[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 176: Illegal string offset 'forum_id'
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 178: Illegal string offset 'forum_id'
Radar • Radiostilte en geen levering door MacRelife
Pagina 1 van 2

Radiostilte en geen levering door MacRelife

Geplaatst: 16 okt 2018 12:55
door Pieter Burgr
We hebben 5 weken geleden een iMac besteld bij dit bedrijf. Snel werden de muis en toetsenbord toegestuurd. Echter...de iMac zou een week later volgen. Tot op heden niets. We hebben wel betaald. Bellen, mailen, chatten; nul contact. Vervolgens de buren van het bedrijf gebeld. Die gaf aan meerdere malen gebeld te worden door klanten van Macrelife. Dit bedrijf is een potentieel risico. Heeft iemand ervaring met dit soort situaties en goede tips? Dank vast,

Re: Radiostilte en geen levering door MacRelife

Geplaatst: 16 okt 2018 14:09
door NeoDutchio
Geen adresgegevens op de site, geen KVK gegevens op de site, al 2 redenen om voorzichtig te zijn. Retourbeleid die in strijd zijn met de wet. Oeps, wederom een alarmbel.
Ze zijn aangesloten bij ICTwaarborg, geen idee wat dat is, nog nooit van gehoord, maar wellicht kunt u daar uw klacht neerleggen.
Als het kopen al zo moeizaam gaat, dan kunt u het beste gewoon de koop annuleren. U hebt nog herroepingsrecht op de muis en toetsenbord (ook al sluit de AV van dit bedrijf dit uit) en vraag om terug betaling binnen de wettelijke termijn van 14 dagen. Doe alles schriftelijk of per mail zodat u bewijs van annuleren/herroepen heeft.

Re: Radiostilte en geen levering door MacRelife

Geplaatst: 16 okt 2018 14:30
door sake1987
Hopelijk met Credit card of Pay pall betaald

Re: Radiostilte en geen levering door MacRelife

Geplaatst: 16 okt 2018 14:59
door Lady1234
Adres en KvK staan gewoon op de site.

Maar ga eens langs in hun winkels.

Ict waarborg

https://www.ictwaarborg.nl/contact/bemiddeling

Re: Radiostilte en geen levering door MacRelife

Geplaatst: 17 okt 2018 15:48
door Macrelife
Beste Pieter,

Wij hebben gisteren contact met elkaar gehad en de casus besproken. We hebben u ook een oplossing aangeboden en deze per e-mail bevestigd. Excuses voor de fouten die gemaakt zijn, en we hopen het naar wens te hebben opgelost.

Groeten Ruud van MacRelife

Re: Radiostilte en geen levering door MacRelife

Geplaatst: 17 okt 2018 15:59
door Theotrucker
Dat hopen we maar. Hopelijk komt Pieter nog eens terug om de afloop te vermelden.

Re: Radiostilte en geen levering door MacRelife

Geplaatst: 17 okt 2018 16:34
door NeoDutchio
Theotrucker schreef:
17 okt 2018 15:59
Dat hopen we maar. Hopelijk komt Pieter nog eens terug om de afloop te vermelden.
Denk het niet. 5 minuten na het maken van dit topic uitgelogd en niet meer terug geweest.

Re: Radiostilte en geen levering door MacRelife

Geplaatst: 17 okt 2018 16:36
door Theotrucker
Je weet het niet. Ts kan ook terug zijn geweest zonder in te loggen.

Re: Radiostilte en geen levering door MacRelife

Geplaatst: 17 okt 2018 17:41
door Macrelife
Theotrucker schreef:
17 okt 2018 15:59
Dat hopen we maar. Hopelijk komt Pieter nog eens terug om de afloop te vermelden.
Dat hopen wij ook inderdaad, zowel negatief als positief mag worden vermeld :)

Groeten Ruud van MacRelife

Re: Radiostilte en geen levering door MacRelife

Geplaatst: 31 okt 2018 20:13
door ElisevM
Beste Ruud van MacRelife, Zou je ook onze betaling willen regelen? Wij zjin al vanaf juli 2018 bezig ons geld terug te krijgen van een niet geleverde MacProbook.
Peter is zelf bij jullie geweest. Wat opviel is dat de winkel vrijwel leeg is.
Je hebt contact gehad met de jullie directeur afgelopen vrijdag.
Er is beloofd dat er betaald wordt. Er is niet betaald. En nu nemen jullie de telefoon niet meer op.
Wij hebben enorm veel geduld opgebracht en begrip getoond voor de situatie. Maar het geduld is echt op.
Graag zien wij dat jullie de credit factuur zoals door jullie aan ons verstuurd op 30juli 2018 aan ons overmaken.
Met vriendelijke groet,
Inter Laser
Elise

Re: Radiostilte en geen levering door MacRelife

Geplaatst: 11 nov 2018 09:01
door Dukdalf100
Ik heb ook een macbook pro besteld. Nu 2 maande geleden.
Ze leveren niet, nemen geen telefoon op, zeggen wel per mail dat het echt deze week wordt geleverd, maar vervolgens gebeurt er niets.
Ze hebben zichzelf goed ingegraven want je kan ze moeilijk echt te pakken krijgen.

Re: Radiostilte en geen levering door MacRelife

Geplaatst: 11 nov 2018 09:03
door Dukdalf100
Ik wil ook mijn geld terug. Maar na bovenstaande berichten begin ik me toch wel een beetje zorgen te maken.

Re: Radiostilte en geen levering door MacRelife

Geplaatst: 11 nov 2018 13:20
door Theotrucker
Ik zou me in de winkels van hun melden, tenminste als ze nog open zijn.

Re: Radiostilte en geen levering door MacRelife

Geplaatst: 11 nov 2018 13:24
door Theotrucker
Als ze hier mee lezen moeten ze in actie komen anders roepen ze veel negatieve reacties over zichzelf uit.

Re: Radiostilte en geen levering door MacRelife

Geplaatst: 11 nov 2018 13:47
door Dukdalf100
In de winkel in Bergen op Zoom is het erg leeg en stil. Ze zeggen ook dat hun winkel "los staat" van de online-Macrelife........
Kortom, je kan nergens fysiek naar toe om je verhaal te halen. Als je vraagt of ze je terug bellen zeggen ze dat de lijn helaas overbezet zijn en dat dat dus niet lukt. Erg frusterend. Gisteren was mij via de mail beloofd dat op die dag de macbook verstuurd zou worden. Maar nog steeds geen bericht van track and trace.....

Re: Radiostilte en geen levering door MacRelife

Geplaatst: 11 nov 2018 14:02
door Theotrucker
Blijf ze lastig vallen. Als ze in de problemen zitten en surseance aanvragen is het voorbij. Dan vis je achter het net.

Re: Radiostilte en geen levering door MacRelife

Geplaatst: 12 nov 2018 16:46
door JW8
Ik heb op 22 oktober besteld, maar de levering wordt steeds uitgesteld, volgens hun voorwaarden hebben ze 30 dagen de tijd om te leveren daarna kan ik annuleren. Hun hebben dan 14 dagen de tijd om terug te betalen.
Wie heeft ervaring met hun terugbetaling? werkt een deurwaarder in deze?

Re: Radiostilte en geen levering door MacRelife

Geplaatst: 17 nov 2018 11:28
door Macrelife
ElisevM schreef:
31 okt 2018 20:13
Beste Ruud van MacRelife, Zou je ook onze betaling willen regelen? Wij zjin al vanaf juli 2018 bezig ons geld terug te krijgen van een niet geleverde MacProbook.
Peter is zelf bij jullie geweest. Wat opviel is dat de winkel vrijwel leeg is.
Je hebt contact gehad met de jullie directeur afgelopen vrijdag.
Er is beloofd dat er betaald wordt. Er is niet betaald. En nu nemen jullie de telefoon niet meer op.
Wij hebben enorm veel geduld opgebracht en begrip getoond voor de situatie. Maar het geduld is echt op.
Graag zien wij dat jullie de credit factuur zoals door jullie aan ons verstuurd op 30juli 2018 aan ons overmaken.
Met vriendelijke groet,
Inter Laser
Elise
Beste Elise,

Na contact met uw man, is de terugbetaling uitgevoerd en heeft u dit ontvangen.

Grt Ruud van MacRelife

Re: Radiostilte en geen levering door MacRelife

Geplaatst: 17 nov 2018 11:33
door Macrelife
JW8 schreef:
12 nov 2018 16:46
Ik heb op 22 oktober besteld, maar de levering wordt steeds uitgesteld, volgens hun voorwaarden hebben ze 30 dagen de tijd om te leveren daarna kan ik annuleren. Hun hebben dan 14 dagen de tijd om terug te betalen.
Wie heeft ervaring met hun terugbetaling? werkt een deurwaarder in deze?
Beste JW8,

Ik wil graag naar uw probleem kijken en dit oplossen. Stuurt u mij een mail op ruud@macunit.nl. Dan hebben we volgende week samen even contact hoe we dit oplossen.

Re: Radiostilte en geen levering door MacRelife

Geplaatst: 17 nov 2018 11:35
door Macrelife
Dukdalf100 schreef:
11 nov 2018 13:47
In de winkel in Bergen op Zoom is het erg leeg en stil. Ze zeggen ook dat hun winkel "los staat" van de online-Macrelife........
Kortom, je kan nergens fysiek naar toe om je verhaal te halen. Als je vraagt of ze je terug bellen zeggen ze dat de lijn helaas overbezet zijn en dat dat dus niet lukt. Erg frusterend. Gisteren was mij via de mail beloofd dat op die dag de macbook verstuurd zou worden. Maar nog steeds geen bericht van track and trace.....
Beste Dukdalf100,

Ook aan uw de vraag of u mij een mail wilt sturen, zodat ik dit probleem voor u kan oppakken en oplossen. Mijn mail is ruud@macunit.nl