LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] heeft euforie plaatsgemaakt voor rwaliteit?

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.

de werkelijkheid is toch harder dan euforie?

ja
5
83%
neen
1
17%
 
Totaal aantal stemmen: 6

familievader
Berichten: 114
Lid geworden op: 01 nov 2003 12:38

heeft euforie plaatsgemaakt voor rwaliteit?

Ongelezen bericht door familievader »

toen vorige week op dit forum de uitspraak van een rechtzaak waarin Dexia in het ongelijk werd gesteld werd gepubliceerd, kende de euforie bijna geen grenzen. De champagnekurken vlogen in het rond, de advocaat van de eiseres werd bijna doodgeknuffeld. Samen met zij confreres is deze advocaat maandagavond bij Tros Radar geweest en daarna hebben diegenen die verbinding hebben kunnen krijgen met hun kunnen chatten. Ik had verwacht dat na 10 uur dit forum zou overlopen van euforie. Doch niks van dat alles. Was mijn realiteit dan toch de juiste??

aandeel
Berichten: 29
Lid geworden op: 08 nov 2003 12:08

Re: heeft euforie plaatsgemaakt voor rwaliteit?

Ongelezen bericht door aandeel »

Tis nu wel mooi geweest.
Laatst gewijzigd door aandeel op 30 nov 2003 22:56, 1 keer totaal gewijzigd.

Oom Dagobert
Berichten: 1701
Lid geworden op: 07 jul 2003 16:29

Re: heeft euforie plaatsgemaakt voor rwaliteit?

Ongelezen bericht door Oom Dagobert »

Je zal toch je vrije tijd moeten slijten met alsmaar negatieve berichten plaatsen en geen andere hobbies hebben dan alleen maar mensen op de kast jagen en er zefs van genieten als je geen vrienden hebt en door je omgeving genegeerd en geminacht wordt. Tot dit soort mensen behoren opnaaier, Duchateau en familievader heb ik gehoord. Beetje zielig eigenlijk. Mischien kunnen ze samen een vriendenclubje oprichten, dan hebben ze elk iemand om mee te praten en behoeven ze hun frustraties niet meer op dit forum af te reageren.

Gesloten