LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Slechte ervaring met electro24.eu

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
iPhone8plus
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 aug 2018 18:24

Slechte ervaring met electro24.eu

Ongelezen bericht door iPhone8plus »

Ik was op zoek naar een iPhone 8 en kwam op de site van electro24.eu terecht, de prijzen van alle apparaten die ze aanbieden liggen behoorlijk lager dan de gangbare prijs. Ik heb gegoogled, maar ik vond geen negatieve reviews (vandaar dat ik deze wil achterlaten). Ik heb toen mijn bestelling geplaatst, en kreeg een mail van hen dat ze alleen versturen wanneer je betaling binnen is. Er was geen mogelijkheid om met credit card te betalen en er stonden ook geen bankgegevens in hun rekening. Dat vond ik al vreemd.
De dag erna kreeg ik wel de rekening, maar in de header stond ineens het bedrijf digimarket24.nl (terwijl me daarvoor niet duidelijk werd waar electro24.eu gevestigd was, hun mail was in het Duits opgesteld). Naast de bedrijfsnaam digimarket24.nl stond een adres in Raalte. Ik heb dat opgezocht en het bedrijf dat daar gevestigd was gebeld, zij kenden electro24 en digimarket24 niet.
De rekening zag er ook erg onprofessioneel uit. Googelen op digimarket24.nl gaf me 1 hit; een Italiaan die waarschuwde niet te betalen, omdat je anders je geld kwijt bent en je goederen nooit zult ontvangen.
Ik heb een melding gedaan bij de Fraudedesk, maar wil hier ook graag waarschuwen voor dit malafide bedrijf. Gelukkig heb ik geen geld overgemaakt, dus dat ben ik niet kwijt. Ik heb wel nog een mail gestuurd dat ik van de koop afzie, maar ik heb geen reactie meer gekregen.
Ik hoop dat dit bericht openbaar op Google te lezen is, zodat niemand meer bij deze site bestelt.

NeoDutchio
Berichten: 12318
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Slechte ervaring met electro24.eu

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Bij deze een dikke compliment. Eindelijk iemand die nadenkt voordat er blind geld betaald wordt. Winkels die zoveel moeite doen om gevonden te worden en prijzen die te laag liggen zijn signalen dat je er zo ver mogelijk weg van moet blijven.

Gesloten