Pagina 1 van 1

Ontevreden over bestelling mobiele telefoon bij eGlobal Central

Geplaatst: 27 feb 2019 08:42
door Julie123
Echt geen aanrader dit bedrijf! De bezorging duurde 2 keer zo lang als beloofd en het scherm ging na 2 weken opeens raar beeld vertonen terwijl hij aan de oplader lag. Foto's gemaakt van de buitenkant want het scherm ging op zwart. Er was niks gebeurd, geen beschadiging of laten vallen oid. Daarop op eigen kosten toestel opgestuurd (15 euro) en na enkele weken hoorden wij dat hij niet voor garantie in aanmerking kwam. We kregen een foto waarop opeens een flinke kras op het scherm zat en dus was er beeldschermschade door druk van buitenaf en verviel de garantie.
Wij raden je aan een ander bedrijf te zoeken! Zie ook andere sites over eglobal. #onbetrouwbaar

Re: Ontevreden over bestelling mobiele telefoon bij eGlobal Central

Geplaatst: 27 feb 2019 10:29
door NeoDutchio
Als u op andere sites ziet dat Eglobal geen goede winkel is voor aankoop van o.a. telefoons, waarom dan toch daar kopen? Dus waarom anderen waarschuwen als u er zelf ook niets mee doet.
Je kunt op je klompen aanvoelen dat service en garantie in Hong Kong anders zijn dan in Nederland.

Re: Ontevreden over bestelling mobiele telefoon bij eGlobal Central

Geplaatst: 27 feb 2019 10:57
door berndv
Julie123 schreef:
27 feb 2019 08:42
Foto's gemaakt van de buitenkant want het scherm ging op zwart. Er was niks gebeurd, geen beschadiging of laten vallen oid.
Julie123 schreef:
27 feb 2019 08:42
We kregen een foto waarop opeens een flinke kras op het scherm zat en dus was er beeldschermschade door druk van buitenaf en verviel de garantie.
dus die kras zat er niet op toen u het pakket verstuurde? dan heeft u toch bewijs dat u het toestel in ongeschonden staat verstuurd heeft?

Maar goed, als ik de voorwaarden lees, heeft u gekocht onder deze rechten:
19.2 Door het bezoeken van deze website, gaat u akkoord met de wetten van Hong Kong Special Administrative Region, zonder inachtneming van de beginselen van het conflictrecht, zullen van toepassing zijn op deze gebruiksvoorwaarden en eventuele geschillen van welke aard die kunnen ontstaan, tussen u en eGlobal Central of haar verbonden ondernemingen.
Natuurlijk kunt u ze voor een Nederlandse rechter laten verschijnen (of ze uberhaupt komen vraag ik mij af), en deze rechter kan ze zelfs veroordelen, maar of u daar ook maar iets mee opschiet vraag ik mij af.

Re: Ontevreden over bestelling mobiele telefoon bij eGlobal Central

Geplaatst: 04 mar 2019 14:14
door zon5net
Hier is er ook 1 met slechte ervaringen als er wat misgaat met je net ontvangen aankoop. Alleen terug sturen naar China,.....🤔en dan afwachten komt het “ aan” ..in China?
Wordt het opgelost? Bijvoorbeeld een nieuwe !
Hoe wordt het terug gestuurd?
Allemaal vragen waar de Nederlandse sprekende vrouw ( klantenservice ) geen antwoord op heeft.
Dus bij de “ Turk” zelf maar “ scherm” laten vervangen. Kosten €100,=
Dag voordeel🙃🙃🙃
die je denkt te hebben als bij dit bedrijf “ voordelig” koopt...🤪

Re: Ontevreden over bestelling mobiele telefoon bij eGlobal Central

Geplaatst: 16 mar 2019 14:49
door KapotteVaatwasser
Daarom dus altij kopen met een credit card. Dan is het een kwestie van de bank bellen, aantonen dat je het terug hebt gestuurd en binnen een maand staat het geld weer op je rekening.

[email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected] [email protected]