LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Winstverdriedubbelaar

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.

De winstverdriedubbelaar, achteraf was het toch niet zo'n goed plan

mee eens
11
73%
niet mee eens
4
27%
 
Totaal aantal stemmen: 15

opruier
Berichten: 47
Lid geworden op: 24 nov 2003 10:19

Winstverdriedubbelaar

Ongelezen bericht door opruier »

:lol:

Arie Boom
Berichten: 67
Lid geworden op: 19 nov 2003 17:50

Re: Winstverdriedubbelaar

Ongelezen bericht door Arie Boom »

Ik heb met een paar contracten wel winst gemaakt. :wink:

An

Re: Winstverdriedubbelaar

Ongelezen bericht door An »

Wat ben jij toch een secreet! Vals mens! :evil:

:x An.

Arie Boom
Berichten: 67
Lid geworden op: 19 nov 2003 17:50

Re: Winstverdriedubbelaar

Ongelezen bericht door Arie Boom »

Ik ben me anders van geen kwaad bewust :!: :!:

An

Re: Winstverdriedubbelaar

Ongelezen bericht door An »

Nee jij niet beste Arie! Kom nou! Ik zou niet durven zeg! Nee, tegen dat ander monster!

:wink: An,

liba
Berichten: 127
Lid geworden op: 09 okt 2003 11:11

Re: Winstverdriedubbelaar

Ongelezen bericht door liba »

als ik maar misschien veel andere mensen hadden geweten wat er kon gebeuren en dexia ons had ingelicht over eventuele gevolgen (zeer grote restschuld)
dan was dit product nooit zo veel verkocht
en als dexia ballen had dan zouden ze het oplossen
als ze morgen bellen en zeggen oke jij hebt 10000 euro ingelegt maar het is fout gegaan dit geld ben je kwijt jammer
maar dan ook nog z,n restschuld terwijl ze dit niet hebben gezegt dat dit kon

ratten zijn het

An

Re: Winstverdriedubbelaar

Ongelezen bericht door An »

Ja en de grootste RAT staat hier helemaal bovenaan.
Maargoed, ik ga er weer van tussen want het is weekend en neem ff pauze!

Prettig weekend voor diegene die ik ken. Bonne nuit! :wink: An.

Yvo
Berichten: 51
Lid geworden op: 19 sep 2003 18:39

Re: Winstverdriedubbelaar

Ongelezen bericht door Yvo »

De Tros haalt de topics van deze boef niet voor niets weg :shock:

liba
Berichten: 127
Lid geworden op: 09 okt 2003 11:11

Re: Winstverdriedubbelaar

Ongelezen bericht door liba »

deze mensen hebben geen gevoel ziel en geen plaats om weekeind te houden

Adriaan
Berichten: 112
Lid geworden op: 13 sep 2003 21:22

Re: Winstverdriedubbelaar

Ongelezen bericht door Adriaan »

Hadden ze deze produkten maar nooit uitgevonden. :twisted:

Jan-Willem
Berichten: 105
Lid geworden op: 03 jul 2003 15:14

Re: Winstverdriedubbelaar

Ongelezen bericht door Jan-Willem »

Opruier is wel een goed gekozen naam tegenover Dexia want straks valt er voor Dexia nog weinig op te ruien. :D Wel op te ruimen. Ik denk dat ik maar ga schrijven als opruimer. :shock:

J-W

Caroline
Berichten: 20
Lid geworden op: 29 nov 2003 12:36

Re: Winstverdriedubbelaar

Ongelezen bericht door Caroline »

Ik snap ergens de commotie niet ontrent Legio Lease:
Al die andere mensen die wel goed gecashd hebben hoor je niet, ik denk dat als de koersen niet gezakt waren, deze mensen die nu in de gordijnen hangen ook niet hadden geklaagd! ergo, nu zijn de koersen gekelderd en de winsten verdampt!! da's pech, en dat kan veel geld kosten! Maar dat heb je ook als je zonder kennis van zaken in gewone aandelen op de beurs gaat handelen!!
Volgens mij is de hebzucht van de mensen de oorzaak van hun verliezen, want je hoeft geen economie te hebben gestudeerd om te weten dat als je forse rendementen kan maken,je ook forse risico's loopt!! :idea: Op de beurs geldt nog steeds het gezegde "alles wat stijgt valt eens weer omlaag"
Maar ja, de zucht naar het snelle geld he?? 8)

Sinterklaas-bv
Berichten: 10
Lid geworden op: 24 nov 2003 22:42

Re: Winstverdriedubbelaar

Ongelezen bericht door Sinterklaas-bv »

Ook als je gelijk hebt, bedenk het was in de goede tijd en dat kun je mensen nooit kwalijk nemen. De man in de straat wilde ook wat verdienen.

Dat is toch niet zo erg ? Snelle jongens met een babbel en mooie auto's, het was een samenloop van omstandigheden en deze mooie meneren en mevrouwen, zijn zich zelf tegengekomen in deze tijden.

Echtscheidingen, huizen verkopen, niet goedschiks dan maar kwaadschiks, veilingen noem het maar op.

Het is allemaal een leerproces hier vind je wat en daar laat je wat toch.

En ik kan het weten. Ga zo lekker eten.

Z'klaas.

JOOST1
Berichten: 364
Lid geworden op: 05 jul 2003 21:18

Re: Winstverdriedubbelaar

Ongelezen bericht door JOOST1 »

je hebt gelijk maar Dexia moet zich wel aan de regels houden die er voor banken gelden Dexia staat niet boven de wet.
Contracten zijn er om nagekomen te worden maar wel volgens de richtlijnen die de wet voorschrijft en in de regel wordt een contract betwist als er meings vwerschillen zijn over de inhoud en werking en daar is dan weer een rechter voor. en tot heden haalt Dexia in ieder geval op diverse punten bakzeil dus klopt er iets niet in de opstelling en voorwaarden van het contract.

Joost

Sinterklaas-bv
Berichten: 10
Lid geworden op: 24 nov 2003 22:42

Re: Winstverdriedubbelaar

Ongelezen bericht door Sinterklaas-bv »

Beste Joost Sinterklaas denkt, je ziet het goed. PROOST :wink:

aandeel
Berichten: 29
Lid geworden op: 08 nov 2003 12:08

Re: Winstverdriedubbelaar

Ongelezen bericht door aandeel »

"Carolien",

Denkfoutje! Op de beurs hoef je tegenwoordig geen grote risico's meer te lopen. De tijden zijn veranderd........internetbrookers, stoploss-orders etc etc...verliezen hoeven echt niet zo uit de hand te lopen.
De meeste mensen die destijds in zee zijn gegaan met Aegon/Dexia zijn m.i. mensen die geen enkel idee hadden van het reilen en zeilen op de beurs. Gewone hardwerkende burgers die de kundigheid niet verstonden door die "vakkundige gemaakte' folders van Aegon heen te prikken. Menigeen heeft zich niet blindgestaard op die dikke vette winsten maar velen hebben gedacht: " Baat het niet dan schaadt het niet". Zou ik toen een contract hebben getekend met de wetenschap die ik nu heb van de beurs? Nee, natuurlijk niet.
Na drie maanden heb ik, als klein grijs burgertje, nu mijn volledige restschuld kunnen terugverdienen op de beurs. Nu mijn inleg nog en dan bekijken ze het maar!
Met de wetenschap die ik nu heb kan ik zeggen: wat een ENORM PRUTSCONTRACT heb ik toen bij AEGON getekend: Drie jaar lang een contract op de plank laten liggen. Er niet meer naar om kijken. Geen enkel bericht aan je klanten sturen. Voor dit werk geld vragen. En dan ook NOG GEEN DUBBELTJE winst. Wat heeft die BANK dan wel niet allemaal gedaan om ZIJN boterham te verdienen?????????? Heeft die bank nou helemaal niets gedaan om de verliezen te beperken? Dat is toch het eerste waaraan je denkt als je op de beurs handelt. Met de handen in de zakken wachten tot de drie jaar om zijn... DAT KAN TOCH ELK MENS. DAAR heb je toch geen bank voor nodig!
Als ik op mijn werk met mijn handen in mijn zakken rond blijf lopen dan werk ik toch niet. Dan krijg ik toch mijn ontslag. Dit is toch terecht!
Ik betaal toch geen 5000 gulden alleen voor die geweldige uitgekiende folders die ze hebben gemaakt (zowat het enige werk dat ze er aan hebben gehad)! Als ze geen winst kunnen maken....ok. Als ze er maar voor gewerkt hadden dan had ik het prima gevonden.

Tabee.

Sinterklaas-bv
Berichten: 10
Lid geworden op: 24 nov 2003 22:42

Re: Winstverdriedubbelaar

Ongelezen bericht door Sinterklaas-bv »

Ik dacht dat jouw inleg groter was ! Maar allah het valt gelukkig mee.
Laatst gewijzigd door Sinterklaas-bv op 30 nov 2003 12:23, 1 keer totaal gewijzigd.

aandeel
Berichten: 29
Lid geworden op: 08 nov 2003 12:08

Re: Winstverdriedubbelaar

Ongelezen bericht door aandeel »

Ik weet wel dat jij een hekel hebt aan schreeuwerige Hollanders.

aandeel
Berichten: 29
Lid geworden op: 08 nov 2003 12:08

Re: Winstverdriedubbelaar

Ongelezen bericht door aandeel »

7up

Caroline
Berichten: 20
Lid geworden op: 29 nov 2003 12:36

Re: Winstverdriedubbelaar

Ongelezen bericht door Caroline »

Ik blijf bij het standpunt dat het principe van de lease-constructie's goed is, MITS de koersen stijgen!! en voor mij is de uitleg van Legio-Lease duidelijk! Mensen die een beleggingsprodukt kopen hebben OOK EIGEN VERANTWOORDELIJKHEID, zij dienen voordat zij iets in de beleggingssector iets kopen informatie over dat produkt te vergaren!
En mochten dan onverhoopt de koersen dalen, dan kun je gebruik maken van de mogelijkheid om dat contract door te laten lopen, wat m.i. nog niet eens zo'n slecht idee is.
Ik ken mensen die zelfs 3 Legio-Lease contracten hebben gehad en er flink mee hebben gecashd, maar de gebeutenissen van 11-09 hebben
er nadien voor gezorgd dat de klad in de aandelen kwam!!
Ik ben zelf een actieve belegster en handel op de beurs in solide aandelen, ik heb ook wel eens pech, maar dan ga ik ook niet jeremieeren, dat moet je op de koop toenemen en andere keer maak je weer een vette winst!
Wat dacht je hoe ik mij voelde toen het schandaal van AHOLD boven water kwam?? Ik heb wel 6500 aandelen hoor!!
Maar ik wil iedereen er voor waarschuwen: BELEG NOOIT MET GELEEND GELD :!: :!: :!:
Je kan beter met een mandje klein gaan beleggen en kleine succesjes boeken (maar ook kleine verliezen lijden) en je goed op de gebeurtenissen op de beurs concentreren, dan kan je aan beleggen heel veel plezier beleven.

Gesloten