Divxplayer.nl Kiss DP1600
Geplaatst: 22 apr 2008 10:52
Rond Juli 2007 hebben wij een Kiss DP-1600 speler gekocht bij het bedrijf Divxplayer.nl
Wij hadden al meerdere spelers gekocht bij dit bedrijf maar waren nu opzoek naar een speler die ook regio vrije dvd's kon afspelen.
Dit omdat wij veel dvd's op Amazon.com aanschaffen en deze niet af te spelen zijn op een “niet regiovrije” speler.
Wij hebben in september contact gehad met Paul Veth, de baas van Dixplayer.nl welke speler wij het beste konden kopen als wij ook regio vrije dvd's wilden afspelen.
Paul vertelde ons dat we het beste de Kiss DP1600 konden kopen. Deze was toen nog niet regiovrij maar dit zou bij de volgende software update van het apparaat wel mogelijk zijn. Deze update zou er binnen redelijke tijd zijn aldus Paul.
We hebben sinds oktober meerdere malen gemaild en ook gebeld (antwoord apparaat ingesproken) maar onze mail wordt niet beantwoord en ook worden we niet teruggebeld door dit bedrijf. Onze speler is namelijk nog steeds niet regiovrij omdat er nog steeds géén software update beschikbaar is. Dit dus geheel tegen onze afspraak in.
Ik heb 10 april 2008 maar weer eens de telefoon opgepakt en kreeg een medewerker aan de lijn die steeds maar zijn zinnen bleef herhalen. "Meneer, wij zijn niet verantwoordelijk voor updates van de spelers".
Ik probeerde mijn verhaal uit te leggen maar deze medewerker bleef maar hetzelfde zeggen waardoor ik nogal geirriteerd werd; “Wat wilt U nou van mij? Wat wilt U nou van mij”?
De persoon in kwestie wist mij ook te vertellen dat het gesprek werd opgenomen. Hij zei dat hij er niet over ging en dat ik de baas (Paul Veth) moest hebben en deze zou mij terug bellen.
Diezelfde dag heb ik nog een email gestuurd naar Paul Veth maar die heeft tot op heden per email en telefoon niets laten horen.
Wij hebben in totaal 5 spelers gekocht bij dit bedrijf maar de service is dus ver te zoeken. Het bedrijf belt of mailt niet terug. Wat zijn mijn
rechten als consument? Ik heb iets gekocht waarbij de winkelier de afspraak niet nakomt. Wat kan ik hier tegen doen?
Wij hadden al meerdere spelers gekocht bij dit bedrijf maar waren nu opzoek naar een speler die ook regio vrije dvd's kon afspelen.
Dit omdat wij veel dvd's op Amazon.com aanschaffen en deze niet af te spelen zijn op een “niet regiovrije” speler.
Wij hebben in september contact gehad met Paul Veth, de baas van Dixplayer.nl welke speler wij het beste konden kopen als wij ook regio vrije dvd's wilden afspelen.
Paul vertelde ons dat we het beste de Kiss DP1600 konden kopen. Deze was toen nog niet regiovrij maar dit zou bij de volgende software update van het apparaat wel mogelijk zijn. Deze update zou er binnen redelijke tijd zijn aldus Paul.
We hebben sinds oktober meerdere malen gemaild en ook gebeld (antwoord apparaat ingesproken) maar onze mail wordt niet beantwoord en ook worden we niet teruggebeld door dit bedrijf. Onze speler is namelijk nog steeds niet regiovrij omdat er nog steeds géén software update beschikbaar is. Dit dus geheel tegen onze afspraak in.
Ik heb 10 april 2008 maar weer eens de telefoon opgepakt en kreeg een medewerker aan de lijn die steeds maar zijn zinnen bleef herhalen. "Meneer, wij zijn niet verantwoordelijk voor updates van de spelers".
Ik probeerde mijn verhaal uit te leggen maar deze medewerker bleef maar hetzelfde zeggen waardoor ik nogal geirriteerd werd; “Wat wilt U nou van mij? Wat wilt U nou van mij”?
De persoon in kwestie wist mij ook te vertellen dat het gesprek werd opgenomen. Hij zei dat hij er niet over ging en dat ik de baas (Paul Veth) moest hebben en deze zou mij terug bellen.
Diezelfde dag heb ik nog een email gestuurd naar Paul Veth maar die heeft tot op heden per email en telefoon niets laten horen.
Wij hebben in totaal 5 spelers gekocht bij dit bedrijf maar de service is dus ver te zoeken. Het bedrijf belt of mailt niet terug. Wat zijn mijn
rechten als consument? Ik heb iets gekocht waarbij de winkelier de afspraak niet nakomt. Wat kan ik hier tegen doen?