LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] wat de "gewone" nederlander van legioklagers vind.

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
hoffie
Berichten: 662
Lid geworden op: 09 jun 2004 23:46

Re: wat de "gewone" nederlander van legioklagers vind.

Ongelezen bericht door hoffie »

ik hoop voor verloren zaak? dat ie zelf inziet hoe dom zijn vergelijking is......
zo niet dan vind ik dat je recht hebt op je geld terug, want als je zo dom bent, verdien je het niet dat mensen er misbruik van je domheid gemaakt wordt........

Michiel Luidens

Re: wat de "gewone" nederlander van legioklagers vind.

Ongelezen bericht door Michiel Luidens »

Meneer Aert uw redenering deugt niet. Het doet me denken aan een jongetje dat zich slachtoffer noemt omdat hij gepakt is voor diefstal van een rolletje drop. Vervolgens reageert hij verontwaardigd, wijst op inbrekers en overvallers en zegt : zijn we allemaal niet een klein beetje fout bezig? Sinds wanneer is het slachtoffer de dader ?

Anmereto
Berichten: 91
Lid geworden op: 12 jul 2003 13:48

Re: wat de "gewone" nederlander van legioklagers vind.

Ongelezen bericht door Anmereto »

Die meneer heet Ton van Aert.

verloren-zaak?
Berichten: 29
Lid geworden op: 07 jul 2004 17:18

Re: wat de "gewone" nederlander van legioklagers vind.

Ongelezen bericht door verloren-zaak? »

Ach, men vindt het vanzelfsprekend dat de aanbieder van een ondeugelijk produkt vrij-uit gaat, terwijl hele gezinnen eraan onderdoor gaan.
Men vindt dat de politiek zich afzijdig dient te houden, terwijl het een maatschappelijk probleem betreft. Zonde van de belastingcenten, zegt men. Alsof die honderduizend slachtoffers dat niet betalen.
Men suggereert dat de slachtoffers van de politiek geld eisen. Niets in minder waar! Dexia dient te betalen. Wel wordt de politiek verweten laks geweest te zijn. En terecht! Er werd niet adequaat opgetreden, terwijl voor insiders allang bekend was dat de constructie ondeugelijk was.
En ja, dat het voorbeeld onzinnig is, begrijp ik. De vergelijking zit 'm er alleen in dat domme, hebzuchtige, naieve mensen nog geen daders zijn.

Anmereto
Berichten: 91
Lid geworden op: 12 jul 2003 13:48

Re: wat de "gewone" nederlander van legioklagers vind.

Ongelezen bericht door Anmereto »

Maar zijn ze er dan al achter wie de dader is :?:

verloren-zaak?
Berichten: 29
Lid geworden op: 07 jul 2004 17:18

Re: wat de "gewone" nederlander van legioklagers vind.

Ongelezen bericht door verloren-zaak? »

Dexia

Anmereto
Berichten: 91
Lid geworden op: 12 jul 2003 13:48

Re: wat de "gewone" nederlander van legioklagers vind.

Ongelezen bericht door Anmereto »

Dan wordt het voor Dexia een verloren-zaak?
Laatst gewijzigd door Anmereto op 10 jul 2004 19:09, 1 keer totaal gewijzigd.

Idaho
Berichten: 2090
Lid geworden op: 03 jul 2003 08:36

Re: wat de "gewone" nederlander van legioklagers vind.

Ongelezen bericht door Idaho »

Michiel, Beurshandelaar, Hoffie en overige kanjers met een iq van circa 150 die hier rondzwalken, zullen we een afspraak maken? Ik kom naar de dam in A´dam en daar mogen jullie mij een heel uur uitmaken voor wat er maar in jullie geestjes opkomt en in ruil daarvoor zouten jullie hier op, wat dachten jullie ervan?

Kijk als jullie gewoon je mening wilde ventileren, dan was 1x genoeg geweest, wat jullie nu doen is gewoon lekker gallen en jezelf aftrekken bij de gedachte dat iemand anders lekker in de put zit (jaja eigen schuld), geniet ervan jongens, maar pas op het toestenbord.....

Anmereto
Berichten: 91
Lid geworden op: 12 jul 2003 13:48

Re: wat de "gewone" nederlander van legioklagers vind.

Ongelezen bericht door Anmereto »

Wie ben jij nou weer, helemaal vanuit Idaho, op vakantie in Amsterdam ?

Ja wat je daar allemaal ziet en kunt roken etc. vandaar die rare praatjes.

aert0001
Berichten: 2173
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:00

Re: wat de "gewone" nederlander van legioklagers vind.

Ongelezen bericht door aert0001 »

ach, ach, jongetjes toch

Ton

Finito
Berichten: 72
Lid geworden op: 17 jun 2004 00:50

Re: wat de "gewone" nederlander van legioklagers vind.

Ongelezen bericht door Finito »

geniet ervan jongens, maar pas op het toestenbord.....
dat zit te hoog :wink:

John Keizer
Berichten: 183
Lid geworden op: 07 jul 2004 18:57

Re: wat de "gewone" nederlander van legioklagers vind.

Ongelezen bericht door John Keizer »

Ik zou al blij zijn als ik rijden kan. Heb pas een vaarbewijs.

Joshua
Berichten: 931
Lid geworden op: 01 mei 2004 11:29

Re: wat de "gewone" nederlander van legioklagers vind.

Ongelezen bericht door Joshua »

Heerlijk om van enkele "hoog"gewaarderde forum leden te mogen ervaren wat hun standpunten zijn van "gewone" Nederlanders.

Dit zijn blijkbaar beurshandelaren, Luidens e loodgieters, hoffie-elijke hokjesstoppers, anmereto snoepers, Keizers op zoek naar admiraals.

Hartelijk dank daarvoor!


Nu jullie bij herhaling onuitputtend je uiterste best doen om mensen met problemen niet de weg maar de les te leren en niet schromen de schandpaal te willen nagelen vind ik dat het tijd wordt dat jullie je eigen geschapen hokje weer opzoeken.
Mocht je vergeten zijn wat op het hokje staat..L I J K E N P I K K E R S

Ik verwachte al nutteloze reacties maar dat de aasgieren niet kunnen lezen is hiermee wel bevestigd
DE hoffelijke gast!
wat mij betreft procuderen jullie tegen dexia tot jullie een ons wegen (al kost dat ook een hoop belastinggeld) maar begin niet te roepen dat alle andere nederlandse burgers mee moeten betalen aan jullie dommigheid.....
Tuurlijk iedereen is dom behalve jij die enkel bezorgd bent over het goed besteden van jouw zuur betaalde belasting centen.

Geplaatst op 10 Jul 2004 22:12 door John Keizer
-----------------------------------------------------------------------------
Nou zeg Joshua zo lang jij iemand nog de ergste ziektes wenst, kan ie wel weer.
LEES eerst eens ik heb niet iets gewenst wel vastgesteld dat juliie bijdrage van geen waarde is voor Forum deelnemers. Legio Lease.
Het zou je staan dit te respecteren.
Als je zou bezorgd bent over het besteden van belasting gelden richt dan daar zelf een forum voor op.
Laatst gewijzigd door Joshua op 10 jul 2004 22:21, 1 keer totaal gewijzigd.

hoffie
Berichten: 662
Lid geworden op: 09 jun 2004 23:46

Re: wat de "gewone" nederlander van legioklagers vind.

Ongelezen bericht door hoffie »

Joshua,

aangezien er bij jullie gasten zitten die denken dat jullie kostenloos gesteld moeten worden door de overheid, en de overheid overal de schuld van geven, lijkt het me heel logisch dat andere burgers hier tegen in opstand komen...
dus begin eerst die gasten eens terug te sturen in hun hokje, want die horen er eerder in thuis....

wat mij betreft procuderen jullie tegen dexia tot jullie een ons wegen (al kost dat ook een hoop belastinggeld) maar begin niet te roepen dat alle andere nederlandse burgers mee moeten betalen aan jullie dommigheid..... :idea:

John Keizer
Berichten: 183
Lid geworden op: 07 jul 2004 18:57

Re: wat de "gewone" nederlander van legioklagers vind.

Ongelezen bericht door John Keizer »

Nou zeg Joshua zo lang jij iemand nog de ergste ziektes wenst, kan ie wel weer.

hoffie
Berichten: 662
Lid geworden op: 09 jun 2004 23:46

Re: wat de "gewone" nederlander van legioklagers vind.

Ongelezen bericht door hoffie »

goh wist niet dat je hier contributie moest betalen.............

aangezien er mensen roepen dat de overheid moet betalen lijkt me dat een ieder hier best over mag meepraten...

maar wie is nou eigenlijk de lijkenpikker???????????

jullie proberen nu het geld te pikken bij mensen die hier totaal buiten staan :idea:

en ehhh beetje goedkoop om je antwoord in je vorige verhaaltje te verstoppen

maar ach jij lijkt me toch al een heel genieperig ventje die vroeger kattekwaad uit haalde en zijn klasgenootje er voor liet opdraaien, en vervolgens ging slijmen bij de juf

BAH

John Keizer
Berichten: 183
Lid geworden op: 07 jul 2004 18:57

Re: wat de "gewone" nederlander van legioklagers vind.

Ongelezen bericht door John Keizer »

Iemand die de katjes in het donker knijpt met een zonnebril op 8)

elende
Berichten: 82
Lid geworden op: 09 okt 2003 18:47

Re: wat de "gewone" nederlander van legioklagers vind.

Ongelezen bericht door elende »

Tjonge, tjonge, en nog eens tjonge :idea: :idea: :idea: :idea: Wat zijn er toch een hoop slimmerikken onder ons.... :idea: :idea: :idea:.

Deze betweters maken waarschijnlijk nooooooit fouten :?: :?: of zijn kennelijk nooit belazerd geweest. Ik heb het idee dat deze lui heeeeel veeeel praten maar weinig luisteren, om zich heen kijken of zich in deze zaak hebben verdiept.

Dus moeten zij vooral eerlijke, goed gelovige mensen, ouderen, on-deskundigen, ook degene die en gokje willen wagen, de gewone gemiddelde burgers, enz.........! die het volste vertrouwen in een bank hadden, alsmede de studenten die ook een contract hadden afgesloten, de les lezen. Het zijn mijns inziens de grootste huilebalken als er bij hen iets mis gaat. Want reken maar dat dan de wereld te klein voor hen is

Wel ik hoop dat het kabinet een soort solidariteitsheffing invoert voor deze gedupeerden. Lekker een ...laten we zegen 50 Euro in het loonzakje minder doen ....d.m.v. een soort gedupeerdenbelasting.
Doen die slimmerikken er ook wat aan........... :idea: :idea: :idea:
Het liefst nog met een factor 100 voor degene ( de zakkenvullers) die dit leed hebben veroorzaakt.

En de bankdirecteuren die via maffiapractijken dit geld van onschuldige mensen hebben afgetroggelt zou ik zeggen ...confisceren de boel, en ze verder hun hele leven blijven achtervolgen op welke wijze dan ook. :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

Zo denk ik er als gemiddelde burger over.

Groetjes el

John Keizer
Berichten: 183
Lid geworden op: 07 jul 2004 18:57

Re: wat de "gewone" nederlander van legioklagers vind.

Ongelezen bericht door John Keizer »

Zou een leuke oplossing zijn en dan is iedereen weer tevreden en gecompenseerd.

Tof El.

hoffie
Berichten: 662
Lid geworden op: 09 jun 2004 23:46

Re: wat de "gewone" nederlander van legioklagers vind.

Ongelezen bericht door hoffie »

tuurlijk ellende, maar wel laf dat je niet zegt dat jijzelf een "gedupeerde" bent, maar ehh gaan we dit dan ook in voeren voor alle individuele beleggers die het zelfde hebben meegemaakt?????
of is dat ineens eigen schuld dikke bult????????

Gesloten