LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kenmerken van een betrouwbare webshop

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
ikbenik

Re: Kenmerken van een betrouwbare webshop

Ongelezen bericht door ikbenik »

Immers, het is zeer gebruikelijk om in het internetverkeer een nickname te gebruiken en niet de eigen naam


Ik mag hier niet eens met mijn eigen naam en bedrijfsnaam staan.
Dus moest ik iets anders verzinnen.

En achter mijn naam moet je ook niks zoeken.
Ik kon geen geschikte naam verzinnen, dus heb ik er maar ikbenik van gemaakt.

En dat staat gewoon voor:

ik ben gewoon ik.

caruso
Berichten: 1170
Lid geworden op: 20 jul 2005 16:47

Re: Kenmerken van een betrouwbare webshop

Ongelezen bericht door caruso »

Nou, heb even doordelinkt naar dat afvalclubje....Letterlijk en figuurlijk een stukje huisvlijt waar de treurigheid afdruipt! In één regenachtige zondagmiddag in elkaar geflanst! Te zielig voor woorden.......

Dr.O
Berichten: 74
Lid geworden op: 27 sep 2006 19:32

Re: Kenmerken van een betrouwbare webshop

Ongelezen bericht door Dr.O »

Ach ja meneer NAK van het GAK er zijn ook nog mensen, die werken voor de uitkeringen van deze nietszeggende forummers die de hele dag achter hun PC zitten :roll:

ikbenik

Re: Kenmerken van een betrouwbare webshop

Ongelezen bericht door ikbenik »

Ach ja meneer NAK van het GAK er zijn ook nog mensen, die werken voor de uitkeringen van deze nietszeggende forummers die de hele dag achter hun PC zitten


Hmm. En nu moet ik me aangesproken voelen? :wink:

ikbenik

Re: Kenmerken van een betrouwbare webshop

Ongelezen bericht door ikbenik »

Ik kan hier moeilijk mijn bedrijfsnaam noemen, want dat is volgens de regels niet toegestaan. :lol:

Maar als je een beetje slim bent, kun je heel gemakkelijk achter mijn identiteit komen. (niet doorvertellen) :wink:

Dr.O
Berichten: 74
Lid geworden op: 27 sep 2006 19:32

Re: Kenmerken van een betrouwbare webshop

Ongelezen bericht door Dr.O »

Dat is niet zo moeilijk hoor Dirk :lol:

NAK
Berichten: 1864
Lid geworden op: 08 dec 2004 19:38

Re: Kenmerken van een betrouwbare webshop

Ongelezen bericht door NAK »

Ach ja meneer NAK van het GAK er zijn ook nog mensen, die werken voor de uitkeringen van deze nietszeggende forummers die de hele dag achter hun PC zitten
Ik denk niet dat jij voor mij werkt......
Waarom niet? Omdat ik bij elkaar meer dan 40 jaar gewerkt heb en nu van mijn PENSIOEN mag genieten.
En dat pensioen, waarde vrind, daar heb jij nog niet 1 (één) cent aan mee betaald.
Dus............. was dat een eikelige opmerking van jou. :lol:

ikbenik

Re: Kenmerken van een betrouwbare webshop

Ongelezen bericht door ikbenik »

Dat is niet zo moeilijk hoor Dirk
Dirk? Wie? Ik?

Hoe kom je daar nu bij? :shock:

gravedigger
Berichten: 3097
Lid geworden op: 11 jun 2005 20:47

Re: Kenmerken van een betrouwbare webshop

Ongelezen bericht door gravedigger »

Snap ik ook niet. Dirk is nog nooit buiten het legiolease forum geweest :!:

ikbenik

Re: Kenmerken van een betrouwbare webshop

Ongelezen bericht door ikbenik »

Ik kan hier moeilijk mijn bedrijfsnaam noemen, want dat is volgens de regels niet toegestaan.

Maar als je een beetje slim bent, kun je heel gemakkelijk achter mijn identiteit komen. (niet doorvertellen)
Dat is niet zo moeilijk hoor Dirk
:?:

Verklaar je nader aub Dr.O.

caruso
Berichten: 1170
Lid geworden op: 20 jul 2005 16:47

Re: Kenmerken van een betrouwbare webshop

Ongelezen bericht door caruso »

Dr. O is een dropl*l,heeft zelf de hele dag niets te doen en schijnt te vergeten dat er nog steeds mensen zijn die van hun vakantie genieten.

Dr.O
Berichten: 74
Lid geworden op: 27 sep 2006 19:32

Re: Kenmerken van een betrouwbare webshop

Ongelezen bericht door Dr.O »

Ach carousel je bent net ik ben ik een lelijkerd met een uitkering 8)

Dr.O
Berichten: 74
Lid geworden op: 27 sep 2006 19:32

Re: Kenmerken van een betrouwbare webshop

Ongelezen bericht door Dr.O »

Ik run een sprinkhanenfarm in het buitengebied en NAK ja dat is een forumfiel zonder inhoud :shock:

Dirk etc. :lol:

caruso
Berichten: 1170
Lid geworden op: 20 jul 2005 16:47

Re: Kenmerken van een betrouwbare webshop

Ongelezen bericht door caruso »

Zielig......en bezopen! En wat weet je veel van mij, maar niet heus! Broertje van polka?

Dr.O
Berichten: 74
Lid geworden op: 27 sep 2006 19:32

Re: Kenmerken van een betrouwbare webshop

Ongelezen bericht door Dr.O »

Conclusie beter niet reageren op simpele geesten :lol: :arrow:

caruso
Berichten: 1170
Lid geworden op: 20 jul 2005 16:47

Re: Kenmerken van een betrouwbare webshop

Ongelezen bericht door caruso »

zoals jij!

NAK
Berichten: 1864
Lid geworden op: 08 dec 2004 19:38

Re: Kenmerken van een betrouwbare webshop

Ongelezen bericht door NAK »

Ik dacht al, Dr. O moet ergens een afkorting van zijn.
En ja, plotseling weet ik het.
Het is geen afkorting maar een verkleining va DrOplul :lol: :o

gravedigger
Berichten: 3097
Lid geworden op: 11 jun 2005 20:47

Re: Kenmerken van een betrouwbare webshop

Ongelezen bericht door gravedigger »

Klinkt Dr.Oefenis niet beter?
Laatst gewijzigd door gravedigger op 14 aug 2007 11:41, 1 keer totaal gewijzigd.

Geoffrey
Berichten: 251
Lid geworden op: 08 nov 2005 10:13
Locatie: Zwaag

Re: Kenmerken van een betrouwbare webshop

Ongelezen bericht door Geoffrey »

Ik vind deze discussie toch wel dieptriest worden. Kom op, zijn jullie nou echt niet volwassen genoeg om een normale reactie op een normale vraag te geven zonder elkaar uit te schelden of met modder te gooien? :roll:

Een goede webwinkel kun je meestal herkennen aan het keurmerk van de thuiswinkel. Als een webwinkel die niet heeft, let dan in ieder geval op de algemene voorwaarden en wat hierin gezegd wordt over retourneren, betalen en waar je wel en niet recht op hebt. Hier kun je een winkelier namelijk wettelijk aan houden.

Aangezien het bedrijf waar ik werk ook producten via een website verkoopt, hebben we onze juridisch adviseur eens om raad gevraagd. Die vertelde dat bij bestellen via de website de consument de mogelijkheid moet krijgen om de algemene voorwaarden te lezen. Dit is te doen door een scrollscherm waarbij men ’Akkoord’ moet aanklikken alvorens men de bestelling kan plaatsen. Ook is het verplicht om de algemene voorwaarden op te kunnen slaan of uitprinten. Dit gebeurt niet altijd maar hoort eigenlijk wel zo.

Bij bestellen via de website (koop op afstand) kan de koper binnen 7 dagen na ontvangst het product zonder opgave van reden terugsturen. Voor software (kopieergevoelig materiaal) geldt de wettelijke regel dat dit recht vervalt na het verbreken van de seal (cello). De kosten van het terugzenden zijn voor de koper.

Hopelijk heb je hier wat aan.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Kenmerken van een betrouwbare webshop

Ongelezen bericht door jor »

Een goede webwinkel kun je meestal herkennen aan het keurmerk van de thuiswinkel. Als een webwinkel die niet heeft, let dan in ieder geval op de algemene voorwaarden en wat hierin gezegd wordt over retourneren, betalen en waar je wel en niet recht op hebt. Hier kun je een winkelier namelijk wettelijk aan houden.

En natuurlijk heeft een betrouwbare webwinkel geen verboden reclamelinks nodig!!! :idea:
--------------------------------------------------------------------------------
Het is niet toegestaan om persoonlijke informatie (zoals telefoonnummers, emailadressen en privé-adressen) van anderen in de bijdragen op te nemen.
Bijdragen mogen maar een (1) keer worden geplaatst door bezoekers.
Het is niet toegestaan advertenties te plaatsen op het forum of allerlei commerciële of non-commerciële bedrijven en organisaties te promoten.
--------------------------------------------------------------------------------
Staat in de voorwaarden van dit forum.Een betrouwbare webwinkel houd zich ook daar aan!!

Gesloten