LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] TELSELL

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
phv
Berichten: 19
Lid geworden op: 28 dec 2006 13:04

TELSELL

Ongelezen bericht door phv »

IK HEB OP 3 FEBRUARI 2007 EEN BESTELLING GEDAAN BIJ TELSELL EN OP 5 FEBRUARI IS HET GELD AFGESCHREVEN, DE BESTELLING ZOU BINNEN DRIE WEKEN WORDEN VERSTUURT MAAR TOT OP HEDEN HEB IK NOG NIKS BINNEN GEKREGEN, IK HEB ZE AL VERSCHILLENDE E-MAILS GESTUURT MAAR KRIJG GEEN REACTIE, WAT KAN IK NU NOG MEER DOEN.

ridder80

Re: TELSELL

Ongelezen bericht door ridder80 »

bellen

phv
Berichten: 19
Lid geworden op: 28 dec 2006 13:04

Re: TELSELL

Ongelezen bericht door phv »

ze hebben geen spullen geleverd en dan moet ik zeker een betaald nummer bellen en dat kost me weer geld. ze moeten gewoon mijn geld terug geven dat heb ik ze laten weten zoniet dan volgen er nog meer e-mails van mij.

phv
Berichten: 19
Lid geworden op: 28 dec 2006 13:04

Re: TELSELL

Ongelezen bericht door phv »

ik heb eindelijk bericht gekregen van telsell, ze hadden problemen met de aanlevering door de leverancier maar ja daar heb ik geen boodschap aan, ze verwachten deze week de spullen van de leverancier en in week 16 sturen ze het op, dat hoop ik tenminste, ik heb ze terug geschreven dat ze mij maar uit het klantenbestand moeten schrijven, dit was toch de laatste keer dat ik wat van hun besteld, ik hoop dat er meer mensen dat gaan doen.

Breman
Berichten: 4
Lid geworden op: 12 dec 2005 19:39

Re: TELSELL

Ongelezen bericht door Breman »

Wij hebben dezelfde ervaring en vinden het schande dat er niet gereageerd wordt op e-mail en zelfs bellen helpt niet.
Na een tijd aan de telefoon te hebben getikt konden we een 1 toetsen om terug gebeld te worden.
Nu u raad het al nee dus .
Het geld is al 7 weken geleden afgeschreven maar leveren Ho maar.
Een koude douche zou nog veel te mild zijn.
Ben dan ook vast van plan om de bestelling te weigeren en maar hopen op terug gave geld.
Heb in de voorwaarden gelezen dat teruggave ook minstens een maand duurd, Dus wees gewaarschuwd voor deze oplichters praktijken[/b]

phv
Berichten: 19
Lid geworden op: 28 dec 2006 13:04

Re: TELSELL

Ongelezen bericht door phv »

ik heb eindelijk mijn bestelling binnen gekregen na 2 maanden en dit was wel de laatste keer dat ik iets bestel bij telsell, en heb ze gelijk een e-mail verstuurd dat ze mij uit het klantenbestand moeten schrijven ik wil nooit meer wat van ze te maken hebben, en natuurlijk nog geen e-mail bericht van telsell.

tailoe
Berichten: 5
Lid geworden op: 14 jun 2007 17:24

Re: TELSELL

Ongelezen bericht door tailoe »

ik heb op verzoek van mijn buurvrouw voor haar via de site op 7-1 een aerobed ad 130,90 bestelt. Ze was er niet vanaf te brengen ondanks mijn waarschuwingen en scepsis over dit soort organisaties. betaling afgeschr 22 -1. Tot op heden niets ontvangen, ondanks dure mobiele tel!!:(eigenwijze buurvrouw)en op al mijn E-mails alleen op 4-4 zelfde mail als ander forum lid ontv.: druk,druk,druk, vertraging levering, maar nu echt in wk 16!!.
Heb ze nu ook gesommeerd geld terug te storten. Heeft iemand wel eens z'n geld terug gehad??

tappat
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 jun 2007 06:46

Re: TELSELL

Ongelezen bericht door tappat »

Ik heb op 2 mei een bestelling gedaan en een week erna is het geld afgeschreven. Je voelt 'm al aankomen. Tot op heden niets ontvangen. Terwijl in de algemene voorwaarden beschreven staat dat ze binnen 21 dagen leveren.
Ik heb ze meerdere malen gebeld op het 0900-nummer als op het lokale nummer (receptie). Helaas kunnen ze je daar ook niet verder helpen. Ik heb nu zo'n 12 mailtjes gestuurd en wel 20 keer mijn nummer achtergelaten om me terug te laten bellen. Helaas nog steeds geen reactie.

Nu wilde ik het bedrag storneren, gezien ik niet meer accoord met de afschrijving. Dit wordt gewoon keihard afgewezen, omdat je in eerste instantie accoord gaat met afschrijving. Belachelijk gewoon. Dit is pure oplichterij.

Bikerbitch
Berichten: 14
Lid geworden op: 12 jun 2007 21:18

Re: TELSELL

Ongelezen bericht door Bikerbitch »

Stoneren kan binnen 30 dagen.

tailoe
Berichten: 5
Lid geworden op: 14 jun 2007 17:24

Re: TELSELL

Ongelezen bericht door tailoe »

betaling is meestal door een eenmalige machtiging en die kunnen niet gestorneerd worden.

thyraisa
Berichten: 3
Lid geworden op: 19 jan 2007 11:44

Re: TELSELL

Ongelezen bericht door thyraisa »

Zelfde probleem 25 april wat besteld 26 april gelijk afgeschreven.
20 mei gebeld waar mijn bestelling bleef ,ze zeiden dat er leveringsproblemen waren en dat ze 18 juni weer binnenkwamen.
Ik heb gelijk mijn bestelling laten annuleren en gezegd dat ik het raar vond dat ze niet een berichtje doen en wel het geld op hun rekening hebben staan.
ja je raad het al ik heb mijn geld nog niet terug weer gebeld en na 11 minuten wachten á 0.35 de hoorn er opgegooid en gebeld als dat ik een bestelling plaatsen wil ,dan pakken ze wel gelijk op.
niet dat ik er wat aan heb want ze schreef mijn gegevens op en word binnen een paar dagen teruggebeld.
Het is gewoon belachelijk dat ze je geld hebben al 10 weken je niets hebt en er toch nog meer geld aan kwijt bent om het geld weer terug te krijgen.

Twannie01
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 jul 2007 17:35

Re: TELSELL

Ongelezen bericht door Twannie01 »

Hallo, Ik heb hetzelfde probleem. Op 16 mei een bestelling gedaan, 30 mei is het geld door deze firma afgeschreven. Ook ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen. Ondanks toezeggingen krijg ik geen antwoord op mijn mails. Ook op telefonisch contact wordt niet gereageerd.
Ik ben het spuugzat en wil van de aankoop afzien en mijn geld terug! Wat kan ik doen? Help me a.u.b.
Groeten Twannie.

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: TELSELL

Ongelezen bericht door D1RK »

Het enige goede van Tell Sell;

Als ik niet kan slapen, helpt beter dan medicynen!

Verder genoeg klachten te vinden bij Radar, Kassa en Google....

Dankzij U omdat U bestelde, bestaan ze nog, het is erg dure reclame op TV dus daarom zijn de produkten vaak erg duur!

Ze beloven altijd meer dan het produkt kan!

Koop niets, kijk zelden, en dan moeten ze wel stoppen!

tailoe
Berichten: 5
Lid geworden op: 14 jun 2007 17:24

Re: TELSELL

Ongelezen bericht door tailoe »

Heb begin juni bij Telsell inz. niet geleverde en wel betaalde bestelling dd. 7 jan.ad E 130,-, overeenkomst/geannuleerd opgezegd en binnen 14 dg geld terug geeist. JE raadt het al: niet eens een mailtje.
Als ik de reakties hier lees,zijn er inmiddels een heleboel mensen die een vordering hebben op Telsell. Is er nou niet een handige rechtenjongen die daar een gezamenlijke zaak van kan maken?
Die TV reclame's zijn wel duur, maar reken eens uit wat ze ontvangen:
Geld voor al die niet geleverde goederen en die telefoontjes naar hun 0900 no: leveren ook geld op.
Aan de uitgavenkant alleen TV spotjes, op voor de zender incourante uren en het inhuren van een callcenter.o ja, en een kantoortje m. 2 pers. op een achteraf industrieterrein.
Kassa, hoe wordt ik slapend rijk.

kanovaarder
Berichten: 2888
Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17

Re: TELSELL

Ongelezen bericht door kanovaarder »

Tellsell en andere debiteuren

Wanneer iemand wat te vorderen heeft omdat niet op tijd betaald wordt dan neemt een bedrijf een incassobureau om die vordering op te eisen.

Wist u echter dat ook consumenten dit kunnen?
Heeft u geld tegoed van iemand of in dit geval van TellSell (van wat ik hoorde zelfs al 6 maanden geen geld terug heeft gegeven!!) geef dan uw vordering in handen van DirectIncasso.
Een incassobureau dat werkt op basis van No cure - No pay en alle expertise in huis heeft om dit zelfs voor een rechtbank te brengen en/of een gerechtsdeurwaarder in te kunnen schakelen (inclusief advokaten).

In het geval van Tellsell draait TellSell voor alle kosten op die u moet maken om uw geld terug te krijgen en Directincasso regelt dit voor u.
Valt er echt niets te halen bij een debiteur dat kost het u alleen maar 30,50 euro aan dossiervorming.
In het geval van TellSell gaat dit uiteraard niet op want daar is nog geld genoeg!
Denk ik.

Grootvader.
Laatst gewijzigd door kanovaarder op 18 jul 2007 23:44, 1 keer totaal gewijzigd.

tailoe
Berichten: 5
Lid geworden op: 14 jun 2007 17:24

Re: TELSELL

Ongelezen bericht door tailoe »

:shock: vandaag op 17-7 bestelling van TELSELL eindelijk ontvangen.
7 mnd na bestelling!!

Dennis--SP
Berichten: 119
Lid geworden op: 10 jun 2006 20:21

Re: TELSELL

Ongelezen bericht door Dennis--SP »

En was het product het waard?

Ron58
Berichten: 1157
Lid geworden op: 21 feb 2007 12:07

Re: TELSELL

Ongelezen bericht door Ron58 »

En was het product het waard?
Denk het niet, want alle (dure) producten van TellSell vind je na verloop van tijd voor een schijntje van de TellSell prijs bij Blokker/Kruidvat en dergelijke andere winkels. :lol:

tailoe
Berichten: 5
Lid geworden op: 14 jun 2007 17:24

Re: TELSELL

Ongelezen bericht door tailoe »

ik heb buurvrouw ook steeds verwezen naar Blokker etc. maar vlgs haar waren die lang niet zo goed? Ze belde mij zojuist nadat ze het product uitgepakt en geprobeerd heeft en is heel erg tevreden en enthousiast. Tegenvaller is dat het bed maar 23cm hoog is en op TVspot lijkt het ongeveer bedhoogte.Voor zover ik mij herinner was dat juist een hoofd reden om het te bestellen maar daar "legt"zij zich bij neer. Dus wie ben ik om kritiek te hebben?

Ron58
Berichten: 1157
Lid geworden op: 21 feb 2007 12:07

Re: TELSELL

Ongelezen bericht door Ron58 »

Dus wie ben ik om kritiek te hebben?
Laat maar, voor veel mensen is een produkt pas goed als het duur is :lol:

Gesloten