LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ik ben gestopt met het LL-forum

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
aert0001
Berichten: 2173
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:00

Re: Ik ben gestopt met het LL-forum

Ongelezen bericht door aert0001 »

Beste Lilian, het is toch ook jammer dat iedereen die iets zinnigs te zeggen heeft er gewoon de brui aan geeft, dan blijft er alleen onzin over.

Kom op stap over die negatievelingen heen, loop niet weg.
Paula/luc, Albert, kom op ik mocht ook niet weg, wat geeft jullie dan het recht om er zelf tussen uit te muizen.

Ton

Albert
Berichten: 1164
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:45

Re: Ik ben gestopt met het LL-forum

Ongelezen bericht door Albert »

Natasja, Ton, Andrea, Piet, Pieter , Sonja, An, Sara en die anderen die het leven begrijpen bedankt, waarom zul je vluchten voor lafaards ik zal mijn commentaar blijven geven.

Bedankt voor de positieve bijdragen. Die anderen die het niet begrijpen wens ik dus een goede afloop. Ook jullie worden eens geconfronteerd met het leven.

Vluchten kan niet meer dat is bedoeld voor ene Karin, Echte Meisje, Judith jullie zijn echt toppie, maar niet heus.

Echt toppie zijn o.a. :Sonja, An, Margreet en nog meer natuurlijk

" PAULA.''

Albert

EchteMeisje
Berichten: 442
Lid geworden op: 16 jul 2003 17:28

Re: Ik ben gestopt met het LL-forum

Ongelezen bericht door EchteMeisje »

Nou nou Albert,

Wat kom je weer integer over, maar niet heus.

Je kan hier op het forum wel de 'nobele' jongen uithangen, maar ik ben nog steeds niet vergeten wat je hebt gedaan.

An

Re: Ik ben gestopt met het LL-forum

Ongelezen bericht door An »

Hoi Albert.

Heel fijn om toch weer te lezen, dat je je niet laat verdrijven door die, nou je weet wel. Ik maak er maar geen woorden meer aan vuil!

Wij gaan in ieder geval door met het proberen de gedupeerden en ook nog vele andere mensen, een hart onder de riem te steken. Ja toch?

Een fijne dag en de groetjes van An, :wink:

Jan
Berichten: 200
Lid geworden op: 10 jul 2003 19:54

Re: Ik ben gestopt met het LL-forum

Ongelezen bericht door Jan »

Ik moet niet veel hebben van het gekonkel Duchateau en zijn maatjes.
Maar van dat gekweel en gekwijl van Luc, Aert, An, ALbert etc. word ik ook helemaal niet goed. Gaat echt nergens over.

Ga lekker bij elkaar op de koffie en vertel daar hoe geweldig jullie elkander vinden! Dit forum is bedoeld om informatie uit te wisselen en is geen chatpagina. Op deze wijze blijft iedere serieus geinteresseerde hier weg.

Jan

Gast

Re: Ik ben gestopt met het LL-forum

Ongelezen bericht door Gast »

Ja hoor Jan. Wie weet gaan we nog eens bij elkaar op de koffie. Nodigen we jou ook uit. En als je vind dat het nergens over gaat, NIET LEZEN DAN! Niemand verplicht jou dat!

Dag hoor. Ik kom ff niet want ik moet nu gaan werken. :wink: An.

Jan
Berichten: 200
Lid geworden op: 10 jul 2003 19:54

Re: Ik ben gestopt met het LL-forum

Ongelezen bericht door Jan »

Dat zie je dan toch verkeerd.

Dit forum is bedoel voor LL gedupeerden en jullie geouwehoer
a) maakt het allemaal erg ondoorzchtig om bij de werkelijke belangrijke items te komen

b) bevat geen enkele informatie van welke aard dan ook.

En voor die koffie bedank ik. Ga nog liever naar een bijeenkomst van de Pinkstergemeente op Schouwen-Duiveland.

Over en uit.

Jan

clemboom

Re: Ik ben gestopt met het LL-forum

Ongelezen bericht door clemboom »

:oops: webmaster? of is het wegkwaster of hoe dan ook :idea: .

Je lijkt wel een wild plakker of directeur van DEXIA?

Krom en niet van deze tijd is jou gedachte en nog smerig ook (varken dat zou een betere naam voor je zijn).

Sorry deze kwal schoot in mijn verkeerde keelsgat. :evil:

Clemboom

Gast

Re: Ik ben gestopt met het LL-forum

Ongelezen bericht door Gast »

Clemboom over wie heb jij het ?

Gast

Re: Ik ben gestopt met het LL-forum

Ongelezen bericht door Gast »

Jan,

Bolleboos die je bent waarom lees je deze topic dan je had al eerder commentaar gegeven. Gewoon overslaan die topic en zelf een inhoudelijke topic plaatsen, waar we wat van kunnen opsteken.
:shock: 8) :roll:
Klaas

aert0001
Berichten: 2173
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:00

Re: Ik ben gestopt met het LL-forum

Ongelezen bericht door aert0001 »

Beste Jan inhoudelijke zaken? Kijk even het forum na, kom je vanzelf tot de juiste conclusie, inderdaad zit er ook wel wat chit chat tussen, maar ook dat moet mogelijk zijn. Dexia is niet alles.

Groetjes Ton

Jan
Berichten: 200
Lid geworden op: 10 jul 2003 19:54

Re: Ik ben gestopt met het LL-forum

Ongelezen bericht door Jan »

Beste Aert,

Dexia is inderdaad niet alles. Daar heb je gelijk in.

Laten we het HIER echter wel daarop gericht houden. Zoals ik het inschat gaat de helft van de berichten op dit forum over allerlei andere zaken. Nogmaals, er zijn genoeg andere mogelijkheden op Internet om met elkaar van gedachten te wisselen.

Het forum is aan het vervallen in oeverloos geleuter en ge-OH. Maar wellicht is dit een strategie van Dexia-medewerkers om de boel te frustreren bedenk ik me ineens. Dat zou nog een logische verklaring zijn. Het feit dat gedupeerden zelf op deze manier een goed medium de nek omdraaien is een stuk onverteerbaarder.

Jan.

Moi

Re: Ik ben gestopt met het LL-forum

Ongelezen bericht door Moi »

Jan, sla deze topic maar over. Is niet voor jou bestemd. Er staan er nog genoeg op, waar jij je ei wel kwijt kunt. Dit is niet op jou niveau!

En doe ze groeten op Schouwen Duiveland. :wink: An.

Meisje
Berichten: 96
Lid geworden op: 03 jul 2003 13:17

Re: Ik ben gestopt met het LL-forum

Ongelezen bericht door Meisje »

Ik durf niet meer te posten.

Marloes.

Meisje
Berichten: 96
Lid geworden op: 03 jul 2003 13:17

Re: Ik ben gestopt met het LL-forum

Ongelezen bericht door Meisje »

Echt Meisje reageert nog steeds op Albert. Zou ze nog jaloers zijn :D :shock: :?: :?:
Laatst gewijzigd door Meisje op 29 okt 2003 19:53, 1 keer totaal gewijzigd.

margreet_braat
Berichten: 141
Lid geworden op: 16 jul 2003 09:17

Re: Ik ben gestopt met het LL-forum

Ongelezen bericht door margreet_braat »

In dit forum is door mij heel wat medemenselijkheid aangetroffen waardoor ik als legiogedupeerde mij staande heb kunnen houden. Gekweel? Het is maar net hoe je het interpreteert. Richt je pijlen liever op forumbezoekers die hier zitten te zieken, zodat wij een mooie mix overhouden van forumbezoekers die zich bezig houden met het uitwisselen van zakelijke info en elkaar steunen in menselijk opzicht. Daar is HELEMAAL NIETS mis mee.

Groet, Margreet

Moi

Re: Ik ben gestopt met het LL-forum

Ongelezen bericht door Moi »

Zo is dat Margreet! Dat bedoel ik maar!

:wink:

Moi

Re: Ik ben gestopt met het LL-forum

Ongelezen bericht door Moi »

Oh, sorry het laatste was van mij Moi dus An :cry:

Ik zal me ff inloggen.

Judith
Berichten: 24
Lid geworden op: 14 sep 2003 16:13

Re: Ik ben gestopt met het LL-forum

Ongelezen bericht door Judith »

Als het de bedoeling was dat Albert, Paula beschermt om wat voor reden dan ook, dan bied ik Luc/Paula mijn excuses aan. .

Judith

Gast

Re: Ik ben gestopt met het LL-forum

Ongelezen bericht door Gast »

Lees eenss door wat er staat alvorens commentaar te leveren. Stuk ...... :twisted:

Gesloten