LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] BRUNEEL VERKLAART ZICHZELF HEILIG.

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
aert0001
Berichten: 2173
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:00

Re: BRUNEEL VERKLAART ZICHZELF HEILIG.

Ongelezen bericht door aert0001 »

Hoe onmogelijk kun je jezelf dan maken?
We zijn allemaal clowns, en mensen,
Als je jezelf niet wilt bevuilen? zal bij ieder van ons de broek naar beneden moeten voor het laven kan beginnen.

allemaal mensen, allemaal gevoel, allemaal heel normaal,

Ton :wink:

Truus2004
Berichten: 2377
Lid geworden op: 17 jun 2004 00:13

Re: BRUNEEL VERKLAART ZICHZELF HEILIG.

Ongelezen bericht door Truus2004 »

Geplaatst op 25 Jul 2004 02:07 door Luc


--------------------------------------------------------------------------------

Quote:
Als gast058 heb ik mezelf dat onmogelijk gemaakt. Dit bericht haal ik trouwens zo weer weg!Zó onmogelijk! Mijn excuses, maar die heb je misschien al gelezen op dit forum!


Hoi Pipa,

Ik heb net teruggezocht. Ben even in verwarring hier, ik dacht dat dat het zoveelste alias was van onze forumpsychopaat. Heb dus ook niet gereageerd (ook niet als die gast33).

Kijk, soms lees ik niet goed, er is zo vaak de naam 'Luc' gevallen.

Er is zoveel gelogen over mij, ik had dat excuus toen wel graag in me willen opnemen.

In ieder geval bedankt.


Paula©
Nou had ik dat bericht mooi verwijderd :wink: Ik was blind of werd verblind :!: Wat ik al zei, bij iedereen vallen er eurootjes vanavond, jammer dat het zo moet.
Het is goed dat een en ander op zijn plaats valt! Voor iedereen misschien wel, al zal dat niet altijd even duidelijk zijn.

Truus2004
Berichten: 2377
Lid geworden op: 17 jun 2004 00:13

Re: BRUNEEL VERKLAART ZICHZELF HEILIG.

Ongelezen bericht door Truus2004 »

Als je jezelf niet wilt bevuilen? zal bij ieder van ons de broek naar beneden moeten voor het laven kan beginnen.

allemaal mensen, allemaal gevoel, allemaal heel normaal
Nou Ton toch! :shock: :wink:

Paul-M
Berichten: 69
Lid geworden op: 13 dec 2003 16:50

Re: BRUNEEL VERKLAART ZICHZELF HEILIG.

Ongelezen bericht door Paul-M »

Wil toch nog even reageren als Paul-m omdat ik onder die naam nog kan reageren. Mijn naam Albert is gebanned door de Tros dus daar kan ik niet mee inloggen.

Paula bedankt voor deze lieve berichten ik hou nog steeds van je en zal dat blijven doen tot aan mijn dood. Fijn meisje dat je je gram gehaald hebt, hoop dat het bevrediging schenkt voor je. Ik vind dat ik dit niet heb verdient. :oops: :oops:

Kom helaas net terug van een doodmelding van mijn schoonmoeder.

Verder wens ik iedereen succes met Dexia.

Albert.
Laatst gewijzigd door Paul-M op 25 jul 2004 02:41, 1 keer totaal gewijzigd.

Luc
Berichten: 565
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:15

Re: BRUNEEL VERKLAART ZICHZELF HEILIG.

Ongelezen bericht door Luc »

Karin


Geplaatst op 26 Oct 2003 21:16 door Karin


--------------------------------------------------------------------------------

Albert,

Waarom doe je toch altijd zo geheimzinnig? Mensen de les lezen omdat ze niet zouden weten wat er allemaal speelt bij jou en jouw omgeving...

Quote:

Albert


Geplaatst op 26 Oct 2003 18:17 door Albert


--------------------------------------------------------------------------------

Beste Judith,

Ik wil toch nog een opmerking plaatsen: Jij weet niet wat er hier gebeurd is in het verleden. En wie ben jij om als mens zo'n commentaar te leveren, als je de achtergronden niet kent.

Ik hoop dat je nooit zelf in een bepaalde situatie komt. Succes met je leven.

Albert.



Albert, dit is een forum, gericht op het uitwisselen van vragen en informatie over aandelenlease.
Het is prima als er hier en daar eens wat gedold en gegrapt wordt, dat maakt de sfeer weer even wat luchtiger.

Voor het uitwisselen van problemen op het gebied van psychopatie en daarin thuishorende borderline-syndromen, gespleten persoonlijkheid enz. meen ik dat je een ander forum op moet zoeken.

Doe de groeten aan Yvonne, of bestaat zij soms ook niet, of onder een andere naam?

Karin
Jou kennende Albert, heb je de neiging het fenomeen 'sterven' danwel 'op sterven liggen' erbij te halen als je voelt dat je je terrein verliest.

Vooralsnog hou ik het erop dat ook dit een soortgelijke poging is.

Wáár of niet wáár: sterkte ermee.


Paula©

Willems
Berichten: 1979
Lid geworden op: 27 jan 2004 17:58

Re: BRUNEEL VERKLAART ZICHZELF HEILIG.

Ongelezen bericht door Willems »

BRUNEEL VERKLAART ZICHZELF HEILIG.

Vanaf het begin zat Dexia goed fout. Toen al in april 2001, had ik hen een minnelijke schikking voorgesteld op grond van een hausse product in een baisse situatie, waarbij uitsluitend en alleen restschulden mogelijk was. Maar kennelijk stamt, deze conservatieve Bruneel af van dat soort mensen, die denken en leven, uitsluitend bewust van status normen. Bekommernissen van de mensheid deert hem niet, omdat…… daar ligt toch een fortuin om op te rapen!!
Bruneel rekent op status en macht, die voortvloeit uit de hiërarchisch samenleving; echter deze brutale lepe zwendel, in al zijn facetten, weegt niet op tegen de toegift van de erkende macht en daarom niet ongestraft voorbij kan gaan. Na elke beurshausse komt er een baisse en indien dan onbewuste instappers ten onrechte gelokt worden door pure misleiding en bedrog, dan is dit op zichzelf reeds voldoende om Dexia en Bruneel voor eeuwig aan de schandpaal te nagelen.
Nu dat de klonten uit de soep uitgeschept worden, is het niet meer relevant hoe Bruneel wenst te reageren. Relevant is, dat de druk meedogenloos gemaximaliseerd dient te worden, dat hij begint met terugbetalen van wat hem niet toekomt. De rede of redenen waarom hij ook AEGON erbij wilt halen, is zijn ei, gedupeerden waren er niet bij, wat zij willen is inzet terug om te beginnen en de rest volgt!
Net als Bruneel, pleit Marc Dutroux ook onschuldig, hij zou degene zijn geweest, die de levens van de meisjes gered zou hebben, echter wat nu telt is, dat hij levenslang moet gaan zitten. De wielrenner Steve Bruylandts werd op epo betrapt en kreeg vier jaar schorsing: “Wat epo”, zei hij, “was een beetje choco en vier jaar is broodroof” alsof een ritzege geen broodroof zou zijn t.o.v. zijn mederenners!!
Er was te veel grove overtredingen geweest, die nu geen ruimte meer biedt aan Bruneel om zich hoe graag hij het ook zou willen om zich alsnog heilig te verklaren. Ook ziet AFM in, dat het de hoogste tijd wordt, dat de deksel van de beerput af moet. Bruneel is er tegen en het wordt opgevat als een belediging omdat Bruneel nog steeds leeft in een achterhaalde wereld van klasse en status: een wereld waarbij bepaalde sociale klasse aan de macht wordt gehouden en een andere sociale klasse ontnomen wordt van de instrumenten van macht. Zo functioneerde ook in het onderwijs en bij het gerecht in de barre tijden!
Neem bv. de aandelen van KPN (van Zalm), nagenoeg failliet en toch als WVD verkocht als betrouwbaar en solide, de koersenberekening, de verhulde negatieve marketing psychologie in de kranten advertentie etc. allemaal stuk voor stuk voldoende om zo’n
overeenkomst naar de vuilnis emmer te verwijzen. Maar Bruneel is een gokker en als Bankier een machtig figuur, echter het nadeel is wel, wanneer je betrapt wordt, zeker wanneer je anderen brutaal had geïntimideerd en afgeperst, onder de voet probeert te lopen, dan moet je wel kunnen beseffen, dat wanneer je struikelt, val je verdriedubbeld. (vraag maar aan Saddan Hoessein van Irak).
Kennelijk is nu het geheel rond, de stukken passen netjes in elkaar, maar dat is voor een volgende keer!!

Truus2004
Berichten: 2377
Lid geworden op: 17 jun 2004 00:13

Re: BRUNEEL VERKLAART ZICHZELF HEILIG.

Ongelezen bericht door Truus2004 »

Klets niet Willems.
Jou kennende Albert, heb je de neiging het fenomeen 'sterven' danwel 'op sterven liggen' erbij te halen als je voelt dat je je terrein verliest.
Vooralsnog hou ik het erop dat ook dit een soortgelijke poging is.
Het is erg, en dat meen ik uit de grond van mijn hart. dat iets als sterven een dubieus iets is geworden! Of dat nu aan de boodschapper of de ontvanger ligt, dat maakt eigenlijk niet eens uit. :shock:
Sterker nog, ik ben de gebeten hond en dat zit me dwars :!:

Paul-M
Berichten: 69
Lid geworden op: 13 dec 2003 16:50

Re: BRUNEEL VERKLAART ZICHZELF HEILIG.

Ongelezen bericht door Paul-M »

Paula schat je hebt gelijk ik ben zo'n verschrikkelijk mens ik lieg en bedrieg en heb geen contracten bij Dexia ik heb nog nooit een vlieg kwaad gedaan. Alleen pech gehad in mijn leven en jou wilde ik helpen ik ben geen bedrieger.

Verdorie wilde je helpen met alles en werd verliefd op je door je duizenden mailtjes .

Trap me maar de grond in haal je gram meisje als het je maar oplucht ik ben niets, oneerlijk ik wilde geen mensen helpen welnee ik ben een gevoelloos mens.

Het was allemaal vals spel wat ik speelde wel ja maak me maar zwart en kapot, als je daar gelukkig meebent doe maar.

Ik ben ook maar iemand trap maar meisje hoe dieper hoe beter. Wat er was tussen ons was mooi en zal voor mij mooi blijven. Vriendschap.


Bovendien waarom vecht je dit uit op het forum, kan ook anders. Want daar is het forum niet voor. Liefs Albert.

Luc
Berichten: 565
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:15

Re: BRUNEEL VERKLAART ZICHZELF HEILIG.

Ongelezen bericht door Luc »

Ik vind dat ik dit niet heb verdient.
Nee....?

Zal ik eens kopiëren wat jij allemaal over mij op het forum hebt gezet? Sommige dingen die er staan kon alleen jij weten.... en je hebt het er gewoon opgezet, gewetenloos, schaamteloos.

Overigens: je hebt al die tijd tegen wildvreemden zitten praten. Maar je had het niet eens in de gaten. Zo overtuigd was je van je eigen gelijk.

Gaat ie:

===========

Geplaatst op 05 Jun 2004 01:15 door Francien

Paula welke mening die van je dokter ??

_________

Geplaatst op 05 Jun 2004 01:34 door Francien

Paula je had een sprintplan en onder de namen De rechter, Bezoeker, Entertainer, Leida, Ikwaseenbeetjedom,Jeroen,Joost van Egmond, F. Duchateau,Familievader,Hollander, Nederlander_1,Luc,Momo,MM,Jill,Henriëtte,Karel,ChrisH,Durba, Dubio,en nog een paar andere namen .

Je hebt geen schade gehad . Stop je nonsens.

________________

Geplaatst op 05 Jun 2004 01:45 door Francien

Paula ik heb de mail nog toen je me vertelde onder andere namen te gaan schrijven. Jan2, gast2, gast3 dat was nog in een tijd dat ik je vertrouwde en je al de fout inging om het forum te manipuleren. Toen had je al terug moeten gaan naar de inrichting.

Als je niet stopt met je waanzin onderneem ik stappen tegen je.

Laatst aangepast door Francien op 05 Jun 2004 01:51, in totaal 1 keer bewerkt

____________

Geplaatst op 05 Jun 2004 01:55 door Francien

Paula je deugt niet. Jij bent niet eerlijk.Dit forum is niet van jou .

Laatst aangepast door Francien op 05 Jun 2004 01:56, in totaal 1 keer bewerkt

_______________

Geplaatst op 05 Jun 2004 02:00 door Francien

Paula Vogelenzang roept je weer. Idioot. Met je gemanipuleer ga eens werk zoeken. Of ga eens zwemmen maar ga die computer vermijden en doe eens iets zinsvol. Je bent pas 38 en zit nu al achter de geraniums.

Opnaaister.

___________

Geplaatst op 05 Jun 2004 02:09 door Francien

Nee hoor Paula je draaft zelf door . Je geeft over iedereen een oordeel maar je gaat te ver op het forum met je beledigingen. Misschien moeten mensen eens gaan demonstreren op jouw adres vlak bij de rechtbank.

Paula jij je weet best veel maar mist zo veel mensenkennis. Je bent heus niet zo goed hoor.

Wel contactarm en erg hard je vertrouwt je zelf geen eens.

Laatst aangepast door Francien op 05 Jun 2004 02:11, in totaal 1 keer bewerkt

______________

Geplaatst op 05 Jun 2004 02:25 door Francien

Dat komt omdat jezelf niet eerlijk bent en mensen manipuleer grof , onbeschoft, oneerlijk, hard en een stuk vuilnis bent.

Met jouw capaciteiten hoef je niet van de steun te leven ga werk zoeken en het forum niet vervuilen.

En neem nooit meer een huisdier. En hou je adviezen voor je vuilnisbak.

______________

Geplaatst op 05 Jun 2004 02:47 door Francien

Jij laat tenminste geen gezonde huisdieren zoals een lief onafhankelijke hond die door twee dierenartsen niet afgespoten wenste te worden door een derde wel laten vermoorden.

Dat deed gast33 wel.

______________

Geplaatst op 05 Jun 2004 02:58 door Francien

Dat doet Paula altijd ze heeft niemand ik wilde voor haar zorgen omdat ze zoveel e-mails stuurde Meisje wist beter destijds Paula is niet te helpen. De ene dag zus humeur de volgende dag is alles weg.

Ze heeft een syndroom wie niet zo langzamerhand het heet ....

______________

Geplaatst op 05 Jun 2004 03:05 door Francien

Paula , Luc , het zoveelste bewijs dat je manipuleert wat ben ik blij dat ik je aan de kant heb geschoven je bent prut.

Ga maar verder zo.

_________________

Geplaatst op 05 Jun 2004 03:10 door Francien

Paula, jewasnietenkeleenbeetjedomje bent gewoon dom. En gevaarlijk. Tussen ons wordt het gelukkig nooit meer iets.

________________

Geplaatst op 05 Jun 2004 03:22 door Francien

Meer over jouw geraffineerd- en oneerlijkheid Manipuleren en je doen voorkomen als zijnde traumatische gebeurtenissen achter de rug hebben en dan misbruik maken van mijn gevoelens en ik geloofde je terwijl je zelf slecht bent dat deed pijn.

Gelukkig kom ik erover heen. Je hebt me diep geraakt in de slechte zin des woords.

Walgelijk en je gaat maar door.

_________________

Geplaatst op 05 Jun 2004 03:30 door Francien

Dat doet Paula, De rechter, Jan_Jan, Bezoeker dus de topic onleesbaarbaar maken.

Vogelenzang is coming back Paula.

______________

Geplaatst op 20 Jun 2004 00:50 door Bob-O

Paula je bent het doodschoppen niet meer waard galgenbak. Een (W) ezel is liever wat ben jij haatdragend.

_________

Geplaatst op 19 Jun 2004 21:47 door Doffer

Quote: Geplaatst op 30 Mar 2003 22:42 door Albert


--------------------------------------------------------------------------------

Beste Fans,

Hiermede bericht ik U dat Paula en Albert zo snel mogelijk in het huwelijk treden. Wij hopen U allen te mogen ontmoeten, nadat alle contracten naar een ieders tevredenheid wordt opgelost. Waarna een feest gegeven zal worden. Zoals u nog nooit meegemaakt zal hebben.

Wij houden van elkaar en laten u t.z.t. weten wanneer de plechtigheid zal plaatsvinden.

Uiteraard hebben we nog even tijd nodig elkaar beter te leren kennen. Wij hopen u allen te mogen ontmoeten als de tijd daar is.

Met beleefde hoogachting en dat u in de tussentijd uw mening voor uw zelf houdt:

Paula en Albert.

____________

Geplaatst op 24 Apr 2004 00:16 door Paul-M

Paula stop toch eens met die onzin je kletst tegen je zelf. Doe toch eens rustig.

____________

Geplaatst op 05 Jun 2004 03:43 door Francien

Ja sorry hoor als er één te grote vrouwelijke toestanden heeft dan ben jij het wel Paula en stop met je leugens.

Hoe kun je nog met je zelf leven. Ga eens inhoud aan je leven geven. Stop met je waanzin op het forum. Doe ik al langer ik heb niets meer toe te voegen.

_________

Geplaatst op 15 Jun 2004 23:47 door Hans Ganders

Ik kom uit een zorgzaam gezin bij jullie was het een duiventil en de rest wat je vertelde was rot voor je. Maar om dan zo te keer te gaan op een forum waar je niets te zoeken hebt, neem ik je kwalijk. Vooral de manier waarop je mensen de grond intrapt en vals beschuldigt.

Word eens wijs en stap uit je klerenkast je hebt best capiciteiten maar vergeet je wraakgevoelens eens.

Bij mij hoef je niet meer te zijn ik kan niets meer voor je doen.

Wat deed je je lief voor en zie de praktijk hoe vals je bent. Toch weet ik ergens dat je het niet bent. Maar de ervaringen in je leven hebben je zo gemaakt.

Niet iedereen is vals. Maar weinigen kunnen je daden waarderen.

Laatst aangepast door Hans Ganders op 15 Jun 2004 23:52, in totaal 1 keer bewerkt

__________

Geplaatst op 16 Jun 2004 00:03 door Hans Ganders

Klopt hoor en jij bent toch degene die mij helemaal kapot gemaakt hebt door er telkens op terug te komen. En mij aangegeven hebt bij mevrouw Douma en de Tros een brief geschreven heeft dat ik onder andere namen schreef. Heb je de aliassen van je zelf ook opgegeven: er zijn er zo veel .

Als wraak jouw enige drijfveer is ja dan ben je zielig en dan kun je wel in Oud-Zuid wonen maar dat geeft jou niet het recht om alle mensen onder zo veel namen kapot te maken.

Het is je gelukt met mij en voor mij is het een raadsel dat de Tros jou je gang laatgaan.

Gefeliciteerd ik neem het je ergens niet kwalijk omdat je ziek bent. Maar je moet wel stoppen

_____________

Geplaatst op 15 Jun 2004 23:31 door Hans Ganders

Jij bent door en door getikt. Ik zelf ook hoor. En ik vind het een rot gevoel.

Fijn dat je je uit en niet verder komt dan het forum. Succes er mee en dat je ze nog allemaal lang onderuit haalt. Eens komt er een eind aan jouw hobby.

Dat je iedereen de hel inschrijft is tot daar aan toe maar ondanks je zogenaamde intelligentie pleeg je ook nog verraad dus wees trots op je zelf.

Wat een hobby

Laatst aangepast door Hans Ganders op 15 Jun 2004 23:42, in totaal 1 keer bewerkt

___________

Geplaatst op 11 Apr 2004 02:08 door Paramanaribootje

Waar staat die P voor denk je ???? blijf toch niet zo hatelijk als het zo moeilijk is voor je neem dan contact op. Zo doorgaan is toch te waardeloos voor woorden

_________

Geplaatst op 22 Apr 2004 21:56 door Gert

't Marktveld is heel mooi

______________

Geplaatst op 24 Apr 2004 00:18 door Paul-M

Hou toch eens op met dat goozertje Paula. Je raakt er helemaal van in de stress.

___________

Geplaatst op 10 Jun 2004 00:00 door Sydny

Nee klopt maar zij die er voor moeten zorgen wel. Een dier is geen disposable Joost. Daar ligt je verwarring met de realiteit.

Je mag mij uitmaken voor alles wat je wilt dat is niet belangrijk maar het feit dat je steeds agressiever wordt daar doe ik wat tegen.

Als je broer niet meewerkt of je moeder dan gaat het via mevrouw Douma.

Duidelijk Joost!!!!!!!!!!!!!

______________

Geplaatst op 10 Jun 2004 00:11 door Joost van Egmond

Doe me een lol en laat mevrouw Douma er buiten !

_________________

Geplaatst op 10 Jun 2004 00:27 door Sydny

Nee Joost mevrouw Douma is van alles op de hoogte. En op een aktie komt een reaktie.

Willems die mevrouw werkt bij de politie.


Heb je mij er buiten gelaten nee toch je maakte me zwart waar je maar kon. Doet dat pijn nee geen pijn wel veel verdriet. En dat doet meer zeer dan pijn.

_______________

Geplaatst op 23 Apr 2004 23:50 door Paul-M

Paula de reddende Engel. Die iedereen de les leest en zelf geen fouten heeft.

Albert.

___________

Geplaatst op 23 Apr 2004 23:57 door Paul-M

Paula,

Als je zo doorgaat zet ik je naw gegevens op het forum. Kun je weer de politie inlichten.

En maar schelden op alles en iedereen. En stop ook eens om al die virussen naar me te mailen.

Ik heb geen enkel pardon meer met je.

______________

Geplaatst op 24 Apr 2004 00:24 door Paul-M

Paula jij moet ook stoppen.

____________

Geplaatst op 23 Apr 2004 23:57 door Paul-M

Paula,

Als je zo doorgaat zet ik je naw gegevens op het forum. Kun je weer de politie inlichten.

En maar schelden op alles en iedereen. En stop ook eens om al die virussen naar me te mailen.

Ik heb geen enkel pardon meer met je.

_____________

Geplaatst op 23 Apr 2004 23:59 door Paul-M

Het adres is 31-hg rest volgt. als je niet stopt.

__________

Geplaatst op 11 Apr 2004 00:42 door Paramanaribootje

Natuurlijk P te A. wat heb je zelf niet gedaan om ze zwart te maken.

Laat je haatgevoelens eens voor wat ze zijn en pak de draad van je leven weer eens op.

Er bestaan ook nog andere zaken in het leven dan het forum.

May God bless you en ons allemaal lijkt me een aardige boodschap met deze dagen.

The ice man.

____________

Geplaatst op 11 Apr 2004 23:39 door Gast4

Zag dat de straat opengebroken is en er Kermis is. wilde aanbellen.) mis je.

___________

Geplaatst op 23 Apr 2004 23:37 door Paul-M

Wobbe Hubertus Barbara kijk bij zoeken eens onder Paula of Luc dan weet je meteen wie jou dwars zit. Een gefrustreerde vrouw. Die weer denkt dat het forum van haar is.

Niet dus. Albert.

Laatst aangepast door Paul-M op 23 Apr 2004 23:39, in totaal 1 keer bewerkt

_______________

Geplaatst op 24 Apr 2004 00:16 door Paul-M

Paula stop toch eens met die onzin je kletst tegen je zelf. Doe toch eens rustig.

_____________

Geplaatst op 24 Apr 2004 00:23 door Paul-M

Wobbe als je niet stopt zet ik je telefoonnummer op het forum en kom je dan volgende week bezoeken. Maar dat wordt geen prettig bezoek.

______________

Geplaatst op 24 Apr 2004 00:30 door Paul-M

paula doe nou toch rustig please.

_______________

Geplaatst op 23 Apr 2004 23:00 door Paul-M

Quote:


die Albert van dit forum die gebanned is??? die wist er ECHT niets van dded alsof


Ja ik weet er niets van. Ik lees het forum nog wel maar een bepaald iemand heeft mij verraden bij de Tros. Iemand die het forum al langer volgt weet wel wie. Bedankt Paula dat de waarheid eens tot je doordringt.

Je bent nog steeds aktief als schrijfster en nee die pseudoniemen zal ik niet vermelden. Het ga je goed meid.

Albert.

Laatst aangepast door Paul-M op 23 Apr 2004 23:09, in toaal 2 keer bewerkt


__________

Geplaatst op 05 Jun 2004 01:08 door Francien

Paula je bent heel erg ziek.

_______________

Geplaatst op 16 Jun 2004 00:25 door Hans Ganders

Je weet niet half hoever je bent Joost van Egmond Jan_Jan iedere keer haal je namen aan hoe vals en verrot ben je. Je wilt alles naar je hand zetten nou het lukt je niet.

Je haat is groot groter dan je verstand geraffineerd ben je daar kan ik niet tegen op. Wil ik ook niet maar de Tros moet jou maar eens doorlichten en dan wordt het forum weer een stuk rustiger.

Je schrijft zelf over een serpent asend op prooien ga terug naar je huisarts. Je bent zo verkeerd bezig dat ik me zorgen maakte over je. Welnu na mijn advies na een lange tijd ga naar je huisarts en stop met je beledigingen op het forum en naar mensen toe.

Ik geef je dit advies omdat je moet stoppen met je beschuldigingen en je frustraties elders moet ledigen.

Het ga je goed.

___________

Geplaatst op 16 Jun 2004 00:48 door Hans Ganders

Het feit dat je op elke topic met dezelfde reacties komt zegt genoeg.

Elk slim antwoord wat je geeft daarmee omcirkel je je zelf net zo lang totdat alles duidelijk wordt voor een ieder.

Waar is je gevoel van maatjes gebleven !! Ik was toch het einde het e-mailcontact was lief waarom doe je me dit aan.

Wraak omdat ik niet wilde wat jij wilde.

Dat geeft jou niet het recht om op zeer onbeschofte wiize te keer te gaan tegen organisaties en mensen.

____________

Geplaatst op 16 Jun 2004 01:05 door Hans Ganders

Ach zo kom je nooit uit je huisje moet je zelf weten ga maar door met dit forum uiteindelijk is het van jou toch.

Keep on insulting people. En het eind van het liedje zal wel zelfmoord zijn.

Mijn angst kan ik niet beschrijven mijn gevoel voor je wel.

Groet en denk er overna..

______________

Geplaatst op 16 Jun 2004 01:34 door Hans Ganders

Natuurlijk meisje met jou is geen goed garen meer te spinnen . Maar dat is jouw keuze.

Er is een gospelsong "fairy well fairy well" is mooi en zo ben jij.

Het was mooi wat er geweest is bedankt en dat God met je is altijd.

Jammer dat je zo verbitterd bent. Ik weet dat je aardig en meer kunt zijn.

Groet en meer.

Dag en Ajuus.

_____________

Geplaatst op 11 Mar 2004 23:50 door <mailto:[email protected]> <Paul-M"mailto:[email protected]>Paul-M

Jij niet sasa maar die lafaard die zich Jan2 noemt. Vecht met open vizier lafaard. Sla me in elkaar stuk vuil.

Albert.

_____________

Geplaatst op 12 Mar 2004 00:26 door <mailto:[email protected]> <Paul-M"mailto:[email protected]>Paul-M

Ik kan niet meer inloggen als Albert heb geen enkele affiniteit meer met het forum. Vandaag plotseling een ervaring rijker en het was een verslaving het forum. Gelukkig is er meer.

Hoop uit het diepste van mijn hart dat het iedereen lukt om Dexia te verslaan.

Dat de Voorzienigheid met u allen is. Ik heb heel veel plezier beleefd aan het forum en fijne contacten overgehouden.

Albert.

____________

Geplaatst op 09 Apr 2004 01:48 door JL

Beste Justice man 007

Ik wil best een brief voor je schrijven , als je mij jouw gegevens doorgeeft onder vermelding van wat voor soort contract je hebt en het contractnummer, dan schrijf ik een voorbeeldbrief voor je die je dan naar Dexia kunt sturen.

Daarna stuur ik je een rekening ad € 35,00 excl. BTW die je dan binnen 14 dagen moet voldoen.

Groet,

JL

[email protected] <mailto:[email protected]>

[=mijn voormalig email-adres, Paula]

____________

Geplaatst op 21 Mar 2004 19:05 door abc

mm voor jou tover ik nog een verrassing uit de hoge hoed. Dit heb ik niet verdiend. Wil nooit meer iets met je openhaard te maken hebben. Mensen die haatdragend zijn....................... zucht wat moet je daarmee.

Ik ben wel blij met andere mensen die steun geven. En geen mes in je rug steken.

_____________

Geplaatst op 21 Mar 2004 21:05 door abc

oh ben je dan niet 31hg te A???? via de Tros weet ik dat je het bent. En dat mes kan ik ook trekken.

P.L-huis maar daarom haat je mij ook toch. Ik ben geen eens een adviseur. Slim ben je wel maar net niet slim genoeg.

Laatst aangepast door abc op 21 Mar 2004 21:35, in totaal 1 keer bewerkt

___________

Geplaatst op 21 Mar 2004 21:37 door abc

Luc je hoort nog van mij.

____________

Geplaatst op 25 Mar 2004 23:48 door vervelend

Ik had een buurvrouw die ik elke dag een bos bloemen bracht.

Op een keer zei ze: En zeker weer met de benen wijd toen ik de bloemen bracht.

Ik zeg: Eh heb je dan geen vaas???

___________

Geplaatst op 25 Mar 2004 23:51 door JL

Quote: Geplaatst op 25 Mar 2004 23:47 door JL


--------------------------------------------------------------------------------

Dat zij Paula ook altijd


___________

Geplaatst op 25 Mar 2004 23:54 door vervelend

Heeft Paula de benen ook zeker genummerd omdat ze ze niet uit elkaar kan houden???

____________


Geplaatst op 04 Jul 2004 03:32 door Parnassus

Ga eens rustig doen. Please doe niet zo hatelijk. Ik ben er altijd voor je.

________________

Truus2004
Berichten: 2377
Lid geworden op: 17 jun 2004 00:13

Re: BRUNEEL VERKLAART ZICHZELF HEILIG.

Ongelezen bericht door Truus2004 »

Oh wat afschuwelijk, ben met stomheid geslagen en dat had eerder gemoeten!
Laatst gewijzigd door Truus2004 op 25 jul 2004 03:03, 1 keer totaal gewijzigd.

Paul-M
Berichten: 69
Lid geworden op: 13 dec 2003 16:50

Re: BRUNEEL VERKLAART ZICHZELF HEILIG.

Ongelezen bericht door Paul-M »

Paula had het naar me gemaild dit is niet de juiste plaats. Sorry ik heb veel fouten gemaakt naar je maar je bent en blijft voor mij een kanjer. Mijn excuses Paula.

Liefs.

Albert
Laatst gewijzigd door Paul-M op 25 jul 2004 13:56, 1 keer totaal gewijzigd.

Luc
Berichten: 565
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:15

Re: BRUNEEL VERKLAART ZICHZELF HEILIG.

Ongelezen bericht door Luc »

Dit is wat er op het forum heeft plaatsgevonden. Dus zet ik het hier, na een jaar mijn mond te hebben gehouden, neer. Mijn weerwoord hóórt hier.

Je hebt willens en wetens mij de grond ingetrapt, wetende hoe ziek ik ben. En dat reken ik jou heel zwaar aan. Je hebt mij psychisch zwaar letsel toegebracht.

En voor zover je het nóg niet begrijpt: het enige respect wát ik nog voor je had heb je door al je gekonkel aan gort geslagen. Ik vind je een weerzinwekkend figuur en kan alleen maar met afschuw aan je denken.

Ik moest je niet meer, ik moet je niet meer en ik moet je ook nóóit meer.

Ik vrees helaas dat het bord voor je kop te groot is, zoals al eerder gebleken is. Maar zoals ik al zei: de wal moet het schip dan maar keren.

Probeer nooit het huis van een rechtvaardige te vernietigen
Want zo vaak als het huis het zal begeven
Zo iemand staat weer op
Maar degene die dit op zijn geweten heeft
Komt ten val
En staat niet meer op


Bijbeltekst. En zo zal het gaan. En natuurwetten gaan vanzelf, hoef ik niets voor te doen.

Truus2004
Berichten: 2377
Lid geworden op: 17 jun 2004 00:13

Re: BRUNEEL VERKLAART ZICHZELF HEILIG.

Ongelezen bericht door Truus2004 »

Ik zou aan alle kanten hulp willen bieden, als dat kan laat het me weten, ik zie de mogelijkheden even niet. Serieus gemeend.

Luc
Berichten: 565
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:15

Re: BRUNEEL VERKLAART ZICHZELF HEILIG.

Ongelezen bericht door Luc »

Ik vind het wel lief van je dat je het hebt bijgehouden
Je moet wat doen voor je bewijsmateriaal :x

Oh, en ik vreet die emails ook niet meer van je.


De groeten verder King Coward.

Luc
Berichten: 565
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:15

Re: BRUNEEL VERKLAART ZICHZELF HEILIG.

Ongelezen bericht door Luc »

Ik zou aan alle kanten hulp willen bieden, als dat kan laat het me weten, ik zie de mogelijkheden even niet. Serieus gemeend.
Hoi Pipa,

Dank je voor je aanbod. Laat mijn verhaal maar gewoon staan, kom er maar niet aan, dan ben ik je al dankbaar. Ik heb continu tegen leugens moeten vechten en nu staat de waarheid zwart op wit hier. Eindelijk.

Groetjes,

Paula©

Paul-M
Berichten: 69
Lid geworden op: 13 dec 2003 16:50

Re: BRUNEEL VERKLAART ZICHZELF HEILIG.

Ongelezen bericht door Paul-M »

Je hebt willens en wetens mij de grond ingetrapt, wetende hoe ziek ik ben. En dat reken ik jou heel zwaar aan. Je hebt mij psychisch zwaar letsel toegebracht.
Ik zweer bij God dat ik dat niet in de gaten had. Je hebt mij nooit de hele waarheid verteld anders was ik liever gestorven, dan jou te laten barsten.

Ik heb je altijd willen helpen en God is mijn getuige. Nee ik wilde je helpen met alles wat in mijn vermogen lag en nog help ik je waar ik kan.

Paula lieverd ik heb je nooit willen kwetsen.


Albert.
Laatst gewijzigd door Paul-M op 25 jul 2004 03:41, 1 keer totaal gewijzigd.

Truus2004
Berichten: 2377
Lid geworden op: 17 jun 2004 00:13

Re: BRUNEEL VERKLAART ZICHZELF HEILIG.

Ongelezen bericht door Truus2004 »

Luc, sterkte! Dat kunnen we allemaal gebruiken! Het was goed je te 'spreken'. All the best! Paul, ook sterkte, ik denk dat je het goed bedoelt maar niet iedereen wil door iedereen geholpen worden! Soms helpt iemand een ander van de wal in de sloot. Onbewust en goedbedoeld. En rekent het anderen aan, trouwens!
Jammer dat het zo moet lopen, nogmaals, voor iedereen. Hoop wel dat een en ander rechtgestreken is, ook voor iedereen.

Paul-M
Berichten: 69
Lid geworden op: 13 dec 2003 16:50

Re: BRUNEEL VERKLAART ZICHZELF HEILIG.

Ongelezen bericht door Paul-M »

Paula sinds ik je ken ben je dag en nacht in mijn gedachten. Ik ben zo gek op je :!: :!:

Mijn leven is ook een puinhoop zonder je. Zeker als je niet meer mailt.

Olivier Bommel
Berichten: 18
Lid geworden op: 14 jul 2004 23:23

Re: BRUNEEL VERKLAART ZICHZELF HEILIG.

Ongelezen bericht door Olivier Bommel »

Geplaatst op 25 Jul 2004 02:29 door Paul-M


--------------------------------------------------------------------------------

Wil toch nog even reageren als Paul-m omdat ik onder die naam nog kan reageren. Mijn naam Albert is gebanned door de Tros dus daar kan ik niet mee inloggen.

Paula bedankt voor deze lieve berichten ik hou nog steeds van je en zal dat blijven doen tot aan mijn dood. Fijn meisje dat je je gram gehaald hebt, hoop dat het bevrediging schenkt voor je. Ik vind dat ik dit niet heb verdient.

Kom helaas net terug van een doodmelding van mijn schoonmoeder.

Verder wens ik iedereen succes met Dexia.

Albert.

Laatst aangepast door Paul-M op 25 Jul 2004 02:41, in totaal 1 keer bewerkt
Geplaatst op 25 Jul 2004 02:53 door Paul-M


--------------------------------------------------------------------------------

Paula schat je hebt gelijk ik ben zo'n verschrikkelijk mens ik lieg en bedrieg en heb geen contracten bij Dexia ik heb nog nooit een vlieg kwaad gedaan. Alleen pech gehad in mijn leven en jou wilde ik helpen ik ben geen bedrieger.

Verdorie wilde je helpen met alles en werd verliefd op je door je duizenden mailtjes .

Trap me maar de grond in haal je gram meisje als het je maar oplucht ik ben niets, oneerlijk ik wilde geen mensen helpen welnee ik ben een gevoelloos mens.

Het was allemaal vals spel wat ik speelde wel ja maak me maar zwart en kapot, als je daar gelukkig meebent doe maar.

Ik ben ook maar iemand trap maar meisje hoe dieper hoe beter. Wat er was tussen ons was mooi en zal voor mij mooi blijven. Vriendschap.


Bovendien waarom vecht je dit uit op het forum, kan ook anders. Want daar is het forum niet voor. Liefs Albert.
Geplaatst op 25 Jul 2004 03:03 door Paul-M


--------------------------------------------------------------------------------

Paula had het naar me gemaild dit is niet de juiste plaats. Sorry ik heb veel fouten gemaakt naar je maar je bent en blijft voor mij een kanjer. Mijn excuses Paula.

Liefs.

Albert

Ik vind het wel lief van je dat je het hebt bijgehouden
Geplaatst op 25 Jul 2004 03:35 door Paul-M


--------------------------------------------------------------------------------

Quote:
Je hebt willens en wetens mij de grond ingetrapt, wetende hoe ziek ik ben. En dat reken ik jou heel zwaar aan. Je hebt mij psychisch zwaar letsel toegebracht.



Ik zweer bij God dat ik dat niet in de gaten had. Je hebt mij nooit de hele waarheid verteld anders was ik liever gestorven, dan jou te laten barsten.

Ik heb je altijd willen helpen en God is mijn getuige. Nee ik wilde je helpen met alles wat in mijn vermogen lag en nog help ik je waar ik kan.

Paula lieverd ik heb je nooit willen kwetsen.


Albert.

Laatst aangepast door Paul-M op 25 Jul 2004 03:41, in totaal 1 keer bewerkt
Geplaatst op 25 Jul 2004 03:50 door Paul-M


--------------------------------------------------------------------------------

Paula sinds ik je ken ben je dag en nacht in mijn gedachten. Ik ben zo gek op je

Mijn leven is ook een puinhoop zonder je. Zeker als je niet meer mailt.
Geplaatst op 25 Jul 2004 01:11 door Charles


--------------------------------------------------------------------------------

Sorry maar ik wilde dit nog even herhalen. Ik zit er helemaal doorheen vroeger was Albert mijn beschermer maar hij moet mij niet meer. Excuses voor deze genante vertoning.

Paula.
Geplaatst op 25 Jul 2004 01:13 door Luc


--------------------------------------------------------------------------------

Quote:
Als een ontspoorde trein Charles, zo stuurloos! Geen touw aan vast te knopen! Gedronken?

Iris, ongetwijfeld ben jij ook aangeklampt door deze figuur. Als je slim bent lazer je hem er vierkant uit. Alles wat je in vertrouwen aan hem vertelt flikkert ie vroeger of later op het forum. Zo houdt hij iedereen in zijn greep.

Ik spreek uit eigen ervaring. Alleen hier is hij inmiddels dik te ver gegaan maar daar aan wordt gewerkt.
Laatst gewijzigd door Olivier Bommel op 25 jul 2004 05:36, 1 keer totaal gewijzigd.

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: BRUNEEL VERKLAART ZICHZELF HEILIG.

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Mensen wat is dit voor onzin, wat gebeurt hier toch allemaal?????

Dit forum heet LEGIO LEASE

Jullie zitten echt in de verkeerde chatroom, ik weet trouwens niet of er wel een chatroom bestaat voor jullie!

Wie heeft er nu belang bij om dit forum kapot te maken?? DEXIA???

Het ging over bruneel, maar er zijn wellicht nog veel meer dexia-gestoorden.

Als jullie nu eens naar dit forum verhuizen: AUTOBANDEN, dan vallen jullie niet zo veel mensen meer lastig, of is dat juist jullie bedoeling?

Gesloten