LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Demonstratie bij dexia op 26 en 27 mei

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Idaho
Berichten: 2090
Lid geworden op: 03 jul 2003 08:36

Re: Demonstratie bij dexia op 26 en 27 mei

Ongelezen bericht door Idaho »

Bernts, justice man z'n koppie is bekend hier, dus ik kan me wel voorstellen dat hij liever niet naar A'dam gaat......lol

Bernts Eman
Berichten: 183
Lid geworden op: 14 aug 2003 14:20

Re: Demonstratie bij dexia op 26 en 27 mei

Ongelezen bericht door Bernts Eman »

xx
Laatst gewijzigd door Bernts Eman op 05 jun 2004 10:51, 1 keer totaal gewijzigd.

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: Demonstratie bij dexia op 26 en 27 mei

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Hoezo Bernts? Oud Spaar...... medewerker?

justice man 007
Berichten: 1484
Lid geworden op: 21 mar 2004 20:41

Re: Demonstratie bij dexia op 26 en 27 mei

Ongelezen bericht door justice man 007 »

Beste heer Emans,

Is klinkklare onzin, het zou immers niet de eerste keer zijn dat ik me zou begeven onder een groep (zwaar) gedupeerde.
Om een tip van de sluier te geven kan ik momenteel niet weg, en is de afstand (ca.250 km) ook een probleem om even te besluiten op en neer te rijden.

Vandaar dat ik ook gevraagd heb om de demonstraties verder vooruit te plannen, zodat er met werk, studie etc. meer te regelen valt.
Als u de berichten beter had gelezen van mij had u kunnen zien dat ik vanavond tentamens heb, waardoor de komst naar Amsterdam zowieso niet uitkwam.

Of u mijn verhaal gelooft is aan u, ik weet in ieder geval dat de redenen die u noemt flauwekul zijn.
Verder wil ik u erop wijze dat u best een mening omtrent aandelenlease mag hebben die afwijkt van de mijne, en dat u ook geen vriend van me hoeft te zijn, wel raad ik u aan provocerende en beledigende taal voor u te houden.

m.v.g. justice man

Bernts Eman
Berichten: 183
Lid geworden op: 14 aug 2003 14:20

Re: Demonstratie bij dexia op 26 en 27 mei

Ongelezen bericht door Bernts Eman »

xx
Laatst gewijzigd door Bernts Eman op 05 jun 2004 10:52, 1 keer totaal gewijzigd.

Bernts Eman
Berichten: 183
Lid geworden op: 14 aug 2003 14:20

Re: Demonstratie bij dexia op 26 en 27 mei

Ongelezen bericht door Bernts Eman »

xx
Laatst gewijzigd door Bernts Eman op 05 jun 2004 10:52, 1 keer totaal gewijzigd.

justice man 007
Berichten: 1484
Lid geworden op: 21 mar 2004 20:41

Re: Demonstratie bij dexia op 26 en 27 mei

Ongelezen bericht door justice man 007 »

Heb nooit loze praatjes gehouden, heb nergens een klacht gezien omtrent mijn werk.
Als u wist wat ik had gedaan dan riep u zulke dingen nu niet!

Uiteraard kan ik over de inhoud zelf geen details geven, maar dat zult u ook wel kunnen begrijpen (geheimhouding/ zwijgplicht).

m.v.g. justice man

Bernts Eman
Berichten: 183
Lid geworden op: 14 aug 2003 14:20

Re: Demonstratie bij dexia op 26 en 27 mei

Ongelezen bericht door Bernts Eman »

xx
Laatst gewijzigd door Bernts Eman op 05 jun 2004 10:53, 1 keer totaal gewijzigd.

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: Demonstratie bij dexia op 26 en 27 mei

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Piet hoe was de opkomst?

Als er weer een demonstratie is, kondig het dan ruimschoots van te voren aan. Dan kan ik vrij vragen en is er eventueel tijd genoeg om SAMEN met anderen er heen te gaan want dat drukt de reiskosten een beetje.
Zag de posting van Berna nu te laat.

justice man 007
Berichten: 1484
Lid geworden op: 21 mar 2004 20:41

Re: Demonstratie bij dexia op 26 en 27 mei

Ongelezen bericht door justice man 007 »

Zelfde geld voor mij Piet.

m.v.g. justice man

berna_830
Berichten: 47
Lid geworden op: 09 mar 2004 20:51

Re: Demonstratie bij dexia op 26 en 27 mei

Ongelezen bericht door berna_830 »

Hallo allemaal,

Vandaag was ik ook bij de demonstratie voor het gebouw van dexia, In het totaal dat ik het was waren er plus minus 25 man, dus een redelijke opkomst, Het was wel even zoeken hoor dat gebouwtje van dexia, Poehhh het leek wel een verlaten gebouw, met een piep klein lettertje van dexia erop, als ik de demonstranten niet zag staan voor het gebouw, had ik er ook nooit kunnen vinden, veel mensen gevraagd waar het gebouw van dexia was, maar mensen wisten het niet, Maar uiteindelijk toch gevonden, Ik had z'on idee van dat de dexianen echt bang waren van ons, alles achter slot en grendel, veel bellangstelenden waren er die met ons meeleefden dat was toffff, alles met al toch de moeite waard geweest om daar aanwezig te zijn, Iedereen die daar aanwezig waren wil ik nogmaals bedanken.

Met vr. groet
Berna,

Rob Adank
Berichten: 465
Lid geworden op: 21 feb 2004 18:49

Re: Demonstratie bij dexia op 26 en 27 mei

Ongelezen bericht door Rob Adank »

Allen bedankt die gisteren en vandaag in Amsterdam bij Dexia gepost
hebben.
Speciale dank aan"de ouderen"onder de gedupeerden.
Zij zijn duidelijk aanwezig geweest.

fenneken oo3
Berichten: 293
Lid geworden op: 23 mar 2004 19:36

Re: Demonstratie bij dexia op 26 en 27 mei

Ongelezen bericht door fenneken oo3 »

Hoi Berna ik heb de foto bij Aegon nog niet ontvangen.
groetjes Bart.
Jammer dat ik er niet bij kon zijn bij Dexia, maar ja werk!!!!!!

Rob Adank
Berichten: 465
Lid geworden op: 21 feb 2004 18:49

Re: Demonstratie bij dexia op 26 en 27 mei

Ongelezen bericht door Rob Adank »

Bij de volgende demo verwachten we meer enthousiasme en actie van alle gedupeerden.
Actie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ps.goed weekend allen.

justice man 007
Berichten: 1484
Lid geworden op: 21 mar 2004 20:41

Re: Demonstratie bij dexia op 26 en 27 mei

Ongelezen bericht door justice man 007 »

Jij ook heel fijn weekend Rob!

m.v.g. justice man

Hollander
Berichten: 1290
Lid geworden op: 20 okt 2003 22:01

Re: Demonstratie bij dexia op 26 en 27 mei

Ongelezen bericht door Hollander »

Ik had z'on idee van dat de dexianen echt bang waren van ons, alles achter slot en grendel
Tja, de laatste tijd valt het mee, maar je weet toch wel wat voor meest verschrikkelijke bedreigen er via dit forum geuit zijn richting dat personeel? Moord, brandstichting, van alles is al langs gekomen. Kan me voorstellen dat ze niet in zijn voor een fijn gesprek. Ze denken waarschijnlijk: daar heb je die criminelen die ons willen verbranden.

Arie Boom
Berichten: 67
Lid geworden op: 19 nov 2003 17:50

Re: Demonstratie bij dexia op 26 en 27 mei

Ongelezen bericht door Arie Boom »

En ons vanuit portieken in de gaten houden. Staande posten is heel imponerend voor iedereen.

Oostblok jaren 70 en 80 :roll:

justice man 007
Berichten: 1484
Lid geworden op: 21 mar 2004 20:41

Re: Demonstratie bij dexia op 26 en 27 mei

Ongelezen bericht door justice man 007 »

Worden wel rare vergelijkingen gemaakt Oostblok jaren 70 en 80; Dexia/ leasedrama jaren 00

Wordt zeker ouderwets, zucht….

m.v.g. justice man

Piet
Berichten: 4389
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:20

Re: Demonstratie bij dexia op 26 en 27 mei

Ongelezen bericht door Piet »

Even een korte samenvatting van de demonstratie.
Wel wat laat maar door een achterstand in e-mails, brieven en telefoontjes had ik geen tijd om op het forum te zijn.

Woensdag begon al vroeg, om half zeven een radio interview en om 7 uur de vereiste demonstratie papieren ophalen bij de gemeente.
Na het planten van een paar spandoeken en het aantrekken van onze hesjes met passende teksten begon het lange staan. De groep groeide uit tot een man of 20 rond 12 uur.
Intussen waren er 3 journalisten/ fotograven geweest.
De hoofdingang werd gesloten rond deze tijd.
Waarom ? Joop van in de zeventig snapte het ook niet, wij zijn toch geen stelletje hooligans.
Ze hadden alleen hun eigen mensen en de bedrijven in het pand ermee, want niemand kon meer makkelijk naar binnen en naar buiten.
Typerend voor dexia dus!

Zodra wij ons geld terughebben mogen ze van mij als ongewenste vreemdeling het land worden uitgezet, stelletje gajes.
Al met al toch weer een geslaagde dag.

Donderdag was net als de week ervoor in Den Haag iets minder.
Toch stonden er rond twaalven weer een man of 16.
En natuurlijk zat de hoofdingang op slot tot ergernis van weer veel mensen, behalve van ons.
Maar ja, wat wil je, Joop van in de 70 was er ook vandaag weer bij met zijn vriendin, dus alarm voor dexia!
“s middags zijn er nog wat opnamen gemaakt door Radio Amsterdam.
De aflossingen verliepen goed, zodra er een paar weggingen kwamen kort erna weer anderen.
Door de dag heen zijn er toch zo’n 30 man per dag geweest.
Aandacht genoeg, wandelaars, fietsers, automobilisten en de trein passagiers, ze konden allemaal “genieten” van onze spandoeken en hesjes met pakkende teksten.
En natuurlijk mensen die kwamen vertellen dat ze ook gepakt waren door dexia.
Een taxi chauffeur die iemand kwam ophalen, een bakker die broodjes kwam bezorgen, iemand van de post die pakketjes kwam brengen (hopelijk vol met dagvaardingen voor dexia)
Passerende mensen die zelf een contract hadden, of hun kinderen of hun kennissen of familie.
Allemaal misleid, opgelicht en belazerd door dexia en omstreken.

Zelfs in het NRC Handelsblad en het Parool stonden foto's van de demonstratie's.

Al met al toch weer een geslaagde demonstratie, zeker voor die gedupeerden die er toch weer stonden! Jullie allemaal bedankt, want jullie waren er namens alle gedupeerden om op te komen voor ons aller recht. Wij stonden voor onze zaak, bij elkaar 4 dagen lang, 40 uur!
Dit soort dingen schept een hechte band, een band die dexia niet kapot kan krijgen. Nee, juist andersom. Dankzij deze band maken wij dexia kapot, samen kunnen wij dat regelen.
En wij zullen doorgaan....

Woensdag 16 juni is de volgende demonstratie.
In Den Haag, verzamelen we op het Malieveld en om 1400 uur gaan wij naar het Plein voor het Tweede Kamer gebouw.
Dit is de laatste demonstratie voor de vakantie, dus komen !! ALLEMAAL!

Er moet iets gebeuren, gedupeerden gaan letterlijk dood aan de spanning, de angst en de onzekerheid en dexia gaat maar door.
SAMEN kunnen we iets doen, SAMEN kunnen we een vuist maken !

Woensdag 16 juni, Den Haag, be there!

Groeten,
Piet

Rutger
Berichten: 65
Lid geworden op: 05 apr 2004 16:10

Re: Demonstratie bij dexia op 26 en 27 mei

Ongelezen bericht door Rutger »

De avonturen van Piet wie leest ze niet.

Gesloten