LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Iemand ervaring met DVD boxen van marktplaats?

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Angelic
Berichten: 140
Lid geworden op: 18 aug 2005 08:10

Iemand ervaring met DVD boxen van marktplaats?

Ongelezen bericht door Angelic »

Hallo!
Ik vroeg me af of iemand ervaring heeft met de aanschaf van dvd boxen via marktplaats.
Heb een advertentie gezien van een man die verschillende dvd bozen aanbiedt (miami vice en the a-team o.a.)
Ik wil hier graag gebruik van maken, maar ben een beetje huiverig om eerst het geld over te maken en daarna pas de boxen te ontvangen.
Dit zou voor mij de eerste keer zijn om gebruik te maken van een aanbieding via marktplaats...
Anyone?

Dilbert29
Berichten: 2509
Lid geworden op: 31 mar 2005 15:08

Re: Iemand ervaring met DVD boxen van marktplaats?

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Ik maak regelmatig gebruik van Marktplaats en speurders en heb er eigenlijk nooit problemen mee gehad. Maak goede afspraken over de betaling en zorg dat je altijd naam en adres van de verkopende partij hebt. Als het bedrag ook niet al te groot is kan er weinig mis gaan.

Pientjelien
Berichten: 105
Lid geworden op: 03 dec 2005 19:32

Re: Iemand ervaring met DVD boxen van marktplaats?

Ongelezen bericht door Pientjelien »

Angelic,

Bestel ook regelmatig via Marktplaats, gaat meestal om boeken enzo.
Nooit problemen gehad.
Maak inderdaad goede afspraken, en hou het bij normale bedragen.
Mocht het onverhoopt toch mis gaan, dan is het voor een beperkt bedrag.

domin8r
Berichten: 63
Lid geworden op: 10 sep 2003 14:21

Re: Iemand ervaring met DVD boxen van marktplaats?

Ongelezen bericht door domin8r »

Zelf ook nooit problemen gehad, maar je kan altijd nog binnen 30 dagen je geld terughalen. Dus als je zorgt dat het er binnen die tijd is geen probleem, en anders je geld terug..

Angelic
Berichten: 140
Lid geworden op: 18 aug 2005 08:10

Re: Iemand ervaring met DVD boxen van marktplaats?

Ongelezen bericht door Angelic »

Heb de beste man gevraagd of onder rembours versturen wellicht een optie is, aangezien dan beide partijen zeker zijn van hun ontvangst.
Ben nog aan het wachten op een reply.

Gesloten