LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Zal het geleverd worden door WEHKAMP?

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet

Zal het geleverd worden door WEHKAMP?

Peiling eindigde op 01 jun 2010 02:36

Jazeker, Wehkamp levert altijd mits het geen sorteerfout is.
2
50%
Nee, Wehkamp gaat het niet leveren.
2
50%
Geen van beide hangt af van de eisen van de koper.
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 4

Microsoft
Berichten: 15
Lid geworden op: 11 jan 2010 23:51

Zal het geleverd worden door WEHKAMP?

Ongelezen bericht door Microsoft »

Ik heb weer een bestelling gewaagd bij WEHKAMP, omdat het een van de goedkoopste leveranciers op dit moment lijkt .Ik ga ze vanwege mijn ervaring niet vooruitbetalen, ze mogen een acceptgiro meesturen met mijn bestelling of in termijnen laten betalen ik zal het dan gelijk betalen als ik mijn bestelling ontvang want ik wil niks met rente kopen.

Ik wil niet met mijn eigen geld belazerd worden.

Als het toch vooraf betaald moet worden ben ik bereid, maar liever niet vanwege doelbewuste sorteerfouten.

Reactie van de klantenservice is op dit moment:


Om de kwestie goed af te kunnen handelen hebben we meer tijd nodig. .
U kunt binnen enkele werkdagen antwoord van ons verwachten.
Onze excuses voor het ongemak.


Met vriendelijke groet,
Ellen Boone

ZAL HET WEL GELEVERD WORDEN?
Laatst gewijzigd door Microsoft op 03 feb 2010 22:04, 1 keer totaal gewijzigd.

kaarsje69
Berichten: 601
Lid geworden op: 01 jul 2008 21:28

Re: Zal het geleverd worden door WEHKAMP?

Ongelezen bericht door kaarsje69 »

Joh ,wat een non topic, koop het gewoon in de winkel!

Ze mogen een acceptgiro meesturen, hoe coulant zeg, ze mogen nog wel!
Of je in termijnen laten betalen, tjonge, wat een een zege, dat je bij hun hebt besteld gezien je eerdere ervaringen!

Wat dacht je er van om gewoon onder rembours te betalen?

Is eigenlijk ook te simpel, je besteld iets en je betaald bij ontvangst.

Ach.

tampie74
Berichten: 168
Lid geworden op: 23 jan 2009 13:14

Re: Zal het geleverd worden door WEHKAMP?

Ongelezen bericht door tampie74 »

Nou ik koop ook niets meer bij wehkamp hoor, wilde een bestelling plaatsen omdat ie daar iets goedkoper is, moet je nog 1 euro betalen voor thuisbezorging, kom je uiteindelijk op de zelfde prijs uit als bij iemand anders. En als je het op bepaalde tijdstippen wilt thuisbezorgen betaal je nog meer. En de verzendkosten per artikel verschilt ook erg enorm, waarom niet 1 en hetzelfde verzendkostenbedrag, dan is alles gewoon duidelijk.
VB: wii fit plus balance board, 89,99 bij wehkamp, komen nog 9,95 euro verzendkosten bij + 1 euro voor thuisbezorgen totale kosten zouden dan 100,94, en als je op andere tijdstip wilt laten bezorgen betaal je ook nog andere verzendkosten, die zijn dus nog hoger.
Bij Bol.com is hetzelfde product 99,99 en betaal je alleen maar 1,95 verzendkosten. totale kosten 101,94.
Dan zou ik zeggen dan ietsje duurder uit zijn dan een wirwar van verschillende zendkostprijzen van de wehkamp, bij bol is alles tenminste duidelijk.

Microsoft
Berichten: 15
Lid geworden op: 11 jan 2010 23:51

Re: Zal het geleverd worden door WEHKAMP?

Ongelezen bericht door Microsoft »

Rembours kennen ze niet , klant is dupe bij Wehkamp .
laat staan klantvriendelijkheid of medewerking van de klantenservice kun je zeker niet verwachten . Standaard domme reacties via email dat kun je wel verwachten . Je Recht als klant begint zeker bij de rechtbank volgens Wehkamp.
Heeft iemand wel eens een reactie via email ontvangen die niet afkomstig is van Ellen Boone ?
Wat denken ze dat iedereen Mr Bean is of zo ?

Beste Frits Pieters?

Berenice
Berichten: 231
Lid geworden op: 03 nov 2006 13:04

Re: Zal het geleverd worden door WEHKAMP?

Ongelezen bericht door Berenice »

Ikheb in mijn hele map met wehkamp mails, en dat zijn er veel.., er geen 1 tussen zitten die niet van Ellen Boon is.
Maar ik heb op een gegeven moment wel iemand anders een mail gestuurd (was niet Frits Pieters) en toen was alles in 1 dag geregeld. Ik had geen laptop (wilde ik ook niet meer trouwens) maar wel de volgende dag mijn geld terug.

Kennelijk heeft Wehkamp het niet makkelijk met laptops uitleveren...

Ah gevonden.. ik heb een mail gestuurd naar [email protected]..
Toen ging alles heel snel.

Mijn laptop heb ik uiteindelijk ergens anders gekocht

doe normaal
Berichten: 12
Lid geworden op: 01 dec 2009 13:18

Re: Zal het geleverd worden door WEHKAMP?

Ongelezen bericht door doe normaal »

Tja, hoe groter het bedrijf, hoe slechter de service. Ik heb er gelukkig nooit iets bestelt.

Microsoft
Berichten: 15
Lid geworden op: 11 jan 2010 23:51

Re: Zal het geleverd worden door WEHKAMP?

Ongelezen bericht door Microsoft »

Berenice schreef:Ikheb in mijn hele map met wehkamp mails, en dat zijn er veel.., er geen 1 tussen zitten die niet van Ellen Boon is.
Maar ik heb op een gegeven moment wel iemand anders een mail gestuurd (was niet Frits Pieters) en toen was alles in 1 dag geregeld. Ik had geen laptop (wilde ik ook niet meer trouwens) maar wel de volgende dag mijn geld terug.

Kennelijk heeft Wehkamp het niet makkelijk met laptops uitleveren...

Ah gevonden.. ik heb een mail gestuurd naar [email protected]..
Toen ging alles heel snel.

Mijn laptop heb ik uiteindelijk ergens anders gekocht

Dat is geen standaard klantenservice neem ik aan , die persoon helpt je als er problemen zijn , hij of zij heeft zijn functie nu overgelaten aan frits pieters denk ik.
Ik krijg zelfs vanuit een andere afdeling antwoorden met als afzender Ellen Boone , het zal wel zijn omdat ze denken dat ik Mr. Bean ben :mrgreen: .

Groot Bedrijf ? die geen rembours accepteert , die simpele handelingen niet goed kunnen uitvoeren , ze zijn alleen in Nederland actief volgens mij .
Ik zie geen klachten (veel) over Neckerman of Otto die zijn wel internationaal actief . Waarom denk je dat Dhl als Selectvracht voor wehkamp werkt ? Ik zou ook mijn naam als Dhl zomaar niet op de vloer gooien .

Nou ja volgens wehkampreporter.nl vinden Kliiik ze selectvracht beter dan Tpg (TNT),
onlangs 31-01 had ik een manco bij TNT wat een sorteerfout heet bij selectvracht vandaag keurig binnen gekregen .
Bij Sorteerfouten bij Wehkamp is het waarschijnlijk bij iemand anders geleverd ,waarvan jij niet de Koning maar de dupe hoogstwaarschijnlijk zal worden . Heb al 2 sorteerfouten , laat ze maar komen hoor .

Gesloten