Progress / webwinkel
Geplaatst: 09 mar 2008 00:16
Ik heb zo`n slechte ervaring met de winkel progress dat ik dit met jullie wil delen en jullie er op wil wijzen om op te passen.
Ik had vorig jaar een Panasonic lcd-tv gekocht bij progress , en na mij toegezegd te hebben dat ik de tv binnen 1week zou ontvangen hebben ze me toch nog enkele weken aan het lijntje kunnen houden.
Nu bleek de tv achteraf geen Nederlands product te zijn,en dus ook geen Nederlandse handleiding..
Dus na een paar weken heen er weer gemaild te hebben,belde de directeur mij zelf op en deelde mij mee alsnog een originele handleiding toe te zenden..
Wat kreeg ik ? Een copietje v/d handleiding.
Ik was daar niet mee eens, en nu nog steeds niet,en ben al 5 maanden bezig,en ze hebben me werkelijk van alles beloofd maar ik heb nooit de handleiding mogen ontvangen en nu geven ze hun eigen gewoon niet meer thuis.
Ik kreeg zelfs tussendoor een mailtje naar een link waar ik zelf mijn handleiding kon downloaden.
Al bij al zijn er denk ik zo`n 20 mailtjes verstuurd,en elke keer van hun een nieuw excuus.
Voor mij is het in ieders geval de laatste keer dat ik bij deze winkel nog iets koop.Beloftes zijn er om na te komen,maar dat fatsoen is ver zoeken bij progress!
Ik had vorig jaar een Panasonic lcd-tv gekocht bij progress , en na mij toegezegd te hebben dat ik de tv binnen 1week zou ontvangen hebben ze me toch nog enkele weken aan het lijntje kunnen houden.
Nu bleek de tv achteraf geen Nederlands product te zijn,en dus ook geen Nederlandse handleiding..
Dus na een paar weken heen er weer gemaild te hebben,belde de directeur mij zelf op en deelde mij mee alsnog een originele handleiding toe te zenden..
Wat kreeg ik ? Een copietje v/d handleiding.
Ik was daar niet mee eens, en nu nog steeds niet,en ben al 5 maanden bezig,en ze hebben me werkelijk van alles beloofd maar ik heb nooit de handleiding mogen ontvangen en nu geven ze hun eigen gewoon niet meer thuis.
Ik kreeg zelfs tussendoor een mailtje naar een link waar ik zelf mijn handleiding kon downloaden.
Al bij al zijn er denk ik zo`n 20 mailtjes verstuurd,en elke keer van hun een nieuw excuus.
Voor mij is het in ieders geval de laatste keer dat ik bij deze winkel nog iets koop.Beloftes zijn er om na te komen,maar dat fatsoen is ver zoeken bij progress!