Next-Level geeft geen gehoor en ook geen verzendbevestiging
Geplaatst: 19 jul 2019 17:24
Een maand geleden heb ik een bestelling geplaatst bij de webshop next-level.nl .
Helaas reageren zij niet op mails en ben ik al weken aan het proberen telefonisch contact te leggen.
Vorige week (vrijdag 12-07) vroeg ik wanneer ik de bestelling kon ontvangen. Zij vertelde mij dat deze 'toevallig' vandaag op de post was gedaan.
Omdat ik de bestelling plaatste voordat ik op vakantie ging had ik uit voorzorg het adres van mijn ouders doorgegeven.
Zaterdag hadden mijn ouders geen pakketje ontvangen (of post), ook maandag nog niets vernomen en dinsdag nogsteeds niet.
Woensdag weer besloten telefonisch contact te leggen en Next wist er zeker van te zijn het te hebben verstuurd. Zij zouden contact opnemen met PostNL en in de avond terug bellen. Ik ben nooit meer terug gebeld.
Gisteren (do 18-7) en vandaag (19-7) beide nummers geprobeerd te bellen en er word niet opgenomen, krijg zelfs ooit een spaanse (?) voicemail. Vaak krijg ik het bandje met "dit nummer is niet bereikbaar".
Wat kan ik nu doen?
MVG,
Eline
Helaas reageren zij niet op mails en ben ik al weken aan het proberen telefonisch contact te leggen.
Vorige week (vrijdag 12-07) vroeg ik wanneer ik de bestelling kon ontvangen. Zij vertelde mij dat deze 'toevallig' vandaag op de post was gedaan.
Omdat ik de bestelling plaatste voordat ik op vakantie ging had ik uit voorzorg het adres van mijn ouders doorgegeven.
Zaterdag hadden mijn ouders geen pakketje ontvangen (of post), ook maandag nog niets vernomen en dinsdag nogsteeds niet.
Woensdag weer besloten telefonisch contact te leggen en Next wist er zeker van te zijn het te hebben verstuurd. Zij zouden contact opnemen met PostNL en in de avond terug bellen. Ik ben nooit meer terug gebeld.
Gisteren (do 18-7) en vandaag (19-7) beide nummers geprobeerd te bellen en er word niet opgenomen, krijg zelfs ooit een spaanse (?) voicemail. Vaak krijg ik het bandje met "dit nummer is niet bereikbaar".
Wat kan ik nu doen?
MVG,
Eline