Pagina 3 van 18

Re: ticketloket.com

Geplaatst: 14 okt 2011 19:26
door Lennytje
Zelfde mailtje ontvangen. Vol met fouten, ik heb tenslotte veldkaarten besteld en niet 1e ring...onderstaand hun e-mail...
Niet akkoord gegaan...vooralsnog geen reactie

[Bericht aangepast door de moderator i.v.m. het overtreden van de gedragsregels. Gebruikers mogen alleen bijdragen plaatsen waarvan zij de (auteurs)rechten hebben of voor welke zij toestemming hebben om deze bijdragen elektronisch openbaar te maken en te verveelvoudigen.]

Re: ticketloket.com

Geplaatst: 14 okt 2011 19:35
door Angel1974
Zelfde mail volgens mij welke mijn vriend heeft ontvangen. Ben nu f op andere locatie, maar hij zou me deze ook even doorsturen. Daarnaast hebben wij ook maandag j.l. een mail ontvangen waarin staat dat er ARENAkaarten worden verstuurd en dus niet de kaarten welke we nu hebben ontvangen in de ring...

Re: ticketloket.com

Geplaatst: 14 okt 2011 19:41
door Lennytje
Ik heb afgelopen weken meerdere keren bevestigingen ontvangen van Ticketloket, en elke keer staat er in dat het om Arena kaarten gaat...hmm.
Ben voornemens hiermee aan de slag te gaan, tenzij ze nu de originele Arena kaarten leveren...

Re: ticketloket.com

Geplaatst: 14 okt 2011 19:59
door Angel1974
Lennytje schreef:Ik heb afgelopen weken meerdere keren bevestigingen ontvangen van Ticketloket, en elke keer staat er in dat het om Arena kaarten gaat...hmm.
Ben voornemens hiermee aan de slag te gaan, tenzij ze nu de originele Arena kaarten leveren...

Ja, ok. Maar wanneer moeten ze deze nu nog kunnen leveren dan? Het concert is immers maandag al...

Re: ticketloket.com

Geplaatst: 15 okt 2011 13:13
door Angel1974
Gerechtigheid! :)

Zojuist mail gehad van Ticketloket. Wij mogen de onjuiste kaarten retourneren en krijgen het volledige bedrag teruggestort. Uiteraard gaan wij dit aangetekend doen en hebben gevraagd om het juiste postadres.

Helemaal blij.

Re: ticketloket.com

Geplaatst: 15 okt 2011 13:29
door Lennytje
Aha,ik heb tot op heden niks meer gehoord, enkele mailtjes gestuurd nadat ik mail had ontvangen dat zij 30 euro overmaken om het verschil tussen 1e ring en 2e ring te compenseren...en dat terwijl ik arena vloerkaarten besteld had...tsja..

Re: ticketloket.com

Geplaatst: 15 okt 2011 14:24
door Angel1974
Lennytje schreef:Aha,ik heb tot op heden niks meer gehoord, enkele mailtjes gestuurd nadat ik mail had ontvangen dat zij 30 euro overmaken om het verschil tussen 1e ring en 2e ring te compenseren...en dat terwijl ik arena vloerkaarten besteld had...tsja..
Wij gaan gewoon niet akkoord met andere kaarten. En al helemaal niet als dit zonder enig overleg gaat. Het heeft even het nodige e-mail verkeer gekost maar dan nu eindelijk wel een persoonlijke mail met de belofte. Ik wacht nu alleen nog even op een bevestiging betreft het postadres.

Re: ticketloket.com

Geplaatst: 15 okt 2011 14:30
door Woutervandruten
Angel1974 schreef:
Lennytje schreef:Aha,ik heb tot op heden niks meer gehoord, enkele mailtjes gestuurd nadat ik mail had ontvangen dat zij 30 euro overmaken om het verschil tussen 1e ring en 2e ring te compenseren...en dat terwijl ik arena vloerkaarten besteld had...tsja..
Wij gaan gewoon niet akkoord met andere kaarten. En al helemaal niet als dit zonder enig overleg gaat. Het heeft even het nodige e-mail verkeer gekost maar dan nu eindelijk wel een persoonlijke mail met de belofte. Ik wacht nu alleen nog even op een bevestiging betreft het postadres.
Ik hoef zelf ook geen nieuwe kaarten meer, vertrouw het totaal niet. Ik hoop dat ik nog een mail krijg en het geld terug gestort krijg op mijn rekening, maar ben er bang voor! Ik hoop voor je Angel dat dit wel een oprechte email is, want wat ik allemaal voor mail kreeg van ticketloket slaat echt nergens op. 20 euro vergoeding, daarna 30 euro vergoeding daarna 9 euro vergoeding en op het laatst nog een mail of ik de kaarten wel ontvangen heb want anders moest ik het even laten weten via het klantenservice formulier op de website.

Re: ticketloket.com

Geplaatst: 15 okt 2011 14:56
door Woutervandruten
Ik kreeg net dezelfde mail binnen als jou Angel. Heb jij misschien al een adres doorgekregen om de tickets naar toe te sturen. Dan zou het heel fijn zijn als je het adres naar mij kan mailen. Stuur ik ze vandaag nog aangetekend terug.

mijn email adres is: [email protected]

Ik baal wel ontzettend dat ik dit concert moet missen!

Re: ticketloket.com

Geplaatst: 15 okt 2011 15:34
door flufkie
Ik heb nooit de 4 betaalde kaarten ontvangen van Ticketloket.
En ze zijn nergens bereikbaar. Ik kan dus fluiten naar mijn centen en we
kunnen ook niet naar het concert.
[niet onderbouwde bewering verwijderd door moderator]

Re: ticketloket.com

Geplaatst: 15 okt 2011 15:47
door Lennytje
ook mijn naam stond in de aanhef, heb deze echter weggehaald met het plaatsen hier ;-)

Ik heb mail terug gestuurd met de mededeling niet akkoord te gaan met hun voorstel, ik wil eerst 50% gestort hebben,dan verstuur ik de e-tickets aangetekend, en daarna de overige 50%....
Ben nog in afwachting van een reactie!

Re: ticketloket.com

Geplaatst: 15 okt 2011 18:04
door Lennytje
Overigens heb ik zojuist nog 2 veldkaarten kunnen scoren, en daarnaast nog een e-ticket...kortom, ik ga dus!
Nu maar hopen dat ik dat geld terugkrijg :-) anders is Lenny erg duur geweest!

Re: ticketloket.com

Geplaatst: 16 okt 2011 08:47
door Angel1974
Hoi hoi mede gedupeerden,

Ook ik heb het adres van Ticketloket ontvangen. Dit is tevens het adres waarmee zij staan ingeschreven in de Kamer van Koophandel.

Voordat ik alles aangetekend opstuur, maak ik nog wel even een kopietje voor de zekerheid van de inhoud en denk dat ik ook nog even ter bevestiging mijn e-mail verkeer meestuur. Aangetekend opsturen kost dan misschien wel € 7,00, maar je hebt dan wel een trackingnummer waarmee je je post kunt volgen plus dat er getekend moet worden bij ontvangst. Ik ga ervan uit dat alles uiteindelijk op de juiste wijze wordt afgehandeld en dat we, hopelijk alle anderen ook, alsnog kunnen gaan genieten van een te gekke show bij Lenny. "Lennytje", top dat ook jij nog aan kaarten kon komen. Misschien tot morgen en anders: Njoy! :)

Groetjes Angelique.

Re: ticketloket.com

Geplaatst: 16 okt 2011 08:49
door Angel1974
flufkie schreef:Ik heb nooit de 4 betaalde kaarten ontvangen van Ticketloket.
En ze zijn nergens bereikbaar. Ik kan dus fluiten naar mijn centen en we
kunnen ook niet naar het concert.
Wat een oplichters!
Blijven mailen "Flufkie", het kost even energie, maar uiteindelijk wordt bij ons nu wel het geld teruggestort. ;)

Re: ticketloket.com

Geplaatst: 16 okt 2011 09:15
door Angel1974
Lennytje schreef:Overigens heb ik zojuist nog 2 veldkaarten kunnen scoren, en daarnaast nog een e-ticket...kortom, ik ga dus!
Nu maar hopen dat ik dat geld terugkrijg :-) anders is Lenny erg duur geweest!

Hij zal het meer dan goed maken met ons...althans...dat hoop ik dan...lol...maar ga daar wel van uit. Lenny here we come! Even alle voor"pret"...euhm...STRESS... eruit dansen! :)

Re: ticketloket.com

Geplaatst: 17 okt 2011 11:38
door janssen83
Na de nodige mails, nog steeds geen bericht.
De 6,50Euro verzendkosten krijg ik wel terug, de kaarten blijven nog steeds een verrassing.....

Het 06 nummer wat op google streetview staat klopt iig wel,maar geen gehoor.

Dit nummer staat ook in het uittreksel van de KVK, de beherende vennoot zit in Wales, gaat lastig worden dus.

Zal er dus mee moeten leven dat ik een paar centen en een illusie armer ben.

Re: ticketloket.com

Geplaatst: 17 okt 2011 11:56
door Burro
Hallo allemaal ook ik ben in de mailing genomen door dit bureau :?:
Heb ook nog andere kaarten besteld voor volgend jaar.
De kaarten voor Lenny heb ik net pas ontvangen en inderdaad niet die ik besteld had en ook de mail van 20 euro? retour erbij. Ik vraag me af of er iemand stappen heeft ondernomen en wat de uitkomst ervan was.
Ik heb ze nu een mail gestuurd dat ik het resterende geld plus het geld van de andere kaarten in 2 dagen op mijn rekening wil. Zo niet dan ga ik stappen ondernemen. Het is toch niet normaal dat deze mensen er al zo'n tijd mee wegkomen?

Re: ticketloket.com

Geplaatst: 17 okt 2011 13:20
door maxela
Ook ik heb (gisteravond laat) eindelijk kaarten ontvangen van Lenny Kravitz voor vanavond. Het zijn niet de kaarten die ik had besteld. Eerste rang is zomaar tweede rang geworden. De al veel te dure kaarten zijn op deze manier wel heel er duur geworden.
Deze kaarten zouden aangetekend aan me worden verzonden, afgelopen maandag ontving ik mail dat er een vergissing was gemaakt en dat de kaarten per reguliere post zouden worden verzonden. Vervolgens had ik zaterdag middag nog altijd geen kaarten, en ze zijn uiteindelijk al E tickets aan me verzonden. En nu zijn het uiteindelijk ook nog eens niet de juiste kaarten. Op mijn verzoek tot het terugstorten van het verschil is nog niet gereageerd :!:

Re: ticketloket.com

Geplaatst: 17 okt 2011 17:15
door Lennytje
Vanmiddag de kaarten aangetekend teruggestuurd,bewijsje ingescand en gemaild naar ticketloket...duimen dat het geld terug komt!!

Re: ticketloket.com

Geplaatst: 17 okt 2011 21:24
door George michael
Wacht al maanden lang op 6 kaartjes van George michael.
Heb alle kaarten zelf voor geschoten !!!
Ik heb ook betaald om ze aangetekend op te laten sturen.
Moest aan de bel trekken als de kaarten "doch" 7 dagen voor het concert niet
ontvangen waren.
Gelukkig kreeg ik van Ticketloket.com op die dag bericht, alles ok de kaarten zijn binnen.
Nu zit ik in de fase zo als dat heet "afwikkeling" eerste keer.
Krijg op ma 17 okt bericht dat ze nog steeds voor de '' tweede keer'' in de
''afwikkeling'' fase zitten.
Met de mededeling als er woensdag 19 okt niks ontvangen is moet ik contact opnemen.
Ik nam het zekere voor het onzekere en stuurde vandaag maandag 17 okt
alvast een bericht dat ik me zorgen maak.
Natuurlijk krijg ik meteen een automatisch bericht terug.
Met de mededeling dat het 2 dagen kan duren voor je zaak wordt behandeld.
Laat staan als ik pas woensdag contact zou opnemen, dan nemen ze pas contact met je op 1 dag voor het concert plaats vind.
Concert is dus op zaterdag 22 okt.
Ik maak me dan ook echt zorgen.
:?: :?: :?: :?: :?: :? :? :? :cry: :cry: