LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
bibaminoe
Berichten: 5
Lid geworden op: 25 apr 2010 17:31

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door bibaminoe »

Hallo,
Op 20/04 een bestelling geplaatst bij deze webwinkel.Het betreft een Lenco tft 925.Natuurlijk na het lezen van al die negatieve reviews ben ik hier terecht gekomen en zag ik de problemen al aan te komen.
Op 28/04 is mijn order aangekomen op het gekozen kialapunt.
Dus mag niet klagen denk ik.
Na het testen van mijn product is die al defect en direct een e-mail gestuurd.
Ben eens benieuwd hoe dit gaat aflopen.Ik hou jullie op de hoogte.

summeren
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 mei 2010 11:57

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door summeren »

Hoi Allen,

Herkenbare verhalen. Ook mijn eerste ervaring met extreme discounts is bijzonder teleurstellend. Allereerst worden beloofde levertijden niet nagekomen. Dientengevolge besluit ik 2 weken na bestelling om de order te annuleren. Vervolgens wordt er beloofd om het betaalde bedrag (bijna 600 euro) binnen 10 tot 12 werkdagen terug te betalen. Ook dat gebeurt natuurlijk niet. Sterker nog, ondanks herhaaldelijke verzoeken per email en telefoon is er na 5 weken nog steeds niets teruggestord. Uitendelijk een klacht ingediend via de thuiswinkel organisatie. Hiervoor zijn ze blijkbaar wel gevoelig, want daarna had ik mijn geld binnen 1 week terug.

Waardeloze winkel; zoek je heil ergens anders is mijn advies. Mocht je nog geld van ze krijgen, dien dan maar meteen een klacht in via b.v. de consumentenbond.

Groeten,

Ruben

AriePieter
Berichten: 5
Lid geworden op: 07 mei 2010 17:00

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door AriePieter »

Op 24 maart 2010 een bestelling geplaatst en betaald met iDeal.
Levering zou 5 werkdagen zijn na zeven werkdagen was er nog niet
geleverd en kreeg de leverancier de schuld.
Hier nam ik geen genoegen mee en annuleerde per mail.
Kreeg wel steeds in korte tijd antwoord en er werd mij gezegd het bedrag binnen
dertig dagen terug te storten(Idioot lange termijn, maar wat kan je ??)
Je raad het al de dertig dagen waren om en geen geld, nu kreeg de boekhouder
de schuld:"hij zou het de volgende keer meenemen"
Daar heb ik de afgelopen week op gewacht ! juist GEEN geld
Heb ze nog een week de tijd gegeven en dan gaat er een klacht naar de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie ! Maar of dat indruk maakte géén idee.

jeroenbastens
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 mei 2010 11:44

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door jeroenbastens »

Beste mensen,
Ik moet zeggen dat ik nogal schrik van al deze berichten. Ik bestel al ongeveer 2 jaar bij deze winkel (zeker 3 keer per jaar) en heb eigenlijk alleen maar goede ervaringen. Vorige week bijvoorbeeld heb ik een tv besteld, en deze werd de volgende dag al afgeleverd door hun transportbedrijf. Werd zelfs mee binnen gezet! Ik vind de medewerkers zelfs klantvriendelijkheid, en bestel toch ook vaak bij andere internetwinkels. Ik moet wel zeggen dat ik meestal vooraf bel om te informeren naar de levertijd zodat ik zeker weet dat het klopt. Naar mijn mening is dit bedrijf echt geen oplichter. Begin dit jaar heb ik ook een bestelling afgehaald bij hun locatie in Goirle, en dat is echt een mooi pand, winkel ingericht e.d. Dit past toch niet bij oplichters lijkt me... Ik denk dat mensen maar zelf moeten beoordelen of ze vertrouwen hebben in een webshop en niet zomaar op de ervaringen van andere mensen moeten afgaan.

Maikel Lodewijk
Berichten: 6
Lid geworden op: 20 feb 2006 12:00

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door Maikel Lodewijk »

Ik wil ook even reageren:

Net als iedereen heb ook ik problemen gehad bij ExtremeDiscount echter ben ik wel verplicht om het HELE verhaal te vertellen.

Een paar jaar geleden heb ik voor het eerst iets besteld bij Extreme Discount in Gilze. Ze waren toen net begonnen en zaten maar met een paar man. Helaas werkte de pinautomaat niet maar ik kon de spullen gewoon meenemen en het geld later over maken. Dat zegt natuurlijk iets over het gestelde vertrouwen en dat we niet te maken hebben met een bedrijf wat uit is om de boel op te lichten.

Toen ik een maand terug weer iets nodig had bij Extreme Discount twijfelde ik natuurlijk niet en bestelde daar gewoon. Achteraf bleek het product niet op voorraad te zijn waardoor het geld teruggestort moest worden. Daar begon dan ook alle ellende. Net als de meeste van jullie heb ik hier diverse keren achteraan moeten bellen. Maar uiteindelijk kreeg ik vandaag de oprichter (Tom) zelf aan de lijn. Hij heeft me het verhaal uitgelegd (soort gelijk als op pagina 1) en gezien mijn verleden met Extreme Discount geloof ik hem hier ook wel in. Ik ben ook in Goirle geweest en dat pand ziet er netjes uit, ze zijn inderdaad gegroeid en dit kan problemen met zich mee brengen.

Mijn geld is vandaag door Tom gelijk teruggestort en heb ik ook netjes ontvangen.

Dus ja het is duidelijk dat het bedrijf met problemen kampt maar het lijkt er op dat Tom er ook echt mee bezig is dit op te lossen. Laten we hem dan ook het voordeel van de twijfel geven en laten bewijzen dat het beter kan.

Indien je alsnog problemen ondervind, neem dan zeker contact met hem op via de contact gegevens die hij zelf heeft verstrekt op pagina 1. Ik weet zeker dat hij bereid is het probleem z.s.m. voor je op te lossen. Althans dat is wel wat hij beloofd heeft.

Groeten,

Maikel Lodewijk

AriePieter
Berichten: 5
Lid geworden op: 07 mei 2010 17:00

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door AriePieter »

AriePieter schreef:Op 24 maart 2010 een bestelling geplaatst en betaald met iDeal.
Levering zou 5 werkdagen zijn na zeven werkdagen was er nog niet
geleverd en kreeg de leverancier de schuld.
Hier nam ik geen genoegen mee en annuleerde per mail.
Kreeg wel steeds in korte tijd antwoord en er werd mij gezegd het bedrag binnen
dertig dagen terug te storten(Idioot lange termijn, maar wat kan je ??)
Je raad het al de dertig dagen waren om en geen geld, nu kreeg de boekhouder
de schuld:"hij zou het de volgende keer meenemen"
Daar heb ik de afgelopen week op gewacht ! juist GEEN geld
Heb ze nog een week de tijd gegeven en dan gaat er een klacht naar de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie ! Maar of dat indruk maakte géén idee.
Even een update over de uiteindelijk goede afloop: ]Mijn geld is terug gestort.
Nadat er beloofd was, dat ik over twee dagen mijn geld zou hebben, was dit na
die twee dagen om 17.00 uur niet het geval.
Toen heb ik een "beetje" aangedrongen via mail bij Tom zelf.
Om 21.30 uur stond het bedrag er ineens wel !!!

jeroenbastens
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 mei 2010 11:44

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door jeroenbastens »

Dimension,

Dat het bedrijf in Gilze (niet Rijen) heeft gezeten weet ik. Ook daar heb ik wel eens iets afgehaald. Ter info: toendertijd heb ik een verhuisbericht ontvangen via de e-mail, en dat was half januari. De beschreven bestelling was eind februari.

Ik kan me voorstellen dat je door slechte ervaringen licht bevooroordeeld bent, maar kraak dan niet andermans reacties af. Ik kan er niets aan doen dat mijn ervaringen positief waren (waar ik natuurlijk wel blij om ben).

Groeten Jeroen.

marcello35
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 jun 2010 16:35

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door marcello35 »

hallo, ik heb 2 en een halve week geleden bij extreme discount een portable tv besteld en meteen betaald via ideal. bij levertijd stond 5 dagen. meteen een bevestiging van mijn bestelling ontvangen maar na 5 dagen nog geen tv. ik kwam via google terecht op dit forum en toen ik de verhalen las was ik bang opgelicht te zijn. ook las ik de reactie van tom van zundert met zijn 06nr. die heb ik gebeld en ben erg netjes te woord gestaan, er was een vertraging bij de leverancier. ik zou hem 5 werkdagen later krijgen. mocht er nog iets zijn kon ik gewoon bellen en ging hij het regelen. ik kreeg mijn tv zoals afgesproken en heb tom weer gebeld ter bevestiging dat ik mijn bestelling binnen had. weliswaar iets later dan verwacht maar er kunnen altijd omstandigheden zijn waardoor dingen mislopen. erg netjes dat hij zijn 06 hier bij zet en hem ook beantwoord. zeker geen "nigeriaanse oplichtersbende", ik geloof het verhaal van hard groeiend bedrijf.... bij deze een goede recensie. hopelijk laat iedereen die hier klaagt en waarbij het uiteindelijk toch word opgelost dat hier ook even weten.

jnzwart
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 jun 2010 22:00

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door jnzwart »

Ik heb alle negatieve zaken gelezen over dit bedrijf maar heb hierop besloten om toch via de mail contact met hun op te nemen om te kijken of de problemen over waren. Ik heb hierover contact opgenomen met de eigenaar in eerste instantie via de mail en later via de telefoon. Op zijn site staan zowel zijn mobiele nummer als het nummer van het bedrijf.
Na met de eigenaar te hebben gesproken heb ik besloten om een bestelling te doen bij hun. Dit is nu 1 week geleden en ik heb het nu binnen. Het heeft langer geduurt dan ik zelf ook had verwacht maar als ik belde naar ze werd ik netjes te woord gestaan en ze hebben het probleem opgelost. Ik weet niet hoe het bedrijf vroeger was maar ik vind de service nu echt zeer goed. Ze nemen echt de tijd voor je als je vragen hebt, of je nu de eigenaar of een van zijn andere medewerkers aan de lijn heb dat maakt niet uit.
Er zijn nog een paar kleine zaken die voor verbetering vatbaar zijn maar daar zijn ze nu druk mee bezig en als ze die zaken opgelost hebben dan kan het een groot bedrijf worden. Ik hoop alleen dat de klantvriendelijkheid ook zal blijven dan. Al met al heb ik een zeer positieve ervaring gehad met dit bedrijf

bibaminoe
Berichten: 5
Lid geworden op: 25 apr 2010 17:31

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door bibaminoe »

bibaminoe schreef:Hallo,
Op 20/04 een bestelling geplaatst bij deze webwinkel.Het betreft een Lenco tft 925.Natuurlijk na het lezen van al die negatieve reviews ben ik hier terecht gekomen en zag ik de problemen al aan te komen.
Op 28/04 is mijn order aangekomen op het gekozen kialapunt.
Dus mag niet klagen denk ik.
Na het testen van mijn product is die al defect en direct een e-mail gestuurd.
Ben eens benieuwd hoe dit gaat aflopen.Ik hou jullie op de hoogte.
Een update;
Het defecte toestel is netjes vervangen onder garantie.Dus ik mag voorlopig niet klagen.Ga daar zeker nog orders plaatsen want mijn ervaring was positief.
Groetjes

Great W
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 jun 2010 13:44

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door Great W »

Ook ik heb de gok gewaagd om bij extremediscount.nl een bestelling te doen. Het betrof een samsung monitor. Allereerst moest ik twee weken wachten om te horen dat het product nog niet leverbaar was, maar dat ik nog even geduld moest hebben. Een week, en twee telefoontjes, later kreeg ik een mail dat de monitor niet leverbaar was. Ik heb toen gekozen voor de optie om mijn geld te laten crediteren. Dit was 2 juni jl.
Naar mijn idee is geld crediteren voor een bedrijf niet zo'n groot probleem wanneer het beloofde product niet leverbaar is. Voor hen blijkt dat wel zo te zijn??!! Na het lezen van alle negatieve ervaringen op dit forum wilde ik eigenlijk al gelijk aangifte gaan doen, maar besloot om toch eerst maar even netjes naar hen te bellen. De goede man aan de andere kant van de lijn beloofde mij dat het geld op maandag de 14e jl. teruggestort zal worden. Niks gekregen. Toch maar weer bellen. Nu kreeg ik een mevrouw aan de lijn die mij vertelde dat die belofte niet gedaan had mogen worden. Zij hield vast aan de termijn van 30 dagen die zij hebben. Het is nu de 18e. Wanneer zij op 1 juli nog niets hebben terug gestort dan ga ik gelijk aangifte doen. Ik vind het een belachelijke en onproffesionele gang van zaken. Al helemaal omdat wij als consument overal zelf achteraan moeten mailen en/of bellen. Van de kant van extremediscount hoor je niets... Ik heb nog wel een beetje geduld, want ik wil niet geloven dat het oplichters zijn. Maar toch... Erg slecht allemaal. Ik ben benieuwd.

michielNED
Berichten: 85
Lid geworden op: 10 apr 2010 15:06

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door michielNED »

Er geld inderdaad een wettelijke termijn van maximaal 30 dagen voor het terugbetalen. Dit staat in het burgerlijk wetboek, artikel 7:46f. Echter, in dat artikel staat "zo spoedig mogelijk en in ieder geval binnen dertig dagen". Het is dus niet toegestaan om bewust te wachten tot de 30e dag als webwinkel met terugbetalen, hij moet het zo snel het administratief haalbaar is terug betalen. Echter, omdat "zo snel mogelijk" lastig meetbaar is heeft men daarnaast een uiterste termijn gesteld. Maar de bewering dat ze 30 dagen hebben is dus onjuist, het moet zo spoedig mogelijk.

Great W
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 jun 2010 13:44

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door Great W »

Nou, ik ben blij dat ik een beetje meer geduld heb gehad want ik heb mijn geld terug mogen ontvangen. Ze hebben dus niets verkeerd gedaan ook al is het 3 weken, en een hoop irritatie van mijn kant, later.
Dank voor het delen van alle ervaringen.

Harry07
Berichten: 23
Lid geworden op: 21 mei 2008 19:37

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door Harry07 »

Ook ik heb (helaas) bij deze firma besteld. Voorraad volgens website 4 stuks (niet in de winkels). Via iDeal betaald, zou 2-5 dagen duren tot levering. Na 6 dagen een email: "niet leverbaar". Men wil wel een alternatief zoeken, maar ik mag ook annuleren. Dus geannuleerd. Dan krijg je inderdaad bericht terug: (29-6-2010) "Uw annulering is in goede orde ontvangen en verwerkt. Mits u betaald heeft, wordt de betaling binnen 30 dagen, conform voorwaarden van de thuiswinkelwaarborg, aan u gecrediteerd."
Op mijn email met de vraag waarom dat zo lang moet duren heb ik geen antwoord gekregen.
Ben benieuwd hoe lang het gaat duren voordat ik mijn geld terug heb.

Nog een tip voor de FireFox gebruikers, activeer de Add-on WOT (een tool dat je waarschuwd bij bezoek aan twijfelachtge sites etc), en geef in WOT (World Of Trust) jouw mening over Extremediscount, zodat anderen gewaarschuwd kunnen worden als ze op de site van Extremediscount willen gaan.

Ik houd jullie op de hoogte.

Oja, en aangifte kan ik straks gewoon op mijn werk doen

Harry07
Berichten: 23
Lid geworden op: 21 mei 2008 19:37

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door Harry07 »

UPDATE:
het heeft bijna de volle 30 dagen geduurd, maar ik heb eindelijk mijn geld terug! Ben dus blij dat het zover is gekomen, maar vind het onbegrijpelijk dat het zo extreem lang (moet?) duren voordat het teruggestort is.
Dat wekt alleen maar onnodige frustraties op, en is schadelijk voor een firma want een ieder bazuint natuurlijk rond dat het bedrijf niet te vertrouwen is. Om van de publicaties daarover op internet (zoals dit forum) maar te zwijgen.

cossy90
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 jul 2010 01:25

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door cossy90 »

Dit is een bericht voor alle mensen die al opgelicht zijn door
extremediscount.nl
ik ben zelf een Belg en heb op deze site 2 toestellen willen kopen ,
na betaling en wachttijd van 5 dagen belde ik met de vraag wanneer de toestellen zouden geleverd worden, bleek er plotseling een probleem te zijn met de leverancier
zou een langere levertijd zijn dan normaal … enz....
Om een lang verhaal kort te maken
ik wacht sinds 20 mei op een terugbetaling van bijna 900 euro
na een enorm aantal excuses ( zijn steeds dezelfde die ze gebruiken, kan hier gelezen worden)
heb ik een klacht neergelegd bij de politie voor diefstal en oplichting,
en mijn vraag naar jullie toe is
als iedereen dit doet, dan gaan ze er sneller iets aan doen.
Graag zou ik met een groep mensen een gezamenlijke klacht neerleggen
dan word deze met meer prioriteit behandeld
ik weet niet of ik hier een mail adres mag plaatsen
dus aan de beheerder van dit forum ,ik plaats het onder voorbehoud dat jullie het verwijderen

[email protected]

Eddy een gedupeerde Belg

Jackb1
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 aug 2010 19:31

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door Jackb1 »

Ik bestelde een Samsung LE22C450E bij deze internetwinkel. Ik had de reviews toen nog niet gelezen, en schrok wel van alle negatieve berichtgeving op verschillende forums. Volgens mij heeft een internetwinkel nog nooit zo'n lage waardering ontvangen.

Na een mailtje van mijn kant wanneer de bestelling kon worden geleverd, kreeg ik helaas na 5 dagen te horen dat deze TV niet meer leverbaar was. Een dag later gebeld (overigens werd ik snel doorverbonden, en werd ik vriendelijk te woord gestaan) en toen bleek opeens dat deze TV wel leverbaar was. Levertijd tussen 3 en 5 dagen.

Na vijf dagen weer gebeld, en bleek de levering toch wat langer te gaan duren en zag de ik bekende problemen al op mij af komen. Gelukkig na drie weken kreeg ik, na meerder malen te hebben gebeld, afgelopen vrijdag te horen dat de TV verzonden was. Maandag werd dan eindelijk de TV geleverd.

Echter een tweede keer zal ik bij Extreme geen nieuwe bestelling meer plaatsen, omdat de levertijden bij dit bedrijf onbetrouwbaar zijn, en het maar de vraag is wanneer je de spullen krijgt toegezonden.

dvdmeer
Berichten: 3
Lid geworden op: 12 aug 2010 22:13

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door dvdmeer »

Een home cinemaset en TV besteld op 26/27 juli. Bevestiging van de bestellingen ontvangen met indicatie van levertijd van 3-5 werkdagen. Niet geleverd binnen de tijd, waarna ik heb gebeld. Vertraging, de producten waren nog niet bij hun binnengekomen, maar werden elk moment verwacht. Ik zou een mail krijgen binnen 1 a 2 dagen. Op dag drie heb ik hun weer gemaild, waarna later op de dag werd gereageerd. De home cinema set kon niet binnen 2 a 3 weken worden geleverd, en kon worden geannuleerd (9 aug). De andere bestelling werd verwacht om wederom binnen 3-5 werkdagen te worden geleverd. Dat is morgen en ik betwijfel het, na - te laat - diverse recensies te hebben gelezen, of de TV wordt geleverd. Ik betwijfel ook of mijn geld voor de home cinema set (en wellicht de TV) binnen de periode van 1 maand weer wordt teruggestort.

Wat het probleem is weet ik niet; geen/te weinig voorraad, betalingsproblemen of erger. Ik baal in ieder geval dat mijn centjes momenteel bij hun geparkeerd zijn.

boinkie
Berichten: 4
Lid geworden op: 13 aug 2010 10:50

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door boinkie »

Hier ook een negatieve ervaring. Helaas besteld bij deze winkel zonder op diverse forums na te gaan of ze betrouwbaar zijn. Het verhaal is bekend: artikel staat als "op voorraad" op de site. Na 3 weken te hebben gewacht en diverse emails verder waarin beloofd werd dat het artikel zou worden opgestuurd, een annulering gestuurd. Ik wacht nu 2 weken op mijn geld. Erg vervelend, een winkel waar je elke week achteraan moet over een niet geleverde bestelling of een gecrediteerd bedrag.

Ik zal stappen ondernemen en een negatieve ervaring vermelden op de hierboven aangegeven sites.

Groeten,
boinkie

boinkie
Berichten: 4
Lid geworden op: 13 aug 2010 10:50

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door boinkie »

Stappen zijn ondernomen. Op kieskeurig een klacht ingediend. Tot mijn verbazing zag ik dat ze daar al hebben aangegeven de prijzen van extreme discount te hebben verwijderd naar aanleiding van negatieve reviews. Op thuiswinkel.org een klacht ingediend en bij tweakers.

Tevens zal ik aangifte doen van oplichting en diefstal als volgende week mijn geld niet terug is.

Langzamerhand wordt er wat bereikt dus.

Gesloten