LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] De webcare van Wehkamp

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
mh73

Re: De webcare van Wehkamp

Ongelezen bericht door mh73 »

Bij een verbod zou je ook de mensen treffen die goed nagedacht hebben over het aangaan van zo'n krediet en hun verplichtingen keurig nakomen.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: De webcare van Wehkamp

Ongelezen bericht door moederslink »

Kees, met alle respect, maar Wehkamp doet " in principe " niets verkeerd, ze bieden dát aan waar mensen gebruik van ( kunnen ) maken. En helaas zijn dat idd de zwakkere broeders.
Zij houden dit beiden in stand , van 2 kanten dus.
Verbieden is zinloos . Het is voor sociale minima een manier ( ws de énige manier ) om aan spullen te komen 🤨 met alle ellendige gevolgen vandien en met grove rentekosten.

angel1978
Berichten: 10935
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: De webcare van Wehkamp

Ongelezen bericht door angel1978 »

@Angel1978: Het woordje ALS maakt toch geen verschil met de inhoud van je bericht waarop ik reageerde? Citaat uit jou bericht: "als je mensen echt tegen zichzelf wil beschermen dan moet je op krediet kopen gewoon geheel verbieden. Dan verschuift het echter naar het zwarte circuit dus of je daar dan iets mee opschuift is de vraag."
Dat woordje 'als' geeft aan dat ik vind dat het geen zin heeft alleen maar kredieten boven de 500 euro te verbieden ( jouw zin ) omdat je daarmee effectief niets oplost. Het is dus helemaal niet de enige oplossing die je zelf aangeeft. Daarmee geef ik helemaal niet aan dat het een goed idee is. In tegendeel, ik zeg daarna zelfs dat het alleen maar opschuift.

angel1978
Berichten: 10935
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: De webcare van Wehkamp

Ongelezen bericht door angel1978 »

moederslink schreef:
17 feb 2020 17:27
Kees, met alle respect, maar Wehkamp doet " in principe " niets verkeerd, ze bieden dát aan waar mensen gebruik van ( kunnen ) maken. En helaas zijn dat idd de zwakkere broeders.
Zij houden dit beiden in stand , van 2 kanten dus.
Verbieden is zinloos . Het is voor sociale minima een manier ( ws de énige manier ) om aan spullen te komen 🤨 met alle ellendige gevolgen vandien en met grove rentekosten.
Kees vindt dat de klantenservice de klanten eigenlijk moet afblaffen en ze moet wijzen op hoe dom ze eigenlijk bezig zijn.. Ze uitmaken voor onnozel.. Net alsof ze dan ineens wel luisteren..

Lady1234
Berichten: 27068
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: De webcare van Wehkamp

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Kees2850 schreef:
17 feb 2020 17:19


Jammer dat bijna niemand echt ingaat op de rol die de klantenservice van Wehkamp speelt door klanten wel vriendelijk te woord te staan maar ondertussen proberen hun op te zadelen met nog meer schulden in bepaalde situaties. Dat vind ik persoonlijk bijzonder kwalijk.
In het algemeen zijn mensen, ook die niet hardleers of onnozel zijn best gemakkelijk te manipuleren. Niet de bekende wijsneuzen van dit forum, die weten wel om te gaan met manipulatie enz. maar vele anderen wel denk ik. Daarom vind ik dat artikel van Jeroen van Bergeijck interessant.
Volgens mij bellen die klanten zelf naar Wehkamp om iets te bestellen. Wat verwacht u nu eigenlijk van een klantenservice?
Zou ik daar al iets willen kopen en zo’n medewerker zou tegen mij zeggen, zou u dat nou wel doen; of waarom neemt u niet iets goedkopers, of woorden van gelijke strekking, dan zou mijn reactie zijn “ waar bemoeit u zich mee?”

Moneyman
Berichten: 29987
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: De webcare van Wehkamp

Ongelezen bericht door Moneyman »

Ik vind het bijzonder dat je verbaasd kunt zijn over medewerkers die precies doen wat je van hen kunt verwachten.

Dit topic heeft ook niet veel nut, afgezien dat het wel heel mooi zichtbaar maakt waar het echte probleem zit: in de perceptie van de TS.
Kees2850 schreef:
17 feb 2020 17:19
Niet de bekende wijsneuzen van dit forum, die weten wel om te gaan met manipulatie enz. maar vele anderen wel denk ik.

Gesloten