Pagina 1 van 1

Next-Level geeft geen gehoor en ook geen verzendbevestiging

Geplaatst: 19 jul 2019 17:24
door ElineV
Een maand geleden heb ik een bestelling geplaatst bij de webshop next-level.nl .
Helaas reageren zij niet op mails en ben ik al weken aan het proberen telefonisch contact te leggen.
Vorige week (vrijdag 12-07) vroeg ik wanneer ik de bestelling kon ontvangen. Zij vertelde mij dat deze 'toevallig' vandaag op de post was gedaan.
Omdat ik de bestelling plaatste voordat ik op vakantie ging had ik uit voorzorg het adres van mijn ouders doorgegeven.
Zaterdag hadden mijn ouders geen pakketje ontvangen (of post), ook maandag nog niets vernomen en dinsdag nogsteeds niet.
Woensdag weer besloten telefonisch contact te leggen en Next wist er zeker van te zijn het te hebben verstuurd. Zij zouden contact opnemen met PostNL en in de avond terug bellen. Ik ben nooit meer terug gebeld.
Gisteren (do 18-7) en vandaag (19-7) beide nummers geprobeerd te bellen en er word niet opgenomen, krijg zelfs ooit een spaanse (?) voicemail. Vaak krijg ik het bandje met "dit nummer is niet bereikbaar".

Wat kan ik nu doen?

MVG,
Eline

Re: Next-Level geeft geen gehoor en ook geen verzendbevestiging

Geplaatst: 19 jul 2019 18:56
door NeoDutchio
Het vreemde is dat ze op de webshop praten over een doorstart via internetverkoop maar dat de rest van de site nog inspeelt op de winkel die ze zouden hebben.
Geen idee hoe ver u van Amersfoort af woont, anders gewoon eens langsgaan op de Zuidsingel 59. Mocht mailen en bellen geen resultaat hebben dan per post het bedrijf in gebreke stellen en terug betaling eisen. Mocht het bedrag de moeite waard zijn kunt u meteen dreigen met een incassobureau.

Re: Next-Level geeft geen gehoor en ook geen verzendbevestiging

Geplaatst: 21 jul 2019 02:55
door Icasheb
Het bedrijf heeft al een tijdje moeilijkheden en had laatst al een fikse uitverkoop. Ze hadden eerst 4 of 5 winkels en uiteindelijk is dit er 1 geworden. Laatst kwam ik toevallig in amersfoort en toen waren ze schappen en stellingen aan het afbreken.

Ik zou, als ik u was, blijven bellen of evt. Lansgaan, ik weet alleen niet of de winkel nog open is.

Re: Next-Level geeft geen gehoor en ook geen verzendbevestiging

Geplaatst: 21 jul 2019 09:14
door Komkommertijd
Ik zie een niet werkende website en na 27 jaren stoppen ze.
Ja, stenen winkels zijn duur en online is veel concurrentie.

Er is besteld bij een aantal gesloten winkels en die nu online proberen te overleven en de voorraden opmaken.
Of langs gaan in Amersfoort iets oploste betwijfel ik, als verstuurd en onderweg hebben ze daar vermoedelijk ook niets.

Re: Next-Level geeft geen gehoor en ook geen verzendbevestiging

Geplaatst: 21 jul 2019 10:10
door ElineV
tot dusver allen bedankt voor de reacties. Helaas woon ik in het zuiden van het land en beschik zelf niet over vervoersmogelijkheden. Langsgaan is dus totaal geen optie voor mij.
Ik zal blijven proberen te bellen en anders met iemand kijken hoe ik hen in gebreken kan stellen.