LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Neckermann

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Gast

Neckermann

Ongelezen bericht door Gast »

Wij bestellen normaal niets bij een postorderbedrijf. Deze keer zag mijn vrouw, in de catalogus die wij van hun hadden toegestuurd, een paar artikelen die zij wel kon gebruiken. De 24 uurs service houden zij ook niet aan, ik had per internet de artikelen besteld. Na een week kregen wij, op een artikel na dat na werd gestuurd, de artikelen. Een artikel was veel te groot. Daarop heb ik het tel.no gebeld om het op te laten halen, daar vroegen ze het klantnummer en postcode. Toen ik dat had doorgegeven, zeiden ze dat het artik. werd opgehaald en braken de verbinding. Na een paar dagen zei mijn vrouw, bel eens met de klantenserv. toen ik deze belde waren alle medewerkers in gesprek, het kon wel even duren. Ik heb alleen maar een 06 no: Na 23 min. kreeg ik iemand aan de lijn, dat was dus voor mij 23x0.28 c. Ik heb aan de pers. van de klantenserv. gevraagt of zij de enigste was. Het was druk. Ik heb de rek. betaald, en mail gestuurd, dat ik de tel.kosten zou aftrekken, en nu maar afwachten. Dat moeten maar meer doen!!!

Klant

Re: Neckermann

Ongelezen bericht door Klant »

Nou, ze kunnen best ook wel snel bezorgen hoor! Ik had laatst op een donderdagavond via het internet het èèn en ander besteld. Alles was in voorraad dus zou het zaterdags bezorgd worden. Daar ik zaterdags niet thuis zou zijn, had ik op bestellijst aangegeven dat het s, maandags erop bezorgd kon worden.

Kom zaterdagavond thuis en de buren geven mij een pakket wat die dag bij hen bezorgd was omdat wij er niet waren. Nu, is dat snel of niet? En alles wat ik besteld had zat erin. Zo,n 7 stuks aan kleding. En in mijn geval alles kunnen houden.

Nu, succes verder.

Gast

Re: Neckermann

Ongelezen bericht door Gast »

Dat blijkt maar weer eens dat ze slecht lezen: u geeft aan dat het op maandag bezorgd kan worden en ze negeren dat en geven het toch op zaterdag af! Ook ik heb alleen slechte ervaringen met Neckermann en bestel er nooit meer iets!

Heidy
Berichten: 161
Lid geworden op: 15 sep 2003 15:42

Re: Neckermann

Ongelezen bericht door Heidy »

Nooit problemen met de Neckermann gehad.
Als ik iets bestel dan komt het meestal heel vlug.
Alleen zijn sommige telefoniste een beetje kribbig.
Naam van die gast noteren en een klacht indienen help ook.

lise

Re: Neckermann

Ongelezen bericht door lise »

Een paar weken geleden heb ik een bestelling geplaatst bij Neckermann, naar aanleiding van een mailing. Bij een bestelling zou je gratis een paar tuinkippen ontvangen. Na 3 weken wachten op de bestelling, bleek echter dat het kadootje helaas al op was. Om het een ´beetje´ goed te maken kreeg ik een cadeaucheque t.w.v. 11,50. Met de mededeling dat ik dan ieder geval een flinke korting had op de volgende bestelling. Maar om gebruik te maken van de cheque word ik dus verplicht wederom iets te bestellen. Terwijl ik dat eigenlijk helemaal niet wil.

Gisteren bleek echter dan een vriendin deze week dezelfde mailingbrief had ontvangen en van plan was iets bij Neckermann te bestellen om zo 2 tuinkippen kado te krijgen. Dus Neckermann stuurt nog steeds een mailing rond met een aanbieding die ze helemaal niet waar kunnen maken. Volgens mij is dit gewoon een slechte verkoopstunt om zoveel mogelijk bestellingen te genereren en vervolgens mensen nog eens te verplichten een vervolgbestelling te plaatsen door het sturen van een kortingsbon. :evil:

joukje

Re: Neckermann

Ongelezen bericht door joukje »

NOU ZE ADVERTEREN MAAR DRUK MET HEN 24UURS SERVICE MAAR DIE WERKT NIET ALTIJD EN DAT IS BIJ WEHKAMP WEL ZO.

Gast

Re: Neckermann

Ongelezen bericht door Gast »

Neckermann handelt vaak als een kip zonder kop! De bestelling komt vaak een paar dagen later nadat je het besteld hebt, dus niet de volgende dag. Ik heb ooit eens een bestelling gedaan en maar wachten en wachten. Bleek dat er één ding pas na twee weken geleverd kon worden, dus de rest van de bestelling hebben ze maar zo lang achter gehouden. Spaart hun natuurlijk wél een hoop verzendkosten.
Nee, dan heb ik betere ervaringen met Wehkamp, die bezorgen écht binnen 24 uur, mits je het vóór 's-avonds negen uur besteld hebt.
Met internet gaat ook alles heel handig, retourneren, betalen (kan niet bij Neckermann) etc. etc.
Geef mij maar Wehkamp als het om bezorgen en service gaat.

black magic
Berichten: 23
Lid geworden op: 20 okt 2005 11:59

Re: Neckermann

Ongelezen bericht door black magic »

deze dingen komen me erg bekend voor ,ik had 3 oktober iets bij neckermann per internet besteld krreg daar ook een bevestiging van,maar 17 oktober had ik nog steeds niets ik een mailtje gestuurd maar hoorde niets .dus 20 oktober weer een mailtje gestuurd .kwam de 21e bericht op ze hadden of waren de bestelling kwijt,of ik effe opnieuw wilde bestellen nou niet dus,en dat heet 24 uurs service.nee dat kan wehkamp wel waar maken,maar die doen over andere dingen weer moeilijk .nee het beste is niet per postorder bestellen scheelt tijd en geld.

ilse

fabienne
Berichten: 9
Lid geworden op: 25 okt 2005 20:46

Re: Neckermann

Ongelezen bericht door fabienne »

nou van mij mag Neckerman de grond in zakken!! ze hebben totaal geen fatsoen!!

heb in mei 2005 een bed besteld en direkt betaald €1600.00het kwam mooi na 3 weken wachten aan, maar je raad het al, 1 bed niet in de juiste maat geleverd. ik neckerman bellen, ze zouden ervoor zorgen dat het in orde kwam, over 3 weken zou het bed omgeruild worden, 4 weken verder, ik maar eens bellen waar dat bed bleef, nee mevrouw er is iets fout gegaan het bed komt over 3 weken, ik weer 3 weken gewacht, en nee nog steeds geen bed, inmiddels was ik hoog zwanger en stond op het punt te bevallen, ik kon dus niet thuis bevallen omdat ik geen bed had, dit heb ik ook aan neckerman verteld maar dat was hun probleem niet, het bed zou over weer 3 weken komen, en je raad het al weeeeeeeer geen bed.
ik weer gebeld en gevraagt waar ze in godsnaam mee bezig waren, ja dat ik geen bed had was niet hun probleem werdt me nog eens gezegd.
als ik had geweten dat het zo ging dan had ik mijn oude bed nog niet weg gedaan, maar dat had ik nu eenmaal wel.
ik heb op een gegeven moment een boze brief gestuurd naar neckerman, dat ik het bed niet meer wilde hebben, en daarbij verteld dat ik hun aansprakelijk stel voor de rente en andere kosten die ik heb omdat ik per se in het ziekenhuis heb moeten bevallen i.v.m. dat bed.
nou ze gingen er wel mee accoord dat het bed niet meer geleverd hoefde te worden maar ik krijg geen rente en de kosten van het ziekenhuis moet ik maar zelf betalen.
tot op de dag van vandaag zit ik nog te wachten op mijn geld. ik heb het nog steeds niet terug, en als ik dan bel dan hoor ik steeds dat het zo snel mogelijk wordt terug gestort. :x

nou Neckerman, jullie kunnen van mij de boom in, je wordt er gewoon heel erg asociaal behandeld, terwijl hun degene zijn die het helemaal fout doen, 1 keer zeggen dat het ze spijt is al een te grote moeite:!:

nee ik koop daar nooit meer wat, ik heb inmiddels vandaag een bed geleverd gekregen van beter bed, eindelijk niet meer op de grond slapen want dat komt je rug niet ten goede

NAK
Berichten: 1864
Lid geworden op: 08 dec 2004 19:38

Re: Neckermann

Ongelezen bericht door NAK »

Is het niet raadzamer om gewoon in een winkel iets te kopen.
Ben je vaak nog goedkoper uit ook.
Bijkomend voordeel is dat het artikel direct mee kunt nemen.
En als het niet bevalt hoef je het nooit terug te sturen, maar laat je het gewoon liggen. :oops:

En die gespreide betaling............prachtig, maar ze maken het artikel wél duurder :!: :!: :!: :!:

fabienne
Berichten: 9
Lid geworden op: 25 okt 2005 20:46

Re: Neckermann

Ongelezen bericht door fabienne »

het is idd zo dat je het beter in de winkel kan kopen, maar met een bed ligt het wat anders. een bed heeft meestal een levertijd van 6 tot 8 weken, en dat wilde ik niet, dus keek ik bij neckerman en daar konden ze hem direkt leveren, vandaar dat ik het dus daar heb besteld.
ik heb ook direkt contant betaald, van mij trekken ze geen rente.
maar helaas is het allemaal anders gelopen dan was verwacht.
het was een goeie leer, ik zal niet snel meer wat bestellen en zeker niet bij Neckerman. inmiddels heb ik na 5 maanden mijn geld weer terug op de bank gestort gekregen! werd ook wel tijd Neckerman!!!?????? :twisted:

MarTini
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 mei 2006 23:18

Re: Neckermann

Ongelezen bericht door MarTini »

Ik ben ook geen Neckerman fan. Ik WAS een nieuwe klant. Ik heb een maand geleden iets besteld. Ik krijg het steeds in delen binnen. Ik heb nu nog steeds wat spullen niet. Bovendien kwam een deel van de rekening binnen op naam van de vorige bewoner. Waardeloos!

antonia77
Berichten: 65
Lid geworden op: 15 jun 2005 08:22

Re: Neckermann

Ongelezen bericht door antonia77 »

Ik bestel er ook al lang niets meer.Ik heb ongeveer 4 jaar geleden wat shirts besteld,die ook netjes werden bezorgd.Shirts zagen er leuk uit,dus rekening betaald en gedragen.Na de eerste keer wassen waren echter alledrie de shirts zo gekrompen dat ik ze niet meer aankon.Vooral in de lengte,het leken wel naveltruitjes.Omdat ik dit voor die prijs,ze waren (zeker voor Neckermann ) toch vrij duur geweest,niet vond kunnen heb ik de klantenservice gebeld.De medewerkster vroeg mij op hoeveel graden ik ze heb gewassen,of ik de aanwijzingen op het etiket had opgevolg.Nou,op het etiket stond machinewas 40 graden.Omdat er op twee shirtjes glittertjes zaten had ik ze uit voorzorg in een lauw sopje op de hand gewassen.Dus zeker niet te heet.Waarop de medewerkster zei: Nou dan was het water zeker een paar graden te koud,want dan schrikt de stof en krimpt hij.
Ik heb er nooit meer iets besteld...

relinde
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 mei 2007 14:49

Re: Neckermann

Ongelezen bericht door relinde »

Heb 2 maanden geleden een jas bij neckerman bestel. Was niet op voorraad. Overige artikelen netjes geleverd. Na diverse mailtjes waar mijn jas bleef, kreeg ik steeds te horen nog even geduld te hebben. Na 2 maanden is mijn bestelling ineens geannuleerd en komt ie niet meer. Nu zit ik dus zonder zomerjas. Dit is mij al eens eerder overkomen. Ik bestel dus vanaf nu nooit meer bij neckerman. Ten eerste houden ze zich niet aan de levertijd en ten tweede komen ze hun afspraken niet na. Ga liever naar wehkamp. Vandaag besteld is morgen in huis. Heb daar nog nooit problemen gehad. :?

Dinie
Berichten: 18
Lid geworden op: 24 jun 2006 14:21
Locatie: Ommen
Contacteer:

Re: Neckermann

Ongelezen bericht door Dinie »

Heb niet echt klachten over Neckermann. Maar eerlijk is eerlijk Wehkamp staat qua service bij mij bovenaan en dan Otto en Heine.
Die laatsten hebben weer een mooiere collectie wat helaas in de knip ook voelbaar is.
Wat betreft gewoon naar de winkel gaan moet dat ook mogelijk zijn.
Ben je door ziekte afhankelijk van anderen en ben je binnen een uur doodop, is thuiswinkelen toch gigantisch makkelijk. het commentaar op dure afbetaling is iets wat iemand zich zelf aandoet je hoeft niet op afbetaling te kopen. dat doe je ook niet bij C&A of Miss Etam of Mexx.
Wat verzendkosten betreft ga je ook met de auto vaak naar een winkelcentrum en ben aan parkeergeld al meer kwijt.
Je zou haast denken dat ik zelf er werk :lol: :lol: :lol:
Is dus niet zo.
Dinie :P

ronald g
Berichten: 2388
Lid geworden op: 28 apr 2005 22:41

Re: Neckermann

Ongelezen bericht door ronald g »

Ooit wel eens van een winkel in de buurt gehoord, kijken, kiezen, betalen en meenemen. Zo goed is wehkamp ook niet want ik had als nieuwe klant een dikke aanbetaling gedaan en de levering werdt na een vertraging van meer dan drie maanden (na veel aandringen toch gedaan) Nog maar te zwijgen over termijn bedragen. Als je goed leest betaal je een piepklein deel van het aanschaf bedrag de rest is rente.
Massaal stoppen met Otto Neckermann en meer van die postorder geld wolven.

Ronald.

Dinie
Berichten: 18
Lid geworden op: 24 jun 2006 14:21
Locatie: Ommen
Contacteer:

Re: Neckermann

Ongelezen bericht door Dinie »

Ooit wel eens van kleine plaatsen gehoord met dus minder keuze. En ik schreef dus ook dat je niet in termijnen moet betalen. Is dat toch nodig, ga dan naar een solide bank zodat de rente een stuk minder is.
Maar het is gewoon zo dat je daar moet kopen wat je/u ligt. Alleen geef niet alleen deze warenhuizen de schuld. ok bij gewone winkels gaat het wel eens verkeerd en heb je lieve en bitse verkopers/sters
Dinie :P

ronald g
Berichten: 2388
Lid geworden op: 28 apr 2005 22:41

Re: Neckermann

Ongelezen bericht door ronald g »

@ Dinie, de kwaliteit van de kleding bij postorder bedrijven laat vaak te wensen over. Is al aangegeven in eerdere berichten. Maar 1 keer bestellen of je nu alles in 1 keer betaald of anders je krijgt de reclame en dikke boeken per post. Het zal toch niet zo moeilijk kunnen zijn om iemand te vinden die eens mee wil gaan om in de stad kleding te kopen. Het zijn geen dagelijkse boodschappen.

Ronald.

Ninja
Berichten: 108
Lid geworden op: 24 apr 2005 14:21

Re: Neckermann

Ongelezen bericht door Ninja »

@Ronald g:

Waarom zouden mensen moeten stoppen met het bestellen via postorder bedrijven als deze mensen hier tevreden over zijn? Als je het zelf niet prettig vindt, dan moet je inderdaad naar een 'gewone' winkel gaan. Er zijn echter veel mensen die het wel bevalt om via een postorderbedrijf te bestellen. Ikzelf ben daar 1 van. En de reden is heel simpel: ik heb een ongelooflijke hekel aan winkelen. Dus thuis achter de pc relaxt kijken wat er te koop is en dan bestellen vind ik heerlijk. Dat de kwaliteit van de kleding te wensen overlaat is natuurlijk onzin. Je kan daar ook heel veel merkkleding kopen en die hebben dezelfde kwaliteit als wanneer je dit in een echte winkel koopt.

santasarda7
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 feb 2013 18:29

Re: Neckermann

Ongelezen bericht door santasarda7 »

Ik heb vandaag gebeld met een telefoniste van neckermann.En ben zeer onvriendelijk te woord gestaan.Ik vroeg om eenbestel verleden,en hoe ik deze op kon vragen.Dat ivm de televisie claim die gaat komen.Mevrouw was gelijk onvriendelijk en zei dat ik wel dacht zij het werk voor mij ging doen.Dat ik hun aan het werk zetten.Ik gaf aan dat niet mijn bedoeling was en het voor mij nu ontvindbaar was.Dat ivm het jaar 1996t/m 2006.Ze bleef zeggen dat ik haar aan het werk wilde zetten,en ze was erg vijandig en onbeschoft.Ik ben zeer teleurgesteld in neckermann.Ik heb immers heel veel besteld en ben een trouwe klant.Deze mevrouw marianne doet haar werk niet goed.

Gesloten