LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] pakjes avond online bij toysxl

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
kitt
Berichten: 219
Lid geworden op: 27 jan 2006 13:39

pakjes avond online bij toysxl

Ongelezen bericht door kitt »

Heden vanavond pakjes avond bij toysxl.Dit betekent 3 halen en 2 betalen.Nou ik ben al vanaf 5 uur bezig om 3 artikelen in mijn winkelmandje te krijgen!!Duurt verschrikkelijk lang voordat een pagina laad......dan wordt je er elke keer uitgegooid!!....en dan als je wilt gaan afrekenen blijkt er ineens een artikel niet meer leverbaar.Geeft hij alleen een bestelnummer,niet welk artikel.moet je weer gaan zoeken welk artikel dat is,ondertussen wordt je er weer 3 keer uitgegooid en lukt de pagina opnenen niet meer.
Hebben meer mensen deze problemen?Vind dat ze deze actie een keer moeten herhalen.Ook de klantenservice zou tot 21.00 bereikbaar zijn maar ook die waren niet te bereiken.

Toys XL
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 nov 2010 10:36

Re: pakjes avond online bij toysxl

Ongelezen bericht door Toys XL »

Beste Kitt,

Indien je een mail naar de klantenservice stuurt gaan wij voor een gepaste oplossing zorgen.

Met vriendelijke groet,

Toys XL

MAXIEM

Re: pakjes avond online bij toysxl

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Toys XL

Het is bedrijfsmatig wél handiger en slimmer als je zorgt dat de site werkt!!!

Maxiem.

kitt
Berichten: 219
Lid geworden op: 27 jan 2006 13:39

Re: pakjes avond online bij toysxl

Ongelezen bericht door kitt »

Ik heb ondertussen de klantenservice gemaild en hopelijk krijg ik een antwoord.Zodra ik een antwoord heb zal ik deze hier laten weten.Misschien hebben andere mensen er ook iets aan.Verwacht er niet teveel van want heb ook ooit een keer iets gehad met Intertoys ivm de slaapzakken van K3 toen die ze een dag voordat ze weggegeven mochten worden al op waren.Ik heb toen ook een klacht ingediend maar nooit iets van gehoord.

angelique1987
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 nov 2010 10:43

Re: pakjes avond online bij toysxl

Ongelezen bericht door angelique1987 »

En ik heb dus ook problemen. Bestel ik iets word het niet verzonden,bel je zeggen ze dat je liegt,maar als je hun een grote bek geef door de telefoon dan ineens kunnen ze iets vinden.
Ze beloven nu dat ik het morgen krijg,maar geloven doe ik het niet meer,maar dan hang ik weer aan de telefoon.

Dus mensen als je iets voor elkaar wil hebben bij dat bedrijf scheld ze de touw tering en dan luisteren ze wel !

Owja klantenservice mailen ?? Ze reageren bij mij nooit.

visliefhebber
Berichten: 35
Lid geworden op: 28 aug 2010 19:55

Re: pakjes avond online bij toysxl

Ongelezen bericht door visliefhebber »

Dus mensen als je iets voor elkaar wil hebben bij dat bedrijf scheld ze de touw tering en dan luisteren ze wel !
Weer wat geleerd :lol:

angelique1987
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 nov 2010 10:43

Re: pakjes avond online bij toysxl

Ongelezen bericht door angelique1987 »

En of het geholpen heeft,vanochtend kwam mijn pakket binnen :)

visliefhebber
Berichten: 35
Lid geworden op: 28 aug 2010 19:55

Re: pakjes avond online bij toysxl

Ongelezen bericht door visliefhebber »

Prima actie dus :wink:

Gesloten