Pagina 1 van 3

Aanmaning Your Monthly Reward

Geplaatst: 02 aug 2018 20:06
door Dolly10
mijn dochter heeft een laatste aanmaning van your monthy reward gekregen.
Ik heb totaal geen idee waar dit om gaat en heb geprobeerd om met het bedrijf in contact te komen.
telkens werd de verbinding verbroken (vanwege drukte) en als ik dan in de wachtrij werd geplaatst werd ook de verbinding verbroken.
Ik heb geprobeerd om via de mail in contact te komen met ze. Met heen en weer gemail ben ik er nog steeds niet achter waar het nu precies om gaat.
kan iemand mij advies geven wat ik het beste kan doen met deze aanmaning

Re: Aanmaning Your Monthly Reward

Geplaatst: 03 aug 2018 14:02
door NeoDutchio
Dolly10 schreef:mijn dochter heeft een laatste aanmaning van your monthy reward gekregen.
Ik heb totaal geen idee waar dit om gaat en heb geprobeerd om met het bedrijf in contact te komen.
telkens werd de verbinding verbroken (vanwege drukte) en als ik dan in de wachtrij werd geplaatst werd ook de verbinding verbroken.
Ik heb geprobeerd om via de mail in contact te komen met ze. Met heen en weer gemail ben ik er nog steeds niet achter waar het nu precies om gaat.
kan iemand mij advies geven wat ik het beste kan doen met deze aanmaning
Misschien even met uw dochter gaan praten en vragen wat ze besteld heeft. Ook even haar mail doorspitten naar een orderbevestiging en facturen. Uw dochter is de derde dochter deze week al.

Re: Aanmaning Your Monthly Reward

Geplaatst: 03 aug 2018 19:46
door Dolly10
heb ik al gedaan, zij heeft zelf geen email zij is 14 jaar en ze gaf aan dat ze nog niet van your monthly reward heeft gehoord of op heeft gekeken.
Ik heb met heb bedrijf contact via de mail en ik heb gevraagd met welk email adres aan mijn dochter is gekoppeld. ik heb dat gisteren gevraagd maar nog geen antwoord op gekregen.

Re: Aanmaning Your Monthly Reward

Geplaatst: 03 aug 2018 19:54
door Lady1234
En hoe heeft uw dochter dan die laatste aanmaning gehad? Per post?

Heeft zij een Facebook account en daar iets aangeklikt?

Re: Aanmaning Your Monthly Reward

Geplaatst: 03 aug 2018 21:33
door juliomariner
Heeft ze ergens een gratis artikel aangevraagd bijv. Via Facebook. Dat is vaak het begin van dit soort ellende.bijv. proefmonsters of zo iets

Re: Aanmaning Your Monthly Reward

Geplaatst: 04 aug 2018 18:04
door Dolly10
Mijn dochter heeft hem per post ontvangen, en volgens haar heeft ze niks aangeklikt.
Het is ook geen aantrekkelijke website voor kinderen.
ik heb mail gestuurd en aangeven dat ze minderjarig is en wacht nu op antwoord van hun kant.

Re: Aanmaning Your Monthly Reward

Geplaatst: 04 aug 2018 18:28
door sylvesterb
Dolly10 schreef:Mijn dochter heeft hem per post ontvangen, en volgens haar heeft ze niks aangeklikt.
Het is ook geen aantrekkelijke website voor kinderen.
ik heb mail gestuurd en aangeven dat ze minderjarig is en wacht nu op antwoord van hun kant.
Belangrijkste is betaal niets een incasso bureau kan enkel dreigen maar verder niets. Zolang u geen dagvaarding heeft ontvangen hoeft u na het bezwaar wat u heeft aangetekend niet te doen, na de dagvaarding wordt het pas interessant.

Re: Aanmaning Your Monthly Reward

Geplaatst: 04 aug 2018 18:38
door juliomariner
Die dagvaarding zal zeer waarschijnlijk nooit komen

Re: Aanmaning Your Monthly Reward

Geplaatst: 05 aug 2018 07:41
door Dolly10
ben ook niet van plan om te betalen, maar het is wel heel vervelend zoiets. we wachten het af

Re: Aanmaning Your Monthly Reward

Geplaatst: 05 aug 2018 08:41
door stofzuigertje
Een Email sturen met vragen om bewijs waarvoor ze geld willen....

Minderjarige of product doet er voorlopig niet toe, maar als ze niet binnen redelijke tijd aantonen waarvoor is er geen vordering.
Hoe ze aan haar gegevens komen doet er niet toe, niets betalen en rustig afwachten.

Mijn kleinkind van 7 kreeg ook deze, vermoedelijk zijn gegevens van haar website afgehaald.
Ze wil graag muziek maken en begon met artiesten naam.....
En daar kreeg ze 3 incasso brieven op die naam.
Zij heeft op haar artiesten mail adres terug gemaild en vraag bewijzen waarvoor ze geld vragen.

Haar vermoeden is ook dat ze alleen maar proberen.... en heeft van alle 3 na nu ruim 1 maand nooit meer iets gehoord.

Re: Aanmaning Your Monthly Reward

Geplaatst: 05 aug 2018 15:13
door Dolly10
ik heb om kopie factuur gevraagd en krijg ik niet. Er word gezegd dat ze iets heeft aangevinkt en dat is de factuur.
Ik neem daar ook geen genoegen van ze kunnen niet , ik mail ook steeds met mijn email adres en daar konden ze niks op vinden, en naderhand krijg ik te horen dat mijn dochter met anders email adres mailt. Nou heeft zij alleen een email adres voor school, en daar is niks op binnen gekomen.
Heb dat na gekeken . En heb gevraagd om welk email adres het gaat , krijg ik ook geen antwoord op.

Re: Aanmaning Your Monthly Reward

Geplaatst: 05 aug 2018 17:29
door Erthanax
Laat ze maar zeuren.
Niet ongerust worden als ze gaan dreigen met een deurwaarder. Die komt pas na een uitspraak van de rechter. Die komt pas na een zitting. En die komt pas na een dagvaarding. En die komt dus niet.

Re: Aanmaning Your Monthly Reward

Geplaatst: 14 aug 2018 14:42
door monique041975
Hier hetzelfde probleem. 14-jarige zoon heeft wat aangeklikt op facebook en vervolgens krijgen we op de dag dat we op vakantie gaan een pakketje met een powerbank. Zat wel een briefje bij maar ons (en zoon) niet duidelijk waar het van was. Pakketje in de kast gezet want we moesten weg. Vervolgens kijkt zoon vandaag in zijn mail die hij voor school gebruikt en daar stond een herinnering in, gestuurd op 6 augustus. Blijkt dat we 29.95 moeten betalen voor een of ander. Er staat Kwartaal Your Monthly, 1 Reward VIP stopt automatisch. Mijn man heeft telefonisch geprobeert contact te leggen, werd er steeds uitgegooid. Uiteindelijk heb ik net een mail gestuurd maar begrijp al dat daar ook weinig reactie op zal komen. Ben benieuwd hoe dit verder af gaat lopen en of ik verder nog stappen moet ondernemen.
Groetjes Monique

Re: Aanmaning Your Monthly Reward

Geplaatst: 14 aug 2018 17:46
door Primulaatje13
Ook ik heb vandaag een laatste aanmaning ontvangen voor mijn dochter van 12 jaar oud. Mijn dochter heeft kennelijk iets op instagram aangeklikt maar geen lidmaatschap afgesloten. Telefonisch is Your Monthly Reward slecht bereikbaar, ik heb meteen een klacht per mail ingediend met de sommatie per direct de aanmaning in te trekken en het zogenaamde lidmaatschap stop te zetten omdat ik als ouder geen toestemming heb gegeven. Ik heb ze een reactie tijd van 1 week gegeven. Zit nu te dubben of ik aangifte van misleiding, oplichting ga doen.

Re: Aanmaning Your Monthly Reward

Geplaatst: 14 aug 2018 18:05
door joris03
Ook onze zoon heeft n aanmaning gekregen via de mail contact met ze gehad en aangegeven dat we dit niet van plan zijn te betalen en dat t stopgezet moet worden.kreeg een mail terug met enkel per 1 sept word het abbonement gestopt.
Krijg vandaag weer n aanmanning binnen en t bedrag is nu al opgelopen.nog een keer aanmaning anders naar het cib.
Wat te doen.
Hebben geen enkel idee hoe deze mensen aan onze gegevens komen.....

Re: Aanmaning Your Monthly Reward

Geplaatst: 14 aug 2018 23:41
door esmeevanlagen
hier ook weer zo'n probleem
van de week kon je via een linkje op instagram gratis oordopjes krijgen, dus ik had daarop geklikt, en nu kregen wij vandaag een brief en een mail binnen met dat ik 35 euro moet betalen, maar er stond ook bij dat ik al 45 euro had betaald, maar dat heb ik helemaal niet.
heeft iemand nog advies?

Groetjes esmee

Re: Aanmaning Your Monthly Reward

Geplaatst: 15 aug 2018 00:12
door Manonvg
Hier hetzelfde geval. Vandaag een laatste aanmaning gekregen! Heb contact gehad met de oh zo vriendelijke klantenservice en gezegd dat ik weiger te betalen. Mijn dochter is 13 heeft sinds 2 wkn een e-mail adres en ik zou 25-07 jl een herinnering gehad moeten hebben. Haar geboorte datum klopt ook niet. Mijn dochter is zich ook van geen kwaad bewust maar volgens de meneer van de klantenservice zou ze het stiekem gedaan kunnen hebben en het pakket stiekem gepakt hebben uit de brievenbus. Want volgens hem is het pakket aangekomen en zelfs geopend! Ook staat er in de brief: reeds voldaan €44,95. Vreemd, want mijn dochter heeft geen bankrekening hoe kan er dan een bedrag voldaan zijn? Al had mijn dochter een abonnement afgesloten dan nog zijn ze verplicht om het stop te zetten en evt gemaakte kosten terug te storten want ze is minderjarig en ik heb nergens toestemming voor gegeven. Ik heb ook tegen de medewerker gezegd dat ze minderjarig is. Maar daarop geen reactie. De klantenservice is heel beperkt bereikbaar maar morgen hang ik weer aan de telefoon na vandaag weggedrukt te zijn. ik weigerde op de medewerker zijn voorstel in te gaan van toch maar betalen,dan zou hij het abonnement stopzetten. Nadat ik zei; “dat dacht ik niet” verbrak hij de verbinding. Er zijn genoeg mensen die hiervan schrikken en toch maar betalen.

Re: Aanmaning Your Monthly Reward

Geplaatst: 15 aug 2018 08:20
door dhh
Mijn dochter (13) heeft ook een aanmaning gehad met sommatiekosten. Your monthly Reward VIP. Mail sturen en dan wachten op iets wat nooit gaat gebeuren. We hebben de aanmaning per post ontvangen. We hebben geen idee hoe ze aan de adres gegevens zijn gekomen. Mijn dochter vult nooit adres gegevens in behalve bij internet kleding aankopen.

Re: Aanmaning Your Monthly Reward

Geplaatst: 15 aug 2018 08:53
door dhh
Mijn dochter (13) heeft ook een laatste aanmaning per post gehad. Ik heb inmiddels een reactie gestuurd en om een credit nota gevraagd en gevraagd om aan te geven hoe zij aan de adresgegevens komen van mijn dochter. Op de factuur vermeld Your monthly reward dat wij/zij al 44,95 heeft betaald. We hebben al onze bankrekeningen nagekeken. We hebben in de afgelopen twee jaar 1 keer 44,95 betaald. Dit was via de portal van de middelbare school van mijn dochter. Ze heeft geen mail of andere berichten in haar school mail ontvangen. We hebben alleen de laatste aanmaning ontvangen verder niets.

Re: Aanmaning Your Monthly Reward

Geplaatst: 15 aug 2018 08:53
door dhh
Mijn dochter (13) heeft ook een laatste aanmaning per post gehad. Ik heb inmiddels een reactie gestuurd en om een credit nota gevraagd en gevraagd om aan te geven hoe zij aan de adresgegevens komen van mijn dochter. Op de factuur vermeld Your monthly reward dat wij/zij al 44,95 heeft betaald. We hebben al onze bankrekeningen nagekeken. We hebben in de afgelopen twee jaar 1 keer 44,95 betaald. Dit was via de portal van de middelbare school van mijn dochter. Ze heeft geen mail of andere berichten in haar school mail ontvangen. We hebben alleen de laatste aanmaning ontvangen verder niets.