LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Reactie Groen Links.

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
SJZ
Berichten: 4103
Lid geworden op: 09 aug 2003 21:03

Re: Reactie Groen Links.

Ongelezen bericht door SJZ »

Hoi Hans,

Het lijkt erop dat Albert psychisch niet helemaal in orde is. Iemand die op jouw normale bericht zo reageert met "hard terugslaan", nou ja, daar zal wel een steekje los aan zitten.

Hans A
Berichten: 1019
Lid geworden op: 05 sep 2003 21:31

Re: Reactie Groen Links.

Ongelezen bericht door Hans A »

He HE, dit is nou ook weer niet nodig hoor.

Albert
Berichten: 1164
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:45

Re: Reactie Groen Links.

Ongelezen bericht door Albert »

Beste Sjoerd,

Je hebt helemaal gelijk. Wat dat betreft zijn we collega's.

Albert.

Francien
Berichten: 115
Lid geworden op: 04 aug 2003 15:32

Re: Reactie Groen Links.

Ongelezen bericht door Francien »

Hallo Beste Sjoerd,

Het geeft niks hoor dat jij hier schrijft op zowat elk forum van de Tros.
De meeste verhalen zijn werkelijk fantastisch. Wat een mooie stijl en inhoudelijk, ja inhoudelijk daar kan ik niets over schrijven, om de simpele redenen dat ik er geen hout van begrijp.

Zoals mijn vriend Willibrord het destijds zo mooi verwoordde tegen Plukker, Sjoerd jij bent een eikel.

Groetjes van
Francien.


Geplaatst op 03 Oct 2003 22:17 door Chris G


--------------------------------------------------------------------------------

Die SJZ heeft hier nog nooit wat zinnigs verklaard en loopt iedereen te schofferen!

SJZ
Berichten: 4103
Lid geworden op: 09 aug 2003 21:03

Re: Reactie Groen Links.

Ongelezen bericht door SJZ »

Die Albert plaatse een compleet gestoorde reactie. Hans schrijft gewoon een normaal bericht, en Albert reageert gelijk in de trant van "ik weet je te vinden", en hij schrijft dat hij "hard en efficient terug zal slaan". Dat vind ik echt niet normaal.

Maar nadat ik reageerde heeft Albert ineens heel stiekem zijn bericht aangepast, waardoor zijn verknipte gedachten hier niet meer te lezen zijn.

Gelukkig is het forum zo slim opgezet dat er wel zichtbaar is dat zijn bericht is aangepast.

Waarom Albert nu zo boos op Hans is dat hij "hard" terug wil slaan, dat weten we nog steeds niet.

Albert
Berichten: 1164
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:45

Re: Reactie Groen Links.

Ongelezen bericht door Albert »

Beste Sjoerd,

Als je het een beetje gevolgd hebt, dan zou je mijn reactie kunnen volgen. Blijkbaar niet dus als Hans het maar begrijpt.

En als ik een berichtje aanpas, dan heb jij daar niets mee te maken.

Als jij dat stiekem vind dan zij het zo. Succes verder met je gedichtjes.

En als je dan zo flink bent, verschijn hier op het forum eens met je e-mailadres i.p.v. dat anonieme gedoe.

Albert.

p.s. en niet zo snel een oordeel vellen als je iets niet kunt volgen.

SJZ
Berichten: 4103
Lid geworden op: 09 aug 2003 21:03

Re: Reactie Groen Links.

Ongelezen bericht door SJZ »

Hoi Albert,

Alle berichten nog eens gelezen, en de eerste van Hans is van 3 okt 21.14. Dit lijkt mij een redelijk normaal bericht. Vervolgens reageer jij met uitspraken als "ik weet je te vinden", "hard terugslaan", enz. (uitspraken die je al gewist hebt, hopelijk heb je inmiddels spijt). Nee, ik snap werkelijk niet waarom je op het berichtje van Hans zo zwaar en agressief moet reageren.

En wat betreft mijn e-mailadres? Tja, eerst had ik het wel opgegeven, maar na een bombardement van virusmailtjes heb ik het weggehaald. Jammer, maar helaas.

Groeten,
Sjoerd

Yvo
Berichten: 51
Lid geworden op: 19 sep 2003 18:39

Re: Reactie Groen Links.

Ongelezen bericht door Yvo »

Sjoerd wat voor belangen heb jij bij Dexia ? Ben je ook een gedupeerde dacht eens ergens gelezen te hebben, dat je geen contracten hebt ?? Maar daar wil ik vanaf zien.

Ben je hier om morele steun te verlenen of om mensen te kraken!! Mocht het laatste het geval zijn, dan gaarne je houding bijstellen of blijf anders weg van dit forum.

Yvo

Albert
Berichten: 1164
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:45

Re: Reactie Groen Links.

Ongelezen bericht door Albert »

Hoi Sjoerd,

Je begrijpt het blijkbaar nog niet en ik heb geen zin om jou verantwoording af te leggen.

Daar laat ik het maar bij. Ook een goed weekend gewenst.

Albert.

xyz
Berichten: 107
Lid geworden op: 24 aug 2003 12:21

Re: Reactie Groen Links.

Ongelezen bericht door xyz »

Hallo Sjoerd,

Wat ben jij een doordrammer. Blijkbaar heb je erg veel e-mails ontvangen, tijdens je optreden op het forum en dan nog wel met virussen, geeft wel een beetje jouw populariteit weer hier.


Groetjes,
xyz

onnozel
Berichten: 130
Lid geworden op: 02 okt 2003 22:41

Re: Reactie Groen Links.

Ongelezen bericht door onnozel »

Sjoerd kijk eens goed naar mijn naam en dan even lachen naar het vogeltje, dan sta je er weer gekleurd op.

MVG

onnozel

Hans A
Berichten: 1019
Lid geworden op: 05 sep 2003 21:31

Re: Reactie Groen Links.

Ongelezen bericht door Hans A »

Jongens hou nou eens op. Volgens mij hebben we dit forum voor andere problemen.

An

Re: Reactie Groen Links.

Ongelezen bericht door An »

Bonjour Albert.

Nog even een reactie op gisteren. Pas de quoi. De rien.

Ca va? Zo te zien, ben je er weer helemaal bij gelukkig. En je ziet het wel, jij krijgt ook van anderen steun. Laat je niet meer zo meeslepen door die opruiers. En ik hoop dat jij nog lang andere mensen mag voorzien van info over die L.L. (Dexia) zaak. Zij hebben jou hulp nodig hoor!

Een fijne dag nog en au revoir! Gr. An :wink:

Albert
Berichten: 1164
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:45

Re: Reactie Groen Links.

Ongelezen bericht door Albert »

Hoi An,

Ik moest nog even reageren en ja ik liet me behoorlijk gaan gisteren, maar dat is gelukkig weer voorbij.

Jij ook een fijne dag en bedankt voor alles. :wink:

Groetjes,

Albert.

uzo
Berichten: 37
Lid geworden op: 07 sep 2003 15:00

Re: Reactie Groen Links.

Ongelezen bericht door uzo »

Een user die als gast inlogt is iemand die zijn identiteit probeerd te verbergen. Het is me al vaker opgevallen dat sommige user proberen het forum een bepaalde kant op te sturen. En wel een meer positief beeld van dexia.

Nou ik raad iedereen aan om NOOIT meer zaken te doen met Dexia bank of aanverwante banken. Laat je niet meer oplichten en kies voor andere banken !!!

Natasja
Berichten: 21
Lid geworden op: 03 sep 2003 21:58

Re: Reactie Groen Links.

Ongelezen bericht door Natasja »

Albert,

Mensen die werkelijk wat te vertellen hebben en/of anderen helpen, worden dit weekend lekker neergesabeld.

Groetjes,

Natasja.

Perrot
Berichten: 26
Lid geworden op: 19 sep 2003 18:43

Re: Reactie Groen Links.

Ongelezen bericht door Perrot »

Hallo Sjoerd heb je de koekoek nog gezien, jij dacht dat het een musje was hé toen je naar het vogeltje keek. Nee hoor het was een koekkoek.

Dag,

Perrot.

Gesloten