LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Een legio gedupeerde

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
HvdB
Berichten: 1097
Lid geworden op: 25 aug 2004 17:58

Een legio gedupeerde

Ongelezen bericht door HvdB »

Het valt mij op dat als een gedupeerde niet de verwachte uitspraak krijgt, hij gelijk begint te wijzen naar de rechter die volgens hem met Dexia onder één hoedje speelt.

Nu is er een uitspraak die in onze voordeel valt en weer begrijpt de kudde het niet. Dexia heeft net als IEDEREEN in Nederland het recht om in hoger beroep te gaan.

Wacht maar even met het ontkurken van de champagne. Dit kan nog wel 10 jaar gaan duren voordat iedereen klaar is met dit.
En wie heeft het meeste geld en de langste adem???

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: Een legio gedupeerde

Ongelezen bericht door Janneke52 »

IK (geld te goed)

HvdB
Berichten: 1097
Lid geworden op: 25 aug 2004 17:58

Re: Een legio gedupeerde

Ongelezen bericht door HvdB »

Janneke52 heeft dus meer geld en een betere advocaat dan Dexia.

CB
Berichten: 2427
Lid geworden op: 03 jul 2003 20:07

Re: Een legio gedupeerde

Ongelezen bericht door CB »

HvdB,

Wil je hiermee zeggen? Dat we maar beter kunnen betalen, omdat we toch niet van Dexia kunnen winnen?

HvdB
Berichten: 1097
Lid geworden op: 25 aug 2004 17:58

Re: Een legio gedupeerde

Ongelezen bericht door HvdB »

CB, wat ik hiermee wil zeggen dat het nog niet over is allemaal.....
Tuurlijk mag er sprake zijn van een voorzichtige feeststemming.

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: Een legio gedupeerde

Ongelezen bericht door Janneke52 »

HvdB, dat het nog lang niet over is, weten we allemaal.
Nu geld vorderen van Dexia heeft geen zin.
NIET betalen wel!
Ook wij gaan door tot de Hoge Raad

Ron
Berichten: 44
Lid geworden op: 18 okt 2003 23:39

Re: Een legio gedupeerde

Ongelezen bericht door Ron »

:o
Laatst gewijzigd door Ron op 02 sep 2004 22:01, 1 keer totaal gewijzigd.

Hollander
Berichten: 1290
Lid geworden op: 20 okt 2003 22:01

Re: Een legio gedupeerde

Ongelezen bericht door Hollander »

Medio 2000 is Dexia inderdaad wakker geworden, want sindsdien moet de echtgenote meetekenen. Ze weten het wel.
Dat is ook de tijd dan Legio is overgegaan van Aegon naar Dexia. Dus dan is het toch Aegon dat de zaak verprutste, en Dexia degene die het correct aanpakte!

Jos1
Berichten: 194
Lid geworden op: 27 jul 2003 17:36

Re: Een legio gedupeerde

Ongelezen bericht door Jos1 »

Mooi gesproken Ron.

Hollander, je hebt zeker gelijk dat AEGON in eerste instantie verantwoordelijk is voor de ellende, maar Dexia heeft de zaak overgenomen in de verwachting een flinke winst te maken en sindsdien niets nagelaten om hun beoogde winst veilig te stellen. Ze hadden bv ook zij aan zij met ons AEGON aan kunnen pakken, maar verkiezen dat in stilte te doen en in de tussentijd de LL-contractanten onder druk te zetten en tot betaling te dwingen.

Jos
Laatst gewijzigd door Jos1 op 26 aug 2004 23:08, 1 keer totaal gewijzigd.

Pikant
Berichten: 327
Lid geworden op: 14 aug 2004 19:08

Re: Een legio gedupeerde

Ongelezen bericht door Pikant »

Wat een geslijm :twisted:

Ron
Berichten: 44
Lid geworden op: 18 okt 2003 23:39

Re: Een legio gedupeerde

Ongelezen bericht door Ron »

:o
Laatst gewijzigd door Ron op 02 sep 2004 22:02, 1 keer totaal gewijzigd.

CB
Berichten: 2427
Lid geworden op: 03 jul 2003 20:07

Re: Een legio gedupeerde

Ongelezen bericht door CB »

Geplaatst op 26 Aug 2004 22:44 door Hollander

Dat is ook de tijd dan Legio is overgegaan van Aegon naar Dexia. Dus dan is het toch Aegon dat de zaak verprutste, en Dexia degene die het correct aanpakte!
Dit is correct Hollander, maar toch....
Dexia heeft schriftelijk aan mij bevestigd, dat haar rechtsvoorganger's geen fouten hebben gemaakt.

Vind je dat ook correct van Dexia?

dootjeblauw
Berichten: 39
Lid geworden op: 17 dec 2003 11:29

Re: Een legio gedupeerde

Ongelezen bericht door dootjeblauw »

Ron, je hebt de zaak voortreffelijk samengesteld, prima.
Ik ergeer mij aan de mensen die excuses voor dexia verzinnen. Als de bank de waarheid bij de verkoop van legio aandelen had verteld had er toen niemand een contract gesloten!!!
Dexia had kunnen wachten tot de beslissing van de rechter en het feit dat zij mij meteen een incassobureau sturen en mij een a-notering bij de bkr geven bewijst dat zij smeerlappen zijn.

Dubio
Berichten: 1268
Lid geworden op: 05 aug 2003 14:02

Re: Een legio gedupeerde

Ongelezen bericht door Dubio »

Als Dexia de waarheid wist en dus verteld had dan hadden ze toch zelf niet de hele santenkraam overgenomen: je kunt Dexia geen dingen gaan verwijten die ze zelf niet wisten.

Janny
Berichten: 2094
Lid geworden op: 27 aug 2003 21:15

Re: Een legio gedupeerde

Ongelezen bericht door Janny »

Het verschil van terzake kundig zijn in verzekeringsland, met ins en outs, en een persoon die denkt te sparen is levensgroot.

Als Dexia in al haar contracten en contacten , openheid en duidelijkheid had betracht, was ze zelf voor veel negative reclame gespaard gebleven.
Maar wat zeker zo belangrijk is , dan waren een paar honderd duizend mensen niet in financiele problemen gekomen.

Dat is het grote verschil tussen Dexia en haar spaarders!!!!!!!

Ikwaseenbeetjedom
Berichten: 2956
Lid geworden op: 20 nov 2003 11:33

Re: Een legio gedupeerde

Ongelezen bericht door Ikwaseenbeetjedom »

Als Dexia de waarheid wist en dus verteld had dan hadden ze toch zelf niet de hele santenkraam overgenomen: je kunt Dexia geen dingen gaan verwijten die ze zelf niet wisten.
O, dubio en stel nu eens dat ze het wel wisten? Want bij een dalende beurs géén andelen kopen zou ze extreem veel winst kunnen opleveren. Een dergelijk door Aegon opgezet plan kunnen ze heel bewust overgenomen hebben hoor! Zeker gezien hun houding naar hun klanten toe (zelfs nu nog dreigen ze met BKR etc.) denk ik dat ze heel wel op de hoogte zijn geweest.
Want waarom moesten ze zo nodig uitstel vragen in Arnhem? Waarom al die extra negatieve publiciteit als je het bewijs zo kunt leveren?

dootjeblauw
Berichten: 39
Lid geworden op: 17 dec 2003 11:29

Re: Een legio gedupeerde

Ongelezen bericht door dootjeblauw »

dubio,
dat dexia Legiolease van aegon heeft gekocht en dat een proces tegen aegon gaande is,dat weet ik wel maar vandaag de dag is dexia verantwoordelijk.
Trouwens mijn reactie ging over incassobureau en bkr notering, kun jij lezen?
Moet jij niet gaan solliciteren? of zit je nog bij dexia?

Gesloten