LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nieuws van de advocaat van de DUIVEL

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Joshua
Berichten: 931
Lid geworden op: 01 mei 2004 11:29

Nieuws van de advocaat van de DUIVEL

Ongelezen bericht door Joshua »

Een van de drie prof. die voor La Bouchere hebben gewerkt en nu voor DEXIA

Pim Rank al eerder genoemd publiceerde 20 april 2004 het volgende
REIKWIJDTE WETSONTWERP FINANCIËLEZEKERHEIDSOVEREENKOMSTEN EN GEVOLGEN VOOR HET NEDERLANDSEZEKERHEDENRECHT

het gehele verhaal te vinden op:
http://www.nautadutilh.com/upload/prese ... 0apr04.pdf

Wie zijn de andere pijlers waarop DEXIA zich beroept?
Koset even wat zoeken maar artikel heeft nauwe banden met de drie prof waarop Dexia zich beroept.
Dhr. Prof. Mr. S.C.J.J. Kortmann Sebastianus Constantinus Johannes Josephus
Geboren: 25 juli 1950 te Weert
Functie: Sinds 1984 hoogleraar Burgerlijk Recht KUN
http://www.nijmegen.nl/bestuurorganisat ... geID=19691

prof. mr. M.J.A. van Mourik
[email protected]
http://www.profvanmourik.nl


prof. mr. A.J.M. Nuytinck
http://www.frg.eur.nl/organisatie/hoogl ... tinck.html
[email protected]
rechter-plaatsvervanger rechtbank Arnhem!!!!!!!
Publiceerde in 1996
Oratie prof.mr. A.J.M. Nuytinck, hoogleraar Personen-, familie- en erfrecht
"Huwelijksvermogensrecht ondoordacht toegepast op geregistreerd samenleven"
In zijn oratie 'Van huwelijksvermogensrecht naar samenlevingsvermogensrecht?' - waarmee hij op donderdag 15 februari 1996 zijn ambt als hoogleraar Personen-, familie- en erfrecht aan de Faculteit der Rechtsgeleerdheid van de EUR aanvaardt - besteedt prof.mr. A.J.M. Nuytinck uitvoerig aandacht aan het bij de Tweede Kamer aanhangige wetsvoorstel met betrekking tot de geregistreerde samenleving van twee personen

Wat zijn de verbanden tussen de heren
Welke neven functies

CGA
Charles Edgar du Perron
Doctoral thesis on Contract and Third Parties, May 1999
Wat vinden forum leden?

http://www.trosradar.nl/forum/viewtopic ... ht=#136912
Nevenfuncties
http://www.trosradar.nl/forum/viewtopic ... =du+perron
Betrouwbaar?
http://www.trosradar.nl/forum/viewtopic ... =du+perron

Wat zegt de AFM?
1 april 2004
FM 2003-1786 U

Onderwerp

Nader rapport inzake het wetsvoorstel Wet financiële dienstverlening

http://www.minfin.nl/default.asp?CMS_IT ... X2X55093X6

De redactionele kanttekeningen van de Raad zijn verwerkt, met uitzondering van de kantekening bij artikel 25, eerste lid, van het wetsvoorstel (thans artikel 26, eerste lid). De betreffende bepaling is gewijzigd zodat de kanttekening van de Raad niet meer aan de orde is.

Voorts is van de gelegenheid gebruik gemaakt een aantal technische verbeteringen in het wetsvoorstel aan te brengen.

Ik moge U verzoeken het hierbij gevoegde gewijzigde voorstel van wet en de gewijzigde memorie van toelichting aan de Tweede Kamer der Staten-Generaal te zenden.


De minister van Financiën,

G. Zalm
Laatst gewijzigd door Joshua op 18 jun 2004 20:17, 4 keer totaal gewijzigd.

Troosteloos
Berichten: 75
Lid geworden op: 03 mei 2004 12:45

Re: Nieuws van de advocaat van de DUIVEL

Ongelezen bericht door Troosteloos »

Dat dergelijke proffesoren zich commiteren aan Dexia en leaseboeven. Onvoorstelbaar...

Middelvinger
Berichten: 25
Lid geworden op: 11 sep 2003 21:32

Re: Nieuws van de advocaat van de DUIVEL

Ongelezen bericht door Middelvinger »

Het is om troosteloos van te worden.

justice man 007
Berichten: 1484
Lid geworden op: 21 mar 2004 20:41

Re: Nieuws van de advocaat van de DUIVEL

Ongelezen bericht door justice man 007 »

Ik hoop dat die persoon die de rechter in Arnhem wou “wraken” hier ook kennis van neemt.
Daarom stel ik voor dat we dit bericht even onder de aandacht houden.
Hier vallen zeker wat lijken uit de kast te halen…

m.v.g. justice man

Joshua
Berichten: 931
Lid geworden op: 01 mei 2004 11:29

Re: Nieuws van de advocaat van de DUIVEL

Ongelezen bericht door Joshua »

Wie zijn de advocaten die door DEXIA betaalt worden.

Ik heb er een paar gezien op 21 mei 2003 bij de gehoorzitting bij Zalm

afschuwelijk licht grijs krijt pak ruimzittend galzende bolle toetjes. met brilletje

maar vooral dat cynisch grijnsje

nu nog de namen

Hollander
Berichten: 1290
Lid geworden op: 20 okt 2003 22:01

Re: Nieuws van de advocaat van de DUIVEL

Ongelezen bericht door Hollander »

afschuwelijk licht grijs krijt pak ruimzittend galzende bolle toetjes. met brilletje
Is het nu nodig om mensen op hun uiterlijk te beoordelen? Als ik voor de rechter verschijn in slechte kleding, moet ik dan misschien ook ongelijk krijgen ook al ben ik opgelicht omdat mijn kleren niet mooi zijn?
Moeten wij dan wel mensen op hun kleding gaan afkeuren?

Jan_Jan
Berichten: 64
Lid geworden op: 28 mar 2004 03:54

Re: Nieuws van de advocaat van de DUIVEL

Ongelezen bericht door Jan_Jan »

Voorop gesteld dat ik (nog) weinig post op dit forum omdat het niveau toch wel in een jaar tijd naar een bedenkelijk peil is gezakt, erger ik mij mateloos aan figuren zoals hollander die geen enkele bijdrage aan dit forum leveren. Erger nog, hij is één van de figuren die tot de grens van het betamelijke berichten plaatst waarbij andere mensen worden zwart gemaakt.
Ik heb alle reacties die hollander heeft geplaatst op dit forum eens nagelezen en ik kan ook werkelijk geen enkele reactie van hem vinden waarbij iets is bijgedragen om in gezamelijkheid een vuist te maken en daardoor één front te vormen in de strijd naar onrecht.
Deze figuren kunnen beter maar helemaal genegeerd worden.

Middelvinger
Berichten: 25
Lid geworden op: 11 sep 2003 21:32

Re: Nieuws van de advocaat van de DUIVEL

Ongelezen bericht door Middelvinger »

Ben je lekker het hele forum aan het volkalken en met je zelf aan het chatten :D :lol:

justice man 007
Berichten: 1484
Lid geworden op: 21 mar 2004 20:41

Re: Nieuws van de advocaat van de DUIVEL

Ongelezen bericht door justice man 007 »

Lijkt me zinvoller wanneer dit topic direct gesloten wordt!

Het heeft geen enkele toegevoegde waarde maar roept alleen maar ergernis en frustratie bij de mensen op!

m.v.g. justice man

Hollander
Berichten: 1290
Lid geworden op: 20 okt 2003 22:01

Re: Nieuws van de advocaat van de DUIVEL

Ongelezen bericht door Hollander »

een vuist te maken en daardoor één front te vormen in de strijd naar onrecht
Het feit dat er op mensen wordt neergekeken vanwege hun kleding of het feit dat ze een bril hebben beschouw ik als onrecht. Daar ga ik dus tegenin!

Joost van Egmond
Berichten: 69
Lid geworden op: 06 mei 2004 16:55

Re: Nieuws van de advocaat van de DUIVEL

Ongelezen bericht door Joost van Egmond »

Jan_jan,

Wat is jouw waardevolle bijdrage aan dit forum : uitsluitend commentaar op anderen :
Arnold van Es alias Albert,
Hou nu toch eens op met die ongein en wordt een keer volwassen. Je bent natuurlijk niet voor niets gebannen van dit forum en op deze manier verspeel je zeker alle goodwill ...

Jusice man 007 zou wat discutabel kunnen zijn. Kijk maar eens onder:

Gerard,
Sinds wanneer zou ik jou een antwoord verschuldigd zijn?? De enigste bedoeling van mij is, om mensen met een ietwat dubbele moraal van het verleden op dit forum, dat aan andere bezoekers van ...

Hollen vaten klinken het hardst" blijkt ook nu weer bij de net voor mij geposte reactie! !


Redactie,
Deze Joost zit nog geen twee dagen op dit forum en hij heeft al tig mensen tegen zich in het harnas gejaagd. Ik zag ook al dat u een complete topic van hem verwijdert heeft.
Ben het volled ...
Met het laatste commentaar op Hollander sla je de plank volledig mis, Hollander is een van de zeldzame deelnemers aan dit forum die in staat is enige nuance en zelfspot aan te brengen in zijn postings, niet uitsluitend redenerend vanuit de slachtoffer rol. Overgens ook complimenten aan meneer Aert, Croosjes, Willems, justiceman, Dubio, Francien natuurlijk (!) etc

Chris G
Berichten: 911
Lid geworden op: 21 aug 2003 14:13

Re: Nieuws van de advocaat van de DUIVEL

Ongelezen bericht door Chris G »

Zo zo Joost van Egmond. Je trekt nogal een grote broek aan!
Mijn opinie over jou is dat je helemaal geen gedupeerde bent en alleen maar mensen loopt op te naaien en grote rotzooi op dit forum wilt veroorzaken.

Captain-America
Berichten: 861
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:10

Re: Nieuws van de advocaat van de DUIVEL

Ongelezen bericht door Captain-America »

Inzake de hooggeleerde dames/heren wetenschappers die zich al dan niet in zouden zetten voor Dexia cs, moet mij het navolgende van het hart.

Wat mij bevreemd in de gehele discussie is dat deze voornoemde lieden, zoals goed door de topicstarter omschreven het ambt bekleden van hoogleraar (prof. (afkorting)in het omgangsverkeer).

Naar ik begrepen heb is een hoogleraar aanstelling, hierin zit overigens een verschil inzake "buitengewone" en "normale" leerstoelen, een aanstelling voor iemand wiens kennis e.d. zich op een hoog en specifiek wetenschappelijk niveau bevindt, alsmede (belangrijk punt) ten behoeve van het maatschappelijk belang en de (verdere) ontwikkeling van een bepaalde vorm van die wetenschap waarmee deze aanstelling samenhangt.

Dit maatschappelijk belang zo ben ik van mening, wordt nogal geweld aangedaan als deze hooggeleerde personen, gedupeerden van aandelenlease in hun hoedanigheid als hoogleraar gaan aanschrijven of anderszins op een dergelijke wijze hun betrokkenheid gaan tonen.
Hierbij merk ik op dat het hun goed recht is om hun ambt, zoals advocaat, jurist et cetera, uit te oefenen, daarbij gebruik makend van hun (academische/beroepsmatige) titulatuur, edoch het op dat moment voeren van de hoogleraar titulatuur, acht ik, een op dat moment ongewenste vorm van maatschappelijke belangenverstrengeling.
Waardoor men tevens, willens en wetens, de gedupeerde verder intimideert.

Het bovenstaande is mijn persoonlijke zienswijze en mening.

Mazzeltov;

Ralph*Onrechtbestrijder ten alle tijde!*
Laatst gewijzigd door Captain-America op 30 mei 2004 16:31, 1 keer totaal gewijzigd.

justice man 007
Berichten: 1484
Lid geworden op: 21 mar 2004 20:41

Re: Nieuws van de advocaat van de DUIVEL

Ongelezen bericht door justice man 007 »

Dank u voor het compliment.
Heb er met blozende wangen notie van genomen. :oops: :roll:

m.v.g. justice man

Chris H
Berichten: 71
Lid geworden op: 30 aug 2003 18:33

Re: Nieuws van de advocaat van de DUIVEL

Ongelezen bericht door Chris H »

Wat mij bevreemd in de gehele discussie is dat deze voornoemde lieden, zoals goed door de topicstarter omschreven het ambt bekleden van hoogleraar (prof. (afkorting)in het omgangsverkeer).
De topicstarter krijgt een compliment en wie reageert er op het compliment juist "Justiceman" vraagje wie zou Joshua zijn.

[email protected] :roll: :idea:

justice man 007
Berichten: 1484
Lid geworden op: 21 mar 2004 20:41

Re: Nieuws van de advocaat van de DUIVEL

Ongelezen bericht door justice man 007 »

Joshua is in ieder geval iemand die met relevante en zinnige tekst en opmerkingen een positieve bijdrage levert aan het forum.
Een persoon die we zeker moeten proberen te behouden want er valt veel van deze persoon te leren!

m.v.g. justice man

Chris H
Berichten: 71
Lid geworden op: 30 aug 2003 18:33

Re: Nieuws van de advocaat van de DUIVEL

Ongelezen bericht door Chris H »

Zelden zo'n huichelaar meegemaakt.

Francien
Berichten: 115
Lid geworden op: 04 aug 2003 15:32

Re: Nieuws van de advocaat van de DUIVEL

Ongelezen bericht door Francien »

Overgens ook complimenten aan meneer Aert, Croosjes, Willems, justiceman, Dubio, Francien natuurlijk (!) etc
Dag Joost fijne dag nog :wink:

willem S
Berichten: 307
Lid geworden op: 30 jul 2003 19:55

Re: Nieuws van de advocaat van de DUIVEL

Ongelezen bericht door willem S »

Hoi Captain...
nog wat leuks, kortmann heeft er zelfs een lintje voor gekregen!
echt waar....
groet

Captain-America
Berichten: 861
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:10

Re: Nieuws van de advocaat van de DUIVEL

Ongelezen bericht door Captain-America »

Goedemiddag Willem S,

Onbegrijpelijk allemaal.

En dan nog maar roepen dat Nederland geen bananenrepubliek aan het worden is. Aan het worden...zelfs dit is niet correct. Wat al is kan het niet
(nogmaals) worden...

Sterkte in en met de/onze (collectieve) strijd.

Prettige voortzetting van het Pinkster-weekend.

Mazzeltov;

Ralph

Gesloten