LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Advocaten Limburg

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Cygne
Berichten: 36
Lid geworden op: 15 nov 2003 16:37

Advocaten Limburg

Ongelezen bericht door Cygne »

Vermeld hier a.u.b. naam, woonplaats en in het kort uw ervaringen met advocaten in Limburg.

Cygne
Berichten: 36
Lid geworden op: 15 nov 2003 16:37

Re: Advocaten Limburg

Ongelezen bericht door Cygne »

Geplaatst op 28 Nov 2003 22:42 door Piet
Uit een eerdere topic

--------------------------------------------------------------------------------
Hallo Witte,

Vlak bij Maastricht: Mr. Plantaz, 043-4094466, hij heeft meer dexia zaken en werkt ook met toevoeging.

Groeten,
Piet

Math
Berichten: 325
Lid geworden op: 19 jul 2003 13:08

Re: Advocaten Limburg

Ongelezen bericht door Math »

Rompelberg & Ruiter 045-5620540

witte
Berichten: 44
Lid geworden op: 13 nov 2003 09:43

Re: Advocaten Limburg

Ongelezen bericht door witte »

zijn er meer advocaten in Limburg die actief zijn en al diverse mensen samengevoegd hebben?
even uppen!

Gast

Re: Advocaten Limburg

Ongelezen bericht door Gast »

Hallo,

Zijn er al mensen in Limburg (midden en zuid) die zich bundelen via een Limburgse advocaat om DEXIA Nederland aan te klagen?
Het betreft een WinstVerDriedubbelaar contract.

Groet, witte



Naar boven


pallu


Geplaatst op 28 Nov 2003 21:29 door pallu


--------------------------------------------------------------------------------

zie www.hetdexiadebacle.belgieweb.nl voor een advocaat

Naar boven


j.hamers


Geplaatst op 28 Nov 2003 22:07 door j.hamers


--------------------------------------------------------------------------------

Hallo witte,
Wij komen uit zuid Limburg (Geleen) en hebben een advocaat op de zaak gezet om aan deze bedriegerij een einde te maken.

Naar boven


Piet


Geplaatst op 28 Nov 2003 22:42 door Piet


--------------------------------------------------------------------------------

Hallo Witte,

Vlak bij Maastricht: Mr. Plantaz, 043-4094466, hij heeft meer dexia zaken en werkt ook met toevoeging.

Groeten,
Piet

Naar boven


JOOST1


Geplaatst op 28 Nov 2003 23:12 door JOOST1


--------------------------------------------------------------------------------

Welke advocaat in Geleen woon ook in Zuid Limburg


Joost

Naar boven


witte


Geplaatst op 29 Nov 2003 07:29 door witte


--------------------------------------------------------------------------------

Bedankt alvast voor de eerste reacties.
De advocaat van de reactie uit Geleen; kunt u mij een naam geven?
Heeft deze ook al meerdere zaken betreffende DEXIA?

Ik wil even inventariseren en een goed beeld krijgen.

Witte



Naar boven


Math


Geplaatst op 08 Dec 2003 19:34 door Math


--------------------------------------------------------------------------------

Meneer Hamers,

Er is u gevraagd welke advocaat u in de arm heeft genomen, graag antwoord a.u.b.

Naar boven


witte


Geplaatst op 13 Dec 2003 11:53 door witte


--------------------------------------------------------------------------------

even uppen

Naar boven


witte


Geplaatst op 13 Dec 2003 11:56 door witte


--------------------------------------------------------------------------------

Math


Geplaatst op 01 Dec 2003 09:43 door Math


--------------------------------------------------------------------------------

Rompelberg & Ruiter 045-5620540

Naar boven

Naar boven


Piet


Geplaatst op 13 Dec 2003 12:36 door Piet


--------------------------------------------------------------------------------

Rompelberg en Ruiter is een goed advocatenkantoor.
Veel advocaten werken aan dexia zaken.
Hou wel in de gaten dat ze niet aan toevoeging doen.
Voor meer informatie kijk op hun website www.rechten.nl

Groeten,
Piet

Naar boven


Math


Geplaatst op 14 Dec 2003 10:24 door Math


--------------------------------------------------------------------------------

Piet,

Rompelberg & Ruiter vraagt Euro 4500 kaal per polis daarbij komen nog bij adm.kosten, griffiekosten en BTW. Ik heb drie polissen dus tel uit je winst. Trouwens wat te doen als je niet voor toevoeging in aanmerking komt en geen geld hebt voor advocaat-procureur? Op 14 januari a.s. moeten mijn vrouw en dochter voorkomen. Als ik het goed begrijp moeten die zich laten vertegenwoordigen. En wat b.v. denkt een rechter als je een advocaat pakt van 3x euro 5500, die heeft geld voor advocaat en niet voor restschuld te betalen. En, ik heb het nogeens gevraagd, hoe komen ze ons te dagvaardigen uit de duizenden, zijn we uitgeloot?

Naar boven


witte


Geplaatst op 17 Dec 2003 09:15 door witte


--------------------------------------------------------------------------------

even uppen

Naar boven


croosjes


Geplaatst op 17 Dec 2003 09:37 door croosjes


--------------------------------------------------------------------------------

math,ze loten echt niet hoor ze zijn de gedupeerde aan het orden op slagings kans.Dit is wat er gebeurt.vrgr.andre de croos

Naar boven


De rechter


Geplaatst op 17 Dec 2003 09:40 door De rechter


--------------------------------------------------------------------------------

http://www.trosradar.nl/?url=forum/view ... hp?t=11978

Als we de topic daar vervolgen blijft het een beetje overzichtelijk.

Naar boven


Gast
Gast

Geplaatst op 17 Dec 2003 10:21 door Gast


--------------------------------------------------------------------------------

goed, meneer "de rechter".

hevel dan ook alles aub over naar desbetreffende topic.
er staan al genoeg stuurlui aan wal die vinden dat ze de beste zijn.

niet alleen signalen geven aub.

Gast

Re: Advocaten Limburg

Ongelezen bericht door Gast »

BONNIER & MESSINK ADVOCATEN TE WIJCHEN (GLD.)

Ons kantoor heeft diverse Dexia-zaken in behandeling. Wij werken ook op 'toevoegingsbasis' (= van overheidswege gefinancierde rechtshulp).

Orienterend gesprek (20 minuten) is gratis; daarna betalend of op toevoegingsbasis.

mr. P.A. Aan de Kerk (Patrick) 024 - 366 17 35

[email protected]

leida
Berichten: 124
Lid geworden op: 02 dec 2003 13:03

Re: Advocaten Limburg

Ongelezen bericht door leida »

Ik zoek een advocaat in Rotterdam.

De rechter
Berichten: 146
Lid geworden op: 21 nov 2003 17:48

Re: Advocaten Limburg

Ongelezen bericht door De rechter »

Piet


Geplaatst op 17 Dec 2003 17:40 door Piet


--------------------------------------------------------------------------------

Hallo Math,

Het is inderdaad zo dat Rompelberg niet zo goedkoop is.
Je zegt dat je per polis(contract) moet betalen, zijn dit polissen (contracten) bij meerdere aanbieders, bv één bij dexia één bij aegon en één bij fortis?
Het lijkt me stug dat je als je bij één aanbieder zit, je per polis moet betalen.
Er zijn mensen met 20 tot 25 contracten.
Of staan de contracten op andere namen, dan kan de zaak natuurlijk anders liggen.


Onder de 5000 euro kom je bij de kantonrechter en is een advocaat niet verplicht .
Daarboven is een advocaat verplicht.
Ik heb in een eerdere reactie al een andere advocaat uit Limburg genoemd, Mr. Plantaz.
In Einhoven zit ook nog een advocatenkantoor met dexia ervaring

Groeten,
Piet

pallu
Berichten: 688
Lid geworden op: 20 aug 2003 17:03

Re: Advocaten Limburg

Ongelezen bericht door pallu »

Geplaatst op 17 Dec 2003 17:56 door leida


--------------------------------------------------------------------------------

Ik zoek een advocaat in Rotterdam.

zie http://www.hetdexiadebacle.belgieweb.nl

witte
Berichten: 44
Lid geworden op: 13 nov 2003 09:43

Re: Advocaten Limburg

Ongelezen bericht door witte »

mestreech


Geplaatst op 17 Dec 2003 20:29 door mestreech


--------------------------------------------------------------------------------

Hallo lotgenoten, via deze weg wil ik vragen of er mensen zijn die eventueel intresse hebben voor gezamelijk een advocaat te nemen.
Ik heb al een gesprek gevoerd met advocaten bureau thomassen in maastricht,hij gaf aan dat het inderdaad mogelijk is.
Waardoor de kosten voor ons een stuk lager zullen uitvallen.
Hij is goed op de hoogte en hij staat al mensen met raad en daad bij.
Mijn vraag is:alleen mensen met een winstverdriedubbelaar dit is mede dat hij zich alleen daar op kan richten want ieder contract en samenstelling is anders.
Samen staan we een stuk sterker,want volgens SLV ontkomen we er toch niet aan voor individuele een advocaat te nemen alleen door dat samen te doen zijn de kosten een stuk lager.
Laat wat horen.
met vriedelijke groet mestreech

Naar boven


ruudpetra


Geplaatst op 17 Dec 2003 21:05 door ruudpetra


--------------------------------------------------------------------------------

Hoi, wij wonen in Weert (midden-Limburg) en zijn ook zoekende naar een zo goed mogelijke oplossing.

Naar boven


mestreech


Geplaatst op 17 Dec 2003 21:13 door mestreech


--------------------------------------------------------------------------------

Hoi ruudpetra met ons alle kunnen we een oplossing zoeken,maar daar heb je wel een advocaat nodig.
En met meer mensen is dat goed te doen.
Een vraag hebben jullie dan ook een wvd??

Naar boven


ruudpetra


Geplaatst op 17 Dec 2003 21:17 door ruudpetra


--------------------------------------------------------------------------------

ja, wvd en vandaag de eerste betalingsherinnering ontvangen van de eindafrekening. We twijfelen tussen betalen onder protest of gwoon niet betalen ! We zijn ook lid van Eegalease.

Naar boven


mestreech


Geplaatst op 17 Dec 2003 21:22 door mestreech


--------------------------------------------------------------------------------

Hoi ruudpetra zijn jullie al bij een advocaat geweest?
Het is namelijk dat het eerste gesprek gratis.
Dus wat heb je te verliezen.
groet

Naar boven


ruudpetra


Geplaatst op 17 Dec 2003 21:31 door ruudpetra


--------------------------------------------------------------------------------

We zijn nog niet bij een advocaat geweest, maar gaan dit wel doen. We wachten even met onze beslissing tot na dat gesprek.

Naar boven


mestreech


Geplaatst op 17 Dec 2003 21:36 door mestreech


--------------------------------------------------------------------------------

Een goeie advocaat zal jullie een goed advies kunnen geven ik hoop dat dit jullie verder help, succes ermee.
groet

Naar boven


Jack10


Geplaatst op 17 Dec 2003 22:23 door Jack10


--------------------------------------------------------------------------------

Ik heb ook wel interesse!

Ik heb een WVD en ben lid van SLV en Eegalease.

Meestreech wat is het adres/website/tel/e-mail van Thomassen?

Gr.

Jack

Naar boven


Basje


Geplaatst op 18 Dec 2003 01:03 door Basje


--------------------------------------------------------------------------------

Hallo Mestreech,

Wij wonen (ook?) in Mestreech,.....
Ben graag bereid om eens te kijken wat het brengt bij die advocaat.
Zelf zijn we nog niet bij een advocaat geweest maar ontkomen zullen we er toch niet aan .
Ik heb twee contracten en er is reeds 1 afgelopen.
We hebben al twee "betalingsherinneringen" gehad en hierop gereageerd dmv. aangetekende brief.
Wij zijn zeker niet van plan om te gaan betalen.

Groet
Basje

Naar boven


Gast
Gast

Geplaatst op 18 Dec 2003 10:52 door Gast


--------------------------------------------------------------------------------

Ik heb ook wel interresse in samenwerking.Kun je aangeven om welk kantoor het gaat, en welke kosten er mee gemoeit zijn. Is er een gratis advies gesprek mogelijk?

Jan

Naar boven


witte


Geplaatst op 18 Dec 2003 12:20 door witte


--------------------------------------------------------------------------------

hallo,

Zijn er nu al twee topics gemaakt waar gevraagd wordt voor info over advocaten in Limburg (van deze twee topics is nu 1 topic gemaakt), komt er opeens een reactie uit Maastricht.

Ik weet het: Maastrichtenaren denken nog steeds dat ze een provincie apart zijn en niet bij Limburg horen; jammer.

Waarom wordt de topic "advocaten in Limburg" niet gebruikt voor deze communicatie (ook voor mensen uit Maastricht)?

Ik doe "copy en paste" en laten we allen proberen een vaste topic te

witte
Berichten: 44
Lid geworden op: 13 nov 2003 09:43

Re: Advocaten Limburg

Ongelezen bericht door witte »

Een reactie op het initiatief om in Maastricht een advocaat te nemen:

is er meer info over het bureau?
is er een website?
telefoonnummer?

wordt vervolgd!

witte

Gast

Re: Advocaten Limburg

Ongelezen bericht door Gast »

hallo;

zijn er mensen in drenthe die al ervaringen hebben met een gezamenlijke advocaat of zich gebundeld hebben v.w.b. winstverdriedubbelaar van dexia?

witte
Berichten: 44
Lid geworden op: 13 nov 2003 09:43

Re: Advocaten Limburg

Ongelezen bericht door witte »

mestreech


Geplaatst op 18 Dec 2003 12:32 door mestreech


--------------------------------------------------------------------------------

Het eerste gesprek is gratis ,alleen kon hij niet vertellen hoe de kosten gingen verlopen.
Maar in eerste intstantie vallen de kosten mee,want een brief schrijven kost natuurlijk niet zoveel.
Maar zodra een rechter aan te past komt dan wel.
Daarom als we met veel mensen zijn dan zijn de kosten een stuk lager,hij heeft dan alleen met een produckt te maken en dat is de WVD.
Hebben er mensen intressen laat wat horen dan kan ik een belans op maken.
En dan kan ik bekijken,of we allemaal bijelkaar kunnen komen.

groet


VOLHOUDEN: IK HEB 'M WEER DOOR GEMAILD NAAR DEZE TOPIC

witte
Berichten: 44
Lid geworden op: 13 nov 2003 09:43

Re: Advocaten Limburg

Ongelezen bericht door witte »

IK HEB INTERESSE! JE KUNT MIJ ALVAST NOTEREN!!

WORDT VERVOLGD.

WITTE

math c

Re: Advocaten Limburg

Ongelezen bericht door math c »

Piet,

Bedankt voor je reaktie, want daar schort het vaak aan in dit forum, al moet ik bekennen dat er vaak dubbele vragen worden gesteld zonder eerst oude topics te raadplegen. Even terugkomend op Rompelberg&Ruiter; Wij hebben 3 WvD en 1 Spaarlease polis welke allemaal tot einde contract netjes zijn doorbetaald, resp. einde contract dec 2002 spaarlease (5 jaar) en de WvD's in mei juni en juli 2003. De contracten staan op 4 verschillende namen bij alleen Dexia en de 3 WvD zijn allemaal boven de 5000 euro. Je betaalt 4500 euro per polis zonder dus de griffie,adm kosten en BTW. In ons geval vroeg R&R 4500 euro zonder de genoemde meerkosten voor twee polissen omdat mijn vrouw en dochter samen dezelfde dag en tijdstip zijn gedagvaard. R&R doet niet meer aan toevoeging omdat ze er al 30 hebben en veel te lang moeten wachten op hun geld. Dit kreeg ik te horen. Ik heb op 09.12.03 en 22.12.03 afspraken met twee andere advocaten in resp. Hoensbroek en Sittard en ik zal het forum over mijn bevindingen wel bijpraten in tegenstelling tot de meesten met hun praatjes die zouden terugkoppelen over hun ervaring bij advocaten en/of rechtzaken. Groetjes Math.

JOOST1
Berichten: 364
Lid geworden op: 05 jul 2003 21:18

Re: Advocaten Limburg

Ongelezen bericht door JOOST1 »

Wacht met belangstelling je ervaringen af ben ook zoekende.

joost

CH
Berichten: 35
Lid geworden op: 25 okt 2003 12:52

Re: Advocaten Limburg

Ongelezen bericht door CH »

mestreech, wat is het tel nummer van die advocaat ?

CH
Berichten: 35
Lid geworden op: 25 okt 2003 12:52

Re: Advocaten Limburg

Ongelezen bericht door CH »

Geplaatst op 19 Dec 2003 11:12 door mestreech
--------------------------------------------------------------------------------
Hoi jack
Ik wil je heus wel het tel nummer geven van dhr thomassen,alleen probeer ik zoveel mogelijk mensen bij elkaar te krijgen om dan gezamelijk een afsrpaak te maken.
We staan samen sterker en de kosten zijn dan ook een stuk lager.
groet

CH
Berichten: 35
Lid geworden op: 25 okt 2003 12:52

Re: Advocaten Limburg

Ongelezen bericht door CH »

Weet iemand het tel nummer van die knakkers ?

JL
Berichten: 466
Lid geworden op: 22 okt 2003 19:16

Re: Advocaten Limburg

Ongelezen bericht door JL »

020-488.... of is dat het faxnummer .

Gesloten