LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Aandrijfriem besteld via deonderdelenshop.nl niet geleverd

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
SaarDrahcir
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 sep 2019 12:27

Aandrijfriem besteld via deonderdelenshop.nl niet geleverd

Ongelezen bericht door SaarDrahcir »

LS,

Er is in de periode 2011-2015 al een topic geweest over de deonderdelenshop.eu. ( webwinkels-f69/heeft-iemand-ervaring-me ... 50952.html ) kennelijk is deze weer doorgestart als deonderdelenshop.nl

Echter de oplichting is niet veranderd. Mijn bestelling is online geplaatst en via IDeal betaald vervolgens door de payment service provider afgehandeld.

In mijn geval had ik een aandrijfriem voor een grasmaaier besteld a 71, 71 euro op 27 augustus 2019, en na 2 mails en 5 telefoontjes, allen onbeantwoord, wordt en niet geleverd en blijft de status van de order 'in behandeling'.

Er staat een adres vermeld op de website, met de opmerking dat het geen bezoek adres is.

M.i. pure oplichting,

pieterenien
Berichten: 102
Lid geworden op: 08 jun 2011 14:03

Re: Aandrijfriem besteld via deonderdelenshop.nl niet geleverd

Ongelezen bericht door pieterenien »

Wat een haast, u heeft nog geen twee weken geleden besteld en nu spreekt u al van oplichting. Ik denk dat u de spulletjes echt wel in huis hebt voordat het gras op kniehoogte is.

NeoDutchio
Berichten: 12274
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Aandrijfriem besteld via deonderdelenshop.nl niet geleverd

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

U zit nu op de 7de werkdag na het bestellen. Even uitgaande van normaal 3 dagen afwachten bent u afgelopen maandag begonnen met aan de bel te trekken. En als daar niet snel genoeg antwoord op komt is dat oplichting?
Wat gaf de site aan als moment van bezorging? Het is nog altijd wettelijk bepaald dat levering binnen 30 dagen moet, mits anders overeen gekomen.
Dat iemand vanuit huis werkt zegt ook niet alles. Het adres is in België en daar is sinds deze week pas de vakantie voorbij. Overigens ziet de site er netjes uit, dus oplichting is echt nog niet bewezen.

henk51
Berichten: 1676
Lid geworden op: 07 jun 2005 17:59

Re: Aandrijfriem besteld via deonderdelenshop.nl niet geleverd

Ongelezen bericht door henk51 »

U woont in België het bedrijf zit in België verzending naar Nederland zal ook iets langer duren dan bij een Nederlands bedrijf


op de website staat
U ontvangt onmiddellijk een bevestigingsmail van Uw bestelling.
Uw bestelling wordt doorgaans binnen de 10 werkdagen na ontvangst van uw betaling bij U geleverd. Mocht er om één of andere reden een vertraging optreden, word U hiervan per mail op de hoogte gehouden.

Levertijd doorgaans binnen 10 werkdagen of te wel 2 weken. Dus om nu al de woorden oplichting te gaan gebruiken Pas volgende week zijn de 2 weken voorbij.

groeten Henk

Gesloten