LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] www.snelstebieder.nl

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
witte angora
Berichten: 30766
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: www.snelstebieder.nl

Ongelezen bericht door witte angora »

Pavlova schreef:Misschien ben ik nu een beetje spuit 11 :lol: maar wat mij opviel was dat zowel de zogenaamde tevreden klanten als de persoon van de website consequent zelf een spatie tikten voor een uitroepteken.

Zoals dit !
De meeste mensen laten de spatie weg, zoals het hoort!
Argument nummer 100 is net zo waardevol als de argumenten 1 tot en met 99 hoor. En dat is gemeend. :wink:

Pavlova
Berichten: 512
Lid geworden op: 05 feb 2008 20:30

Re: www.snelstebieder.nl

Ongelezen bericht door Pavlova »

witte angora schreef:
Pavlova schreef:Misschien ben ik nu een beetje spuit 11 :lol: maar wat mij opviel was dat zowel de zogenaamde tevreden klanten als de persoon van de website consequent zelf een spatie tikten voor een uitroepteken.

Zoals dit !
De meeste mensen laten de spatie weg, zoals het hoort!
Argument nummer 100 is net zo waardevol als de argumenten 1 tot en met 99 hoor. En dat is gemeend. :wink:
Thanks! :wink:
Heb overigens dit topic met verbazing gelezen. Hoe doorzichtig kan men zijn, als je dan een fake-reactie plaatsen wilt, let dan ook op de schrijfstijl. Maar het is nog gekker, ook op de website www.snelstebieder.nl kun je een aantal zogenaamde succes verhalen [sic] (met spatie):lol: vinden met jawel, consequent een spatie voor de kwistig gebruikte uitroeptekens. Rara wie schrijft die stukjes?

Deurwaarder Mark
Berichten: 563
Lid geworden op: 27 dec 2008 21:14

Re: www.snelstebieder.nl

Ongelezen bericht door Deurwaarder Mark »

't is dat het zo triest is, maar anders zou je hier toch om gaan lachen... wat een kansloos mannetje!

witte angora
Berichten: 30766
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: www.snelstebieder.nl

Ongelezen bericht door witte angora »

Deurwaarder Mark schreef:'t is dat het zo triest is, maar anders zou je hier toch om gaan lachen... wat een kansloos mannetje!
En helaas kan dat kansloze mannetje hier voorlopig doorgaan, hem is door de mods gevraagd of hij zijn nick (de nep angora dus) wil veranderen, verder niet.

Zoals elders gezegd: als de mods dit soort figuren hier toelaat zijn ze zelf net zo erg. En dan ben ik hier heel rap vertrokken.

Pavlova
Berichten: 512
Lid geworden op: 05 feb 2008 20:30

Re: www.snelstebieder.nl

Ongelezen bericht door Pavlova »

Zo te zien zijn alle reacties van de nepperd met de blokjes verwijderd, hulde voor de mods dus! :)

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: www.snelstebieder.nl

Ongelezen bericht door jor »

Pavlova schreef:Zo te zien zijn alle reacties van de nepperd met de blokjes verwijderd, hulde voor de mods dus! :)
Komt altijd echt wel goed,som duurt het even :wink:
Vanwege onze servercrash zijn wij helaas alle verhalen kwijt. Wij zijn dan ook genoodzaakt weer nieuwe succesverhalen te verzamelen.
Zouden ze bij snelstebieder.nl wel eens van een back-up hebben gehoord? Mag je toch verwachten bij een bedrijf waar geld rond gaat.
Grapjassen zijn het.

Pavlova
Berichten: 512
Lid geworden op: 05 feb 2008 20:30

Re: www.snelstebieder.nl

Ongelezen bericht door Pavlova »

alleen de zelf verzonnen verhaaltjes staan er :lol:

InternetOnderzoeker
Berichten: 19
Lid geworden op: 30 dec 2009 22:44

Re: www.snelstebieder.nl

Ongelezen bericht door InternetOnderzoeker »

Echt heel doorzichtig dus voorzichtig met SNELSTEBIEDER.NL!

Let op de manier van schrijven van de succesverhalen:

Wij hebben vandaag (29 dec. 2009) de volgende berichten ontvangen per EMAIL

29 december 2009 - gebruiker : kroketje2me // Item : Stofzuiger
beste snelstebieder, ik had niet kunnen verwachten dat ik iets zou winnen gezien ik maar 160 credits had gekocht.
toch leuk dat ik een stofzuiger heb kunnen kopen voor weinig.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
29 december 2009 - gebruiker : karel_vd_a // Item : parfum/kledingbon
hier een berichtje zoals gevraagt. ik deed mee omdat ik me nogal verveelde. kon zo niks vinden maar heb mn credits op
een kadobon van 250 euro gezet. je weet maar nooit waar je het voor nodig hebt toch ... nou iig bedankt

Streepjes beneden... gevraagt met een t! hebt toch SPATIE .... en verder...?

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Wij hebben vandaag (18 dec. 2009) de volgende berichten ontvangen per EMAIL

18 december 2009 - gebruiker : libido // Item : Credits
Deze komens zeker weet van pas bij mijn volgende biedingen ... !! danke
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
18 december 2009 - gebruiker : gsmfreakn // Item : Portable dvd
Het had niet beter kunnen zijn. We gaan met het gezin naar zwitserland en dan is zo'n ding toch handig. zal me benieuwen
hoelang het duurt voordat we heb thuis hebben.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
18 december 2009 - gebruiker : yvon4you // Item : PS3 (deze is vandaag aangekomen)
Heb de ps3 ontvangen en werkt super !! Tof luitjes en ik doe zeker nog eens een keer mee.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Wij hebben vandaag (17 dec. 2009) de volgende berichten ontvangen per EMAIL

17 december 2009 - gebruiker : 0HmmmmH0 // Item : Credits
Mooi man, bedankt .. was al binnen 15min bijgeschreven op mn account.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
17 december 2009 - gebruiker : sherman // Item : Miele Stofzuiger
Geweldig mensen ! kunnen jullie mij meer voor de ze prijs regelen hahahaha moi moi
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Wij hebben vandaag (16 dec. 2009) de volgende berichten ontvangen per EMAIL

16 december 2009 - gebruiker : graevendijk // Item : Zaagtafel
Super mensen, bedankt ! deze had ik net nodig
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
16 december 2009 - gebruiker : jannyleek // Item : tomtom
Ik moet van de week nog naar amsterdam. Stond al bij mediamarkt te kijken of ze een goedkope hadden liggen maar dit is natuurlijk weer super. Thanx
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Wij hebben vandaag (14 dec. 2009) de volgende berichten ontvangen per EMAIL

14 december 2009 - gebruiker : frankyboy // Item : aprilia scooter
Cool man, super ... ook vanwege de free credits die je ons geschonken heb... Deze had ik al voor mijn verjaardag gevraagt maar is nu niet meer nodig... Snel bezorgen hoor ....
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
14 december 2009 - gebruiker : MYY0123 // Item : Harry Potter film
He he he het lijkt op jullie site wel steeds drukker te worden. Ook zie ik meer produkten op de veiling. Leuk man .. Ik ga nog even verder kieken als er wat te winnen valt voor weinig.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Wij hebben vandaag (13 dec. 2009) de volgende berichten ontvangen per EMAIL

13 december 2009 - gebruiker : brigit02112 // Item : Apple Mac Book
Het is echt niet te geloven ! gisteren een espressomachine en nu voor mn broertje een laptop. Haha echt super ... Heb het mn familie verteld en ze gaan binnenkort allemaal hier hun spullen kopen. Hopen dat deze site nog even blijft .. hihihi. Groetjes van een vaste bezoekster ... doei doei
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
13 december 2009 - gebruiker : erwin1963nl // Item : 100 Bidcredits
Hallo mensen, bedankt ! had het nog niet in de gaten. Maar las vanochtend mijn email en zal dat ik wat had gewonnen.
Mooi zo .. kan ik weer mooi verder bieden ! Toppie Toppie grz Erwin
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
13 december 2009 - gebruiker : Harold1960 // Item : HP desktop PC
Al enkele dagen aan het spelen en toch nog een paar dingen gewonnen voor weinig. Super hoor jongens ! ik zal het iedereen aanraden. Bedankt !
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
13 december 2009 - gebruiker : karla_smit // Item : Dyson stofzuiger
Ik heb altijd al 1 willen hebben. Dank jullie wel. Ik wacht met spanning op het pakketje.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Wij hebben vandaag (12 dec. 2009) de volgende berichten ontvangen per EMAIL

12 december 2009 - gebruiker : larsmoes // Item : Blackberry 9000 bold
Bedankt heren en dames van SnelsteBieder.nl. Ik ben erg blij en kan niet wachten tot ik mijn nieuwe blackberry thuis ontvang. Ik ben nog druk aktief hier op de website en hoop nog meer leuke spullen te verzamelen voor weinig geld.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
12 december 2009 - gebruiker : brigit02112 // Item : Espressoapparaat
Wie had dat kunnen denken. Het heeft me bij elkaar wel 250 euro gekost aan bidcredits maar heb hem toch in handen. Samen met de verkooprijs van 26,80 euro kost het hele pakket maar 276,80 !!!! besparing van bijna 750 euro !!! ik ga zeker nog even door met bieden.... joepie mazzel
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
12 december 2009 - gebruiker : yvon4you // Item : PS3
Hallo snelstebieder, hier een berichtje van yvon. Dank je wel !! zal er vast wel blij van worden... ik zie het pakketje wel tegemoet binnen 14 dagen !! supertjes ....


Namens alle werknemers van SnelsteBieder.nl, Bedankt voor jullie positieve reakties.

Pffff.... super man ... hoe aKtief ben je geweest met het verzinnen van deze fantasie succes verhalen ?

Ik ga zeker mn geld niet bieden ... _ man, super niet ... bedankt man ... _ ik heb er weinig zin in, dank je wel ! Ik zal denk ik ziet winnen op de veiling, ik denk ik zeker niet ! Kost te veel hihihi supertjes super ik wort (met een t dan denc ik) weinig blij van hahaha

witte angora
Berichten: 30766
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: www.snelstebieder.nl

Ongelezen bericht door witte angora »

Een hoop werk om iets te vertellen wat iedereen al weet, eigenlijk. Waar wil je heen? Aanpakken kan alleen via politie/justitie. Wil je dat niet, wat dan?

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: www.snelstebieder.nl

Ongelezen bericht door Guardian72 »

@ internet onderzoeker..

Dat fenomeen 'underscore' (het liggende streepje) is echt niet een bewijs dat iemand programmeur zou zijn.

Simpel voorbeeld, bij Yahoo kon men geen - accepteren in email adressen (weet niet of dat nog zo is) - dus mijn email heeft een paar _ erin.

Ander iets - als ik access of distribution groups maak, is het bij ons policy om _ ipv - te gebruiken - maar ik ben toch echt geen programmeur.

Het is wel kenmerkend voor een schrijf / naam stijl - maar beroep kan je echt niet afleiden uit gebruik hiervan.

(alhoewel, ik kan in BASIC programmeren...:) )

InternetOnderzoeker
Berichten: 19
Lid geworden op: 30 dec 2009 22:44

Re: www.snelstebieder.nl

Ongelezen bericht door InternetOnderzoeker »

Zie:

http://www.roepiestore.nl/temp/index.php?stx=j&mcode=04

dhr. H. Zomers - Bergen op Zoom
Uit financiele nood heb ik 5 pallets gekocht en ben er nu mee aan het adverteren op internet. Aan het begin ging het wat stroef maar nu verkoop ik dagelijks diverse produkten tegen zeer lage prijzen en verdien er leuk mee. Had ik dit maar eerder geweten want het is een leuke bijverdienste als je wat extra bestedingsruimte wilt. Toppie !

Dezelfde schrijfstijl komen we weer tegen en ook de manier waarop is eender als de succesverhalen op snelstebieder.nl

http://www.snelstebieder.nl/nieuws.html

03 Jan. 2010 - Overname door Hammermedia (H Zomers)


RoepieStore is van dezelfde eigenaar, hij beweert nu SnelsteBieder.nl verkocht te hebben aan H Zomers. Wel heel toevallig. En dan op een adres in België? Zonder enige verder contactgegevens.



Er ligt een link met eerder gedoe over phising door een site wineenreis.nu.


Pas op voor deze site!

InternetOnderzoeker
Berichten: 19
Lid geworden op: 30 dec 2009 22:44

Re: www.snelstebieder.nl

Ongelezen bericht door InternetOnderzoeker »

De SnelsteBieder.nl volgt heel nauwlettend wat er op dit forum geschreven wordt en past zijn site dan ook aan om zo wederom antwoord te geven op alles wat er gevonden wordt over deze zeer ongeloofwaardige site.

Let op:

15 December 2009 - Overname door Hammermedia (H Zomers)

Onze veiling is zo populair geworden in Nederland dat het nieuwe bedrijf 'Hammermedia' ons een overnamebod heeft gedaan.
Op dit bod hebben wij akkoord gegeven. Per Januari 2010 zal de overname plaats vinden. U zult niets van deze overname merken. Webhostnoord verzorgt de financiele kant als mede een deel van de technische kant. Binnenkort zal de nieuwe houder het betalingssyteem voor Belgie klaar hebben.

Dan op basis van laatste topic hierover deze toevoeging door de eigenaar van SnelsteBieder.nl:

dhr. H. Zomers was al bij ons andere bedrijf bekend. dhr. H. Zomers is bij ons begonnen met de verkoop van Engelse retourgoederen. De eigenaar die nu aan het uitbreiden is naar Belgie, zal halverwege dit jaar ook in Duitsland actief gaan worden met diverse projecten.

Weer een opvallende toevoeging aan dit nieuwsbericht! Nu is het ook ineens Hpunt Zomers. En uitbreiden naar Belgie en zelfs Duitsland. Overname na maximaal!!! 3 weken registratie van het domein SnelsteBieder.nl. De heer H. Zomers die uit FINANCIëLE NOOD 5 pallets gekocht heeft bij RoepieStore.nl koopt het zo succesvolle SnelsteBieder.nl??? Een aardig dwaalspoor, doch doorzichtig en zeer ongeloofwaardig!

Citaal Roepiestore.nl:

dhr. H. Zomers - Bergen op Zoom
Uit financiele nood heb ik 5 pallets gekocht en ben er nu mee aan het adverteren op internet. Aan het begin ging het wat stroef maar nu verkoop ik dagelijks diverse produkten tegen zeer lage prijzen en verdien er leuk mee. Had ik dit maar eerder geweten want het is een leuke bijverdienste als je wat extra bestedingsruimte wilt. Toppie !


Hoe lang denkt SnelsteBieder.nl dit nog vol te houden? Een sluwe VOS!

InternetOnderzoeker
Berichten: 19
Lid geworden op: 30 dec 2009 22:44

Re: www.snelstebieder.nl

Ongelezen bericht door InternetOnderzoeker »

http://www.snelstebieder.nl heeft de pagina met zogenaamde "winnaars" van een geveild product verwijderd. Dit is sinds het weekend. Er is niet meer te zien wie wat ''gekocht'' heeft.

Snel aanpassen hoor...

Nu is er toch maar één iemand die wijzer wordt van http://www.SnelsteBieder.nl nl. de eigenaar zelf!

Stink dus niet in http://www.snelstebieder.nl !

Gert Thomas
Berichten: 11
Lid geworden op: 11 sep 2008 21:50

Re: www.snelstebieder.nl

Ongelezen bericht door Gert Thomas »

De eigenaar van www.snelstebieder.nl heeft nu een 2e website geopend: http://www.speedauctions.nl

Dit is een exacte copie van de snelste bieder.

Trap hier dus ook niet in !!!!


Gr Gert

witte angora
Berichten: 30766
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: www.snelstebieder.nl

Ongelezen bericht door witte angora »

Dus snelstebieder kreeg geen klanten meer...

Gert Thomas
Berichten: 11
Lid geworden op: 11 sep 2008 21:50

Re: www.snelstebieder.nl

Ongelezen bericht door Gert Thomas »

Nieuwe succes verhalen op snelste bieder:

John & Miranda

Als eerst wil ik Eric bedanken die mij deze website heeft getoont. Dankzij hem hebben wij nu een PS3 weten te bemachtigen.
De Ps3 heeft ons in totaal € 73,45 gekost. Dit was inclusief 160 credits. Aan SnelsteBieder willen we zeker kwijt dat we nog vaker mee gaan doen. Ga zo door want wij trekken ons niets aan van al het dom gelul.

Zij trekken hun niets aan van het dom gelul........

witte angora
Berichten: 30766
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: www.snelstebieder.nl

Ongelezen bericht door witte angora »

Gert Thomas schreef:Nieuwe succes verhalen op snelste bieder:

John & Miranda

Als eerst wil ik Eric bedanken die mij deze website heeft getoont. Dankzij hem hebben wij nu een PS3 weten te bemachtigen.
De Ps3 heeft ons in totaal € 73,45 gekost. Dit was inclusief 160 credits. Aan SnelsteBieder willen we zeker kwijt dat we nog vaker mee gaan doen. Ga zo door want wij trekken ons niets aan van al het dom gelul.

Zij trekken hun niets aan van het dom gelul........
De schrijver van dit verhaal zal tijdens het schrijven, het lezen en het herlezen, ongetwijfeld tranen in de ogen hebben gehad van het stille geluk en de dankbaarheid jegens zichzelf... :wink:

:lol: :lol:

Webmaster3
Berichten: 4
Lid geworden op: 30 jan 2010 15:45

Re: www.snelstebieder.nl

Ongelezen bericht door Webmaster3 »

Het idee van mijn website is ontstaan omdat ik me telkens afvraag: "hoe kun je je toch zo laten belazeren tijdens het online shoppen?" Als ik reacties op forums lees dan vraag ik me echt af of wel begrepen wordt wat je wel en wat je vooral niet online moet en kunt kopen. Probeer de bedoelingen van de website te begrijpen, iets wat te mooi om waar te zijn lijkt, is meestal ook te mooi om waar te zijn.

Enkele tips voor online shopping:

-Allereerst is het belangrijk dat een webwinkel beschikt over keurmerken en een veilige iDeal of Paypal betalingsmogelijkheid.
-Kijk naar de leveringsvoorwaarden: soms moet je extra betalen als je niet thuis bent als je bestelling wordt geleverd en de postbode terug moet komen.
-Het is ook belangrijk om te weten wat het beleid van retourneren van spullen is. Kost dit extra of wordt dit door de webwinkel of leverancier verkocht?
-Koop nooit op afbetaling! Zelfs online kost dit je bakken extra geld! Houd daarom als stelregel aan: Geef geen geld uit voordat je het verdiend hebt. Dit zou overigens ook offline moeten gelden...

Het consumentenvertrouwen in het online shoppen ligt volledig aan de webshops waarbij wordt gekocht. Geeft malafide verkooppraktijken daarom geen kans.

Groeten,

Micky

[Bericht aangepast door Moderator (reclame)]

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: www.snelstebieder.nl

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Hoewel ik het in weze eens ben met de tips - mis ik een van de belangrijkste.

Namenlijk:
Controleer - via SIDN.nl - wanneer een webwinkel is opgestart.
Als de domeinnaam jonger dan ruwweg 2 maanden is - dan moet je 3x voorzichtiger zijn.

Als het om een .com domeinnaam gaat, kan het via domaintools.com of via networksolutions.com - soms zie je dan ook wie er achter zit (bedrijf of persoon).
Als het een anonimiseringsservice is (godaddy bijvoorbeeld) dan ik paranoia min of meer gerechtvaardigd.

Ik zou adviseren om iedereen die wil gaan winkelen op het internet - eerst de consumentenforums door te lezen. Gratis, niet commercieel - en met ervaringsdeskundigen die graag gratis advies geven :)

tuctuc

Re: www.snelstebieder.nl

Ongelezen bericht door tuctuc »

8)
Laatst gewijzigd door tuctuc op 18 jan 2013 10:56, 1 keer totaal gewijzigd.

Gesloten