Pagina 1 van 12

www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Geplaatst: 20 mei 2010 20:27
door Ellen76
Hallo,

Ik zou graag wat willen weten over koopgoedkoop.nl. Zijn er mensen die er ervaring mee hebben met dit bedrijf? Ik ben op zoek naar een tuinset maar heb niet zo veel te besteden en ze bieden een mooie set aan tegen een leuke prijs. Ik zou hem dan ongezien moeten kopen en laten bezorgen. Aangezien ik het bedrijf niet ken en nog geen reviews kan vinden op internet vraag ik het hier.

Alvast bedankt voor de reacties.

groeten,

Ellen

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Geplaatst: 22 mei 2010 11:02
door waspyjunk
Hoi Ellen,

Heb je inmiddels al de tuinset gekocht? EN hoe zijn je ervaringen.

Ik ben namelijk ook opzoek naar een tuinset en kwam via ook bij koopgoedkoop.nl tercht. Echter ook ik kan geen ervaringen vinden.

Met vriendelijke groet,

Emma

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Geplaatst: 22 mei 2010 23:15
door stofzuigertje
Vlak bij Nijmegen in Wijchen, dus daar kijken en je ziet of het goed is.

Gelijk meenemen en dus geen extra bezorg kosten en ook niet hele dag thuis blijven hiervoor....
Als te ver weg liever een andere dichterbij zoeken.

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Geplaatst: 24 mei 2010 08:26
door Ellen76
Hallo Emma,

Nee, ik heb inmiddels nog niks gekocht. Wijchen is ons te ver dus het is geen optie om er heen te rijden. We gaan dan toch maar hier in de buurt kijken. Lijkt ons toch wat veiliger.

Ik zou nog wel graag ervaringen willen weten van anderen, mochten we niet kunnen slagen hier in de buurt.

Groetjes Ellen

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Geplaatst: 28 mei 2010 13:41
door Daydreamerr
Hoi,

Ik heb op de 22e een gelhaard bij ze besteld. Sinds de 25e staat op de site dat hij verzonden is, heb alleen nog niets ontvangen. Ik probeer al 3 volle dagen telefonisch contact te krijgen omdat er op de website staat dat ik 2 bestellingen gedaan heb terwijl dit er maar 1 is, maar er neemt gewoon niemand op. Heb 3 mailtjes verstuurd en nooit reactie ontvangen.

Kreeg ik eindelijk iemand aan de telefoon, geeft ze me verkeerde informatie en hangt ze op in mijn oor! Nu als ik bel gaat de lijn meteen over in bezet, of hij gaat enkele keren over en dan over naar bezet.

Het is een buitengewone slechte service, ze zijn nooit te bereiken, geven foutieve informatie en mailen nooit terug.

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Geplaatst: 02 jun 2010 13:32
door scheij
Heb een strandstoel besteld en betaald. Op 14 mei kwam UPS met drie pakketten en al snel bleek dat de zending niet compleet was. Van UPS vernomen dat de zending uit 5 pakketten bestond maar dat er maar drie door koopgoedkoop waren aangeboden. Diverse keren geprobeert te bellen maar niemand neemt de telefoon aan. Ook een aantal mailtjes gestuurd en vorige week mailtje terug ontvangen dat de twee ontbrekende pakketten waren verstuurd. Tot op vandaag niets ontvangen. Ik vind de service verschrikkelijk slecht :mrgreen:

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Geplaatst: 08 jun 2010 10:57
door glasbergen
Hallo,

Heb de 29 mei een halterbank besteld en betaald. De 31 mei kreeg ik een standaard mailtje dat het klaar voor verzending was. En dat is het tot op de dag van vandaag nog steeds. Terwijl ik tot op heden nog niks heb ontvangen.
Krijg netzo als jullie telefonisch geen gehoor.. altijd vierde beller krijg nooit iemand aan de lijn... en op mijn emailtjes, die inmiddels niet zo vriendlijk meer zijn, wordt niet gereageerd. Ik kan maar 1 ding zeggen ik vrees dat we/ik opgelicht zijn/ben!! Dus koop niks bij koopgoedkoop.nl!!!

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Geplaatst: 23 jun 2010 11:59
door Koopgoedkoop.nl
Goedemorgen,

Wij zijn de afgelopen weken verrast door een overweldigende drukte die heeft gezorgd voor een opstopping in het telefoon- en mailverkeer, en voor vertraging bij uitlevering. Wij proberen altijd te leveren binnen 2-3 werkdagen, maar helaas is dat de afgelopen weken niet altijd gelukt. Wij willen iedereen die hier hinder van heeft ondervonden onze oprechte excuses aanbieden. Inmiddels hebben wij de zaken weer goed op orde en staat ons team klaar om u helpen in onze showroom, en via telefoon of e-mail.

U kunt ons bereiken op:

024-7410741
[email protected]

Team Koopgoedkoop

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Geplaatst: 01 jul 2010 20:42
door shoeshopuniversal
Wij hebben op zondag 27 Juni op de site van koopgoedkoop in alle onwetendheid inzake hun nefaste werking 2 beachcruisers (fietsen) gekocht met daarbij 2 fietssloten, alles in de zwarte kleur. Totale aankoop die diende voldaan te worden alvorens ze werden geleverd:319,80€, voldaan per IDEAL dezelfde dag.

In tegenstelling met de uiterst slechte klantenservice van dit bedrijf kregen we een mail met de bevestiging van onze bestelling/betaling. Ook konden we onze eigen mededeling erin terugvinden met betrekking op de opgave van een leveradres anders dan ons woonadres gezien we beiden werken zijn en niet willen meemaken dat we ons pakket bij telkenmale afwezigheid bij aanbieding dienden zelf op te halen in een regio op honderden kilometers van onze woonst,( te Rotterdam terwijl we zelf te Zeeland wonen).
We dachten op dat moment dat alles netjes in verwerking was en keken uit naar de fietsen en sloten.

Omdat de mensen woonachtig op het opgegeven afleveradres uitzonderlijk zelf niet thuis waren op dinsdag & woens-( eerste leveringsdagen zoals we zelf in gedachten hadden aangezien men belooft te leveren binnen 2 dagen!) maakte ik een mail naar koopgoedkoop met het verzoek het trackingnummer van het pakket aan me te mailen zodanig ik UPS kon contacteren om te voorkomen dat de chauffeur dezelfde overbodige rit zou moeten doen.
Zonder trackingnummer kon UPS immers niks verder ondernemen voor ons,wat ook begrijpelijk is.

Op woensdagmiddag kregen we een mail van koop... terug met de enige vermelding dat ons pakket zou geleverd worden binnen de 48u.
En dat was het dan.
Niettegenstaande de klant recht heeft op dit nummer weigerden ze dit aan ons door te geven zodanig we geen actie konden ondernemen.

Dankzij de attentheid van de chauffeur van dienst bij UPS die met ons telefonsich contact opnam om te vragen waar hij ons pakket kon leveren konden wij op deze manier navragen hoeveel pakketten het waren en onze angst werd werkelijkheid toen we vernamen dat er maar 1 pakket aangeboden werd en dus.....MAAR 1 FIETS EN GEEN 2 EN OOK GEEN ENKEL FIETSSLOT!

We beschikken over documenten van UPS waarin duidelijk staat dat er maar 1 pakket van 2 kg verstuurd werd naar ons door de koopgoed.....dus daar bestaat geen verdere twijfel over.
Een grote bravo wel voor UPS voor de uitstekende service!

Nadat we gisteren weliswaar een uur probeerden telefonisch contact te maken ( we waren de 7de in de rij!) met de klantendienst van koop..... werden de lijn plots afgebroken om 17h,vreemd was dat maar dat zou wel te wijten zijn aan de sluiting van de kantooruren??

Deze morgen probeerde ik stipt om 9h opnieuw telefonisch contact te maken en ik was onmiddelijk de 3de in de rij die wachtte op contact! stel je voor! Ik moet werken tijdes deze uren en kan dan niet een uur liggen bellen helaas.

Natuurlijk heb ik gisteren een duidelijke mail gestuurd naar [email protected] met klare taal en juridische feiten en het verzoek om ons van antwoord te dienen maar natuurlijk: gèèn enkele reactie!

Mijn man heeft vanavond opnieuw een mail gestuurd en proberen telefoneren de ganse dag door trouwens maar het mag niet baten, er is geen enkel contcat met hen mogelijk! HOE KUNNEN ZIJ NU GENIETEN VAN DE THUISWINKEL [/b]WAARBORG? WIE HEEFT HEN DEZE BEZORGD aub? Ik wil wel eens een woordje richten aan degenen die hiervoor verantwoordelijk zijn hoor.


Sedert onze mail van gisteren heeft koop...hun website aangepast merkten we vandaag zodanig dat we nu te zien krijgen dat de fietsen die we kochten " uitverkocht" zijn sedert vandaag, dit is echt straf!

Mocht dit zo zijn hadden ze op zijn minst ons daar maandag al direct over dienen te verwittigen maar ze willen duidelijk enkel geld incasseren en er dan mee verdwijnen zonder ons te geven wat we betaald hebben en dat is een misdrijf.


En nu?
We hebben in de mail gezet dat we afzien van de aankoop van de fiets die we niet kregen evenals van de fietssloten voor een totaal van 169,85€ en dat we ons beroepen op de wettelijke bedenktijd van 7 dagen na aankoop van het artikel en dat ons geld per direct moet terug gestort worden.

Ik zal tevens een kopie van deze mail printen en per aangetekende zending versturen naar koopgoedkoop.nl; Nieuweweg 275,6603 BN Wijchen.
Verder hebben we ontdekt dat ze in samenwerking zijn of zelf onderkoepelingen hebben genaamd :Gerwo Trading BV te Wijchen ( daaronder valt hun hoofdzetel koopgoedkoop.nl); Geha Invest BV te Utrecht en WB Invest BV te Zwolle.
Hun faxnummer staat niet op actief en een antwoordapparaat hebben ze niet...dit ruikt toch wel erg naar oplichting?

We hebben geen zin om dit lang aan te laten slepen maar willen direct in actie komen en willen we aan jullie vragen: kunnen we ons niet groeperen en een advocaat inschakelen om een proces aan te spannen tegen koop...? Ik ben zeker dat iedereen graag zijn geld terug wil zien of het produkt die hij aangekocht heeft samen met een fatsoenlijk excuus.

Het doet me pijn dat we daar tijd en energie moeten insteken om ons geld waar we hard voor gewerkt hebben terug te vragen maar ik kan niet verdragen dat koop...ons zit uit te lachen vanuit hun showroom...of zullen we er gewoon heengaan naar de showroom; allen samen?

Zou RADAR ons hierin aub kunnen bij helpen en kan er tijdens het TV programma een waarschuwing aan de kijkers tegen dit bedrijf gebracht worden?

Ik kijk enthousiast uit naar jullie reacties en vooral naar die van koopgoedkoop want het is zielig dta ze hier een bericht komen posten op 23 Juni maar nog geeneens respect hebben een mail te beantwoorden.

Met dank en groeten
Petra Op'tRoodt

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Geplaatst: 09 jul 2010 13:24
door jasper1970
vorige week een parasol besteld en direct via paypal betaald. Sinds 1 juli staat de status op verzenden. Op de site staat geen verzendkosten, uiteindelijk zijn die wel berekend in het totaal bedrag. Ik heb hier een opmerking over gemaakt maar niets op vernomen. Vervolgens maandag 5 juli de klantenservice gebeld (ca 30 minuten in de wacht), dinsdag 7 of woensdag 8 juli zou hij worden bezorgd. Nu vrijdag 9 juli nog steeds niet vernomen, klantenservice gebeld (ca 10 minuten wachten). De medewerker had geen zicht op de bestelling en laat een andere afdeling terug bellen. Ik ben benieuwd. In ieder geval is het twijfelachtig of dit bedrijf zich aan de verzendtijden houdt. Status van bestelling is nog steeds klaar voor verzenden

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Geplaatst: 09 jul 2010 13:26
door Anne Nas
Tegen de tijd dat u die parasol ontvangt, is de zomer al lang voorbij.

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Geplaatst: 09 jul 2010 14:29
door jasper1970
Anne Nas schreef:Tegen de tijd dat u die parasol ontvangt, is de zomer al lang voorbij.
inderdaad, :mrgreen: in ieder geval zal ik hier niets meer kopen. ben benieuwd of dit bedrijf ook te vinden is via de link, bezorgzeerlangzaam.nl

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Geplaatst: 20 jul 2010 12:53
door BasMichielsen
Heb afgelopen vrijdag 16-07-10 een bestelling geplaatst voor een 7-delige tuinset. Bij dit artikel stond destijds dat deze gewoon uit voorraad leverbaar was binnen 2 dagen. Omdat er op de site vermeld staat dat het sneller gaat wanneer het geld via ideal betaald wordt heb ik die optie gekozen en gelijk betaald. De status werd na betaling gelijk omgezet in: klaar voor verzending. Toen ik gisteren nog steeds die status zag staan ben ik gaan bellen. Ik werd doorverwezen naar UPS en kreeg een trackingsnummer. Daar staat ontvangen factuur gegevens, en dit houdt niet meer in dat het is aangemeld bij UPS om te komen halen, alleen is daarvoor nog geen datum vastgezet. De vrouw van kgk.nl vertelde me dat de tuinset dan waarschijnlijk voor vrijdag binnen zou zijn, en dat ik vandaag naar UPS moest bellen. Heb zojuist gebeld naar UPS, en zij verwijzen mij weer terug naar koopgoedkoop voor de status. Ik dus weer naar koopgoedkoop gebeld, en deze zeggen ineens: oh, raar dat het nog niet binnen is, het had al bij u moeten zijn! Ik ga even kijken wat er mis is. Oh ik zie het al, het is uitverkocht. Ik heb hier een sticker waarop staat dat het maximaal 2 weken duurt voordat u het in huis heeft. Wilt u daarop wachten of heeft u liever uw geld terug???....Ik heb even gezegd dat ik hier nog overleg over pleeg en zou terugbellen, heb ook gelijk gevraagd wie ik aan de lijn had, ene Desiree. Ik ben bang dat wanneer ik zeg mijn geld terug te willen dit ook eeuwen op zich laat wachten!! Service is gewoon slecht, ze doen beloftes die ze niet na kunnen komen!!

Ik hou jullie op de hoogte hiervan!

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Geplaatst: 20 jul 2010 14:24
door BasMichielsen
Heb net nogmaals gebeld om eea ter verduidelijking te vragen.
Ik heb gebeld naar het centrale nummer wat op de website staat, en kon uiteraard weer 20 minuten in de wacht staan. Ik kreeg een andere mevrouw aan de lijn en ik deed net alsof mijn neus bloedde, en vroeg haar naar de status te kijken van mijn bestelling en wanneer ik het kon verwachten. Ze ging kijken en vertelde me, oh vreemd, het is nog niet opgehaald, maar het moet dus binnen 48uur bij u terecht zijn. Dus ik vraag nogmaals: oh, 48uur? U weet dat 100% zeker?! Zegt ze: nouja, 100% niet, want dit loopt via Nijmegen, maar ik heb geen sticker dat het niet op voorraad zou zijn, dus ik ga er wel vanuit.

Ik vraag haar wat het filiaal in Nijmegen dan doet, en of ze daar een nummer van heeft. Ze verteld dat ze via Nijmegen alle grotere artikelen leveren, het nummer daar is 024-74 10 740!! Ik heb dat nummer dus gelijk gebeld, en ik kreeg daar wel gelijk iemand te pakken van koopgoedkoop.nl . Ik vraag haar weer om de status, en ze verteld me doodleuk dat het vanaf de 15e nog 2 weken duurt voordat het binnen is. Dus ik vraag haar waarom er op de website niet wordt aangegeven dat het uitverkocht is, en hierop weet ze geen antwoord.
Ik vraag om een of andere compensatie voor het lange wachten, omdat wij onze oude tuinset al hebben vergeven, aangezien er op de website binnen 2 dagen geleverd aangegeven staat. Ze lacht me nog bijna niet uit, maar zegt dan: ik kan niks ter compensatie geven, het enige wat ik kan doen, is uw geld teruggeven, maar hierop wacht u dan ook sowieso tot komende maandag, aangezien onze betalingen altijd op Vrijdag pas de deur uit gaan!

Ik wacht het nog even af, maar dit voorspelt niet veel goeds!!

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Geplaatst: 23 jul 2010 11:23
door janris
op 19 juli hebben we een artikel besteld en direct betaald met iDeal. Status stond daarna direct op 'Klaar op te leveren'. Zou geleverd worden binnen 3 dagen. Vandaag is het 23 juli, maar we hebben nog niks. Gezien de vele slechte ervaringen die ik zie op dit forum, ga ik direct m'n geld terug eisen en een klacht indienen.

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Geplaatst: 14 aug 2010 11:59
door Colet
over het algemeen ben ik nog redelijk tevreden als ik de berichten hier zo lees.
Ik heb donderdag 29 Juli 's avonds een xl hangmat met half dak besteld bij koopgoedkoop en die heb maandagavond 2 augustus ontvangen.
Dus binnen de beloofde 2 werkdagen.
Nu merkte ik dat toen ik de hangmat op ging zetten het halfdakje 2 linker balkjes heeft en het dakje dus niet te gebruiken is.
Probeer nu telefonische contact te krijgen, omdat ze op mijn email niet reageren, terwijl ik voor dat ik wat besteld had binnen een paar uur antwoord had via email.
Nu hang ik al ongeveer anderhalf uur aan de telefoon en ben na 1 uur nog steeds de eerst wachtende.
Het gaat mij er alleen maar om dat het balkje omgewisseld kan worden voor een rechter, anders had ik net zo goed 30 euro minder kunnen betalen en de hangmat zonder dakje kunnen bestellen...
Denk niet dat ze nog gaan opnemen als je al een uur de eerst wachtende bent...
misschien maar langs in de showroom volgende week dan ben ik ongeveer even lang onderweg als ik nu aan de telefoon hang...
Groetjes

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Geplaatst: 26 aug 2010 16:37
door jeroenmk5
hallo,

ik heb een beach cruiser bij dit bedrijf gekocht, het zou een groene wezen met 6 versnellingen, alles besteld en gelijk betaald via paypal, Deze fiets was nog gewoon leverbaar stond op de site,

2 dagen later krijg ik een mail dat de bestelling klaar stond voor verzending,

nog geen 2 uur later kreeg in ineens een mail dat hij niet meer leverbaar hmm lekker, dus ik wou mijn geld terug en wou dan ergens anders een fiets kopen, maar nee dat ging niet maar zo er is maar 1 iemand die de betalen deed en die kwam alleen op vrijdag dus duurt het al ruim andere halve week voordat ik mijn geld weer zou hebben,

toen heb ik toch gekozen voor een witte beach cruiser, ik heb deze net binnen gekregen, haal hem uit de door en ja hoor die fiets ziet er echt niet uit, het spatbord en stuur stak gewoon uit de doos dus je begrijpt het wel allemaal geschadigd,

ik haal hem helemaal uit de door overal beschadigingen en overal de verf af gewoon te ziek voor woorden, dat zoon bedrijf mag bestaan !!!

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Geplaatst: 26 aug 2010 20:35
door Colet
Hallo allemaal,

Ik wilde even laten weten dat het bij mij allemaal goed gekomen is.
Ik had zaterdag geprobeerd te bellen, maar toen werd er dus gewoon niet opgenomen.
Toen kreeg ik alles boven wonder maandag en dinsdag ineens mail van ze dat de onderdelen vervanging klaargezet waren voor verzending en toen ik om een track nummer vroeg kreeg ik die woensdag.

Helaas zag ik met het track nummer niet zoveel verandering en ik zag de bui al hangen en dacht dat ik aan het lijntje gehouden werd.
Maar maandag stond ups opeens op de stoep en leverde mij een geheel nieuw dakje bleek het een ander track nummer te hebben.
Heb verder niets gehoord over het terug sturen van de andere...

Het duurde even,
Maar bij mij is het compleet.
Nu nog mooi weer om van de hangmat te genieten. ;(

Groetjes

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Geplaatst: 27 aug 2010 08:12
door Guardian72
jeroenmk5 schreef:hallo,

ik heb een beach cruiser bij dit bedrijf gekocht, toen heb ik toch gekozen voor een witte beach cruiser, ik heb deze net binnen gekregen, haal hem uit de door en ja hoor die fiets ziet er echt niet uit, het spatbord en stuur stak gewoon uit de doos dus je begrijpt het wel allemaal geschadigd,

ik haal hem helemaal uit de door overal beschadigingen en overal de verf af gewoon te ziek voor woorden, dat zoon bedrijf mag bestaan !!!
Heb je al de schade gemeld ?
Dit hoeft niet aan de verkoper te liggen, kan ook aan de transporteur liggen.
Heb je getekend voor ontvangst? Want daar moet je 'doos beschadigd, delen zichtbaar' of iets dergelijks aangeven - want anders stel je het in orde ontvangen te hebben.

Wat heeft het contact met koopgoedkoop opgeleverd?

Re: www.koopgoedkoop.nl, ervaringen gevraagd

Geplaatst: 27 aug 2010 09:47
door jeroenmk5
ik heb gister contact gehad, en ik moest ze foto's sturen ik heb dit gedaan en heb ze vanochtend weer gebeld,

als het echt zoals het is dan neem ik alles terug over heb bedrijf ze sturen mij een nieuwe fiets op en ik mag de schade fiets houden,

het zal mij benieuwen of ik de fiets werkelijk krijg,