LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
yqrak
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 okt 2009 12:42

Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door yqrak »

Emails worden niet beantwoord, telefoons altijd bezet of antwoord aparaat. Mr XXXvan XXX ook niet bereikbaar !!!!!!!!
Wachttijden vermeld worden ook niet gerespecteerd...
Heeft iemand evaring met deze Webwinkel.

Jelle Vermout
Berichten: 2
Lid geworden op: 31 okt 2009 11:48

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door Jelle Vermout »

Door Jan van Schoorl op 7-7-2009
ExtremeDiscount is extreem klantonvriendelijk. Nadat, ruim een week te laat, een verkeerd product geleverd was ontkenden ze hun verantwoordelijk: Het is de schuld van de leverancier. Ze weigeren verder in te gaan op schappelijke voorstellen om de zaak in orde te maken. Terugsturen of ruilen was niet aan de orde. Op emails reageren ze verder niet, behalve dan om te zeggen dat het niet hun probleem is. Ik vind het een klein wonder dat ze nog bestaan, gegeven de manier waarop ze met klanten omspringen.

Kortom, zolang ze het spul niet gratis weggeven is er geen enkele reden bij hen iets te kopen. Andere online winkels zijn minstens zo goedkoop, en zijn wellicht wel in staat om normaal met klanten om te gaan...

Jelle Vermout
Berichten: 2
Lid geworden op: 31 okt 2009 11:48

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door Jelle Vermout »

YQRAK,

Ik heb hier een goede link waar U zeker kan zien hoe Extreme DISCOUNT tewerk gaat en ook scoort, interssant om te weten.
http://tweakers.net/shopreview/7584/ext ... count.html

Jelle.

jan191971
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 feb 2010 19:58

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door jan191971 »

had een home cinema set gekocht op 6-1-2010 en geanuleert op 7-1-2010 was een van de 3 opties omdat het niet snel televeren was, zou het gelg binen 8 tot 10 dagen terug bebben was niet zo 25-1-2010 contact gehad zou nu terug gestort worden 8-2-2010 weer contact gehad was net terug gestort zijden ze 30 dagen termijn verstreken heb nu 11-2-2010 met de rabobank gebeld zij zijden dat er niets terug gestort was

adae
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 mar 2010 15:49

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door adae »

Ja, helaas heb ik ervaring met ExtremeDiscount.nl

In december 2009 heb ik een bestelling geplaatst voor een product dat binnen drie tot vijf dagen geleverd zou worden volgens de info internet. Dergelijke vermeldingen op internet vertrouw ik meestal niet, dus heb ik eerst gebeld of het product werkelijk uit voorraad leverbaar was binnen drie tot vijf dagen. Het antwoord was JA.

Helaas heb ik tot begin januari moeten wachten totdat het product zou worden geleverd. Hierover is mij niets medegedeeld, ik heb telkens zelf moeten bellen/mailen over hoe de stand van zaken was betreffende mijn bestelling.

Begin januari ontving een track en trace code waarmee ik de bestelling in de gaten kon houden. Echter was er niets te 'tracen' voor twee dagen. Het pakket bleek nooit te zijn verzonden door de leverancier was het excuus. (hierover wel door Extr.Dis. gebeld) Tijdens dit telefoongesprek heb ik direct aangegeven mijn bestelling te annuleren. Hierop kreeg ik een bevestiging dat het bedrag binnen 10 dagen zou worden teruggestort (uiterlijk 30 dagen).

Niets van dat alles. Na herhaaldelijk bellen en mailen moet ik het geld tot op heden nog ontvangen terwijl de 30 dagen al lang zijn verstreken. Kortom teleurstelling na teleurstelling bij Extreme Discount.

spambam
Berichten: 113
Lid geworden op: 12 mar 2004 08:46

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door spambam »

Voor familie op 29/1 een fototoestelbatterij besteld en per iDeal betaald. Tot daaraantoe leuke prijs en redelijk eenvoudig bestellen.

Krijg op 1/2 bevestiging dat het pakje in het Kiala-verzendingsproces is opgenomen, maar trackingnummer blijft onbekend.

Echter op 4/2 mail dat het product niet leverbaar is (!) en dat het 5-7 werkdagen kan gaan duren. Per mail geannuleerd en 8/2 pdfje met bevestiging van verzending (!) als creditnota.

Moest echter mail sturen met rekeningnummer voor creditering, want men kan niet zien waarvandaan betaald is...

"Officieel staan hier 30 dagen voor. Wij van Extremediscount.nl vinden dit echter een niet acceptabele termijn en hanteren daarom 10 tot 12 werkdagen als richtlijn." geeft men aan in het mailtje.

Na vraag van mijn kant per mail op 23/02/2010 bericht dat door persoonlijke omstandigheden boekhouder eea vertraagd was. 1 maart nogmaals gemailed, men zou het laten uitzoeken. 10 maart gebeld en 's ochtends was de klantendesk niet bereikbaar, moest ik 's middags terugbellen. Mevrouw die geen voornaam noemt geeft aan dat het met spoed vrijdag 12/3 zal worden overgemaakt, echter nog steeds niets binnen. Men overschrijdt dus ook nog eens de thuiswinkelbepaling van terugstorting binnen 30 dagen, waarom ik vandaag dan ook een klachtenformulier heb ingevuld bij Thuiswinkel.org.

Online geen status terug te vinden, op laatste mail van 5 maart waarin ik aangeef het niet normaal te vinden dat ik moet blijven bedelen om teruggave van mijn eigen geld komt geen reactie op.

Rosni
Berichten: 5
Lid geworden op: 17 mar 2010 19:12

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door Rosni »

Beste mensen,

Ook ik ben opgelicht door ExtremeDiscount,(via Kieskeurig.nl de goedkoopste aanbieder)ook hetzelfde verhaal als mijn voorganger,ik heb een Miniset van Philips van 183,00 Euro besteld op 13-02-2010.
Het product was op voorraad,dus netjes voorruit betaald met Ideal,kreeg ook mailtjes dat het product vertraagd is met levering met 5 dagen,na 5 dagen nog steeds niets,ik vraag dus mijn geld netjes terug,beloofd werd binnen 10 tot 12 werkdagen terug te storten,dus niet,na een boze mail gestuurd te hebben blijkt de boekhouder ivm.persoonlijke omstandigheden mijn geld niet op tijd terug te kunnen storten.

Ik heb nu net een boze mail gestuurd dat als ik het bedrag niet van de week op mijn rekening heb staan,ik persoonlijk volgende week naar de winkel in Gilze ga om het bedrag bij hun cash te incasseren in de winkel,maar ik denk dat ik voor niets ga,want de winkel zal wel niet meer bestaan op dat adres Den Bulk 20 in Gilze en dus ben ik één van de zoveelste slachtoffers van deze oplichtingsinternetwinkel!

Ik vul alvast wel het klachtenformulier in bij Thuiswinkel.org!En ik zal Kieskeurig.nl ook een mail sturen dat ze internetoplichters adviseren als goedkope internetwinkel,zelfs Kieskeurig.nl vertrouw ik nu niet meer!
Ik hou u op de hoogte!
Laatst gewijzigd door Rosni op 23 mar 2010 19:29, 1 keer totaal gewijzigd.

spambam
Berichten: 113
Lid geworden op: 12 mar 2004 08:46

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door spambam »

Gister mailtje gehad van ze en vandaag het geld retour (betaling was aan een gironr van dat administratiekantoor), en nu van Extremediscount zelf. Jammer dat het zo lang moet duren en beloftes niet zijn nagekomen. Maar het is dus wel rechtgetrokken nu.

Rosni
Berichten: 5
Lid geworden op: 17 mar 2010 19:12

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door Rosni »

Beste mensen,

Tot op heden heb ik nog steeds geen geld terug gehad,(zie mijn vorige verhaal in dit Forum)terwijl ze dit wel beloofd hadden uiterlijk vrijdag jl.ook zelfs na het aandringen van het Thuiswinkel.org waar ik een klachtenformulier had ingevuld helpt niet.Ik heb weer een klacht ingediend bij de Thuiswaarborg.org hierover en ook nog gedreigd dat ik zelf anders persoonlijk of anders met een knokploeg langs zal gaan in Goirle (ze zijn toevallig net weer verhuisd uit Gilze naar Goirle,weer zo'n smoes,ik denk dat ze helemaal geen vast adres hebben) om mijn geld op te halen.
Inmiddels is Kieskeurig.nl ook al op de hoogte van deze oplichtinginternetwinkel,ik hoop dat Kieskeurig.nl ze in het vervolg ze van hun site weert,want het maakt van Kieskeurig.nl ook nog een onbetrouwbare vergelijkingssite!

Mijn argwaan dat het om een stelletje Nigirianenoplichtersbende gaat wordt met de dag groter,ik snap niet dat ze het ook nog voor elkaar kriigen dat ze een Thuiswaarborgvignet krijgen op hun website,de hele winkelorganisatie deugt niet!!

Ik hou u op de hoogte!

Rosni
Berichten: 5
Lid geworden op: 17 mar 2010 19:12

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door Rosni »

Beste mensen,

Vandaag meteen een mail gehad van ExtremeDiscount dat het gecrediteerde bedrag al onderweg is naar mijn bankrekeningnummer en met een excuus dat het allemaal zolang duurde met terugbetalen,heb net nog gekeken op mijn banksaldo,er staat nog steeds niets bijgeschreven,maar misschien ben ik iets te optimistisch,ik verwacht nu wel dat het met een paar dagen is bijgeschreven,als ik ze mag geloven uiteraard,ik ben nog steeds zéér argwanend over deze internetwinkel.
Ik hou u uiteraard op de hoogte als ze inderdaad terugbetaald hebben!

Dimension
Berichten: 7
Lid geworden op: 24 mar 2010 16:39

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door Dimension »

Even een update op mijn mail van gisteren:
We hebben op de site van Extremediscount onze mening gegeven. Jullie kunnen wel raden dat die zeer negatief is natuurlijk. Ben benieuwd of ze deze mening er op laten staan. Maar misschien een aanrader voor de rest hier. Hier heb ik het geplaatst:
http://www.extremediscount.nl/index.php ... _campaign=

Dimension
Berichten: 7
Lid geworden op: 24 mar 2010 16:39

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door Dimension »

Nieuw update:
Ik heb vanochtend een mail gestuurd naar Extremediscount.
Ik heb geschreven dat wij, als bedrijf, nog 2 dagen wachten. Indien het geld dan nog niet teruggestort was zouden wij aangifte gaan doen bij de politie ivm diefstal. En dat we hier iedereen hier op dit forum zouden aanraden hetzelfde te doen. Wat denk je: binnen een half uurtje een telefoontje van een Tom dat heb nu vandaag nog teruggestort zou worden. Ben benieuwd ....................ik houdt jullie op de hoogte.
Hij vroeg ook nog wat ze moesten doen om het goed te maken....................nou ja, zei ik................er valt niets meer goed te maken..........we willen niets meer met jullie te maken hebben.
Als het geld binnen is laat ik het hier wel even weten.

Rosni
Berichten: 5
Lid geworden op: 17 mar 2010 19:12

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door Rosni »

Beste mensen,

Ik heb nog steeds geen geld ontvangen,misschien morgen nog,hoop ik,ik heb ook inmiddels een negatieve recensie achtergelaten op de site van ExrtremeDiscount,let wel even op de oranje rondjes om die weg te klikken,heb ik niet gedaan,te laat erg in gehad,maar als iedereen een negatieve recensie achterlaat,kunnen we met z'n allen deze internet winkel voortaan gaan boycotten en hopen dat ze van het internet verdwijnen!Als ik volgende week ook nog steeds geen bedrag ontvangen heb ga ik hun bedreigen dat ik ook naar de Politie stap om aangifte te doen van diefstal!

Dimension
Berichten: 7
Lid geworden op: 24 mar 2010 16:39

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door Dimension »

Beste mensen,

hier mijn laatste update:
Het bedrag is gisteren inderdaad naar ons overgemaakt en stond dus vandaag op onze rekening. Dus..............als je je geld terug wilt...................gewoon zeggen dat je aangifte gaat doen ivm diefstal.
Als ze niet betaald hadden waren wij dat dus echt gaan doen.
Heel veel succes allemaal. Extremediscount is echter bij ons afgewerkt. Wij kunnen ons geld overal wel kwijt.

Groetjes en fijn weekend

Rosni
Berichten: 5
Lid geworden op: 17 mar 2010 19:12

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door Rosni »

Beste mensen,

Ook ik heb vandaag net als mijn voorganger mijn geld teruggekregen op mijn bankrekeningnummer!
Erg jammer dat het zo ver moet komen om te gaan dreigen met geweld en aangifte te doen bij de Politie om je eigen geld terug te krijgen na annulering van je niet te leveren bestelling.
Ik heb nu wel een goede les geleerd,trek eerst een internetwinkel goed na op internet of ze positief of negatief met klanten omgaan en het kunnen leveren van producten,kijk dus uit voordat je vooruit betaald als je een product bij ze besteld.Het beste is gewoon zelf afhalen en dan pas betalen,voorkomt een hoop ellende!
Mijn advies aan iedereen,koop niets bij ExtremeDiscount,het is en blijven oplichters als het aankomt op leveren en terugbetalen na annulering van je bestelling,ze komen niets na!
Alleen als je dreigt met aangifte bij de Politie komen ze ineens wel over de brug om je geld terug te betalen.Wat een klantvriendelijkheid,walgelijk gewoon!
ExtremeDiscount krijgt van mij een dikke nul!

Tom van Zundert
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 mar 2010 17:05

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door Tom van Zundert »

Beste Lezer,

Via een klant kreeg ik te horen dat wij op het forum van de Tros Radar site niet altijd in een positief daglicht gezet worden. Er is zelfs een opmerking geplaatst van ´een Nigeriaanse oplichtersbende´. Dit betreur ik ten zeerste en meen daarom hierop te reageren.

Ik, eigenaar en grondlegger van dit bedrijf, ben daar natuurlijk niet blij mee. Zeker niet dat er ontevreden klanten rond lopen. Dit valt echter met een groeiend bedrijf niet altijd te voorkomen, maar wel zeker altijd op te lossen. Ons bedrijf is de afgelopen 3 jaar meer dan ver 10 voudigd in omvang, omzet en dus ook leveringen per jaar. Ik zal niet ontkennen dat deze groei van het bedrijf problemen met zich mee hebben gebracht. Om deze groeiperikelen in goede banen te leiden is er kennis, kunde en financiën aangetrokken. Per 18 maart jongstleden is er een investeerder in het bedrijf gekomen die de groei beter kan structureren, problemen kan voorkomen en met de ervaring het bedrijf overzichtelijk kan uitbouwen. Ik kan vanaf heden dan gelukkig ook met rechte rug verkondigen dat het bedrijf in een rustiger vaarwater terecht is gekomen en daarmee de continuïteit is gewaarborgd.

Als u een klacht/probleem of vraag heeft vraag ik u vriendelijk direct contact op te nemen met mij op 06-46044498 of via [email protected]
Mocht ik niet opnemen spreek mijn voicemail in en ik kom er op terug en los het voor u op!

Met vriendelijke Groet,

Tom van Zundert
Extremediscount.nl

Angelique B
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 mar 2010 20:37

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door Angelique B »

Dag Tom,

Ik krijg bijna tranen in mijn ogen bij jouw verhaal.
Helaas staat dit verhaal in schril contrast met jouw eigen hooghartige optreden en jouw eerdere persoonlijke onwil om toe te geven dat er ook maar iets fout is gegaan bij jouw 'geweldige' bedrijf.
Het gaat me te ver om de betreffende emails te publiceren maar je moet wel ophouden met smoesjes geven. Een beetje vent gaat gewoon zelf problemen oplossen en heeft geen hulp nodig van 'een investeerder' .

Eigenlijk is het ook wel grappig dat je als beeldspraak 'een rechte rug' gebruikt; want je bent inderdaad een star mannetje.

Groetjes,

Angelique

hastalavista65
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 apr 2010 21:20

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door hastalavista65 »

Op 3 maart 2010 dacht ik een draadloze koptelefoon te hebben gekocht
maar helaas het product was tijdelijk niet leverbaar men kon niet vertellen
wanneer het product dan wel weer leverbaar zou zijn
Natuurlijk had ik het product al wel betaald.

Na telefonisch kontakt met Extremediscount waren we overeengekomen
het bedrag te crediteren.
Binnen 14 werkdagen zou men het crediteren maar tot op heden
nog steeds niets onvangen.
Een aantal malen gemaild en telkens belooft extremediscount het te
crediteren.

Ik ga hier dus aangifte van doen tot nu toe blijft het voor mij OPLICHTING!!

Fred.

ninaloes
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 apr 2010 21:35

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door ninaloes »

NIETS BESTELLEN!!!
Wanneer ze niet kunnen (of willen ) leveren kan je fluiten naar je geld.
Ik heb op 12 -mrt besteld en betaald.
Hierna kreeg ik een mail dat ze het artikel niet konden leveren.
Ik kon kiezen voor een vervangend artikel of geld terug binnen 12 dagen.
Hierbij koos ik voor geld terug.
Dat moet na veel telefoontjes en mails nog steeds gebeuren.

Dimension
Berichten: 7
Lid geworden op: 24 mar 2010 16:39

Re: Iemand ervaring met ExtremeDiscount.nl

Ongelezen bericht door Dimension »

Beste mensen,

Als ik kijk hoeveel reacties er nog komen en dat de werkwijze van deze firma nog steeds hetzelfde is (oplichterij)zou ik echt iedereen willen adviseren: dreig met aangifte, komt het geld dan niet, doe dan ook echt aangifte.
Pas nadat wij als bedrijf echt op het punt stonden aangifte toe doen ....... werden we teruggebeld en kon ineens alles geregeld worden. Ik heb het idee dat ze denken dat de mensen op den duur het welletjes vinden en het dan er maar bij laten zitten. DOE DIT DUS NIET. Ik ben nogal een felle als er onrecht gedaan wordt (lees oplichting) en dat helpt dus nog steeds. Dus mensen die nog steeds zitten te wachten: GEEF NIET OP........................

Gesloten