LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ervaringen met www.allesvooruwtele.com?

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Ali Bensalah
Berichten: 913
Lid geworden op: 25 feb 2006 17:32

Ervaringen met www.allesvooruwtele.com?

Ongelezen bericht door Ali Bensalah »

Iemand ervaring met www.allesvooruwtele.com?
Een paar dagen geleden wat besteld en vooruit betaald maar tot op heden alleen een orderbevestiging. Op mail wordt niet gereageerd.
Op het internet zijn hier en daar wat negatieve ervaringen te lezen over dit bedrijf en misschien ben ik te voorbarig maar ik hoop niet dat ik m'n geld kwijt ben :-\
Laatst gewijzigd door Ali Bensalah op 01 mar 2006 20:01, 1 keer totaal gewijzigd.

karr-2
Berichten: 1996
Lid geworden op: 10 apr 2005 15:30

Re: Ervaringen met www.allesvooruwtele.com?

Ongelezen bericht door karr-2 »

Je bent voorbarig, ik zou het gewoon even afwachten. Er wordt vast nog wel geleverd. En anders zou ik me eens gaan bedenken waarom je met duistere bedrijfjes in zee gaat in plaats van naar de betrouwbare vakhandel te gaan.

Ali Bensalah
Berichten: 913
Lid geworden op: 25 feb 2006 17:32

Re: Ervaringen met www.allesvooruwtele.com?

Ongelezen bericht door Ali Bensalah »

Da's eenvoudig karr-2; ben een zuinige hollander ;-p
Als ik precies weet wat ik wil hebben, en geen advies meer nodig heb, heb ik geen zin de overhead van een Dixons of een Paradigit - om een paar voorbeelden te noemen - ook nog eens te betalen.
Maar normaal gesproken check ik wel de achtergronden van een winkel op diverse sites (week geleden nog een telefoon gekocht van ruim 500 euro via een webshop; levering binnen een dag of 3 zonder problemen)
maar vanwege het lage bedrag - gaat om een datakabeltje - heb ik dat dit keer achterwege gelaten en ben pas achteraf eens op het net gaan grasduinen. Zie helaas alleen een paar zeer negatieve reacties; vandaar mijn vraag :)

rjacobsz
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 mar 2006 11:12

Re: Ervaringen met www.allesvooruwtele.com?

Ongelezen bericht door rjacobsz »

Via diverse vergelijkingsites kwam op op de site van Allesvooruwtele.com terecht en heb een bestelling geplaatst. er werd inderdaad na betaling een paar dagen later netjes een datakabel bij mij thuis bezorgd maar deze was niet bestemd voor mijn type toestel.

Nu heb ik een tijdje geleden de datakabel geretourneerd met een geleidebrief met het verzoek om de juiste type kabel naar mij toe te sturen. Helaas heb ik nu een paar weken later nog steeds geen kabel en er word inderdaad niet gereageerd op mails en telefoon.

Ik beschouw dit maar als een verloren 15 euro en doe nooit meer zaken met dit bedrijf. Ik ga ook niet voor dit nietig bedrag van het oosten van het land naar Zoetermeer rijden.


Ik hoop dat de lezers van dit forum een betere ervaring met dit bedrijf hebben. Maar voor de rest raad ik het iedereen af om maar iets te bestellen bij Allesvooruwtele.com

opa
Berichten: 497
Lid geworden op: 06 sep 2005 11:14

Re: Ervaringen met www.allesvooruwtele.com?

Ongelezen bericht door opa »

heb ik geen zin de overhead van een Dixons of een Paradigit - om een paar voorbeelden te noemen - ook nog eens te betalen.
De bruto marge of netto winst op electronica artikelen(bruingoed) is niet zo hoog als de zuinige hollanders over het algemeen denken. :wink:

Christeldevries
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 mar 2006 20:47

Re: Ervaringen met www.allesvooruwtele.com?

Ongelezen bericht door Christeldevries »

Hoi,

Ik heb vorige week wat besteld bij Allesvooruwdigi.com, de site ziet er hetzelfde uit als die van Allesvooruwtele.com. Ik heb ook nog niks gekregen, dus ik houd mijn hart vast....

Alles voor uw Telecom
Berichten: 4
Lid geworden op: 28 mar 2006 16:18

Re: Ervaringen met www.allesvooruwtele.com?

Ongelezen bericht door Alles voor uw Telecom »

In onze gegevens komt geen Ali Bensalah voor, misschien is er besteld onder een andere naam? Wij gaan er vanuit dat dit ondertussen opgelost is.

Wat ik echter wel mee wil delen is dat wij natuurlijk gebonden zijn aan levertijden van oa. de TPG en overboektijden van het geld. Zodra een overboeking bij ons binnenkomt gaat het verdere proces in werking.

Soms kan het wel een week duren voordat bijvoorbeeld banken als de postbank hun overboekingen gedaan hebben (bij bijvoorbeeld overschrijvingskaarten, maar ook internet bankieren van de postbank is niet erg snel).

Tevens kunnen wij door de grote groei, niet elke dag alle emails beantwoorden. Wij zijn momenteel bezig met een oplossing hiervoor in de vorm van extra personeel.

Dit geld ook voor onze andere site allesvooruwdigi.com.

Met vriendelijke groet,

Allesvooruwtele.com

Ali Bensalah
Berichten: 913
Lid geworden op: 25 feb 2006 17:32

Re: Ervaringen met www.allesvooruwtele.com?

Ongelezen bericht door Ali Bensalah »

De bestelling is inderdaad geleverd.
Door de slechte communicatie en trage verwerking van de betaling - ligt het echt alleen aan de bank? - voelt het helaas toch niet helemaal vertrouwd.
Maar zo te zien wordt daar aan gewerkt!
Bedankt in ieder geval voor je reactie.

Christeldevries
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 mar 2006 20:47

Re: Ervaringen met www.allesvooruwtele.com?

Ongelezen bericht door Christeldevries »

Mijn mailtje werd direct beantwoord en mijn bestelling is direct geleverd. :lol:

jolarti
Berichten: 5
Lid geworden op: 11 apr 2005 15:11

Re: Ervaringen met www.allesvooruwtele.com?

Ongelezen bericht door jolarti »

Ohja......? komt dat door de TPG???
Nou "alles voor uw telecom": ik heb bij jullie besteld op 23 februari (!) en op dit moment (29 maart) nog steeds geen normale reactie van jullie gekregen!
De datakabel zou zogenaamd op 2 maart verstuurd zijn en op 20 maart nog een keer verstuurd. Mijn adresgegevens zijn helemaal juist maar kennelijk woon ik op de verkeerde planeet want er is hier nog steeds NIETS, nada, niente in de brievenbus gevallen!
Ook via Tweakers.net (een heel betrouwbare reviewsite) zie ik klachten over jullie.

Alles voor uw Telecom
Berichten: 4
Lid geworden op: 28 mar 2006 16:18

Re: Ervaringen met www.allesvooruwtele.com?

Ongelezen bericht door Alles voor uw Telecom »

@ Jolarti:

Ik heb je vanochtend al een mail verzonden dat de kabel nogmaals verzonden word.
Dat is nu inmiddels de 3e X
Er gaan vaker dingen mis bij de TPG post alsdat je denkt, is wel heel toevallig dat het nu 2x bij hetzelfde adres is.

Tevens hebben wij steeds de mail beantwoord alleen kon dat door de grote drukte niet steeds direct.

Aangezien het de 3e X toch zeker goed zou moeten gaan ga ik er vanuit dat het opgelost is.

jolarti
Berichten: 5
Lid geworden op: 11 apr 2005 15:11

Re: Ervaringen met www.allesvooruwtele.com?

Ongelezen bericht door jolarti »

Hallo,
ik heb nu inderdaad de kabel ontvangen echter..........
het is de verkeerde!!
Dit wordt te gek.

rjacobsz
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 mar 2006 11:12

Re: Ervaringen met www.allesvooruwtele.com?

Ongelezen bericht door rjacobsz »

Inderdaad, op 1 dag aan aantal mails over en weer en netjes mijn geld terug gestort gekregen. Complimenten. Alhoewel ik liever de goede kabel in huis had gekregen. Ik heb inmiddels een andere telefoon gekocht MET datakabel en software.

Gezien de mails en de financiele afhandeling neem ik mijn woorden uit een eerdere post terug, welke waren:
[.....Maar voor de rest raad ik het iedereen af om maar iets te bestellen bij Allesvooruwtele.com]

Gegroet
RJacobsz

assiepoes
Berichten: 5
Lid geworden op: 11 apr 2006 14:04

Re: Ervaringen met www.allesvooruwtele.com?

Ongelezen bericht door assiepoes »

Gezien de voorgaande berichten besloten Alles Voor Uw Tele.com vooralsnog mijn vertrouwenl te geven. Ze lijken me wel te goeder trouw, zij het niet erg handig.

Op 4 april bedrag afgeschreven, wilde net gaan zitten om ze te e-mailen waar mijn bestelling blijft, valt in mijn mailbox het bericht dat ze de boel vandaag hebben verzonden. :D

Nu alleen afwachten of en wanneer het in de bus valt...

assiepoes
Berichten: 5
Lid geworden op: 11 apr 2006 14:04

Re: Ervaringen met www.allesvooruwtele.com?

Ongelezen bericht door assiepoes »

Het is niet alleen in mijn bus gevallen, maar...

het was er al een dag na het verzendbericht...

én het was de goede kabel...
(geen originele Nokia maar dat hebben ze ook nooit gesuggereerd)

én hij doet het!!!

:D

Dus ze kunnen het echt!

Gritter
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 apr 2006 18:26

Re: Ervaringen met www.allesvooruwtele.com?

Ongelezen bericht door Gritter »

Ik heb er pas een Siemens datakabel DCA-510 besteld,

Pas na een lange tijd is de kabel verzonden, en heb ik 'm ontvangen.

Maar wat blijkt nu? Het is een andere dan ik had besteld, namelijk de DCA-540.

Ik heb ze ge-emaild en wacht nu een antwoord af.

Stripe_nl
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 apr 2006 09:36

Re: Ervaringen met www.allesvooruwtele.com?

Ongelezen bericht door Stripe_nl »

Aangezien ze hier wel reageren dan maar zo
Ik wil m'n datakabel hebben.

Reageer eens op mailtjes of neem de telefoon eens op ( geeft wat meer vertrouwen in een bedrijf )

Bestelnummer: 2053

Ik weet wel dat ik iedereen afraad hier iets te bestellen :evil:

Idries
Berichten: 5
Lid geworden op: 11 mei 2006 15:51

Re: Ervaringen met www.allesvooruwtele.com?

Ongelezen bericht door Idries »

Ik heb Maandag een datakabel besteld en gelijk het geld overgeboekt op hun rekening. Maar nog niks ontvangen en gister en vandaag mailtje gestuurd.. nog niet geandwoord :?

Stripe_nl
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 apr 2006 09:36

Re: Ervaringen met www.allesvooruwtele.com?

Ongelezen bericht door Stripe_nl »

Ik heb m'n kabeltje binnen
Maar moest wel eerst een klacht indienen bij
http://www.qshops.org/ ( het keurmerk voor webshops )

Vreemde manier van zaken doen heeft dat bedrijf
Niet reageren op mailtjes maar als je een klacht indient is het binnen 12 uur opgelost
:evil:

Idries
Berichten: 5
Lid geworden op: 11 mei 2006 15:51

Re: Ervaringen met www.allesvooruwtele.com?

Ongelezen bericht door Idries »

Ik heb vandaag ook me datakabel binnen.. maar heb geen cdrom erbij gekregen.. en op mijn mails wordt ook niet gereageert :?

Gesloten