OPGELOST Ongevraagd vast aan abonnement Quizatlas

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Hawk-Eye

Re: OPGELOST Ongevraagd vast aan abonnement Quizatlas

Ongelezen bericht door Hawk-Eye » 27 jan 2020 14:40

je hebt niets getekend dus ze hebben ook niets te chanteren, zo simpel is het...

bij abbonnementen moet er een schriftelijke overeenkomst zijn, een waar uw handtekening onder staat dus een papieren versie...

laat ze lekker in hun sop gaar koken en niets meer laten horen dan, kunt u mij de overeenkomst laten zien waar mijn handtekening onder staat?

Klaar met die gasten...

van Juridisch loket....................

Heeft u alleen toestemming gegeven voor een (gratis) proefpakket? Dan mag de verkoper het proefpakket niet zomaar omzetten in een abonnement. Zegt de verkoper dat u toestemming heeft gegeven voor een abonnement? Dan moet de verkoper dit bewijzen.

Weet u zeker dat u niet akkoord bent gegaan met een abonnement en ontvangt u ineens een rekening? Stuur de verkoper dan een brief, waarin u aangeeft dat er geen sprake is van een geldige overeenkomst voor een abonnement. Vraag de verkoper om de rekening in te trekken.

alfatrion

Ongelezen bericht door alfatrion » 27 jan 2020 19:31

Femke Vlieland schreef:
23 jan 2020 11:55
Ik werd december 2019 gebeld door Quizatlas. ik zou 2 weken gratis mogen puzzelen, (...)
Het is een proefabonnement op een tijdschrift, die mogen niet stilzwijgend worden verlengt of omgezet worden.
Hawk-Eye schreef:
27 jan 2020 14:40
bij abbonnementen moet er een schriftelijke overeenkomst zijn, een waar uw handtekening onder staat dus een papieren versie...
Die is onjuist.

AfuRah

Ongelezen bericht door AfuRah » 28 jan 2020 18:23

Hier zelfde verhaal maar ik ga ze morgen bellen oplichters. :evil:

Femke Vlieland

Ongelezen bericht door Femke Vlieland » 29 jan 2020 12:07

Beste Radar redactie, het probleem met Quizatlas is inmiddels opgelost.

mvg Femke Vlieland

Gesloten