LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nog jaren van onzekerheid !

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
janboerefluitjes
Berichten: 63
Lid geworden op: 17 jun 2004 00:26

Re: Nog jaren van onzekerheid !

Ongelezen bericht door janboerefluitjes »

Dan kun je nog beter je huis tot aan de nok toe met (hypotheek)schuld volplempen (door bijvoorbeeld van familie te lenen), en dit geld contant "zoekmaken".
Dan moet je geen toestanden bij bkr hebben want dan kun je die hypotheek 'shaken'. Da's dan weer op zijn... janboerejeweetwel. Maar als Zalm zijn zin krijgt en de BKR ellende verdwijnt, dan is het een optie voor vele!

Hollander
Berichten: 1290
Lid geworden op: 20 okt 2003 22:01

Re: Nog jaren van onzekerheid !

Ongelezen bericht door Hollander »

Ik zeg toch ook niet dat je bij de bank moet lenen? Leen bijvoorbeeld bij je vader. Mijn vader doet bij mij geen bkr registratie.

janboerefluitjes
Berichten: 63
Lid geworden op: 17 jun 2004 00:26

Re: Nog jaren van onzekerheid !

Ongelezen bericht door janboerefluitjes »

Ik lees ook:
met hypotheekschuld volplempen. Had u die optie weg moeten laten!

janboerefluitjes
Berichten: 63
Lid geworden op: 17 jun 2004 00:26

Re: Nog jaren van onzekerheid !

Ongelezen bericht door janboerefluitjes »

Nogmaals, als die BKR noteringen mochten vervallen is dat een goede optie. Kun je je vader met rust laten.

Hollander
Berichten: 1290
Lid geworden op: 20 okt 2003 22:01

Re: Nog jaren van onzekerheid !

Ongelezen bericht door Hollander »

Ik lees ook:
met hypotheekschuld volplempen. Had u die optie weg moeten laten!
Dat leest u niet. Ten eerste had ik het woord "hypotheek" tussen haakjes gezet. Die haakjes laat u nu heel leep stiekem vervallen, maar ze staan er echt!

Ten tweede: als ik geld leen van mijn vader kan ik hem ook een hypotheek op mijn huis verstrekken. En mijn vader kan echt niet bij het BKR mijn schulden raadplegen of registreren, en is daar ook niet toe verplicht.

Kortom: ik heb een correcte reactie gegeven, maar dit forum wordt nu eenmaal beheersd door zeickerds.

Truus2004
Berichten: 2377
Lid geworden op: 17 jun 2004 00:13

Re: Nog jaren van onzekerheid !

Ongelezen bericht door Truus2004 »

Antonio, wordt toch nog leuke topic! Heb ik eerder verkeerd ingeschad.
Geplaatst op 18 Jun 2004 16:53 door Pipa


--------------------------------------------------------------------------------

Dank voor deze opbeurende woorden! Wordt vast een geweldige topic
Laatst gewijzigd door Truus2004 op 18 jun 2004 23:23, 1 keer totaal gewijzigd.

Meisje
Berichten: 96
Lid geworden op: 03 jul 2003 13:17

Re: Nog jaren van onzekerheid !

Ongelezen bericht door Meisje »

Dat doen Hollanders meestal als ze tenminste op vakantie zijn. Thuis weet ik het niet ik ken niet al die Hollanders bij naam.

Hup Hollander hup laat je vrouw niet langer wachten.

janboerefluitjes
Berichten: 63
Lid geworden op: 17 jun 2004 00:26

Re: Nog jaren van onzekerheid !

Ongelezen bericht door janboerefluitjes »

Het niveau daalt tot het niveau van jawel mijn janboerefluit!
Alhoewel :wink: :roll:

Hollander
Berichten: 1290
Lid geworden op: 20 okt 2003 22:01

Re: Nog jaren van onzekerheid !

Ongelezen bericht door Hollander »

In ieder geval staan de gedupeerden weer klaar om elkaar af te katten in plaats van de energie te steken in het aanpakken van Dexia. Nou, dan weten we wie er aan het laatste eind trekt.

janboerefluitjes
Berichten: 63
Lid geworden op: 17 jun 2004 00:26

Re: Nog jaren van onzekerheid !

Ongelezen bericht door janboerefluitjes »

Aan mijn....!!! Wat een onzin Hollander, je krijgt in een andere topic zelfs gelijk Je bent zo verongelijkt dat je dat niet wilt zien. Je deelt uit, maar weigert te incasseren. Een discussie op zijn.... je raadt het al... janboere....

Hollander
Berichten: 1290
Lid geworden op: 20 okt 2003 22:01

Re: Nog jaren van onzekerheid !

Ongelezen bericht door Hollander »

Ik wil best incasseren, maar dan in een normale, rationele discussie. Kijk, ik doe de tip om bijvoorbeeld bij familie een schuld of hypotheekschuld te nemen en het geld zoek te maken. Als iemand het een slechte tip vindt: prima. Ik wil zelfs GRAAG tegengas, dan kunnen we samen wellicht tot een betere oplossing komen.

Maar hier is het alleen maaar gez e i k dat je geen geld van je vader kan lenen omdat je bij het BKR geregistreerd staat. En dat terwijl toch duidelijk is dat als je geld van je vader leent hij niet bij het BKR gaat checken of je schulden hebt (dat mag hij niet eens).

Aan de andere kant: er ligt dus ook nog een waardeloze tip om je huis te verkopen en terug te huren (waarbij je dus lekker 6% overdrachtsbelasting aan de staatskas afdraagt) en daar durft niemand wat tegen te zeggen. Die tip was vooral bedoeld om Zalm extra geld te geven - dat vinden jullie kennelijk wel leuk.

Slaap zacht - sweat dreams - zodra je op straat staat spreek ik je weer met de vraag of jullie toch geen spijt hebben van dat dwarse gedrag.

Parnassus
Berichten: 57
Lid geworden op: 17 jun 2004 13:46

Re: Nog jaren van onzekerheid !

Ongelezen bericht door Parnassus »

Ze kunnen toch pas beslagleggen na een uitspraak van de rechter ?

Hollander
Berichten: 1290
Lid geworden op: 20 okt 2003 22:01

Re: Nog jaren van onzekerheid !

Ongelezen bericht door Hollander »

Dat klopt.

Gesloten