LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Uitspraak rechter tegen dexia

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Hans A
Berichten: 1019
Lid geworden op: 05 sep 2003 21:31

Uitspraak rechter tegen dexia

Ongelezen bericht door Hans A »

Justice


Geplaatst op 03 Oct 2003 00:02 door Justice


--------------------------------------------------------------------------------

Naar verwachting zal de rechtbank van Amsterdam op woensdag 12 november uitspraak doen in zaak tegen Dexia. Dit is de eerste rechtszaak van een koper van een leaseproduct van Bank Labouchere, nu Dexia. De koper van het product zegt niet te hebben geweten dat zij met geleend geld aandelen had gekocht. Haar tussenpersoon had destijds een heel andere voorstelling van zake gegeven. Dexia heeft haar zorgplicht onvoldoende nageleefd waardoor de koopster een onverantwoord risico kon aangaan. De uitspraak in deze zaak zal van essentieel belang zijn voor toekomstige rechtszaken tegen Dexia van klanten die zich door Dexia misleid voelen. Mocht de rechter de eis in deze zaak afwijzen, betekend dat in feite dat een bedrijf producten, ook zeer risicovolle, kan verkopen onder willekeurig welke voorwendselen, zonder daar enige verantwoording voor te hoeven afleggen. Dexia meent dat wetten en regels niet voor hen opgaan, behalve als dat hen goed uitkomt. Wanneer de rechter dit toelaat ziet het er slecht uit voor Nederland.[/b]

Naar boven


Albert


Geplaatst op 03 Oct 2003 00:11 door Albert


--------------------------------------------------------------------------------

Eerst die uitspraak afwachten , alvorens paniek te zaaien.

Niet iedere zaak is namelijk het zelfde lijkt me. Een slimme advocaat haalt de fouten van Dexia heus wel naar boven.

Albert.

Naar boven


sl
Gast

Geplaatst op 03 Oct 2003 11:05 door sl


--------------------------------------------------------------------------------

De hel zal los barsten die dag, Nederland zal nooit meer hetzelfde zijn.



Naar boven


Gast
Gast

Geplaatst op 03 Oct 2003 11:39 door Gast


--------------------------------------------------------------------------------

Niet nerveus worden. Gewoon een louche advocaat nemen.

Naar boven


gast3
Gast

Geplaatst op 03 Oct 2003 12:34 door gast3


--------------------------------------------------------------------------------

Hopelijk zijn de advocaten slimmer dan Albert want:

- dat niet elk contract gelijk is toch algemeen bekend?
- waarop baseer je dat een slimme advocaat de fouten van Dexia
eruit haalt?

kom eens met iets nieuws of ben je hiet de sociale werker?????????

Naar boven


Albert


Geplaatst op 03 Oct 2003 12:52 door Albert


--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

Ik was toen waar schijnlijk ook supper suf , er is toen ook geen woordt gesprokken over geleend geld , de dame aan de telefoon kon toen op mijn vragen geen antwoord geven en riep er een of andere doktor in de financiele toestand bij een heel over tuigend verhaal maar geen woord is er gevallen over geleend geld. IK stemde er mee in en met een paar dagen lag alles in op de deur mat. Maar in wendig heb ik gewacht met onder tekenen en terug sturen Een week of twee, drie later belde ze waarom ik het niet terug gestuurd had. Ik zij toen dat ik het niet ontvangen had, zij hebben mij toen een nieuw contrac gestuurd dit heb ik twee dagen later terug gestuurd, de zelfde avond hoorde ik op de tv het hele verhaal van deze elende , ik had wel in de brieven bus willen kruipen om mijn brief er uit te halen, maar ja over uit dacht ik toen.
In janiari kreeg ik een brief dat ik betalings achterstand had,de telefoon gepakt en gevraagd hoe dat kon want ik had afgesproken dat ik pas per januari (2002) wilde gaan deelnemen aan het supper perfecte KORTING KADO.
Toen kreeg ik te horen dat na het telefonisch contact van de eerste keer er voor mij gelijk een aan delen pakket gekocht was dus dit hadde ze achter af al gekocht voor dat ze mijn onder tekend contract terug hadden , na mijn verhaal dat ik afgesproken had het pas in januari zou gaan beginnen met KORTING KADO kon ik de termijnen die ik achter was in een paar keer betalen.
Het vreemde is als ik nu telaat betaald leg er al heel gauw een accep op de mat maar toen in januari pas, toen liep ik volgens hun al twee termijnen achter want mijn contract was op 15-11-2001 ingegaan

Naar boven

Albert
Berichten: 1164
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:45

Re: Uitspraak rechter tegen dexia

Ongelezen bericht door Albert »

Was niet persoonlijk gericht.
Laatst gewijzigd door Albert op 04 okt 2003 12:37, 1 keer totaal gewijzigd.

Hans A
Berichten: 1019
Lid geworden op: 05 sep 2003 21:31

Re: Uitspraak rechter tegen dexia

Ongelezen bericht door Hans A »

Albert is dit voor mij bedoeld?
Ik zal me wel vergissen.
Snap anders niet waar dit over gaat.

Hans A
Berichten: 1019
Lid geworden op: 05 sep 2003 21:31

Re: Uitspraak rechter tegen dexia

Ongelezen bericht door Hans A »

Albert als dit voor mij bedoeld is komt dit dan omdat ik wat gekopieerd en opnieuw geplaatst heb?
Ik deed dit omdat ik dit een belangrijk bericht vond en zag dat de door jou geopende topic uit de hand liep. Ik dacht dus: even het bericht copieeren, het geruzie weg laten en opnieuw plaatsen. Dan komen er mogelijk toch interesante reacties op Albrts bericht. Maar helaas.......

Albert
Berichten: 1164
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:45

Re: Uitspraak rechter tegen dexia

Ongelezen bericht door Albert »

Hoi Hans,

Ik dacht dat het persoonlijk bedoeld was. Sorry bedankt voor je uitleg.

Albert.

Hans A
Berichten: 1019
Lid geworden op: 05 sep 2003 21:31

Re: Uitspraak rechter tegen dexia

Ongelezen bericht door Hans A »

Albert op de topic "Reactie Groen Links" heb ik dezelfde opmerking van je gekregen. misschien kun je op die topic ook uitleggen waarom.
Daarna zand erover.

Gesloten