LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wehkamp bedriegt zijn klanten vanwege sorteerfouten.

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Microsoft
Berichten: 15
Lid geworden op: 11 jan 2010 23:51

Wehkamp bedriegt zijn klanten vanwege sorteerfouten.

Ongelezen bericht door Microsoft »

Ik wou graag 2 laptops bestellen , ik dacht mooi van voor 22:00 uur besteld morgen in huis .
Nee hoor ik wacht al vanaf 16 december , bestelling van 16 december was uitverkocht werd geannuleerd , terwijl het over x aantal dagen weer geleverd kon worden en dat ik als laatste was tijdens de bestelling . Bij een simpele webwinkel houdt het systeem de voorraad bij en wehkamp heeft het waarschijnlijk niet .
Ik bestel het opnieuw , en het gaat mis vanwege een sorteerfout en ik moest een week wachten .
Ik moest genoegen nemen met een gelijkwaardig artikel omdat het uitverkocht was .
7 januari gekozen voor een alternatief en alweer een sorteerfout :oops: .


Naar mijn idee is het eigenlijk geen sorteerfout , ze willen het gewoon niet leveren vanwege de acties die er waren . Als ik telefonisch bestel zie ik in mijn wehkamp.nl dat hetzelfde artikel nog een keer geannulleerd weergegeven wordt . :arrow:

Afbeelding

Volgens mij is dit een oneerlijke handelspraktijk . Zelfs de specificaties van de laptops kloppen niet :!: :mrgreen: Hartelijk dank voor het contact opnemen met de HP/Compaq E-mail ondersteuning. Samen met u zal ik proberen het door u in uw e-mail aangegeven probleem op te lossen.
Uit uw e-mail begrijp ik dat u graag wilt weten welk geheugen een Pavilion dv6-1340ed gebruikt.

Naar aanleiding van uw e-mail heb ik de specificaties van de notebook opgezocht. Het blijkt dat het intern geheugen DDR2 geheugen is. Dit blijkt ook uit de eerste link in uw e-mail. Het geheugen van de videokaart is DDR3 geheugen. Dit valt ook te lezen op de tweede website in uw e-mail. :mrgreen:

WEHKAMP.NL
productinformatie
HP PAVILION DV6-1340ED Laptop
HP PAVILION DV6-1340ED

De HP Pavilion dv6-1340ed laptop onderscheidt zich door vooruitstrevende hardware en een ultramodern ontwerp. Met een briljant 15,6" High Definition Brightview LED beeldscherm met geïntegreerde webcam, een krachtige Intel® CoreTM2 Duo T6600 processor en ATI RadeonTM HD 4530 grafische kaart voldoet deze laptop maximaal aan je multimediawensen. Nu én in de toekomst. Hij draait op het besturingssysteem Windows® 7 Home Premium en heeft een harde schijf van 500 Gb.




Specificaties

- Intel® CoreTM2 Duo Processor T6600 2,2 GHz, Level 2 cache, 2 MB

- Geheugen 4096 MB (2 x 2048 MB) Ondersteunt tot 8 GB DDR3-geheugen

- Beeldscherm 15,6-inch diagonaal High-Definition HP Brightview LED scherm

- Weergaveresolutie: 1366 x 768

- Grafische kaart ATI RadeonTM HD 4530. Totaal tot 2302 MB videogeheugen, waarvan 512 MB gereserveerd DDR3

Opslagmedia

- Harde schijf 500 GB SATA 5400-rpm tot 12-GB partitie voor systeemherstel

- Lightscribe Super Multi dvd-writer (±r, ±rw) met ondersteuning voor dubbellaags; SATA optische drive. Zeefdrukkwaliteit disclabels maken vanaf de pc met LightScribe:

Branden, omdraaien, branden.

- 5-in-1 geïntegreerde digitale medialezer voor Secure Digital kaarten, MultiMedia kaarten, Memory Stick, Memory Stick Pro of xD Picture kaarten

Voorzieningen

- webcam met geïntegreerde digitale microfoon. VGA low-light

- HP Mobile afstandsbediening

- Geïntegreerd 10/100/1000 Gigabit Ethernet LAN Intel 802.11 a/g/n

- 1 ExpressCard/54 slot (ondersteunt ook ExpressCard/34)

- Altec Lansing luidsprekers

- Toetsenbord met geïntegreerde numerieke toetsenset

- Touchpad met aan/uitknop en apart verticaal op/neer scrollpad

- Voeding 90-Watt netadapter 6-cels lithium-ion (Li-Ion) accu

Aansluitingen

- Poorten 4 USB 2.0 (4e gedeeld met eSATA-poort), 1 HDMI-connector, 1 eSata + USB connector, 1 VGA-poort, 1 RJ45 Ethernet-connector, uitbreidingspoort 3, 2 hoofdtelefoonuitgangen, 1 microfooningang, 1 IEEE 1394, consumenten-IR,

kabeldockingconnector

Software

- Besturingssysteem Windows® 7 Home Premium (64-bits)

Overige software

- Microsoft® Works en Microsoft® Office Home and Student 2007 (60 dagen op proef),

Microsoft® Internet Explorer, Windows® Live Messenger, Adobe® Reader, Adobe® Flash Player, HP MediaSmart suite, HP Total Care Setup, HP Total Care Advisor,

HP ProtectSmart, Cyberlink DVD suite Windows Media Center, Windows MailHP Games console met uren gratis spelen, Norton Online Backup (30-dagen testversie)

Overige

- Garantie 1 jaar haal- en brengservice, onderdelen en arbeid

- Partnummer VL064EA #ABH

- EAN 884962398562

- Gewicht 2,88 kg

- Afmetingen 25,8 cm (l) x 37,85 cm (b) x 3,4 cm (min h) /4,2 cm (max h)


Na 3 maanden wehkamp klant ervaring en uit mijn ervaring van vroeger is er niks veranderd bij wehkamp . :idea:

Wehkamp.nl
Berichten: 18
Lid geworden op: 12 jun 2008 08:19

Re: Wehkamp bedriegt zijn klanten vanwege sorteerfouten.

Ongelezen bericht door Wehkamp.nl »

Geachte heer / mevrouw

Graag bemiddel ik voor u in deze zaak. Inden u gebruik wilt maken van dit aanbod, dan verzoek ik u vriendelijk om uw contactgegevens aan mij te mailen: [email protected]

Met vriendelijke groet,

Frits Pieters
wehkamp.nl

Microsoft
Berichten: 15
Lid geworden op: 11 jan 2010 23:51

Re: Wehkamp bedriegt zijn klanten vanwege sorteerfouten.

Ongelezen bericht door Microsoft »

Beste Frits Pieters

Met de gegevens en informatie die er zijn kunt u veel werk van maken.
ik wil niet weer met een standaard klantenservice in behandeling zijn .
trosradar is juist voor het opvangen van dergelijke klachten.

stofzuigertje

Re: Wehkamp bedriegt zijn klanten vanwege sorteerfouten.

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Elders een gelijkwaardige Compaq gezien met andere video kaart die ik liever heb van Nvidia omdat je dan ook eventueel Linux kunt draaien zonder verlies van snelheid en problemen.

Deze gelijkwaardige Compaq (type vergeten) koste maar €599,- en de plaatselijke winkel bood gelijk gratis 3 jaar garantie en daar kun je gewoon langs komen voor snellere service dan opsturen met het risico op beschadigen.

Dus mijn plaatselijke speciaalzaak geeft een gelijkwaardige van zelfde fabriek voor lagere prijs en betere en langere garantie dan deze postorder firma.
Ook was deze ruim in voorraad en ik heb er daarom ook 5 voor mijn bedrijf gekocht.

Of ze nog leverbaar zijn kan ik dus niet zien, maar bestellen en maand wachten hoeft niet, want vaak zijn plaatselijke computer speciaalzaken niet of nauwelijks duurder maar wel stukken beter, zelfs de fout van Frans in plaats van Nederland bij installatie bij 1 Laptop werd door hun (mijn fout) gratis verholpen, koffie drinken duurde langer dus goede service voor minder geld?

De gratis Laptoptas met handige mini muis zal ik dus maar niet vermelden????

Microsoft
Berichten: 15
Lid geworden op: 11 jan 2010 23:51

Re: Wehkamp bedriegt zijn klanten vanwege sorteerfouten.

Ongelezen bericht door Microsoft »

Beste Frits Pieters

Wat is het beleid van Wehkamp als je een product bestelt en het status in behandeling staat in je account , je annuleert het en bestelt het opnieuw ?
Dit vanwege afprijzing van het artikel .

Mvg,

Microsoft

doe normaal
Berichten: 12
Lid geworden op: 01 dec 2009 13:18

Re: Wehkamp bedriegt zijn klanten vanwege sorteerfouten.

Ongelezen bericht door doe normaal »

Dat is wel heel erg, bijna ongelooflijk gewoon! :shock:
En dan krijg je meestal zo'n standaard mailtje ook nog.
Ook dezelde dag al antwoord op radar? Waren zij met mailen ook zo snel? :lol:

Gesloten