LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Web-shop www.phonehouse.nl deugd niet... = OPGELOST...

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
killRdevil
Berichten: 57
Lid geworden op: 24 dec 2008 00:53

Web-shop www.phonehouse.nl deugd niet... = OPGELOST...

Ongelezen bericht door killRdevil » 07 okt 2010 22:42

Heb op 3-10 een bestelling geplaatst bij de webshop van the phonehouse, betreft hier een samsung star mini C3300 pink ribbon limited edition voor €59,99 (prepaid).
Op de site staat vermeld dat artikelen die zondags worden besteld, dinsdag in huis moeten zijn, maar zoals u al voelt aankomen; het is er nog steeds niet!!
Dinsdag dus contact opgenomen met de customer care lijn, blijkt de telefoon dinsdag pas aan de koerier aangeboden te zijn.
Ook iets leuks; tijdens het gesprek, leek het alsof er nooit geen order geplaatst was, terwijl mijn vriendin op haar email toch echt een ordernummer heeft gekregen...
Woensdag wederom gebeld, geen track&trace nummer gekregen, zou ik de woensdag nog over terug gebeld worden, wederom niet gebeurd...
Vandaag (7-10) wederom gebeld, telefoon is echt aan de koerier geleverd en de telefoon moet ik vandaag gaan ontvangen...
Het is nu 22.41uur, maar de telefoon is nog steeds niet geleverd...
Morgen hang ik weer aan de telefoon, maar dan eis ik dubbel mijn geld terug...
Vanmiddag ook nog op de site gekeken, maar de telefoon is inmiddels verwijderd...
€60,- weggegooid??

**UPDATE 8-10**

Vandaag toch eindelijk goed nieuws: telefoon is onderweg!!
Maar dat de telefoon sinds dinsdag onderweg is, is gelogen...
Op het track&trace nummer van TNTpost staat vermeld dat deze gister pas in ontvangst is genomen en dus gister pas is aangeboden...

**UPDATE 2**

Telefoon binnen, maar niet de bestelde, dus het hele verhaal begint weer van voor af aan!!!!

**UPDATE 3**

Wederom gebeld, mogelijk kan ik de telefoon omruilen voor de juiste bij Phonehouse Leiden aan de Haarlemmerstraat...
Misschien toch nog een goed einde??

**FINAL UPDATE**

Bij Phonehouse Leiden aan de Haarlemmerstraat alsnog t doosje geopend en wat blijkt?
De pink edition zat er wel in!!
Samsung heeft per abuis blijkbaar alleen een zwarte op de doos geplaatst, maar de codering ook slecht geplaatst en daardoor is het dus niet mogelijk om te zien, om welke toestel het nu wel daadwerkelijk gaat...
Probleem nu dus wel definitief opgelost!!
Laatst gewijzigd door killRdevil op 23 okt 2010 21:40, 6 keer totaal gewijzigd.

phonehousenl
Berichten: 18
Lid geworden op: 29 mar 2010 12:24

Re: Web-shop www.phonehouse.nl deugd niet... = OPGELOST...

Ongelezen bericht door phonehousenl » 08 okt 2010 15:07

Geachte killRdevil,

Ik vind het vervelend dat dit zo is gelopen. Heel veel toestellen hebben wij op voorraad en kunnen we dus direct leveren. Als er veel vraag naar een toestel is kan het zijn dat onze voorraad snel uitgeleverd wordt en dan zijn wij afhankelijk van onze leveranciers om nieuwe voorraad aan te leveren. In veel gevallen is op zondag bestellen ook inderdaad dinsdag in huis. Helaas is dit in uw geval niet zo gegaan, waarvoor excuus.

Ik ontvang graag uw ordernummer zodat ik meer voor u kan uitzoeken. ter compensatie van het fet dat het toestel niet met de juiste levertijd is aangeleverd wil ik u een waardebon van 25 euro aanbieden. Hiervoor ontvang ik graag een email met uw NAW gegevens via [email protected] t.a.v. Gert Jan/Radar

Excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Gert Jan
The Phone House

killRdevil
Berichten: 57
Lid geworden op: 24 dec 2008 00:53

Re: Web-shop www.phonehouse.nl deugd niet... = OPGELOST...

Ongelezen bericht door killRdevil » 20 okt 2010 21:58

phonehousenl schreef:Geachte killRdevil,

Ik vind het vervelend dat dit zo is gelopen. Heel veel toestellen hebben wij op voorraad en kunnen we dus direct leveren. Als er veel vraag naar een toestel is kan het zijn dat onze voorraad snel uitgeleverd wordt en dan zijn wij afhankelijk van onze leveranciers om nieuwe voorraad aan te leveren. In veel gevallen is op zondag bestellen ook inderdaad dinsdag in huis. Helaas is dit in uw geval niet zo gegaan, waarvoor excuus.

Ik ontvang graag uw ordernummer zodat ik meer voor u kan uitzoeken. ter compensatie van het fet dat het toestel niet met de juiste levertijd is aangeleverd wil ik u een waardebon van 25 euro aanbieden. Hiervoor ontvang ik graag een email met uw NAW gegevens via [email protected] t.a.v. Gert Jan/Radar

Excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Gert Jan
The Phone House
Een aantal dagen geleden zou de waardebon op de post gedaan zijn, maar nog steeds niet ontvangen!!!
Beetje vreemde gang van zaken, vindt je zelf ook niet, Gert Jan?

phonehousenl
Berichten: 18
Lid geworden op: 29 mar 2010 12:24

Re: Web-shop www.phonehouse.nl deugd niet... = OPGELOST...

Ongelezen bericht door phonehousenl » 21 okt 2010 10:02

Geachte killRdevil,

Dat u de waardebon nog steeds niet heeft ontvangen, is inderdaad een beetje vreemde gang van zaken. Ze zijn door mij toch echt verzonden. Ik zal een nieuwe bon op de post doen t.a.v. Mevrouw Bierma.

Met vriendelijke groet,
Gert Jan
The Phone House

mich24
Berichten: 607
Lid geworden op: 15 dec 2009 11:32

Re: Web-shop www.phonehouse.nl deugd niet... = OPGELOST...

Ongelezen bericht door mich24 » 21 okt 2010 10:05

Dus the phonehouse is schuldig aan het feit dat jij niet naar het doosje kijkt en kijkt wat er in zit? Want ik zie nergens staan dat je ook daadwerkelijk gecontroleerd hebt of er een roze in zat.

killRdevil
Berichten: 57
Lid geworden op: 24 dec 2008 00:53

Re: Web-shop www.phonehouse.nl deugd niet... = OPGELOST...

Ongelezen bericht door killRdevil » 21 okt 2010 15:03

mich24 schreef:Dus the phonehouse is schuldig aan het feit dat jij niet naar het doosje kijkt en kijkt wat er in zit? Want ik zie nergens staan dat je ook daadwerkelijk gecontroleerd hebt of er een roze in zat.
Lees update 4 maar, zegt genoeg toch??
Maar daar gaat t ook helemaal niet om, t gaat erom dat er wordt gezegd dat de telefoon dinsdags al met de koerier is meegegeven, wat achteraf helemaal niet waar blijkt te zijn...
t is dus op leugens gebaseerd, overigens net als het verkrijgen van een tegoedbon, deze heb ik vandaag de dag nog steeds niet ontvangen!!!

killRdevil
Berichten: 57
Lid geworden op: 24 dec 2008 00:53

Re: Web-shop www.phonehouse.nl deugd niet... = OPGELOST...

Ongelezen bericht door killRdevil » 21 okt 2010 15:07

phonehousenl schreef:Geachte killRdevil,

Dat u de waardebon nog steeds niet heeft ontvangen, is inderdaad een beetje vreemde gang van zaken. Ze zijn door mij toch echt verzonden. Ik zal een nieuwe bon op de post doen t.a.v. Mevrouw Bierma.

Met vriendelijke groet,
Gert Jan
The Phone House
Das dan mooi, ik wacht weer af...

killRdevil
Berichten: 57
Lid geworden op: 24 dec 2008 00:53

Re: Web-shop www.phonehouse.nl deugd niet... = OPGELOST...

Ongelezen bericht door killRdevil » 23 okt 2010 21:41

Gister (22-10-2010) eindelijk ontvangen, de waardebon ter compensatie...

serendipity
Berichten: 9
Lid geworden op: 03 dec 2009 00:05

Re: Web-shop www.phonehouse.nl deugd niet... = OPGELOST...

Ongelezen bericht door serendipity » 24 okt 2010 01:41

waarom kijk je niet in een doos wat je ontvangen hebt en ga je er maar blindelings vanuit dat het fout is. Sla jij ff een dikke vette blunder bij the phonehouse :lol: Als je iets binnenkrijgt maak je het toch open. Als er iets inzit wat fout is kan je het altijd ruilen.

killRdevil
Berichten: 57
Lid geworden op: 24 dec 2008 00:53

Re: Web-shop www.phonehouse.nl deugd niet... = OPGELOST...

Ongelezen bericht door killRdevil » 24 okt 2010 02:23

serendipity schreef:waarom kijk je niet in een doos wat je ontvangen hebt en ga je er maar blindelings vanuit dat het fout is. Sla jij ff een dikke vette blunder bij the phonehouse :lol: Als je iets binnenkrijgt maak je het toch open. Als er iets inzit wat fout is kan je het altijd ruilen.
Kun je nu wel mooi zeggen, maar weet je wel dat 9 van de 10 telecom-maatschappijen de telefoon dan niet meer accepteren?
Ze gaan er dan maar klakkeloos van uit dat jij degene bent die hun proberen te belazeren en een omruiling is dan niet meer mogelijk!!
Dit in mijn achterhoofd houdend, ben ik verstandig geweest om eerst naar de Phonehouse te gaan, kan ik niet meer aansprakelijk worden gesteld...

Guardian72
Berichten: 6853
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Web-shop www.phonehouse.nl deugd niet... = OPGELOST...

Ongelezen bericht door Guardian72 » 25 okt 2010 08:15

killRdevil schreef: Kun je nu wel mooi zeggen, maar weet je wel dat 9 van de 10 telecom-maatschappijen de telefoon dan niet meer accepteren?
Ze gaan er dan maar klakkeloos van uit dat jij degene bent die hun proberen te belazeren
Dat laatste komt omdat er schijnbaar veel mensen dit doen.

Toen ik in een grijs verleden bij Dixons werkte, had men als policy dat je software eenmalig mocht ruilen. Komt er een kerel terug, die laat een gecopieerde disc in de verpakking zitten :| (Niet het origineel dus)....

Maar verder heb je gelijk, als een verpakking geopend is, is 'reclameren' over het feit dat onjuist geleverd zou zijn, een stuk moeilijker.

The phonehouse had dit simpeler op kunnen lossen door een mail/brief te sturen met de verpakkingsafwijking te vermelden, of eventueel een losse sticker op de doos..... maar da`s achteraf.

phonehousenl
Berichten: 18
Lid geworden op: 29 mar 2010 12:24

Re: Web-shop www.phonehouse.nl deugd niet... = OPGELOST...

Ongelezen bericht door phonehousenl » 25 okt 2010 09:54

Bij The Phone House mag je jouw nieuwe mobiel altijd binnen 14 dagen ruilen, als je bij ons je abonnement verlengt of afsluit. Want het kan nu eenmaal gebeuren dat je vrienden ‘m echt niet cool vinden. Of dat ‘ie toch niet echt bevalt.

Dan ruil je hem bij ons gewoon om, geen probleem. Zelfs met een krasje doen we niet moeilijk!

Met vriendelijke groet,
Gert Jan
The Phone House

Gesloten