LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] groupon - kleral aanbiedingen

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
margrietla
Berichten: 4
Lid geworden op: 27 okt 2010 10:39

groupon - kleral aanbiedingen

Ongelezen bericht door margrietla »

Ik heb een tijdje geleden een bestelling geplaatst bij groupon voor een fotoshoot bij kleral. Dit is betaald, echter nu blijkt het bedrijf Kleral niet te bereiken is. Hiervan heb ik groupon door een mail en telefonisch van op de hoogte gebracht en ondanks toezeggingen is er geen contact met me opgenomen.
Vanmorgen stond er weer een advertentie van Kleral, mijn vermoeden is dat de mensen opgelicht worden en dat Groupon hier aan meewerkt, waarom gaan ze anders nog met dit bedrijf in zee als ze het signaal al hebben ontvangen.
Dus net weer met Groupon gebeld, maar helaas weer een vaag antwoord waar je niks mee kunt.
Iemand hier meer evaringen mee?

Suzanne2410
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 okt 2010 14:31

Re: groupon - kleral aanbiedingen

Ongelezen bericht door Suzanne2410 »

Hallo,

Het is zo dat door de vele verkopen de telefoonlijn overbezet is. Het planen etc gaat allemaal via de mail, inderdaad erg onduidelijk. Afgelopen zaterdag heb ik de fotoshoot gehad in Bree, Belgie.
Eerst moet je op zoek gaan naar de 'ingang', dit is echter een garagedeur waarna je compleet ondergronds gaat. Ik vond het allemaal een beetje vreemd ogen. Heel simpel allemaal.
Er is een ontzettende wachttijd, we moesten om 14:30 aanwezig zijn en gingen om 15:30 pas de make up in. Om 16:00 was de fotoshoot die na een aantal foto's ook weer vrij vlug af was. Wij kregen een cd'tje mee met de foto's zonder enigzins te weten of ze er écht op stonden. Om het cd'tje zat ook geen hoesje of iets dergelijks. Eenmaal thuis bleken er maar 40 foto's op te staan. Echter waren er van iedere pose een stuk of 4 foto's dus al met al hebben we ongeveer 10 foto's hieraan overgehouden...

Succes ermee nog.

Suzanne

Pikoe
Berichten: 31
Lid geworden op: 27 okt 2010 18:26

Re: groupon - kleral aanbiedingen

Ongelezen bericht door Pikoe »

Ik heb met een aantal deals van groupon meegedaan en dat is bij mij elke keer goed gegaan. Ik denk dus niet dat ze je echt aan het oplichten zijn

Een kennis van me had wel een keer dat het bedrijf waarmee groupon in dienst was gegaan geen rekening had gehouden met de enorme toeloop van mensen waardoor zij helemaal in de stress raakten en de stekker uit de telefoon hadden getrokken ofzo. Groupon was toen alleen maar blij met zijn telefoontje met hoe het gelopen was en hebben het geld zonder pardon terug gestort. (duurde wel enige dagen)
Als je feedback geeft over een bedrijf waarmee groupon zaken doet nemen zij dat alleen maar weer mee en kijken ze of het bedrijf wel aan hun kwaliteitseisen voldoet ofzo.
Waarschijnlijk is het bij kleral ook zo dat het veel te druk is (al helemaal als je suzanne's reactie leest). Als meerdere mensen melding maken van het niet kunnen contacteren van Kleral zal er vast wat aan gedaan worden. Behalve geld terug storten en geen deals meer met kleral afspreken kan groupon alleen niet. Het duurt waarschijnlijk zo lang omdat zij alleen maar een tussenpersoon zijn tussen de klant en het bedrijf.

chantal001
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 nov 2010 12:52

Re: groupon - kleral aanbiedingen

Ongelezen bericht door chantal001 »

Wij hadden voor onze beide dochters een fotoshoot gekocht van Kleral via Groupon en waren redelijk sceptisch, zeker toen we geen telefonisch contact konden krijgen.
Via mail is uiteindelijk een datum en tijd gemaild en afgelopen zaterdag om 11.00 uur was het zo ver.
Wij werden keurig ontvangen door een mijnheer die ons alles uitlegde. 2 Super aardige dames hebben onze dochters in de krullen en make up gezet. Heel professioneel. Daarna hebben de totograaf en de stylist gezorgd dat er een hele reeks mooie foto's is gemaakt.
Kleral blijkt een groothandel in make up en kappersproducten te zijn en voor de naamsbekendheid hadden ze deze fotoshoot georganiseerd. Omdat de respons van de aktie zo groot bleek te zijn waren ze genoodzaakt alles per mail te doen.
Het was een super leuke dag en omdat er verder niks op Google te vinden is voor de mensen die nog moeten gaan: Echt de moeite waard!!

margrietla
Berichten: 4
Lid geworden op: 27 okt 2010 10:39

Re: groupon - kleral aanbiedingen

Ongelezen bericht door margrietla »

Helaas, ik kreeg uiteindelijk ook een aanbod per e-mail, maar heel eenzijdig en op werkdagen. Heb gevraagd voor alternatieven maar geen reactie. Dat zij het druk hebben is hun probleem, je zult toch met de klanten een goed tijdstip moeten kunnen afspreken.
Verwonderlijk is ook dat ze na de actie van fotoshoots weer met een nieuwe actie zijn begonnen, zou zeggen handel eerst de bestaande aanvragen af. Nu wacht ik dus weer al een tijd op een reactie van Kleral, service dus beneden alle peil!

Pikoe
Berichten: 31
Lid geworden op: 27 okt 2010 18:26

Re: groupon - kleral aanbiedingen

Ongelezen bericht door Pikoe »

Ik weet niet precies hoeveel mensen er aan de actie meededen, maar je kan van Kleral ook niet verwachten dat ze 500 mensen in een maand geholpen hebben. Een fotoshoot duurt best lang en je kan niet zoals in een restaurant 60 mensen tegelijkertijd helpen.
Tot hoe lang is je coupon nog geldig? Anders moet je Groupon even een mail sturen met het probleem. Vinden ze heus wel een geschikte oplossing :)

A me Retto
Berichten: 9
Lid geworden op: 08 nov 2010 11:02

Re: groupon - kleral aanbiedingen

Ongelezen bericht door A me Retto »

Beste @Pikoe,

..........even een mail sturen en/of bellen naar Groupon lost helemaal niks op!!!

Via de mail krijg je nagenoeg nooit een reactie terug en het telefoonnummer van de klantenservice is sinds kort veranderd in een 0900nummer waar je voor moet betalen. Dat is niet voor niks!!! Je wordt hierdoor min of meer verplicht te bellen en vervolgens aan het lijntje gehouden en dat levert Groupon, zonder enige moeite of service aan jou, geld op........

Groupon (My City Deal) weet al lang dat hun klantenservice ernstig tekort schiet en in plaats van het oplossen van hun klantenservice-probleem, hangen ze er een 0900nummer aan waardoor het feit dat ze (bewust) in gebreke blijven hun nog extra geld oplevert ook.........

Toeval? Nee, toeval bestaat niet, bewuste slechte service waarmee geld wordt verdient is ook een vorm van OPLICHTING!!!

Pikoe
Berichten: 31
Lid geworden op: 27 okt 2010 18:26

Re: groupon - kleral aanbiedingen

Ongelezen bericht door Pikoe »

Jammer dat je zulke slechte ervaringen met Groupon hebt. Ik kan alleen zeggen dat ik het zelf niet heb ik al met meerdere deals heb meegedaan.

Wel vreemd trouwens dat ze inderdaad naar een 0900 nummer zijn overgestapt. Duidelijk minpunt.

LeoCatalina
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 feb 2011 12:23

Re: groupon - kleral aanbiedingen

Ongelezen bericht door LeoCatalina »

Hallo, hallo.. ik heb zelf tot voor kort goede ervaring met Groupon. echt een paar leuke korting/meevallers gebruikt.. echter nu heb ik 4 vouchers voor een kantonees restaurant die inmiddels zeer slechte recenties heeft, maar dan ook echt slecht.. hoe kan ik Groupon bereiken? bellen/email? heeft iemand contact gegevens van Groupon? alvast mijn dank

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: groupon - kleral aanbiedingen

Ongelezen bericht door Guardian72 »

LeoCatalina schreef:Hallo, hallo.. ik heb zelf tot voor kort goede ervaring met Groupon. echt een paar leuke korting/meevallers gebruikt.. echter nu heb ik 4 vouchers voor een kantonees restaurant die inmiddels zeer slechte recenties heeft, maar dan ook echt slecht.. hoe kan ik Groupon bereiken? bellen/email? heeft iemand contact gegevens van Groupon? alvast mijn dank

Hoeveel slechte recensies zijn er?
en op welke site?

Want mijn ervaring is dat sommige mensen klagen over echt van alles - en vaak niet eens terecht.

Voorbeeld bij een hotelrecensie (Ontbijt van 6:30 tot 10:30) een klacht:
Er is niet eens genoeg tijd om te ontbijten - en veel is al op om 10:20 uur.

Dus voor je het opgeeft.... check even goed na of klachten ook redelijk zijn.

margrietla
Berichten: 4
Lid geworden op: 27 okt 2010 10:39

Re: groupon - kleral aanbiedingen

Ongelezen bericht door margrietla »

Van Kleral heb ik nog steeds geen reactie, zijn gewoon oplichters

LeoCatalina
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 feb 2011 12:23

Re: groupon - kleral aanbiedingen

Ongelezen bericht door LeoCatalina »

wat spijtig dat je geen enkele reactie van Kleral krijgt.. toch denk dat we Groupon hiervoor aansprakelijk moeten stellen! zij verkopen veel en zijn verantwoordelijk voor de kwaliteit! zij hebben de macht om hier iets aan te doen. hoe kunnen we Groupon bereiken? Chicago bellen lijkt mij een dure oplossing.. graag jullie info

Groupon.nl
Berichten: 80
Lid geworden op: 19 jan 2011 11:26

Re: groupon - kleral aanbiedingen

Ongelezen bericht door Groupon.nl »

Beste,

We zijn van ma t/m vrij te bereiken op 020-4350369 of u kunt een mail sturen naar [email protected]

Met vriendelijke groet,

Groupon

Ikke1986
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 jun 2011 07:48

Re: groupon - kleral aanbiedingen

Ongelezen bericht door Ikke1986 »

Afgelopen weekend fotoshoot van Kleral gehad. Volgens de groupon aanbieding was het een aanbieding van Kleral Eindhoven. Als je echter de advertentie goed leest, zie je staan dat de fotoshoot in Belgie plaatsvindt. Veel mensen zijn hier 'ingetrapt'. Niet netjes van Groupon/Kleral. Het adres in Eindhoven wordt meerdere malen genoemd, op de kaart wordt ook de salon in Eindhoven aangegeven. Pas als je (via e-mail, want telefonisch krijg je geen reactie) contact opneemt, krijg je te horen waar je naartoe moet.

Totaal niet tevreden over de shoot. Zitten een paar aardige foto's bij, maar that's it.
De fotograaf zette je in poses, waarvan je denkt: het zal wel mooi op de foto uitkomen. Niet dus: lichaam vervormt, lijkt alsof mijn been uit mijn gezicht groeit en op andere foto's alsof ik lig te baren.

De fotograaf was seksistisch en heeft een of andere billen fetish. Je bent zo overdonderd dat je erin mee gaat. We voelen ons gebruikt (misbruikt). Hadden tijdens de shoot geen prettig gevoel. Zijn zo stom geweest om toch door te gaan...

Volgens de medewerkers van Kleral krijg je alle foto's mee die gemaakt worden, zeker niet waar. Misschien voor eigen gebruik achtergehouden door de fotograaf?

Het meisje dat voor ons was, moest van de medewerkers van Kleral tegen de fotograaf zeggen dat ze minderjarig was (ze was 15). Dat zette ons wel een beetje aan het denken, maar toch, zoiets als dit verwacht je niet.

We zijn zelf naief geweest en zien dit achteraf in. Ga met een ouder/vriend, dan gebeurt dit je waarschijnlijk niet. Wat ik wil zeggen: pas op en tuim er niet in, zoals wij.

Ons advies aan Groupon: ga niet meer in zee met dit bedrijf.

Groupon.nl
Berichten: 80
Lid geworden op: 19 jan 2011 11:26

Re: groupon - kleral aanbiedingen

Ongelezen bericht door Groupon.nl »

@ikke1986. We zullen deze klacht zeker mee nemen in onze evaluatie van de deal! Zou je in een privé bericht je mail adres kunnen sturen?

ruud444
Berichten: 4
Lid geworden op: 21 jun 2011 16:34

Re: groupon - kleral aanbiedingen

Ongelezen bericht door ruud444 »

Goedendag,

1 1/2 week terug een bestelling geplaatst via Groupon voor een etentje in de Harlekein in Den Haag. Betaald middels mijn Visa-card.

Tot op heden "GEEN VOUCHER ONTVANGEN"!

Krijg Groupon niet te pakken middels telefoon (020-4350369, hoor alleen een muziekje..) of hun mail...([email protected]).

Ik hou jullie op de hoogte,
Ruud

ruud444
Berichten: 4
Lid geworden op: 21 jun 2011 16:34

Re: groupon - kleral aanbiedingen

Ongelezen bericht door ruud444 »

Goedendag,
Ik heb m'n voucher binnen dankzij een tip via dit forum.
Middels de site van Groupon heb ik deze uitgedraaid.
Groupon heeft alles dus prima gedaan,
Bedankt,
Ruud

Groupon.nl
Berichten: 80
Lid geworden op: 19 jan 2011 11:26

Re: groupon - kleral aanbiedingen

Ongelezen bericht door Groupon.nl »

Fijn om te horen Ruud!

Gesloten