... Aangezien de ontwerpen voor de uitshirts nog geen twee weken geleden zijn gelekt denk ik niet dat ze al ergens verkrijgbaar zijn. Je zult vermoedelijk alleen Chinese 'interpretaties' van de foto's kunnen kopen.

(De gelekte uitshirts doen mij trouwens wel wat denken aan Oranje 88, maar dit terzijde)

Gesloten