LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] levertijd Wehkamp

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
aml0039

levertijd Wehkamp

Ongelezen bericht door aml0039 » 16 feb 2010 17:46

Wehkamp heeft de gewoonte om hun levertijden te pas en te onpas te wijzigen en doet dit af met een standaard e-mail (zie onder). Wehkamp geeft levertijden af die ze niet nakomen en vervolgens veranderen ze de levertijden online zonder communicatie en reden. Dit gebeurd niet 1 keer, maar meerdere keren. Absoluut niet klantvriendelijk en een slechte service/communicatie. Kennelijk heeft de inkoopafdeling van Wehkamp zeer slechte afspraken vastgelegd met toeleveranciers.

Hartelijk dank voor uw e-mail.

Helaas hebben wij het door u bestelde artikel nog niet op voorraad. Op onze website melden wij de verwachte levertijden die we van de leveranciers doorkrijgen. Om verschillende redenen kan het voorkomen dat de artikelen ons toch niet binnen de gestelde termijn geleverd worden. Uiteraard doen wij voortdurend ons best om de bestelling binnen de afgesproken termijn af te leveren. Onze excuses voor het ongemak.

Berenice

Re: levertijd Wehkamp

Ongelezen bericht door Berenice » 16 feb 2010 20:09

Laptop besteld?

aml0039

Ongelezen bericht door aml0039 » 16 feb 2010 23:38

Nee, een Wii met balance board etc.

tampie74

Ongelezen bericht door tampie74 » 17 feb 2010 07:37

Ik blij dat ik hem niet bij wehkamp heb besteld. Heb er wel naar zitten kijken, maar uiteindelijk toch maar besloten om deze bij bol.com te bestellen, want het uiteindelijke bedrag is dat je toch net zo duur uit bent als bij andere zaken. En bij wehkamp is het heel erg onduidelijk wat je moet betalen.

En inderdaad wat levertijd betreft. Overal waar je een wii balanceboard besteld kan de levertijd best lang duren. Ben alle winkels af gestruind en overal zijn ze uitverkocht. Dus dat kan nog wel even duren. Bij bol.com was de levertijd ook iets van 3 tot 4 weken, kan misschien ook wel langer duren. Dus kan je wehkamp daar niet de schuld van geven. Zolang ze je goed op de hoogte houden van je bestelling is er niets aan de hand. De balanceboard is zo in trek dat het gewoon wat langer duurt. Geduld hebben.

aml0039

Ongelezen bericht door aml0039 » 17 feb 2010 13:12

Inderdaad.. zo lang ze je goed op de hoogte houden....
Aangezien het een heel pakket (Wii + fit+ sport + balance) is zou Wehkamp wellicht alvast een gedeelte van de levering kunnnen leveren en het balance bord kunnen naleveren. Dat zou in ieder geval "service" betekenen.

markberens

Ongelezen bericht door markberens » 22 feb 2010 12:07

Ik heb dat pakket besteld alleen heb ik er ook nog een oplaadstation en extra wii-mote en nunchuck bijgedaan en die heb ik de volgende dag geleverd gekregen. Het probleem daarmee is dat ik die spullen niet kan testen en mijn zichtstermijn inmiddels verlopen is. Ik had Wehkamp gevraagd of ze de Wii al konden leveren maar omdat het een pakket is doen ze dat niet. Denk ik bij mezelf dan lever die accesoires ook niet.
Ik vind het ook een beetje raar dat ze zo'n aanbieding doen maar niets op voorraad hebben liggen, doe dat dan ook niet.
Maar eerst duurde het vijf weken, toen drie en twee weken en nu weer naar vijf weken. Ik hoop dat ze het binnen die vijf weken kunnen leveren want ik heb ook gelezen dat ze daar ook nog makkelijk overheen kunnen gaan. Ik vind het wel makkelijk om zo een bedrijf te runnen en je dan heel makkelijk onder levertijden uit probeert te komen, het enige wat wel fijn is is dat je hem kunt annuleren als hij ergens anders goedkoper is en direct leverbaar. Maar Wehkamp een advies voor jullie, lever gewoon dan alvast de dingen die je wel hebt.

FamSchoen

Ongelezen bericht door FamSchoen » 23 feb 2010 17:04

Wij hebben hier hetzelfde probleem. tot 2 keer toe levertijd gewijzeigd naar 4 weken :twisted:

markberens

Ongelezen bericht door markberens » 24 feb 2010 12:59

maar nu ben ik benieuwd of ze zich ook aan die vijf weken houden want ik ben bang van niet namelijk.

Gesloten