LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] hondenwinkel.nl, reageert niet op klacht

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
pinky
Berichten: 73
Lid geworden op: 04 aug 2005 02:05

hondenwinkel.nl, reageert niet op klacht

Ongelezen bericht door pinky »

Helaas krijg ik geen reactie's op mijn klachten mail die ik al voor de 4e keer verzonden had naar de hondenwinkel.nl, heeft er iemand ook last van ?

Ik zou zo graag willen dat mijn klacht in behandeling wordt genomen. Betreft een bling bling bandje met naam letters en daar vielen na 2 weken al aan paar steentjes uit. moet niet kunnen lijkt mij na 2 weken om te hebben gehad.

ze hebben zoveel leuke dingen en bestel ook regelmatig wat samen met een vriendin, scheelt weer verzendkosten, maar klachten behandelen hoort er ook bij lijkt me.

kanovaarder
Berichten: 2888
Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17

Re: hondenwinkel.nl, reageert niet op klacht

Ongelezen bericht door kanovaarder »

Hondenwinkel.nl

Tsja,
Dit internet zit nu eenmaal per definitie vol voetangels en klemmen.
Voor een paar centen meer had u een winkelier erop kunnen aanspreken.
De kosten van aangetekende brieven naar dat hondenwinkel.nl zal ongetwijfeld het halsbandje duurder maken dan een halsbandje in een winkel gekocht.

Grootvader.

IJsbeertje
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 okt 2007 14:26

Re: hondenwinkel.nl, reageert niet op klacht

Ongelezen bericht door IJsbeertje »

ik heb ooit een bestelling gedaan bij hondenwinkel.nl
gelijk de betaling over gemaakt, na een paar dagen kreeg ik het geld terug gestort. ik nam aan dat die internetwinkel was opgeheven ofzo.

ik heb toen bij de dierenwinkel in de stad de spullen gekocht omdat ik het zo snel mogelijk nodig had. na 2 weken kreeg ik een 2de herinnering een uur later nog de eerste. ik heb geen aankoop ontvangen dus waarom zou ik betalen. mailtjes terug gestuurt dat ik van de aankoop af zie. nog steeds heb ik daar geen reactie op gekregen. alleen standaart herineringen en extra administratiekosten nu met dreigingen dat ze de deurwaarder erbij gaan halen.

ik vind het een slecht bedrijf. en raad het dan ook iedereen af die hier aankopen willen gaan doen.

kanovaarder
Berichten: 2888
Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17

Re: hondenwinkel.nl, reageert niet op klacht

Ongelezen bericht door kanovaarder »

Hondenwinkel.

uit Kamer van Koophandel;
Hondenwinkel.nl KvKnr: 04070403 0000
Vaartweg 2, 7951RA Staphorst Hoofdvestiging
----------------------------------
informeer bij de Kamer van koophandel (onder genoemd nummer) of de overeenkomst is ingeschreven in het handelsregister.
Zo niet dan is er nog geen sprake van een wettelijk geldige overeenkomst en kunt u dit hen alsnog berichten (hoeft niet te zeggen dat zij de overeenkomst niet hebben gedateerd natuurlijk).

Alsnog wel ingeschreven dan heeft u vanaf die dag de mogelijkheid om binnen 8 dagen de overeenkomst op te zeggen.

Ik verwacht echter dat dit nog niet gebeurt is, zoals in heel veel gevallen!

Aangetekende brief met bericht van ontvangst (track&trace) om hen te melden dat u via derden hoorde dat er geen sprake is van een geldige overeenkomst en dus derhalve uw reeds betaalde geld alsnog terug wil zien binnen X dagen.

Eventueel kunt u wellicht bij uw bank vragen om stornering van het afgeboekte bedrag en vragen om een selektieve blokkering van het rekeningnummer van Hondenwinkel.

Snel, want dit soort "winkels"lezen vaak mee!!

Grootvader

G.Zwarts
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 okt 2007 17:50

Re: hondenwinkel.nl, reageert niet op klacht

Ongelezen bericht door G.Zwarts »

Graag wil ik als eigenaar reageren op de reacties op onze winkel.
Wij hebben vele duizenden klanten en er gaat wel eens wat mis. wat ik jammer vindt is dat het bij Radar terecht moet komen en dat de klant ons niet belt. Wij hebben bewust ook een vast nummer vermeld ( 050).
Als ik de reacties lees van de klant van 1 sept kan ik vermelden dat wij van 14/8 Tm 1/9 op vakantie waren en dat wij duidelijk op de site hadden staan dat de mails niet binnen 48 uur beantwoord konden worden. Wij zaten in Spanje en hebben met onze laptop onze uiterste best gedaan om een zoveel mogelijk mailtjes te beantwoorden maar door de afhankelijkheid van het internet was het niet altijd mogelijk. Pinky heeft nieuwe Lettertjes en kroontjes gekregen en het valt ons tegen dat ze dat nu niet vermeld, ook hebben wij nooit aan haar gevraagd om de kapotte lettertjes te laten te laten zien we geloofden haar op haar woord. Wat betreft herinneringen iedereen die besteld word gewijzigd op de leveringsvoorwaarden waar de klant akkoord meegaat voor dat ze bestellen. Onze leveringsvoorwaarden zijn opgesteld door een jurist en wij voldoen aan alle voorwaarden. Het is zo makkelijk om hier op Kassa een winkel kapot te maken wat we heel erg vinden we werken 80 uur in de week keihard en proberen klantvriendelijk te zijn.
Ik kan nog een uur doortypen over de klanten die bestellen en nooit op herinneringen reageren of spullen onder rembours bestellen en het vervolgens weigeren bij de postbode.
Wat de andere klacht betreft wij storten het geld van de klant binnen 7 dagen retour als blijkt dat de artikelen er niet meer zijn wat vaak bij boeken gebeurt omdat de uitgever geen herdruk laat drukken, De klant krijgt hierover altijd een mail maar helaas gebeurt het wel eens dat de mail niet aankomt of in de spammap beland bij de klant. ook klopt ons KVK nummer niet zoals hier iemand vermeldt! Wij zitten in Groningen en niet in Staphorst.
Bedrijfsnaam : Animalshopping.nl
Adresgegevens:
Agaatstraat 34
9743 HW te Groningen
BTW-nr: NL1217.17.501.B01
Kvk nr : 02088455
Met vriendelijke groet,

Garrie Zwarts
Hondenwinkel.nl

sanny1968
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 okt 2007 09:52

Re: hondenwinkel.nl, reageert niet op klacht

Ongelezen bericht door sanny1968 »

Al 2 jaar koop ik bij Hondenwinkel heb 1 x een klacht gehad over een stroomband de garantie was er al af maar ze wilden hem niet laten repareren maar ik kreeg een nieuwe toegezonden. Als ik dit zo lees denk ik zeikerds zijn er overal. Meneer Zwart trek het je niet aan ik blijf wel kopen :D en onze club ook.
MVGR
Sanny.

ST

Re: hondenwinkel.nl, reageert niet op klacht

Ongelezen bericht door ST »

Meneer Zwarts, u was op vakantie dat kan, maar stond dat ook op de site?

kanovaarder
Berichten: 2888
Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17

Re: hondenwinkel.nl, reageert niet op klacht

Ongelezen bericht door kanovaarder »

Hondenwinkel.nl

Mijnheer Zwarts,

U heeft zelf gezorgd voor verwarring want wie "Hondenwinkel.nl" intoetst komt nog steeds op Staphorst uit en niet op; Bedrijfsnaam : Animalshopping.nl

Grootvader

pinky
Berichten: 73
Lid geworden op: 04 aug 2005 02:05

Re: hondenwinkel.nl, reageert niet op klacht

Ongelezen bericht door pinky »

wat er fout gegaan is weet ik niet maar ondertussen is alles netjes opgelost.

Gesloten