LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] TELSELL

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
D&A5351
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 mar 2011 10:04

Re: TELSELL

Ongelezen bericht door D&A5351 »

Hoe kan het dat een bedrijf producten adverteert op tv waarvan de werking in de praktijk niet deugt! Zo ook de PaintPadPro die niet goed is laat los van de ondergrond al na een paar minuten. Precies hetzelfde mee gewerkt als op de reclame, over een normaal behangetje. En als je er over belt zeggen ze doodleuk, u heeft het verkeerd gedaan. Maar jammer voor u, u krijgt van ons niks terug of garantie, u heeft een product met gebruikssporen en die nemen wij niet terug. dat staat in hun algemene voorwaarden. Schande, dat dit nu nog kan !! :!: Anno 2011

jdek
Berichten: 91
Lid geworden op: 25 jun 2007 18:18

Re: TELSELL

Ongelezen bericht door jdek »

Grappig, Ik had een Spin & Go gekocht. leuk en makkelijk schoonmaken.

A: De mop werd nooit droger dat nat!
B: Na 5 keer spinnen brak het voetje onder het pedaal af. Emmer water viel natuurlijk direct om.

Gelukkig gebruikte ik hem buiten voor mijn ramen om eerst te proberen, anders had ik water ellende.

Tevens had ik hem niet bij Tell Sell voor 59 euro, maar op de markt voor 20 euro.
Ik kan er dus nog een beetje om lachen.

@
D&A5351

Ze waren vorig jaar niet voor niets failliet. Ze mochten doorstarten, maar leveren dezelfde rotzooi.
Ik had vroeger (30 jaar geleden) ook zo'n soort spaan om te schilderen. Kosten 10 gulden. Ik heb hem wel totdat ie helemaal was versleten gebruikt. Ging wel goed. Deze 39 euro????

Is het materiaal wel op elkaar afgestemd als de verf loslaat? bv. op vinyl behang kun je niet alles smeren!

Gesloten