Pagina 1 van 5

Vistaprint visitekaartjes

Geplaatst: 14 mei 2006 11:17
door hethof
Dit is een bedrijf, dat je heel goed in de gaten moet houden qua bestellen.

Je kunt als consument 250 visitekaartjes bestellen en je betaalt dan alleen de verzendkosten. De eerste keer ging dat goed.
De tweede keer echter gingen mijn eerste en tweede bestelling door elkaar heen (niet door mijn toedoen!) en ik heb dat bij het afrekenen helaas niet in de gaten gehad. Ik zag in de bevestiging, dat ik 500 visitekaartjes zou krijgen, waarvan ik wist dat ik de helft in de asbak kon gooien, maar ze waren dus wél betaald. Direct gebeld, gemaild en gefaxt, zonder resultaat. Ik heb er nog een paar emails aan gewaagd en kreeg eindelijk een korte vraag als antwoord. Men vroeg het bestelnummer. Kennelijk was mijn order van een dermate lage importantie, want daarna hoorde ik niets meer. Uiteindelijk maar weer gebeld, blijkt de behandelaar te werken vanuit de USA!!! Toen maar gefaxt op verzoek van een receptioniste, die overduidelijk blijk gaf meer van dergelijke klachten te hebben gehoord. Ook op de fax niets meer gehoord. Vreemde gang van zaken!

Re: Vistaprint visitekaartjes

Geplaatst: 26 jun 2006 19:15
door HW Heijkamp
:evil:

Ik heb de helft van de bestelde uitnodigingen weg kunnen gooien aangezien deze verkeerd waren afgedrukt!
Ondanks diverse mailtjes heb ik geen enkele reaktie van VistaPrint ontvangen!!!!
Een op de site genoemd telefoonnummer blijkt van een magazijn te zijn. Telefonisch is het bedrijf dus onbereikbaar.

Re: Vistaprint visitekaartjes

Geplaatst: 27 jun 2006 00:08
door boebele
Ik heb goede ervaringen met vistaprint. Ooit eens visitekaartjes besteld. De eerste lichting werd afgegeven bij één van mijn buren, maar daar wist ik niets van en ik dacht dat de bestelling zoek was in de post. Vistaprint gemaild, en ze hebben me gewoon een nieuwe lichting kaartjes toegestuurd, zonder dat ik extra hoefde te betalen. En een paar dagen daarna kwamen die buren ook nog eens over de brug, dus ik heb er nu veel te veel :lol:

Re: Vistaprint visitekaartjes

Geplaatst: 27 jun 2006 21:15
door NAK
Ook mijn ervaring is goed.
Aanvraag werd binnen 10 dagen geleverd.

Re: Vistaprint visitekaartjes

Geplaatst: 28 jun 2006 09:22
door Dennis--SP
Ook een keer iets (gratis) besteld , maar zelfs binnen de verwachtel levertijd binnen en ben ultamate tevrden!

Re: Vistaprint visitekaartjes

Geplaatst: 26 jul 2006 18:36
door japan
26 juli

Heb ook visitekaartjes besteld maar waren helemaal verkeerd afgesneden. Na velen mailtjes kregen we 25 nieuwe( er waren er 200 besteld) maar deze zagen er nog beroerder uit. Bovendien hebben we een stempel besteld en betaald die we nu 7 weken later nog steeds niet hebben. Wie weet hoe ik dit bedrijf kan bereiken telefonisch krijg je een bandje op mailtjes reageren ze gewoon niet. Ik ben zeer ontevreden over dit bedrijf. Ipv allerlei mailtjes met reclame te sturen (dagelijks) zouden ze zorgvuldiger met de klachten om moeten gaan.
Graag tips hoe ik dit bedrijf te pakken kan krijgen. Wanda

Re: Vistaprint visitekaartjes

Geplaatst: 31 jul 2006 08:10
door Bailey
Ik bestel regelmatig spullen bij Vistaprint en tot nu toe is alles goed gegaan. Nooit problemen mee gehad.

Re: Vistaprint visitekaartjes

Geplaatst: 03 aug 2006 19:44
door Remster
Ik heb ook alleen maar positieve ervaringen met vistaprint.
Ik heb ook nog nooit spam mails van ze gekregen.

Wel vervelend dat ze blijkbaar niet op e-mails reageren.

Re: Vistaprint visitekaartjes

Geplaatst: 05 sep 2006 08:57
door WernerProst
Ik heb onlangs een tweede spoedbestelling gedaan.
Maar is nog steeds niet of verkeerd afgeleverd.
Er wordt niet gereacheerd op mijn e-mails.

Heeft iemand een telefoonnummer?
Is het beter om in het engels te reageren (heb ik ook geprobeerd maar ook geen reactie)
Behalve de standaard electronische mail met daarin vermeld dat ik spoedig een passend antwoord krijg (niet dus...)

Re: Vistaprint visitekaartjes

Geplaatst: 27 sep 2007 14:15
door araya1
Hallo Help help
Vorige week donderdgn 20-9-07 heeft een oppaskind (12) van een eeen bestelling gedaan, dom van me om alles te laten liggen ik weet het. Had alles klaar gelegd om een bestelling te gaan doen voor de kerst die dag, eens zien wat het kan worden dacht ik.
Goed ik heb direct een mail gestuurd met de vraag om het te annuleren, geen reactie na 4 mailtje nog niks. Maar eens gebeld geen reactie weer gemaild geen reactie, weer een dag later gebeld want ook nu was het bedrag ook nog eens afgeschreven. Kreeg een xxx aan de telefoon, snapte het probleem heeft het opgezocht en heeft deze voor me geannuleerd, en het geld zou worden terug gestort, dit allemaal op de dinsdag 25 09. Nu krijg ik vandaag een mail dat de bestelling klaar is en ik hem kan verwachten, MAAR DIT WIL IK NIET HET IS EEN TOTAAL VREEMDE ORDEN, MET RARE TEKSTEN ED.
Bellen heeft geen zin, ze nemen niet meer op.
Ik wil mij geld terug zoals belooft, een bedrag van 22,84 euro.Genoeg om 2/3 dagen van te eten lijkt me.
Vistaprint is pure oplichterij mooie site met heel veel 'leuke' beloftes maar nee geen reactie van deze corrupte bende.

Graag een reactie van iemand die het zelfde mee heeft gemaakt, en misschien ook nog tot een oplossing is gekomen, lijkt me sterk maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit zeggen ze wel eens.

tot mails

Re: Vistaprint visitekaartjes

Geplaatst: 27 sep 2007 16:32
door Suusjuh1985
Wij hebben goede ervaringen met vistaprint,
snel in huis en mooie kaartjes.

Re: Vistaprint visitekaartjes

Geplaatst: 27 sep 2007 17:53
door kanovaarder
Even een vraag over Vista-Print

Geeft VistaPrint dan niet meer om de haverklap een e-mailtje naar de klant toe??
Met daarin ook gelijk de mogelijkheid tot directe (e-mail)communicatie??

Mijn persoonlijke ervaringen met dat VistaPrint zijn zonder meer goed te noemen.
Ook fouten werden hersteld en het ten onrechtte/het teveel betaalde keurig op mijn rekening teruggestort na mijn e-mails.

Daarom vind ik het zeer onterecht om al bij 1 fout (bij wie die dan ook mag liggen) te gaan spreken over oplichters!
Dit soort kreten haalt de waarde die dit forum toch kan hebben onnodig onderuit.

Graag zou ik mijn vraag in deze beantwoord willen zien!

Grootvader.

Re: Vistaprint visitekaartjes

Geplaatst: 27 sep 2007 18:03
door araya1
Dit is echt niet de eerste keer hoor,
Mijn vriendin heeft een eigen zaak en 3 keer op de koffie gekomen door vistaprint.
Het is toch ook niet netjes dat ze totaal nergens op reageren, noch op de mail noch het beloofde via de telefoon.
Als je een eerlijk bedrijf bent dan doe je dit, heb ook al op de consmentenbond site erg veel klachten gelezen over dit bedrijf.
Ik blijf er bij dat ik het oplichting vind, maar een ander mag er altijd anders over denken.

Re: Vistaprint visitekaartjes

Geplaatst: 27 sep 2007 18:09
door cybertomaat
heb net visitekaartjes besteld
(naar aanleiding van dit topic)
en ga t eens bekijken.

wel zeg ik bij voorbaat alvast dit:
Als je zo goedkoop besteld moet je niet teveel verwachten.
Als je hoge kwaliteit en veel service/klantvriendelijkheid verwacht
moet je gewoon naar de (dure) echte drukker gaan
en niet online bestellen.

>cybertje< (zat vroeger vaker voor een dubbeltje op de eerste rij
maar voor een euro mag je niet eens meer zitten tegenwoordig :wink: )

Re: Vistaprint visitekaartjes

Geplaatst: 28 sep 2007 00:18
door kanovaarder
Voor een euro mag je niet eens meer zitten
--------------------------------------

Nou, cybertomaat;

Bij mij wel hoor!
Dat mag zelfs gratis!.
De tuinbank staat voor de deur.
Alleen, niet te vaak naar binnen gluren want dan gaan mijn tenen jeuken.
-------------------
En dan is mijn vraag nog niet beantwoord!

Krijgt men tegenwoordig dan geen e-mails meer van dat Vista-print?
E-mails met allerlei aktie's en reclame?

Een paar jaar geleden was dit wel zo en werdt er toch keurig gereageerd.
Maar ja, ik deed ook trouw mee aan hun enquetes die ze af en toe hielden.

Deze vraag wel beantwoorden dan.

Aan, Grootvader

Re: Vistaprint visitekaartjes

Geplaatst: 28 sep 2007 01:05
door cybertomaat
@ kanovaarder/grootvader .....

zodra ik mail heb hoort u het.

>cybertje<

Re: Vistaprint visitekaartjes

Geplaatst: 28 sep 2007 08:41
door Bailey
Ik heb nu een aantal keren visitekaartjes besteld, adresstickers, notitieblokjes en laatst zelfs een t-shirt. Echt nooit problemen mee gehad. Krijg keurig netjes een mailtje als de bestelling verwerkt is en als het onderweg is. Ook een vriendin die een eigen zaak heeft besteld daar altijd alles en heeft nooit problemen gehad.

Araya, waarom stuur je dan niet een aangetekende brief? En hoe komt het dan dat jullie al zo vaak problemen hebben gehad? Ligt dat echt aan Vistaprint alleen?

Kanovaarder/Grootvader, ik krijg nooit mailjes van Vistaprint. Behalve dan 3 mailtjes na de bestelling, 1 bevestiging van de bestelling, 1 dat de bestelling is verwerkt en 1 dat het verstuurd is. Dat vind ik helemaal niet irritant, dat vind ik juist fijn. Dan weet je tenminste waar je aan toe bent.

Re: Vistaprint visitekaartjes

Geplaatst: 28 sep 2007 12:59
door cybertomaat
bevestiging "ligt" in mijn mailbox...

Re: Vistaprint visitekaartjes

Geplaatst: 28 sep 2007 13:08
door kanovaarder
Vistaprint (mijn slot)

Wonderlijk,

Toen ik mijn e-mailadres opgaf aan Vistaprint kreeg ik zeker 1X per week toch weer een 'nieuwe sensationele aanbieding' ; zeg maar Spam van dat Vistaprint.
Kennelijk heb ik toen wel op JA gedrukt toen men mij kennelijk toen vroeg of ik nieuwe berichten van ze wilde ontvangen.

Zo te lezen schijnt dit dus niet meer te bestaan dan.

't Was weliswaar spam, maar wel handig toen.

Grootvader

Re: Vistaprint visitekaartjes

Geplaatst: 28 sep 2007 23:21
door galsteen
Ik heb nu 3 x visitekaartjes besteld bij VistaPrint en dat is 3 x goed gegaan.
Ik had geen haast, dus alle keren voor de langzaamste levertermijn gekozen (21 dagen?), maar alle keren waren de kaartjes er al met 7-10 dagen.
Enige 'nadeel' is wel dat ik bijna dagelijks een mail met aanbiedingen van ze ontvang.
Gelukkig heb ik niet mijn reguliere emailaccount aan ze opgegeven, maar een hotmailaccount.

Bij mij is het dus gelukkig steeds goed gegaan, maar het is niet de eerste keer dat ik hoor dat communiceren met VistaPrint een probleem is.
Goede zaak dus om alles driedubbel goed te checken voordat je de order verstuurd.