LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ticketloket.com

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
daantjex
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 feb 2011 11:42

ticketloket.com

Ongelezen bericht door daantjex »

Wij hadden kaarten besteld voor sensation white, al maanden geleden. Nu kreeg ik afgelopen week een mail van ticketloket.com dat de kaarten helaas niet meer leverbaar waren. Sensation is allang uitverkocht dus wij waren er ziek van!! Maanden hebben wij ons verheugd op sensation. Ik heb ze gemaild wat hier de reden van was. Ik heb geen antwoord gekregen. Voortaan bestellen wij kaarten via een betrouwbare site....maar ja, hoe weet je wanneer iets betrouwbaar is.?

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: ticketloket.com

Ongelezen bericht door Guardian72 »

[link verwijderd door de moderator]

Als ik het goed lees - is deze site al wel sinds 2011, en wel 8 januari actief.
Niet echt een lange tijd om je als 'betrouwbaar' te bewijzen.

Het 'bedrijf' is onderdeel van DES - Dutch Entertainment System
[link verwijderd door moderator]

Op de Sensation site kan ik niet meer zien wie hun officiele dealer is.
Misschien een mailtje naar Sensation - uitleggen, en vragen of dit officiele dealers zijn - en of er ergens nog tickets zijn.

Weinig kans, maar beter als geen kans.
Laatst gewijzigd door Radar op 17 nov 2011 15:04, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bericht aangepast door de Moderator vanwege het schenden van de gedragsregels ( zie http://www.trosradar.nl/index.php?id=gedragsregels ).

momoontje
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 jun 2011 11:43

Re: ticketloket.com

Ongelezen bericht door momoontje »

Ook wij waren net te laat tickets via Sensation zelf te bestellen. Daarna via Ticketloket.com. Kregen ook vorige week te horen dat we geen kaarten krijgen. Mail gestuurd voor uitleg (geen telefoonnummer te vinden), wel reactie gekregen: zij krijgen kaarten niet geleverd dus kunnen ze ze ook niet aan ons leveren... Hoe kun je nu kaarten verkopen als je ze zelf niet in je bezit hebt??? Geld hebben we teruggestort gekregen maar onze reeds gemaakte kosten voor hotelovernachting (en renteverlies en vergoeding voor zware teleurstelling) niet! Ze komen ook met geen enkel alternatief om maar iets goed te maken voor deze wanprestatie. Idd hoe weet je nu dat je met een betrouwbare partij in zee gaat?

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: ticketloket.com

Ongelezen bericht door Guardian72 »

momoontje schreef: Idd hoe weet je nu dat je met een betrouwbare partij in zee gaat?
Door te boeken via de website van het evenement zelf - dan word je doorgelinkt naar HUN verkoper. Volgens de reclames is dat de enige manier.

NeRo-zld
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 jul 2011 14:34

Re: ticketloket.com

Ongelezen bericht door NeRo-zld »

Vandaag OOK dezelfde ervaring met ticketloket gehad. Kaarten voor concert André Rieu maanden geleden besteld en betaald. Ik zou 2 weken voor het concert de kaarten thuis gestuurd krijgen. Op die betreffende datum dus geen kaarten, wel mail dat ze de kaarten niet konden leveren. Nu kun je dus nergens anders meer kaarten kopen.

Voorafgaand aan de bestelling heb ik nota bene nog per mail eerst gevraagd of ze écht de kaarten konden leveren, want het was een speciale gelegenheid voor mijn vrouw. Ja, kaarten waren aan hun toegewezen. Dus daarna direct betaald en hotel gereserveerd.

Zo pak je mooi twee maanden rente van iederen door te beduvelen. Of krijgen ze wel de kaarten en worden de kaarten als ze meer opbrengen op Marktplaats e.d. alsnog voor meer verkocht?

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: ticketloket.com

Ongelezen bericht door Guardian72 »

NeRo-zld schreef:Vandaag OOK dezelfde ervaring met ticketloket gehad. Kaarten voor concert André Rieu maanden geleden besteld en betaald. Ik zou 2 weken voor het concert de kaarten thuis gestuurd krijgen. Op die betreffende datum dus geen kaarten, wel mail dat ze de kaarten niet konden leveren. Nu kun je dus nergens anders meer kaarten kopen.
Heb je wel je geld terug?

NeRo-zld
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 jul 2011 14:34

Re: ticketloket.com

Ongelezen bericht door NeRo-zld »

Ik heb op 20 juli op dit forum bekend gemnaakt dat ik geen tickets heb ontvangen voor het concert van André Rieu van ticketloket, ondanks betaling etc. Nadat ik aan ticketloket bekend heb gemaakt dat ik dit bericht had geplaatst, kreeg ik antwoord dat er misschien TOCH kaartjes nog beschikbaar waren. Ondanks dat we een geschil hadden over de levering, moest ik normaal meedingen door op zondag 10 juli om 10.00 uur snel te reageren als de kaartjes op de site werden gezet. Ik heb zo alsnog twee kaarten kunen kopen en ontvangen. WEL de meest slechte plaatsen die er waren in vak C3 bijna de laatste rij, terwijl ik eerst kaarten toegezegd had gekregen voor vak A2 (vooraan). Eind goed, al goed, maar ik bestel kaarten voortaan toch liever direct bij andrerieu.com. Scheelt ook nog eens 20 euro per kaartje.
mr. R. Korst

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: ticketloket.com

Ongelezen bericht door Guardian72 »

richard1970 schreef:Mag dat eigenlijk wel?
Dit is handel zonder voorraad maar met andermans materiaal en met het geld van je klanten.
Vervolgens rentekosten opstrijken als de verkoop aan de teleurgestelde klant niet doorgaat.
Zo kan ik ook rijk worden zonder een cent eigen inbreng en zonder risico!

Ik vraag mij nu ernstig af of ik de kaarten van Najib Amhali voor 25 maart 2012 in Orpheus in Apeldoorn wel thuisgestuurd krijg?!
Ik hou jullie zeker op de hoogte.....
Waarom via zo`n woekeraar? Waarom niet rechtstreeks bij Orpheus (leuk theater trouwens). Voor Huub Stapel hebben wij destijds ook rechtstreeks bij het theater geboekt...

richard1970
Berichten: 19
Lid geworden op: 22 mei 2010 14:44

Re: ticketloket.com

Ongelezen bericht door richard1970 »

Ik heb in het verleden ook weleens kaarten via een omweg gekocht.
Deze waren goedkoper, netjes geleverd en goede plaatsen.
Ook deze kaarten waren niet duurder.
Ik vind het alleen een slechte zaak dat ze pas een week vantevoren worden verzonden. Pas dan heb je zekerheid en is kostbare tijd verloren.

Ik wist het niet van de problemen Ticketloket anders had ik er uiteraard niks gekocht.
Maar eerst maar eens afwachten of ik de kaarten thuis krijg, zo niet dan gaat er eentje erg pissig worden.
Maar wie weet krijg ik de kaarten gewoon en is er niks aan de hand.

Blijft iig een rare manier van werken waar ze iets aan zouden moeten doen!

superknorr
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 sep 2011 13:20

Re: ticketloket.com

Ongelezen bericht door superknorr »

Had op acht april twee kaarten voor hans teeuwen besteld voor vandaag, sturen ze idd een mailtje dat de kaarten niet beschikbaar zijn, alleen kom ik daar vandaag achter omdat ik vannacht terug kwam van vakantie, lekker dan, probeer dan nog maar eens een kaartje te regelen. Ik bestel wel vaker kaartje via een online ticketaanbieder en dat gaat altijd goed, je krijgt dan gewoon een e-ticket gemaild, maar hier kon dat niet, alleen aangetekend versturen. Ik zeg boycotten die hap, een telefoonnummer hebben ze niet, alleen een adres. ik ben zo pissig, ik zou er zo heen rijden! Niet bestellen bij ticketloket dus.

scr66
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 okt 2011 09:48

Re: ticketloket.com

Ongelezen bericht door scr66 »

Ticketloket.com ..... ik zie de bui al hangen, maanden geleden kaarten gekocht voor Lenny Kravitz, teminste, dat dachten we. 5 dagen voor 't concert nog steeds niets gehoord en gezien, geen reactie op mail, geen telefoonnummer. Franeker is me (nu nog) net te ver om er op bezoek te gaan.....

aerjan
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 okt 2011 16:24

Re: ticketloket.com

Ongelezen bericht door aerjan »

Goedemiddag allemaal,

ik wil jullie even mededelen dat de DES in september van dit jaar al een "lasten onder dwangsom opgelegd zij bijgevoegde link:

http://www.consumentenautoriteit.nl/bes ... t-services

gegroet

Klaas35
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 okt 2011 20:00

Re: ticketloket.com

Ongelezen bericht door Klaas35 »

Zitten hier ook met smart te wachten op onze kaarten voor het concert van Lenny Kravitz van a.s. maandag. We hopen nog dat we wél een reactie krijgen en ook onze kaarten! Maar anders..vraagt dit om stappen. Dit kan toch niet!

Angel1974
Berichten: 21
Lid geworden op: 13 okt 2011 19:30

Re: ticketloket.com

Ongelezen bericht door Angel1974 »

scr66 schreef:Ticketloket.com ..... ik zie de bui al hangen, maanden geleden kaarten gekocht voor Lenny Kravitz, teminste, dat dachten we. 5 dagen voor 't concert nog steeds niets gehoord en gezien, geen reactie op mail, geen telefoonnummer. Franeker is me (nu nog) net te ver om er op bezoek te gaan.....
Hoi hoi, mijn vriend heeft in juni ook tickets gekocht voor Lenny. Notabene voor mijn verjaardag...jullie raden het vast...nog niets binnen. Vrees ook het ergste. Nog steeds geen antwoord op e-mail. Wel afgelopen maandag een mail gehad dat de tickets verstuurd zouden worden, maar tot op heden helemaal niets! :(

Wat is wijsheid om te doen. Het concert is a.s. maandag al. Heb jij de tix al binnen src66?

Gr. Angel.

Angel1974
Berichten: 21
Lid geworden op: 13 okt 2011 19:30

Re: ticketloket.com

Ongelezen bericht door Angel1974 »

Klaas35 schreef:Zitten hier ook met smart te wachten op onze kaarten voor het concert van Lenny Kravitz van a.s. maandag. We hopen nog dat we wél een reactie krijgen en ook onze kaarten! Maar anders..vraagt dit om stappen. Dit kan toch niet!
Jullie inmiddels al de tix binnen?! Wij wachten ook al op kaarten van Lenny... :(

Lennytje
Berichten: 15
Lid geworden op: 14 okt 2011 10:07

Re: ticketloket.com

Ongelezen bericht door Lennytje »

Hoi allemaal,
ook ik ben zo stom geweest kaarten te bestellen voor Lenny Kravitz bij ticketloket.
Uiteindelijk zijn de kaarten (geprinte e-tickets) binnen gekomen. Niet aangetekend, waar ik wel voor betaald heb.
De geleverde kaarten zijn NIET de juiste. Ik had vloer kaarten besteld,en ik krijg sta plaatsen 1e ring oost. Die veel goedkoper zijn dan de vloer plaatsen, dus uiteindelijk betaal ik per kaart het dubbele!
Gemaild, gezegd mijn juiste kaarten te willen hebben. Geen reactie gehad tot op heden.

Ik vrees met vrezen of ik wel naar binnen kan. Er staat een naam op die kaarten, en ik heb ergens zo'n onderbuik gevoel dat de kaarten al van iemand zijn...

Wat mij betreft nooit meer!

Angel1974
Berichten: 21
Lid geworden op: 13 okt 2011 19:30

Re: ticketloket.com

Ongelezen bericht door Angel1974 »

Lennytje schreef:Hoi allemaal,
ook ik ben zo stom geweest kaarten te bestellen voor Lenny Kravitz bij ticketloket.
Uiteindelijk zijn de kaarten (geprinte e-tickets) binnen gekomen. Niet aangetekend, waar ik wel voor betaald heb.
De geleverde kaarten zijn NIET de juiste. Ik had vloer kaarten besteld,en ik krijg sta plaatsen 1e ring oost. Die veel goedkoper zijn dan de vloer plaatsen, dus uiteindelijk betaal ik per kaart het dubbele!
Gemaild, gezegd mijn juiste kaarten te willen hebben. Geen reactie gehad tot op heden.

Ik vrees met vrezen of ik wel naar binnen kan. Er staat een naam op die kaarten, en ik heb ergens zo'n onderbuik gevoel dat de kaarten al van iemand zijn...

Wat mij betreft nooit meer!
Krijg gelijk nog een rotter gevoel. Ben nu niet thuis bij mijn vriend, maar hoop echt dat vandaag de juiste tix komen... Brrr. Echt nooit meer dit. :(

janssen83
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 okt 2011 14:48

Re: ticketloket.com

Ongelezen bericht door janssen83 »

Join the club,

Gister uiteindelijk bevestiging gekregen dat de bestelde tickets voor Lenny Kravitz onderweg waren.
Vandaag idd een envelop in de brievenbus met daarin de tickets.......dus niet aangetekend zoals afgesproken.

Maar dan..... geen 1e ring zoals ik ze had besteld en betaald.(ticketloket heeft dit overigens wel bevestigd).

Heb nu kaarten die toegang geven voor de 2e ring,die op een andere naam staan en die de helft kosten van wat ik heb moeten betalen....

Ik zeg Ticketloket(DES)de champagne is van mij vanavond!! :evil:

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: ticketloket.com

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Dan kan je ze in feite vriendelijk doch dringend verzoeken om :
1) de kosten voor aangetekend terug te storten.
2) het verschil tussen 1e en 2e rangs kaarten terug te betalen - zeker daar je bevestigd hebt gekregen dat het om eerste rangs gaat.

Daarnaast zou je kunnen stellen dat je nooit kaarten hebt ontvangen - ze kunnen nu toch niets bewijzen (geen aangetekend).

Angel1974
Berichten: 21
Lid geworden op: 13 okt 2011 19:30

Re: ticketloket.com

Ongelezen bericht door Angel1974 »

Hier hetzelfde probleem...

Verkeerde, veel goedkopere tix toegestuurd dan besteld. Dit kan toch niet?!
Ik bedoel, ik wil gewoon mijn staanplaatsen voor maandag!

Onderstaand mijn mail welke ik zojuist heb verzonden:

Geachte heer, mevrouw,

Tot mijn grote teleurstelling hebben wij vanmiddag de tickets ontvangen voor de show van Lenny Kravitz.

Grote teleurstelling om onder anderen, de gebrekkige communicatie van Ticketloket en, nog het belangrijkste, het toesturen van onjuiste tickets!

Mijn vriend, ..... ....., heeft in juni ARENA tickets gekocht voor € 164,50. Echter hebben wij zojuist uitgeprinte, online digitale tickets ontvangen
op naam van "J. S****". Heel bijzonder moet ik zeggen. Onderstaand kunt u de info vinden welke op deze zogenaamde "fasttickets" is terug te vinden:


Ingang Oost
Staanplaatsen
1e Ring

Klantnr: *******
Klantnaam: J. S****

Kaartprijs: €47,-

Barcodenr: *************

Zoals u kunt lezen ook nog eens een aanzienlijk prijsverschil!

Nogmaals verwacht ik hierover per omgaande contact over deze zaak. Ik ben bereikbaar op nummer: .....

U zult wellicht begrijpen dat wij hiermee NIET akkoord gaan en verwachten dan ook per omgaande ons geld teruggestort op de rekening.

Wij zullen hierna de tickets aan u aangetekend retouneren.

Indien wij vandaag voor 17:00 niets hebben vernomen vanuit jullie organisatie, zal ik per direct stappen gaan ondernemen.

Met vriendelijke groet,

A.R.
M.R.F.

Is het een idee om gezamelijk actie te ondernemen?

Groetjes, Angelique.

Gesloten