LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ervaring met Pricebreaker.nl

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
5bomen
Berichten: 14
Lid geworden op: 03 mar 2009 22:33

Ervaring met Pricebreaker.nl

Ongelezen bericht door 5bomen »

De belgische firma Pricebreaker.nl (.be) biedt installatiemateriaal aan tegen scherpe prijzen.

Ik heb 5 weken geleden daar voor 150 euri aan verwarmingsspullen van Danfoss besteld. Vooraf levertijd opgevraagd - dat zou twee weken zijn.

Inmiddels zijn we 5 weken verder, maar ik heb nog niets binnen.
Op email wordt sporadisch gereageerd - argumentatie is dat de onderdelen nog niet allemaal binnen zijn. Op mijn vraag voor een prognose van de levertijd wordt niet gereageerd.

Door telefoontjes met de importeur weet ik dat Danfoss alles op voorraad heeft en binnen twee dagen aan alle groothandels kan leveren.

Ik begin me dus een beetje zorgen te maken.
Heeft er iemand ervaring met deze club?

Xara
Berichten: 3
Lid geworden op: 04 apr 2009 12:46

Re: Ervaring met Pricebreaker.nl

Ongelezen bericht door Xara »

Ik herken je ervaring!

De levertijd van mijn bestelling zou 2/3 weken zijn.
Eind januari 09 besteld, 6 weken later is de bestelling naar mij verzonden. De bestelling was onvolledig (4 van de 5 artikelen). Hierover gemaild, na een paar dagen kreeg ik een reactie dat men hiervan op de hoogte was en dat het artikel nog in backorder stond bij de leverancier.
Na 2 weken weer gemaild, wacht nog op een reactie.

De artikelen die ik ontvangen heb zijn in prima staat.

Ik begrijp dit 'bedrijf' niet zo goed. Ze reageren laat op mail, leveren wel tegen scherpe prijzen, maar onvolledig. Informeren je daar ook niet over. Je weet niet goed waar je aan toe bent en dat geeft al met al geen goed gevoel. Het gaat er m.i. niet echt professioneel aan toe.

mrvs
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 apr 2009 11:14

Re: Ervaring met Pricebreaker.nl

Ongelezen bericht door mrvs »

Ik heb ook een vervelende ervaring met Pricebreaker. Ik wilde het artikel dat ik besteld had ruilen. Ik heb het dus netjes binnen de termijn (7 dagen) retour gezonden naar het adres (antwoordnummer) dat op de verpakking stond.

Hoewel de naam van de geadresseerde identiek is aan de moedermaatschappiij van Pricebreaker, ontkent Pricebreaker de ontvangst (terwijl ik een retourbevestiging van TNT heb!!!). Oplichters! Kan ik dus fluiten naar mijn geld (bijna 500 euro!!!). Ik ben er ziek van!

Dus ik zou alleen bij die gasten bestellen als je 1000% zeker weet dat het artikel goed is en dat je het niet hoeft te ruilen (maar dat weet je natuurlijk nooit zeker!) Ik adviseer iedereen dan maar wat meer te betalen, maar dan weet je zeker dat je niet met zulke onbetrouwbare tiepes te maken hebt...

5bomen
Berichten: 14
Lid geworden op: 03 mar 2009 22:33

Re: Ervaring met Pricebreaker.nl

Ongelezen bericht door 5bomen »

Ik heb in de gouden gids van Belgie een telefoonnummer gevonden.

Go4Commerce BVBA
Driesweg 8
1742 Sint-Katherina-Lombeek (Ternat)
02 452 61 81
0486 53 04 46

Morgen maar eens bellen.....

5bomen
Berichten: 14
Lid geworden op: 03 mar 2009 22:33

Re: Ervaring met Pricebreaker.nl

Ongelezen bericht door 5bomen »

Ook nog wat bedrijfsgegevens opgeduikeld.
Kennelijk maar een klein clubje...

Maatschappelijke zetel :

Go4Commerce




Rechtsvorm : Besloten vennootschap beperkte aansprakelijkheid

Ondernemingsnummer : 882839263

Omzet gedurende de laatste boekjaren :

Financiëel jaar eindigend op 2008/06/30: 117.192 EUR

Financiëel jaar eindigend op 2007/06/30: niet beschikbaar

Financiëel jaar eindigend op :

Brutomarge gedurende de laatste boekjaren :

Financiëel jaar eindigend op 2008/06/30: niet beschikbaar

Financiëel jaar eindigend op 2007/06/30: 1.410 EUR

Financiëel jaar eindigend op : niet beschikbaar

Brutomarge

De bedrijfsopbrengsten verminderd met de kosten van handelsgoederen, grond- en hulpstoffen en met de kosten van diensten en diverse goederen.

sluitHet gemiddelde personeelsaantal gedurende de laatste boekjaren :

Financiëel jaar eindigend op 2008/06/30: voltijdse equivalenten

Financiëel jaar eindigend op 2007/06/30: voltijdse equivalenten

Financiëel jaar eindigend op : voltijdse equivalenten

Maatschappelijk kapitaal : 6.200 EUR

Oprichtingsdatum : 2006/08/03

5bomen
Berichten: 14
Lid geworden op: 03 mar 2009 22:33

Re: Ervaring met Pricebreaker.nl

Ongelezen bericht door 5bomen »

Ik heb nog een paar slachtoffers gevonden:
http://www.hiervindjealles.nl/huis-inte ... l1968.html

ahjmsterk
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 apr 2009 19:12

Re: Ervaring met Pricebreaker.nl

Ongelezen bericht door ahjmsterk »

Ook hier een dom slachtoffer. Heb ca. 1400 euro betaald voor een designlamp. Aanvankelijk lang moeten wachten. Vervolgens bericht IBAN en BIC om bedrag terug te storten. Dit is enige maanden geleden. Sindsdien niets meer gehoord ondanks diverse mails. Heeft iemand een tip= :evil:

Arthur Sterk

5bomen
Berichten: 14
Lid geworden op: 03 mar 2009 22:33

Re: Ervaring met Pricebreaker.nl

Ongelezen bericht door 5bomen »

De telefoonnummers uit de gouden gids zijn niet bereikbaar.

Via de domeinregistratie bij SIDN nog we gevonden dat XXXX (de persoon die vooraf de levertijd van 2 weken beloofde) tevens als contactpersoon voor de domeinregistratie vermeld staat.

XXXX
Laatst gewijzigd door 5bomen op 13 jun 2009 12:06, 1 keer totaal gewijzigd.

vbbsbv
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 apr 2009 19:53

Re: Ervaring met Pricebreaker.nl

Ongelezen bericht door vbbsbv »

:( Op 04/11/2008 kreeg ik de volgende bevestiging van een PriceBreaker bestelling van € 480,- :
Betaald en in bestelling.
Wij hebben uw betaling goed ontvangen. Uw bestelling zal worden verwerkt. Als uw bestelling wordt verzonden, krijgt u hiervan een bericht per e-mail.
Bedankt om Uw aankopen te doen bij Pricebreaker.

U raadt het al, na diverse mails en telefoontjes: je krijgt geen reactie, niemand aan de telefoon, geen antwoord op de mail. De SNS bank is niet thuis en Master Card ook niet! Fijn die financiele instellingen, ze zijn er voor de klant...
Ik heb wel een idee voor alle benadeelden. Mail mij even, dan maken wij gezamenlijk een plan de campagne. :(

mrvs
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 apr 2009 11:14

Re: Ervaring met Pricebreaker.nl

Ongelezen bericht door mrvs »

Kom Hans Mignon ook tegen op de geek site Nabble http://www.nabble.com/owner-and-group-to8861757.html en Facebook maar kan niet zeker zijn dat dit de Hans Mignon is http://en-gb.facebook.com/people/Hans-Mignon/549598250

Dit is 'm zeker (met telefoonnummer) http://www.2dehands.be/profiel/1848102/

5bomen
Berichten: 14
Lid geworden op: 03 mar 2009 22:33

Re: Ervaring met Pricebreaker.nl

Ongelezen bericht door 5bomen »

Vorige week aantal keren gebeld naar het bij SIDN vermelde nummer.
Dat leverde slechts contact met een antwoordapparaat op.

Dat leidde wel tot twee updates op de bestelstatus met referentie naar mijn telefoontjes. In die updates werd van alles beloofd. Nog niets ontvangen echter.

Heb inmiddels ook de lokale politie benaderd met de vraag hoe ik aangifte van oplichting kan doen.

Wijkdienst gemeente Ternat
DaniëlCLOTTEMANS
Kerkstraat 46
1770 LIEDEKERKE
[email protected]
+31 2 454 83 33
+31 2 454 83 59

Xara
Berichten: 3
Lid geworden op: 04 apr 2009 12:46

Re: Ervaring met Pricebreaker.nl

Ongelezen bericht door Xara »

Beste 5bomen,

Je hebt dus naar nummer +32 (0)478602505 gebeld? Dat ga ik dan ook maar eens doen.
Ik heb de laatste keer gemaild met het verzoek voor 30/4/09 mijn nalevering te leveren of anders het geld te retourneren. Tot op heden weer geen reactie. Ik snap dat 'bedrijf' niet.

De volgende stap is dus aangifte doen van oplichting bij de lokale politie?

Succes! met groet!

5bomen
Berichten: 14
Lid geworden op: 03 mar 2009 22:33

Re: Ervaring met Pricebreaker.nl

Ongelezen bericht door 5bomen »

Klopt. Let wel op dat je internationaal belt...

Dit is de site van de lokale politie: http://www.tarl.be/

hansmignon
Berichten: 3
Lid geworden op: 29 apr 2009 12:22

Re: Ervaring met Pricebreaker.nl

Ongelezen bericht door hansmignon »

Beste,

Ik ben helemaal geen oplichter maar we hebben de laatste weken pech gehad waardoor onze database gecrasht was. Hierdoor konden wij niet alles direct antwoorden.

U kan mij altijd bereiken via [email protected]

Wat danfoss betreft daar is een stockbreuk bij hun waardoor verschillende artikels veel langer op zich lieten wachten.

Verder hebben we ook zoveel werk dat we er niet meer doorkwamen; Ondertussen is er een collega bijgekomen en gaan wij onze achterstand asap weg werken.

Mijn direct email adres is [email protected]


Mvg,

Hans Mignon

5bomen
Berichten: 14
Lid geworden op: 03 mar 2009 22:33

Re: Ervaring met Pricebreaker.nl

Ongelezen bericht door 5bomen »

Ik heb vandaag (1 mei) na 10 weken een deel van mijn bestelling geleverd gekregen.

Ik heb nog geen prognose wanneer de overige delen komen.

vbbsbv
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 apr 2009 19:53

Re: Ervaring met Pricebreaker.nl

Ongelezen bericht door vbbsbv »

:lol: Hans Mignon blijkt uiteindelijk toch GEEN OPLICHTER, maar slachtoffer van zijn eigen te succes te zijn. Op 29 april 09 kwam veelvuldige en snelle communicatie - per e-mail - toch nog tot stand. Hans heeft de toezegging gedaan de order van 3 november 2008 te annuleren en het bedrag retour te storten, het geen vandaag is gebeurd. Ik heb de toezegging gekregen om -indien de levertijd van de bestelde artikelen duidelijk en betrouwbaar is geworden - de bestelling opnieuw te plaatsen. Pas nadat de artikelen geleverd zijn, hoef ik pas te betalen. Dat vind ik een prima aanbod en voor mij is de kwestie nu afgedaan. Enkele tips voor Hans: zorg dat je altijd telefonische en per mail bereikbaar bent en reageer, zoals je dat deze week hebt gedaan. Zorg voor een betrouwbaar gastenboek, zodat je klanten hun (on)tevredenheid op je eigen web site kwijt kunnen, dat wekt vertrouwen. Eind goed, al goed.

Xara
Berichten: 3
Lid geworden op: 04 apr 2009 12:46

Re: Ervaring met Pricebreaker.nl

Ongelezen bericht door Xara »

29/4 jl. heb ik Pricebreaker gemaild dat ik aangifte van oplichting ging doen als ik niet per ommegaande iets van ze zou horen. En ja hoor binnen 10 minuten had ik een reactie, wel in het engels ditmaal maar okee. Om een lang verhaal kort te maken:

Onlangs heb ik het laatste deel van mijn bestelling van Pricebreaker ontvangen, ongeveer 3 1/2 maand heeft het geduurd.
Ook dit was in originele verpakking, goed verpakt en bezorgd, niets mis mee, maar toch zal ik niet snel meer bij Pricebeaker bestellen, in mijn geval duurde het veel te lang terwijl het volgens Clou bij hun op voorraad is. Clou gaf aan helemaal geen zaken met Pricebreaker te doen. Al met al geeft dit soort gedoe gewoon te veel stress en duurt je verbouwing nodeloos lang.

Ook ik denk nu dat het geen oplichters zijn, daarom nog even dit bericht, maar professioneel kan ik ze ook niet noemen.

Voor wie het nodig heeft succes!

5bomen
Berichten: 14
Lid geworden op: 03 mar 2009 22:33

Re: Ervaring met Pricebreaker.nl

Ongelezen bericht door 5bomen »

Vandaag is ook mijn nalevering binnengekomen.
Daarmee is de volledige bestelling geleverd.

Jammer dat het 12,5 week heeft moeten duren in plaats van de beloofde 2 weken.

aag hage
Berichten: 4
Lid geworden op: 13 jun 2009 11:31

Re: Ervaring met Pricebreaker.nl

Ongelezen bericht door aag hage »

Heb destijds het domein pricebreaker.nl overgedragen aan hans mignon en dat ging zonder problemen en netjes afgehandeld maar mensen reager niet te snel op iets en plaats niet klakkeloos email adressen op dit forum. Zonder ze te dubbelchecken, smaad is ook strafbaar in Nederland.
En als jullie het netjes willen spelen vragen jullie de redactie deze topic te wissen.

5bomen
Berichten: 14
Lid geworden op: 03 mar 2009 22:33

Re: Ervaring met Pricebreaker.nl

Ongelezen bericht door 5bomen »

Aag, heb je email adres uit het item gehaald, maar je emailadres staat nog steeds bij de SIDN als emailadres van de contactpersoon vermeld.

De overdracht van het domein is dus niet volledig verwerkt...

Gesloten