LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Andersom komt ook voor

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet

Koop je wel eens bij een webwinkel

ja
5
100%
nee
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 5

Tonia van de lowcarbclub
Berichten: 35
Lid geworden op: 25 okt 2006 16:56

Andersom komt ook voor

Ongelezen bericht door Tonia van de lowcarbclub »

Ik zie hier heel veel klachten over webwinkels. Als ik de namen van die betreffende webwinkels soms lees denk ik ook al waar gaat dit over. Let altijd zelf op dat er op de webwinkel een duidelijke uitleg staat van welk bedrijf het is. Het KvK nr. het BTW nr. e.d. Met het KvK nr kan je zo op de site van de Kamer van Koophandel zien of dit bedrijf echt bestaat. Dan heb je al wat meer zekerheid.

Maar ik zou toch ook wat aandacht wilen vragen voor fake-bestellers. Ik heb zelf een webwinkel in low carb dieet producten. En mensen kunnen dan ook bij ons bestellen uiteraard. Tegen vooruitbetaling of via iDeal. En mijn pakjes gaan keurig op de dag van de betaling de deur uit. Helaas komt het dus ook nog wel eens voor dat iemand iets besteld. Je pakt het meteen keurig in, en wacht op de betaling. Wacht, wacht. Je mailt eens, of de betaling onderweg is, geen reactie, je mailt nog eens. Juist weer niets. Je kan je pakje dus weer uitpakken, want die betaling komt gewoon niet, een grapjas die het leuk vind anderen in de maling te nemen.

En dat is dus net zo vervelend. Laten we bij het webwinkelen toch ook de fatsoensnorm in het oog houden. Bedenk je je na bestelling, mail dan even netjes dat je er van af ziet. Wel zo netjes.

Tonia
Low Carb Club de Weegschaal
http://www.lowcarbclub.nl

puerto38
Berichten: 79
Lid geworden op: 01 jun 2006 14:50

Re: Andersom komt ook voor

Ongelezen bericht door puerto38 »

Trosradar, graag dit topic sluiten.

Dit riekt naar reclame.......................

Aanpassing, beter nog de reclame eruit halen.....

Tonia van de lowcarbclub
Berichten: 35
Lid geworden op: 25 okt 2006 16:56

Re: Andersom komt ook voor

Ongelezen bericht door Tonia van de lowcarbclub »

Dat lijkt er op dat je hier dus alleen maar negatief mag doen over bedrijven. (en als ze streken uithalen die niet kunnen dan is dat terecht) Maar ik maak het dus ook andersom mee, en dan vind ik dat er best eens iets gezegd mag worden over consumenten die (misschien wel net zo vaak) de boel beduvelen.

Volgens mij valt dat in dezelfde categorie NIET DOEN

Tonia

puerto38
Berichten: 79
Lid geworden op: 01 jun 2006 14:50

Re: Andersom komt ook voor

Ongelezen bericht door puerto38 »

Je hoeft dan echt niet je website en je naam erbij te vermelden hoor en zelfs een naam verzinnen die wijst naar je website.

Tonia van de lowcarbclub
Berichten: 35
Lid geworden op: 25 okt 2006 16:56

Re: Andersom komt ook voor

Ongelezen bericht door Tonia van de lowcarbclub »

Ik weet niet of je het gezien hebt. Maar alle webwinkels in dit topic worden met naam en www adres genoemd.

Tonia

puerto38
Berichten: 79
Lid geworden op: 01 jun 2006 14:50

Re: Andersom komt ook voor

Ongelezen bericht door puerto38 »

Kom op zeg, je kan toch ook je verhaal vertellen zonder je eigen zaak te noemen.

Het gaat je hier alleen om reclame te maken.
En reclame met pasta's die veel te duur zijn.

Anastasia
Berichten: 474
Lid geworden op: 20 jan 2007 15:51

Re: Andersom komt ook voor

Ongelezen bericht door Anastasia »

In de Gedragregels, te vinden hierboven links in het roze...
geen reclame, dus die 21 winkels in onze familie noem ik dus niet!

Als iemand over een van onze zou klagen mag je wel als eigenaar tegen gas geven, dan wel, maar zelf dit starten, moeten we nu allemaal iets bestellen en niets betalen?

Dit vraagt gewoon om een super grote order, en dan hopen dat ze tekort in huis heeft, en dan maandenlang zit te wachten tot het weer op is en niet overdatum is!

Bij onze winkels hebben we naast de restpartijen, juist geen voorraad, en pas na ontvangen geld, worden de pakketten elders ingepakt, dus we hebben nooit iets in huis, produkten die we zelf nog nooit gebruikt of gezien hebben verkopen we dus rechtstreeks van groothandels.

Daarom hebben we als je meerdere produkten besteld het niet in een pakket maar meerdere, als het van diverse leveranciers komt!

Zal ze nog klanten krijgen, of juist die niet betalen?

Gesloten