LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wehkamp komt beloftes niet na

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Bralleput
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 nov 2010 17:09

Wehkamp komt beloftes niet na

Ongelezen bericht door Bralleput »

Hallo,

Ik heb laatst het spel call of duty:black ops prestige edition voor de ps3 gekocht op wehkamp (al 2 maanden van te voren ge pre-ordered).
Hij was nog niet uitverkocht daarom had ik hem juist zo vroeg ge-pre ordered, omdat er maar weinig exemplaren van zijn in NL. Op de dag van release ( ze beloven dat je het dan hebt) had ik nog niks. De dag erna had ik opeens de PC versie en niet de Prestige edition (van 135 euro die v/d pc is 45 euro). Gebeld en ik kreeg te horen: ja sorry we komen het wel ophalen en u krijgt het geld terug. Natuurlijk niet langer gewacht en de normale versie in de winkel gekocht, het was al een dag te laat, nog langer zou ik echt niet wachten! Nu is het nogsteeds niet opgehaald, het spel, wat ze al lang zouden doen. En geld nog niet terug. Ik voel me flink beduveld want ik pre-order nooit iets, doe ik het krijg ik niks! Misschien weet iemand wat ik het beste kan doen? (klachtenmail helpt niks krijg je alleen maar onzin excuses)

alvast bedankt, Bralleput.

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: Wehkamp komt beloftes niet na

Ongelezen bericht door dhc »

Wehkamp haalt niets op, dat moet je zelf retoursturen.....

Bralleput
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 nov 2010 17:09

Re: Wehkamp komt beloftes niet na

Ongelezen bericht door Bralleput »

Ze hadden beloofd dat te doen, en het is van hun ik heb dat helemaal niet gekocht, dus daarom halen ze het denk ik nu wel op, (zouden dus eigenlijk) en nee ik ga het niet terugsturen zij hebben het verkeerd naar mij verzonden...

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: Wehkamp komt beloftes niet na

Ongelezen bericht door dhc »

Bralleput schreef:Ze hadden beloofd dat te doen, en het is van hun ik heb dat helemaal niet gekocht, dus daarom halen ze het denk ik nu wel op, (zouden dus eigenlijk) en nee ik ga het niet terugsturen zij hebben het verkeerd naar mij verzonden...
Geloof mij maar, Wehkamp komt echt niet aan huis een zending ophalen....zelf doen. Lees de instructies die je bij levering hebt ontvangen.

brieziet
Berichten: 265
Lid geworden op: 01 nov 2005 13:09

Re: Wehkamp komt beloftes niet na

Ongelezen bericht door brieziet »

dhc schreef:
Bralleput schreef:Ze hadden beloofd dat te doen, en het is van hun ik heb dat helemaal niet gekocht, dus daarom halen ze het denk ik nu wel op, (zouden dus eigenlijk) en nee ik ga het niet terugsturen zij hebben het verkeerd naar mij verzonden...
Geloof mij maar, Wehkamp komt echt niet aan huis een zending ophalen....zelf doen. Lees de instructies die je bij levering hebt ontvangen.

@dhc: Ophalen kan best hoor, zie de website:

Je kunt je retouropdracht doorgeven onder 'Retour doorgeven' op Mijn wehkamp.nl.

Je geeft zelf aan op welke datum (en bij kleinere artikelen ook op welk dagdeel) je de bestelling wilt laten ophalen. Bij grote artikelen krijg je een dag voor de ophaaldatum bericht over het tijdstip waarop jouw retourzending wordt opgehaald. Voor het laten ophalen van je bestelling gelden dezelfde tijden/bezorgdagen als bij het bezorgen van artikelen.

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: Wehkamp komt beloftes niet na

Ongelezen bericht door dhc »

Oké, ik ben overtuigd. Kan me alleen niet voorstellen dat je gaat zitten wachten tot ze een game komen ophalen. Zelf afgeven bij een tnt steunpunt kost minder tijd.....

poespas
Berichten: 298
Lid geworden op: 10 feb 2009 15:18

Re: Wehkamp komt beloftes niet na

Ongelezen bericht door poespas »

Heb je zwart op wit dat zij hem komen ophalen?
Je kan wel gaan zitten wachten tot je een ons weegt, maar straks zeggen ze zogenaamd van niks te weten en ben je te laat met terugsturen.

Als je er wel bewijs van hebt (bv een mail) dan zou ik ook lekker wachten tot ze hem komen ophalen.

lostlovey
Berichten: 280
Lid geworden op: 28 aug 2009 10:46

Re: Wehkamp komt beloftes niet na

Ongelezen bericht door lostlovey »

Ik zou zeker niet gaan zitten wachten want als jij geen bevestiging hebt van Wehkamp dat ze het artikel op en bepaalde datum komen halen, dan gaat er niets gebeuren. Je moet, zoals al is aangegeven zelf de retourzending aanmelden voor pickup. Wehkamp werkt met DHL en retourzendingen binnen de gestelde termijn zijn gratis. Je kunt het artikel ook zelf aanbieden bij een DHL-steunpunt.

http://www.wehkamp.nl/Klantenservice/In ... NF&IHC=KRT

Zolang het artikel niet is geretourneerd, krijg je natuurlijk ook je geld niet terug. Terugstorting na ontvangst door Wehkamp kan tot 30 dagen duren.

Dus gewoon zelf even actie ondernemen.

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: Wehkamp komt beloftes niet na

Ongelezen bericht door GJvdZ »

dhc schreef:
Bralleput schreef:Ze hadden beloofd dat te doen, en het is van hun ik heb dat helemaal niet gekocht, dus daarom halen ze het denk ik nu wel op, (zouden dus eigenlijk) en nee ik ga het niet terugsturen zij hebben het verkeerd naar mij verzonden...
Geloof mij maar, Wehkamp komt echt niet aan huis een zending ophalen....zelf doen. Lees de instructies die je bij levering hebt ontvangen.
Huh, bij ons komen ze het altijd ophalen. Krijg je zo'n stickertje van de afhaalmeneer.

berend12
Berichten: 548
Lid geworden op: 16 aug 2010 20:52

Re: Wehkamp komt beloftes niet na

Ongelezen bericht door berend12 »

Het kan ook wel eens misgaan, als je niks hoort kan je beter bellen.

Webcarewehkamp.nl
Berichten: 203
Lid geworden op: 27 jan 2010 15:00

Re: Wehkamp komt beloftes niet na

Ongelezen bericht door Webcarewehkamp.nl »

Op de eerste plaats wil ik namens wehkamp.nl excuses aanbieden voor de deze gang van zaken. Graag wil ik voor u bemiddelen in deze zaak. Indien u van dit aanbod gebruik wilt maken, dan verzoek ik uw contactgegevens naar mij te mailen: [email protected]

Met vriendelijke groet,

Frits Pieters
wehkamp.nl

Gesloten