LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wat hebben dexia en Telecom met elkaar te maken?

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
gast33
Berichten: 339
Lid geworden op: 05 nov 2003 14:32

Re: Wat hebben dexia en Telecom met elkaar te maken?

Ongelezen bericht door gast33 »

Albert,

Ik snap je volkomen.
En voor jouw gemoedsrust.
Zolang jij hardnekkig denkt dat ik jouw oude vlam ben val je constant door de mand.
8)

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: Wat hebben dexia en Telecom met elkaar te maken?

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Dat is wat ik bedoel met jou je bent onbereikbaar net zoals mijn vriend Raymond die is weggelopen vanuit de kliniek. Diep in mijn hart vind ik je nog aardig maar het slinkt meer en meer.

Je vertrapt niet enkel mij maar voor heel veel mensen is dit forum een uitlaatklep en voor jou ook alleen zit jij op het verkerrde forum.

Snap je het een beetje.
(effe vastleggen, deze prachtige tekst door RW)

RW
Berichten: 78
Lid geworden op: 10 mei 2004 12:26

Re: Wat hebben dexia en Telecom met elkaar te maken?

Ongelezen bericht door RW »

Zie maar wat je er mee doet mevrouw Douma misschien!! Is een heel lief mens trouwens. Doe maar want dan zie haar ook weer eens. Maar vergeet bepaalde dingen dan niet te verzwijgen :D :) Nee hoor gast33 jij bent mijn oude vlam niet.

Ik heb het wel een poosje gedacht totdat je voor mij door de mand viel om mooie foto's te sturen en de werkelijkheid anders was.

Nee dan zijn er nog wel leukere te vinden :roll: :shock: :D :D
Laatst gewijzigd door RW op 07 jun 2004 01:48, 1 keer totaal gewijzigd.

gast058

Re: Wat hebben dexia en Telecom met elkaar te maken?

Ongelezen bericht door gast058 »

Nokkuh niet doen! Allebei niet.
Laatst gewijzigd door gast058 op 07 jun 2004 01:58, 1 keer totaal gewijzigd.

gast33
Berichten: 339
Lid geworden op: 05 nov 2003 14:32

Re: Wat hebben dexia en Telecom met elkaar te maken?

Ongelezen bericht door gast33 »

Gast58,

Ik ken nog Paula nog Albert persoonlijk.
Maar omdat Albert mij verwart met zijn oude vlam kun je er donder opzeggen daar waar ik verschijn een van zijn aliassen ook aanwezig zullen zijn.

Gisteren zat ik wat een alias betreft er naast. Heeft een hoop ellende bezorgd.
We kunnen RW met zekerheid toevoegen aan het lijstje van een van alberts aliassen.

Ik weet het niet zeker en ik houd er nog even een slag mee om de arm. Maar ik zal er niet raar van opkijken dat joost van egmond ook een van alliassen is. Gezien het samen spel van Francien en Joost. Reacties waren in de zelfde trant.

gast058

Re: Wat hebben dexia en Telecom met elkaar te maken?

Ongelezen bericht door gast058 »

Kijk gast033 dit gedraai vind ik niet eerlijk en daar ging het me om!
Met name omdat je dat ook bij mij hebt gedaan geloof ik niet wat je nu post!
Ik geloof meer en meer dat jij het bent en als dat niet zo is verdien ik het morgen gebanned te worden,
Laatst gewijzigd door gast058 op 07 jun 2004 01:55, 1 keer totaal gewijzigd.

RW
Berichten: 78
Lid geworden op: 10 mei 2004 12:26

Re: Wat hebben dexia en Telecom met elkaar te maken?

Ongelezen bericht door RW »

Jij bent echt een fantast want ik ken hele albert niet. Mijn naam is Joost van Egmond en ik ben Paula en mijn telefoonnummer is 020-4883... en nee natuurlijk ben ik niet vals. :oops: :shock: :D

RW is niet Paula rara wie ben ik. Paula ik ga jou hele handel hier neerzetten als je niet stopt met liegen. Jij hebt mensen voor paal gezet op dit forum met hun websites.

Jean de Zwaan, Captain of America, Justiceman een naam en adres hier neer gezet van iemand uit Delft en iedereen daar naar toe latengaan. Dan komen ze bij jou ook kijken.

Wat jij kan kan ik beter. Pas op.

Er zijn getuigen meisje als je me aanvalt op een achterbakse manier dan dwing je me in de verdediging niet mijn stijl.

gast058

Re: Wat hebben dexia en Telecom met elkaar te maken?

Ongelezen bericht door gast058 »

Geplaatst op 07 Jun 2004 00:07 door RW


--------------------------------------------------------------------------------

Ja Paula ook zo iets wie kun je kraken en proberen kapot te maken.

Meisje

Croosjes

Jean de Zwaan

Albert

Ilse

Loek Blok

Jürgen Weber

Plukker

Pieter

Piet Koremans

Croosjes

En nog veel meer. Want wat jou niet aanstaat die maai je de kop af net boven het maaiveld je bent een dochter van de duivel.
Waar het me om ging; mijn naam staat op de zwarte lijst is gebleken en dat laat ik niet zomaar gebeuren

gast33
Berichten: 339
Lid geworden op: 05 nov 2003 14:32

Re: Wat hebben dexia en Telecom met elkaar te maken?

Ongelezen bericht door gast33 »

Jij bent echt een fantast want ik ken hele albert niet. Mijn naam is Joost van Egmond en ik ben Paula en mijn telefoonnummer is 020-4883... en nee natuurlijk ben ik niet vals.

RW is niet Paula rara wie ben ik. Paula ik ga jou hele handel hier neerzetten als je niet stopt met liegen. Jij hebt mensen voor paal gezet op dit forum met hun websites.

Jean de Zwaan, Captain of America, Justiceman een naam en adres hier neer gezet van iemand uit Delft en iedereen daar naar toe latengaan. Dan komen ze bij jou ook kijken.

Wat jij kan kan ik beter. Pas op.

Er zijn getuigen meisje als je me aanvalt op een achterbakse manier dan dwing je me in de verdediging niet mijn stijl.
Je gaat me toch niet vertellen dat je echt joost bent?

gast058

Re: Wat hebben dexia en Telecom met elkaar te maken?

Ongelezen bericht door gast058 »

Nee want dat ben jij, dat is voor iedereen duidelijk vanavond. en eerder ook trouwens.

gast33
Berichten: 339
Lid geworden op: 05 nov 2003 14:32

Re: Wat hebben dexia en Telecom met elkaar te maken?

Ongelezen bericht door gast33 »

Gast58,

Ik joost? Daar sla je de plank mis.
Goed lezen en volgen wat er nog komen gaat.

gast058

Re: Wat hebben dexia en Telecom met elkaar te maken?

Ongelezen bericht door gast058 »

Dat kunnen alleen degenen voorspellen die dat kunnen beinvloeden.
Geplaatst op 06 Jun 2004 23:18 door gast058


--------------------------------------------------------------------------------

Paula, het spijt me ik geloof je niet. Echt niet. Kan ook geen enkel gevoel van mededogen opbrengen om dat te veranderen. En als je me zou kennen, wist je hoe erg dat is!!!! Normaal gesproken ben ik de eerste die een excuus zou accepteren. Het spijt me, ik kan het echt niet. Ik ben gekrenkt tot het diepst van mijn ziel. Mijn integriteit is in discrediet gebracht, ik kan dat niet veranderen nu. Ik wil met iedereen een discussie aangaan, onder mijn eigen naam, of me dat nu in dank wordt afgenomen of niet. Deze manier is niet mijn stijl en ik kan het ook niet opbrengen. jij wint, van iedereen. aliassen als joost en de rechter daar kun je het niet van winnen, als je het al wilt, laten we het daar op houden. welterusten.
Ilse

RW
Berichten: 78
Lid geworden op: 10 mei 2004 12:26

Re: Wat hebben dexia en Telecom met elkaar te maken?

Ongelezen bericht door RW »

Hahahahaha je hebt echt gevoel voor dramatiek moet wel weer lachen hoe je je er weer uitkletst nee natuurlijk ben jij het niet anders had je toch niet gereageerd.

Ik vind dit wel weer erg lief zeg maar en knap ik geef het op je bent mijn meerdere.

Maar het is niet leuk voor mij ik heb bewondering voor je leugens maar dan anders.

gast33
Berichten: 339
Lid geworden op: 05 nov 2003 14:32

Re: Wat hebben dexia en Telecom met elkaar te maken?

Ongelezen bericht door gast33 »

Geplaatst op 07 Jun 2004 02:20 door RW


--------------------------------------------------------------------------------

Hahahahaha je hebt echt gevoel voor dramatiek moet wel weer lachen hoe je je er weer uitkletst nee natuurlijk ben jij het niet anders had je toch niet gereageerd.

Ik vind dit wel weer erg lief zeg maar en knap ik geef het op je bent mijn meerdere.

Maar het is niet leuk voor mij ik heb bewondering voor je leugens maar dan anders.
Even vastlleggen. 8)

Gast58 er is ook nog zoiets wat men mensenkennis noemt.

RW
Berichten: 78
Lid geworden op: 10 mei 2004 12:26

Re: Wat hebben dexia en Telecom met elkaar te maken?

Ongelezen bericht door RW »

Ach je bent en blijft een lieverd :oops: wat ben ik blij dat ik op deze manier toch nog met je kan blijven mailen.

Je bent en blijft een lieve vrouw :D :oops: Sorry dat ik het je weer zo moeilijk maak of jij mij.

Geeft niet hoor we gaan binnenkort weer eens samen uit :lol: we hebben samen een hoop lol gehad. Doe je voorzichtig vanavond.

Liefs. :roll:

gast33
Berichten: 339
Lid geworden op: 05 nov 2003 14:32

Re: Wat hebben dexia en Telecom met elkaar te maken?

Ongelezen bericht door gast33 »

Geplaatst op 07 Jun 2004 02:37 door RW


--------------------------------------------------------------------------------

Ach je bent en blijft een lieverd wat ben ik blij dat ik op deze manier toch nog met je kan blijven mailen.

Je bent en blijft een lieve vrouw Sorry dat ik het je weer zo moeilijk maak of jij mij.

Geeft niet hoor we gaan binnenkort weer eens samen uit we hebben samen een hoop lol gehad. Doe je voorzichtig vanavond.

Liefs.
ook even vastleggen. De redactie krijgt het morgen druk met het napluizen van ipadressen en bijbehorende verschilende alliasen :D

De naam Paula doet wonderen :wink:
Wederom een excuus aan de echte Paula voor het "misbruik" hiervan.

gast058

Re: Wat hebben dexia en Telecom met elkaar te maken?

Ongelezen bericht door gast058 »

Geplaatst op 07 Jun 2004 00:19 door gast058
--------------------------------------------------------------------------------
Overigens, ik ben de enige met een vast IP adres, dus ook de enige die de nadelen zal ondervinden.... maak je niet druk
!
Laatst gewijzigd door gast058 op 07 jun 2004 02:46, 1 keer totaal gewijzigd.

gast33
Berichten: 339
Lid geworden op: 05 nov 2003 14:32

Re: Wat hebben dexia en Telecom met elkaar te maken?

Ongelezen bericht door gast33 »

Ik heb ook een vast ipadres dus 58 maak je geen zorgen

De redactie kan zo zien waar vanaf gepost wordt en welke alliasen gebruikt wordt.

RW
Berichten: 78
Lid geworden op: 10 mei 2004 12:26

Re: Wat hebben dexia en Telecom met elkaar te maken?

Ongelezen bericht door RW »

De redactie krijgt het morgen druk met het napluizen van ipadressen en bijbehorende verschilende alliasen
Natuurlijk Paula IP-adressen en aliassen meisje alleen loop je nu de kans dat het nu die van jou zijn. En van Joost van Egmond en Truus van der Heuvel.

Hoe jij je ook noemt ik vind je heel lief maar anders dan een paar maanden geleden. :lol: :oops: :roll: :shock:

gast33
Berichten: 339
Lid geworden op: 05 nov 2003 14:32

Re: Wat hebben dexia en Telecom met elkaar te maken?

Ongelezen bericht door gast33 »

hahahahaha RW en andere alteregoo's ik moet nu heel erg hard lachen :lol:

Maak je niet druk mijn ipadres zal echt niet overeenkomen met de eerder genoemde personen :roll:

Gesloten